Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Ostale teme > Brbljaonica
Uputstvo Članstvo Kalendar Današnje poruke Pretraži

Brbljaonica Manje ozbiljno ćaskanje na ostale (kompjuterske i geek) teme... (POSTOVI SE NE BROJE!)
(Pravila pisanja: kliknite ovde.)

Odgovor
 
Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 20.8.2008, 21:25   #821
vasiljevic
Starosedelac
 
Član od: 21.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.678
Zahvalnice: 15
Zahvaljeno 624 puta na 388 poruka
Određen forumom Re: Lock On: Modern Air Combat

@paulvandyk68:

Video sam oba a i znam ljude koji su radili na njima tokom NATO agresije pa znam i sta mogu. Svaki radar metarskog opsega moze da vidi STEALTH avion. Jednostavno, njega ne zanimaju kao nove radare mali delovi aviona koji odbijaju radarski signal nazad vec ceo avion. Oni registruju delove aviona koji se mere u metrima, dakle trup, krila i sl. STEALTH avion je radjen da bude maksimalno nevidljiv (koliko je to moguce) za radare koji su u cm i dm opsegu. I tu je kljuc njegovog uspeha prema novoj i neuspeha sa starom tehnologijom. Ovo je uprosteno objasnjenje ali ce mnogima biti dovoljno. Da ne ulazimo u ceo opis kako se prostire signal, kompresije radarskih signala, njihovo kodiranje, nacin upotrebe radara, kako se konstruise STEALTH svion i gde su mu mane, kada se stealth avion vidi i na cm radaru isto kako i standardni i sl. Sad, ako se ne varam ( a nebi trebao), P18 je pokupio odraz F117. A opet ako se ne varam njega je kao osnovni osmatracki radar zamenio AN/TPS 70 americki radar (cm opseg, opet ako se ne varam 10 cm). I opet ako se ne varam S600 je oznaka britanskih 3D radara dm opsega kojih takodje ima u nasoj armiji (opet, ako se ne varam 23 cm opseg). I sva tri tipa radara su bila na polozajima oko Beograda i na Fruskoj Gori u to vreme i bila uvezana u jedan sistem. Uz jedan broj Giraffe radara malog dometa.

@=FI=Ghost:

Nisam govorio o godinama pojavljivanja vec o kvalitetu proizvoda i tehnickoj savrsenosti i masovnosti. Svi u svetu se slazu da je Tigar savrseniji tenk od T34, cena tehnicke savrsenosti je komplikovana proizvodnja i manji broj. Kada bi uporedjivali tehnicke karakteristike u idealnim uslovima Tigar bi uvek pobedio i svi bi se smejali T34. U stvarnosti, T34 je svojim brojem pobedio Tigar. To je i osnova ruske doktrine, nemora da je najsavremenije ali mora da odradi posao kako treba i da ga bude dovoljno. Zapadna doktrina je kao i kod njihove opreme, tehnika na prvom mestu, mali broj visoko kvalitetnih stvari i obucenih vojnika, brzi i precizni udari (nemacki blic krig). Problem je sta posle toga. Nema vojnika da se drzi linija i kontrolise pozadina i tada svaki iole sposoban komadant ce sa gerilskim snagama da ih na kraju porazi. Nemora da dobije nijednu bitku, jednostavno kljuckaj po malo i pasce sami na kraju (primer vijetnam i amerikanci). Kako to da odradis sa Rusima u Gruziji? Oni stavili u pogon protiv 20.000 gruzijskih profesionalaca armiju sa 100.000 vojnika i dovukli specijalce sa strane, a mi govorimo o povrsini od nekih 8000 km2, zar ne? Povrsini koju profesionalci nisu uspeli da zauzmu za nekoliko dana. To je bila poenta posta. Nisam morao da uzmem T34 kao primer, mogao sam da uzmem kao primer recimo danasnje snajperke u naoruzanju ruske i bilo koje NATO armije. Princip objasnjenja bi bio isti. Onako usput receno, toliko i mi imamo profesionalaca. Sad znamo sta toliko profesionalaca moze da odradi.

