![]() |
![]() |
|
Pravljenje igara Programski jezici, tehnike, alatke u službi pravljenja igara... |
![]() |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
![]() |
#1 |
Član
Član od: 27.10.2006.
Poruke: 75
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
![]()
E ovako, ja bih da batalim ovaj game maker, ali c++ mi je mnogo tezak. Pa me zanima kakav je c# za ucenje uopste. Kolike su mu mogucnosti,a zatim kakav je za pravljenje igrica. Dajte neki link, ili misljenje. Pa da vidim.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Starosedelac
Član od: 2.5.2006.
Lokacija: Austrija
Poruke: 1.444
Zahvalnice: 136
Zahvaljeno 75 puta na 59 poruka
|
![]()
Uzmi Dark Basic, savrsen je za igre
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Uzmi python. Poseti www.python.org
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Deo inventara foruma
Član od: 28.11.2005.
Lokacija: stigo sam...
Poruke: 4.635
Zahvalnice: 91
Zahvaljeno 902 puta na 621 poruka
|
![]()
Uzmi Jelen Pivo. Potrazi po Googlu
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
V.I.P. GNU/Linux
Član od: 1.11.2005.
Poruke: 11.274
Zahvalnice: 2.182
Zahvaljeno 5.003 puta na 2.916 poruka
|
![]()
Kako se prave 2D igre u Delphiju i C#-u:
1. Uključiš double buffering forme 2. Image komponente koristiš kao sprajtove 3. Vrtiš petlju i proveravaš input, kolizije itd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Član
Član od: 27.10.2006.
Poruke: 75
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
![]()
Ma ljudi pitam vas za c# ,a ne za nesto drugo. Mislim mogu li tu da se koriste neke biblioteke, kao directX ili sdl. A ne sa image komponentama. dark basic sam imao demo. Bio je primer neke skorpije. nije mi se nimalo svidelo. i da ,za sada me zanima samo 2d game dev. sta moze sve u pajtonu da se uradi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Pogledaj na www.pygame.org. to ti je wraper za igre i korisiti sdl. Trenutno je dotupan za Python2.4. Nova verzija bi trebalo uskoro da izadje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kekule Mekule
|
![]()
Napomena: Ne koristiti Script jezike za nesto sto nisu predvidjeni
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Veteran
|
![]()
A zasta to nisu predvidjeni?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Član
Član od: 10.1.2006.
Poruke: 61
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
kakvi kraljevi, decko pita za C# a ovi odma dark basic, python i gluposti
takodje zaobidji odmah i programe kao sto su game maker, fps creator i ostali programi za "pravljenje" igara ... sto se tice C#, dobar izbor ako nisi skontao XNA preporucujem ti ga, istovremeno programiras za pc i xbox360 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Veteran
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Starosedelac
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() E, sad tek vidim. Fali mi zmmaj ![]() BTW, imao sa Visual C#, i nije loš... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Član
Član od: 14.8.2006.
Lokacija: BG, Cam
Poruke: 34
Zahvalnice: 1
Zahvaljeno jedanput na jednoj poruci
|
![]()
Pa XNA je stvarno dobar kao razvojni paket za igre.
A sto se tice C# kao jezika on je visoko objektno-orjentisan i kao takav pogodan za pravljenje igara. Samo je problem sto je C# zasnovan na .NET platformi pa je malo sporiji od C++-a i .NET framework mora biti instaliran na racunaru na kome se igra pokrece ali to ce postati standard. Najbolja knjiga za pocetnike C# 2005 su "Od Pocetka C# 2005". |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Član
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Član
Član od: 25.1.2006.
Poruke: 51
Zahvalnice: 17
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Član
Član od: 27.10.2006.
Poruke: 75
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
![]()
Da, hocu da batalim gm. Dosta mi je njegovog gutanja resursa. Takodje mi je dosta silnih pokusaja da sam naucim c++. Koliko je on laksi/tezi od c++a. Da ne kupujem dzabe knige i to ako nema puno razlike.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Član
Član od: 27.10.2006.
Poruke: 75
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
![]()
Da. Sta vam je to xna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Član
Član od: 14.8.2006.
Lokacija: BG, Cam
Poruke: 34
Zahvalnice: 1
Zahvaljeno jedanput na jednoj poruci
|
![]()
XNA je Microsoftova platforma za pravljenje igara i skoro je izdat XNA Game Studio Express koj je namenjen pre svega ucenicima i studentima koji zele da prave nekomercialne igre. On sadrzi skup alata za pravljenje igara. Omogucava razvijanje igara i za PC i za Xbox360 i potpune je besplatan. XNA
XNA-Wikipedia |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Član
Član od: 27.10.2006.
Poruke: 75
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
![]()
Pa sta vi mislite o njemu, kakav je u poredjenju sa gamemakerom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Starosedelac
|
![]() Citat:
![]() to da li ce nesto biti sporije ili brze u ovom slucaju zavisi samo od compilera...jer se i managed code (MSIL) kompajlira u ASM pri pokretanju ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
USB - Game port | Pile_glodje_kost | Ostale komponente | 2 | 12.1.2007 16:04 |
Road Rush kodovi? | Darth Ivan | Stare igre | 5 | 1.11.2006 22:41 |
Create Your Own Xbox 360 Games | voodoo_ | Programiranje | 5 | 1.9.2006 18:21 |