P.S. Inace, moj odgovor je bio namenjen @dkdnt sto je gore i napisano . Cisto uporedjenje doktrine jedne i druge strane.

Poslednja ispravka: vasiljevic (20.8.2008 u 21:27) Razlog: ispravka pravopisnih gresaka, sto sam video :)
vasiljevic je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.8.2008, 21:42   #822
paulvandyk68
Banned
 
Član od: 21.9.2007.
Lokacija: Zrenjanin
Poruke: 1.974
Zahvalnice: 278
Zahvaljeno 353 puta na 278 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku paulvandyk68
Određen forumom Re: Lock On: Modern Air Combat

Citat:
vasiljevic kaže: Pregled poruke
@paulvandyk68:

Video sam oba a i znam ljude koji su radili na njima tokom NATO agresije pa znam i sta mogu. Svaki radar metarskog opsega moze da vidi STEALTH avion. Jednostavno, njega ne zanimaju kao nove radare mali delovi aviona koji odbijaju radarski signal nazad vec ceo avion. Oni registruju delove aviona koji se mere u metrima, dakle trup, krila i sl. STEALTH avion je radjen da bude maksimalno nevidljiv (koliko je to moguce) za radare koji su u cm i dm opsegu. I tu je kljuc njegovog uspeha prema novoj i neuspeha sa starom tehnologijom. Ovo je uprosteno objasnjenje ali ce mnogima biti dovoljno. Da ne ulazimo u ceo opis kako se prostire signal, kompresije radarskih signala, njihovo kodiranje, nacin upotrebe radara, kako se konstruise STEALTH svion i gde su mu mane, kada se stealth avion vidi i na cm radaru isto kako i standardni i sl. Sad, ako se ne varam ( a nebi trebao), P18 je pokupio odraz F117. A opet ako se ne varam njega je kao osnovni osmatracki radar zamenio AN/TPS 70 americki radar (cm opseg, opet ako se ne varam 10 cm). I opet ako se ne varam S600 je oznaka britanskih 3D radara dm opsega kojih takodje ima u nasoj armiji (opet, ako se ne varam 23 cm opseg). I sva tri tipa radara su bila na polozajima oko Beograda i na Fruskoj Gori u to vreme i bila uvezana u jedan sistem. Uz jedan broj Giraffe radara malog dometa.

@=FI=Ghost:

Nisam govorio o godinama pojavljivanja vec o kvalitetu proizvoda i tehnickoj savrsenosti i masovnosti. Svi u svetu se slazu da je Tigar savrseniji tenk od T34, cena tehnicke savrsenosti je komplikovana proizvodnja i manji broj. Kada bi uporedjivali tehnicke karakteristike u idealnim uslovima Tigar bi uvek pobedio i svi bi se smejali T34. U stvarnosti, T34 je svojim brojem pobedio Tigar. To je i osnova ruske doktrine, nemora da je najsavremenije ali mora da odradi posao kako treba i da ga bude dovoljno. Zapadna doktrina je kao i kod njihove opreme, tehnika na prvom mestu, mali broj visoko kvalitetnih stvari i obucenih vojnika, brzi i precizni udari (nemacki blic krig). Problem je sta posle toga. Nema vojnika da se drzi linija i kontrolise pozadina i tada svaki iole sposoban komadant ce sa gerilskim snagama da ih na kraju porazi. Nemora da dobije nijednu bitku, jednostavno kljuckaj po malo i pasce sami na kraju (primer vijetnam i amerikanci). Kako to da odradis sa Rusima u Gruziji? Oni stavili u pogon protiv 20.000 gruzijskih profesionalaca armiju sa 100.000 vojnika i dovukli specijalce sa strane, a mi govorimo o povrsini od nekih 8000 km2, zar ne? Povrsini koju profesionalci nisu uspeli da zauzmu za nekoliko dana. To je bila poenta posta. Nisam morao da uzmem T34 kao primer, mogao sam da uzmem kao primer recimo danasnje snajperke u naoruzanju ruske i bilo koje NATO armije. Princip objasnjenja bi bio isti. Onako usput receno, toliko i mi imamo profesionalaca. Sad znamo sta toliko profesionalaca moze da odradi.

P.S. Inace, moj odgovor je bio namenjen @dkdnt sto je gore i napisano . Cisto uporedjenje doktrine jedne i druge strane.
Eto vidis a ja sam bio nekada operator na tim radarima u Pancevu.
paulvandyk68 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.8.2008, 22:09   #823
4th Dimension
Starosedelac
 
Član od: 22.10.2005.
Lokacija: Tivat
Poruke: 1.767
Zahvalnice: 77
Zahvaljeno 231 puta na 166 poruka
Određen forumom Re: Lock On: Modern Air Combat

To za 100 000 vojnika bogome nije tačno. Sami CNN je rekao da ima nekih 18 000 regularnih vojnika + određen broj specijalaca, Kozaka i ostalih dobrovoljaca. Možda u vrh glave 45 000 i to ako uključiš Osetijske i Abkazijske snage, a pri tome znači max ima 20-20 000 Rusa. Ono čime su ih oni razbili je što su im biće slomili kičmu kada su Gruzijci pokušali da protivnapadom zauzmu g grad Osetije, a još uz to su Su non stop bombardovali strateške ciljeve, tako da su im na kraju u potpunosti slomili komandnu strtukturu jer su im poobarali predajnike.

A ja ću opet da ponovim što su neki drugi rekli. T34 nikad nije predviđen da se bije sa Tigrom. Za tu trku su Sovjeti druge konje imali. POsebno IS klasu a prije toga KV. Oni bi se sukobljavali sa Tigrovima, jer su upravo predviđeni za proboj fronta zbog svoje manje brzine. Kada oni probiju front, onda Rusi puste Zerg Rush T34 da gone neprijatelja svojim odliučnim oklopom i brzinom. A njemački kvalitet je posebna priča. Oni su poznati po tome da su ga overkillovali. Naprave tenk koji traje 20 godina, dok će mu pravi borbeni vijek biti u vrh glave 4 godine.

A Ruska taktika je posebno pitanje. I nije pravljena sa osnovom na to da su oni slabiji, ali opasno skrećemo sa teme.
4th Dimension je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.8.2008, 22:11   #824
paulvandyk68
Banned
 
Član od: 21.9.2007.
Lokacija: Zrenjanin
Poruke: 1.974
Zahvalnice: 278
Zahvaljeno 353 puta na 278 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku paulvandyk68
Određen forumom Re: Avioni

Da predjemo na avione iz 2 svetskog rata mesersmite? Ili Junkerse?
Priložene slike
Kliknite na sliku za veću verziju

Ime:	800px-Me163efJM.jpg
Viđeno:	16 puta
Veličina:	49,0 KB
ID:	23588   Kliknite na sliku za veću verziju

Ime:	Me262-1.jpg
Viđeno:	13 puta
Veličina:	24,5 KB
ID:	23590   Kliknite na sliku za veću verziju

Ime:	ju188a1.jpg
Viđeno:	20 puta
Veličina:	39,9 KB
ID:	23594  

Poslednja ispravka: paulvandyk68 (20.8.2008 u 22:30)
paulvandyk68 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.8.2008, 22:17   #825
Eddy
Starosedelac
 
Član od: 10.12.2005.
Lokacija: ¯\_(ツ)_/¯
Poruke: 1.397
Zahvalnice: 811
Zahvaljeno 404 puta na 255 poruka
Određen forumom Re: Avioni

Trebali bi da napravite posebnu temu, pa da na "miru" diskutujete o ratnim snagama (jos da smislimo izgovor za to). Kao sto neko rece, zanimljivo je citati vase argumente. Ako ovako nastavite, ova tema ce biti najzanimljivija na forumu.
Eddy je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.8.2008, 22:57   #826
=FI=Ghost
Veteran
 
Član od: 27.5.2008.
Lokacija: Negde u Nemačkoj
Poruke: 1.082
Zahvalnice: 643
Zahvaljeno 326 puta na 216 poruka
Određen forumom Re: Lock On: Modern Air Combat

Citat:
4th Dimension kaže: Pregled poruke

A ja ću opet da ponovim što su neki drugi rekli. T34 nikad nije predviđen da se bije sa Tigrom. Za tu trku su Sovjeti druge konje imali. POsebno IS klasu a prije toga KV. Oni bi se sukobljavali sa Tigrovima, jer su upravo predviđeni za proboj fronta zbog svoje manje brzine. Kada oni probiju front, onda Rusi puste Zerg Rush T34 da gone neprijatelja svojim odliučnim oklopom i brzinom. A njemački kvalitet je posebna priča. Oni su poznati po tome da su ga overkillovali. Naprave tenk koji traje 20 godina, dok će mu pravi borbeni vijek biti u vrh glave 4 godine.
Tačno tako.. Čak nisam siguran ni da bi Tigar uvek pobedio u situacijama 1 x 1 protiv T-34 budući da je ovaj bio daleko manevribilniji a Tigar je imao vrlo sporu kupolu tako da srednjim tenkovima nije bio problem prići mu sa strane ili od pozadi.
=FI=Ghost je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.8.2008, 22:58   #827
paulvandyk68
Banned
 
Član od: 21.9.2007.
Lokacija: Zrenjanin
Poruke: 1.974
Zahvalnice: 278
Zahvaljeno 353 puta na 278 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku paulvandyk68
Određen forumom Re: Lock On: Modern Air Combat

Citat:
=FI=Ghost kaže: Pregled poruke
Tačno tako.. Čak nisam siguran ni da bi Tigar uvek pobedio u situacijama 1 x 1 protiv T-34 budući da je ovaj bio daleko manevribilniji a Tigar je imao vrlo sporu kupolu tako da srednjim tenkovima nije bio problem prići mu sa strane ili od pozadi.
Ovo nije tema o tenkovima lol. Ako nastavis ovako zvace onu Iris.
paulvandyk68 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.8.2008, 23:02   #828
=FI=Ghost
Veteran
 
Član od: 27.5.2008.
Lokacija: Negde u Nemačkoj
Poruke: 1.082
Zahvalnice: 643
Zahvaljeno 326 puta na 216 poruka
Određen forumom Re: Avioni

Citat:
paulvandyk68 kaže: Pregled poruke
Da predjemo na avione iz 2 svetskog rata mesersmite? Ili Junkerse?
Ovaj prvi je Me-163 Comet, prvi operativni raketni lovac u istoriji vazduhoplovstva (i jedini u toku WW II). Njegova namena je bila odbrana nemačkih aerodroma pri kraju rata od savezničkih bombardera. Budući da mu je max dužina leta bila svega 25 minuta taktika tih aviona je bila brzo uzletanje pri dolasku savezničkih aviona, jedan ili dva boom and zooma po bombarderima i glajdovanje nazad na aerodrom (pošto bi u međuvremenu već istrošili gorivo). Iako ih je proizvedeno nekih 200injak ako se ne varam, svega 80ak ih je bilo operativno pošto su bili teški za održavanje.

Ovaj drugi je Me-262, prvi operativni mlazni lovac u istoriji vazduhoplovstva. Iako je bio brži od savezničkih lovaca, bio je slabo manevribilan, posebno pri malim brzinama pa su ih saveznici dočekivali pri sletanju ili poletanju. Inače, sovjetski as Kožedub je u svom klipnom avionu La-7 oborio jedan Me-262 i to je bilo prvo obaranje mlaznog lovca jednim klipnim lovcem..

Za ovaj treći ne znam ništa
=FI=Ghost je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.8.2008, 23:05   #829
paulvandyk68
Banned
 
Član od: 21.9.2007.
Lokacija: Zrenjanin
Poruke: 1.974
Zahvalnice: 278
Zahvaljeno 353 puta na 278 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku paulvandyk68
Određen forumom Re: Avioni

Citat:
=FI=Ghost kaže: Pregled poruke
Ovaj prvi je Me-163 Comet, prvi operativni raketni lovac u istoriji vazduhoplovstva (i jedini u toku WW II). Njegova namena je bila odbrana nemačkih aerodroma pri kraju rata od savezničkih bombardera. Budući da mu je max dužina leta bila svega 25 minuta taktita tiha aviona je bila brzo uzletanje pri dolasku savezničkih aviona, jedan ili dva boom and zooma i glajdovanje nazad na aerodrom. Iako ih je proizvedeno nekih 200injak ako se ne varam, svega 80ak ih je bilo operativno pošto su bili teški za održavanje.

Ovaj drugi je Me-262, prvi operativni mlazni lovac u istoriji vazduhoplovstva. Iako je bio brži od savezničkih lovaca, bio je slabo manevribilan, posebno na pri malim brzinama pa su ih saveznici dočekivali pri sletanju ili poletanju. Inače, sovjetski as Kožedub je u svom klipnom avionu La-7 oborio jedan Me-262 i to je bilo prvo obaranje mlaznog lovca jednim klipnim lovcem..

Za ovaj treći ne znam ništa
To je Junkers 188 laki bombarder. Inace me -163 je imao jednu jako losu stvar, njegov rezervoar je bio tik iza pilotske kabine i cesto se desavalo da gorivo probije u kabinu i pilota smrtonosno nagrize. Inace je imao dobro naouruzanje 2 topa kalibra 30 mm. Nezgoda je u tome sto su precesto imali kvarove, zastoje u borbama.
paulvandyk68 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.8.2008, 23:10   #830
paulvandyk68
Banned
 
Član od: 21.9.2007.
Lokacija: Zrenjanin
Poruke: 1.974
Zahvalnice: 278
Zahvaljeno 353 puta na 278 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku paulvandyk68
Određen forumom Re: Avioni

Jedan Francuz koji je sluzio u Raf-u za vreme 2 svetskog rata je jednom usao u borbu sa me-262. Objasnio je da imao utisak kao da kometa prolece pored njega. Nemacki piloti u tim avionima su bili toliko iskusni da prosto vam nisu ostavljali nikakvu sansu da se spasete. Tacno su znali kada treba ubrzati kada usporiti, kada se susretnete sa takvim asovima nemate nikakvu sansu. Valter Novotni je bio do samog kraja rata komandant jedne eskadrile 7 lovasckog puka, koja je letela avionima me-262
Priložene slike
Kliknite na sliku za veću verziju

Ime:	200px-Amblemnowotny.jpg
Viđeno:	3 puta
Veličina:	24,0 KB
ID:	23595   Kliknite na sliku za veću verziju

Ime:	nowotny walter.jpg
Viđeno:	6 puta
Veličina:	37,6 KB
ID:	23596  
paulvandyk68 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.8.2008, 23:11   #831
=FI=Ghost
Veteran
 
Član od: 27.5.2008.
Lokacija: Negde u Nemačkoj
Poruke: 1.082
Zahvalnice: 643
Zahvaljeno 326 puta na 216 poruka
Određen forumom Re: Avioni

Citat:
paulvandyk68 kaže: Pregled poruke
To je Junkers 188 laki bombarder. Inace me -163 je imao jednu jako losu stvar, njegov rezervoar je bio tik iza pilotske kabine i cesto se desavalo da gorivo probije u kabinu i pilota smrtonosno nagrize. Inace je imao dobro naouruzanje 2 topa kalibra 30 mm. Nezgoda je u tome sto su precesto imali kvarove, zastoje u borbama.
Pa imao je on više loših stvari. Nespretno napravljen stajni trap koji je uzrokovao mnoge udese pri sletanju, pa taj problem sa gorivom. Onda ni kabina nije bila pod pritiskom a bio je namenjem za dejstva na velikim visinama.. Međutim, svakako je bio revoucionaran, kao uostalom i mnogo druge nemačke tehnike..
=FI=Ghost je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.8.2008, 23:15   #832
=FI=Ghost
Veteran
 
Član od: 27.5.2008.
Lokacija: Negde u Nemačkoj
Poruke: 1.082
Zahvalnice: 643
Zahvaljeno 326 puta na 216 poruka
Određen forumom Re: Avioni

Citat:
paulvandyk68 kaže: Pregled poruke
Jedan Francuz koji je sluzio u Raf-u za vreme 2 svetskog rata je jednom usao u borbu sa me-262. Objasnio je da imao utisak kao da kometa prolece pored njega. Nemacki piloti u tim avionima su bili toliko iskusni da prosto vam nisu ostavljali nikakvu sansu da se spasete. Tacno su znali kada treba ubrzati kada usporiti, kada se susretnete sa takvim asovima nemate nikakvu sansu.
Pa nije baš da nisu imali nikakve šanse. Eto ti Kožeduba, a ako se ne varam bilo je još takvih obaranja. Sem toga, ni Me-262 nije bio bez mana. Motori mu baš nisu bili najpouzdaniji, između ostalog.
=FI=Ghost je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.8.2008, 23:21   #833
paulvandyk68
Banned
 
Član od: 21.9.2007.
Lokacija: Zrenjanin
Poruke: 1.974
Zahvalnice: 278
Zahvaljeno 353 puta na 278 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku paulvandyk68
Određen forumom Re: Avioni

Citat:
=FI=Ghost kaže: Pregled poruke
Pa nije baš da nisu imali nikakve šanse. Eto ti Kožeduba, a ako se ne varam bilo je još takvih obaranja. Sem toga, ni Me-262 nije bio bez mana. Motori mu baš nisu bili najpouzdaniji, između ostalog.
Nakon 2 svetskog rata Francuzi su ispitivali taj avion, njihovi zakljuci su bili fenomenalni. Pri poletanju sa tim avionom probni Francuski piloti su imali utisak kao da motori nerade dobro, tj kraj piste a avion se ne propinje ali dohvatom na palicu i nozne komande avion se dize sa lakocom sto je njih impresioniralo. Sto se tice motora jumo 004 Rusi su ga dugo posle rata ubacivali masovno u svoje avione.
Priložene slike
Kliknite na sliku za veću verziju

Ime:	detail_me262b_12.jpg
Viđeno:	10 puta
Veličina:	34,7 KB
ID:	23597  
paulvandyk68 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.8.2008, 23:25   #834
=FI=Ghost
Veteran
 
Član od: 27.5.2008.
Lokacija: Negde u Nemačkoj
Poruke: 1.082
Zahvalnice: 643
Zahvaljeno 326 puta na 216 poruka
Određen forumom Re: Avioni

Citat:
paulvandyk68 kaže: Pregled poruke
Nakon 2 svetskog rata Francuzi su ispitivali taj avion, njihovi zakljuci su bili fenomenalni. Pri poletanju sa tim avionom probni Francuski piloti su imali utisak kao da motori nerade dobro, tj kraj piste a avion se ne propinje ali dohvatom na palicu i nozne komande avion se dize sa lakocom sto je njih impresioniralo. Sto se tice motora jumo 004 Rusi su ga dugo posle rata ubacivali masovno u svoje avione.
Pa kad je avion zaista bio fenomenalan, u to nema sumnje.. A što se motora tiče, rusi su ga, naravno, prepravljali
=FI=Ghost je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.8.2008, 23:27   #835
paulvandyk68
Banned
 
Član od: 21.9.2007.
Lokacija: Zrenjanin
Poruke: 1.974
Zahvalnice: 278
Zahvaljeno 353 puta na 278 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku paulvandyk68
Određen forumom Re: Avioni

Slicne utiske prezivelih primeraka su imali i za me-263. Avion na raketni pogon.
Priložene slike
Kliknite na sliku za veću verziju

Ime:	me263.jpg
Viđeno:	11 puta
Veličina:	67,7 KB
ID:	23598  
paulvandyk68 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.8.2008, 23:31   #836
=FI=Ghost
Veteran
 
Član od: 27.5.2008.
Lokacija: Negde u Nemačkoj
Poruke: 1.082
Zahvalnice: 643
Zahvaljeno 326 puta na 216 poruka
Određen forumom Re: Avioni

Citat:
paulvandyk68 kaže: Pregled poruke
Slicne utiske prezivelih primeraka su imali i za me-263. Avion na raketni pogon.
Naravno
=FI=Ghost je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.8.2008, 23:35   #837
paulvandyk68
Banned
 
Član od: 21.9.2007.
Lokacija: Zrenjanin
Poruke: 1.974
Zahvalnice: 278
Zahvaljeno 353 puta na 278 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku paulvandyk68
Određen forumom Re: Avioni

A bogami i za me-P.1101
Priložene slike
Kliknite na sliku za veću verziju

Ime:	p1100-4.jpg
Viđeno:	13 puta
Veličina:	10,0 KB
ID:	23599  
paulvandyk68 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.8.2008, 23:40   #838
=FI=Ghost
Veteran
 
Član od: 27.5.2008.
Lokacija: Negde u Nemačkoj
Poruke: 1.082
Zahvalnice: 643
Zahvaljeno 326 puta na 216 poruka
Određen forumom Re: Avioni

Citat:
paulvandyk68 kaže: Pregled poruke
A bogami i za me-P.1101
Eh, ne mogu više da te pratim. Spava mi se. Nastaviću sutra..
=FI=Ghost je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.8.2008, 23:42   #839
Eddy
Starosedelac
 
Član od: 10.12.2005.
Lokacija: ¯\_(ツ)_/¯
Poruke: 1.397
Zahvalnice: 811
Zahvaljeno 404 puta na 255 poruka
Određen forumom Re: Avioni

Jel lansiranje Me-262 bilo vise puta odlagano zbog Hitlerovog nezadovoljstva?
Eddy je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.8.2008, 23:42   #840
paulvandyk68
Banned
 
Član od: 21.9.2007.
Lokacija: Zrenjanin
Poruke: 1.974
Zahvalnice: 278
Zahvaljeno 353 puta na 278 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku paulvandyk68
Određen forumom Re: Avioni

Ima jedna prica za mlazni avion he-162. Avion je bio predvidjen za pilote hitlerjungenda koji bi brzo prelazili obuku i branili nebo iznad Nemacke krajem rata. Medjutim avioni su bilo toliko teski i nezgodni za upravljanje da su jedva i iskusni piloti izlazili sa njima na kraj. Takodje nezgodno je bilo sto je motor bio iza kabine pilota, dosta nezgoda su imali kada je trebalo iskociti padobranom.
Priložene slike
Kliknite na sliku za veću verziju

Ime:	032-He162.jpg
Viđeno:	11 puta
Veličina:	43,0 KB
ID:	23600  
paulvandyk68 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Odgovor

Bookmarks sajtovi

Tagovi
avijacija, avioni


Vaš status
Ne možete postavljati teme
Ne možete odgovarati na poruke
Ne možete slati priloge uz poruke
Ne možete prepravljati svoje poruke

BB kod: uključeno
Smajliji: uključeno
[IMG] kod: uključeno
HTML kod: isključeno



Sva vremena su po Griniču +2 h. Sada je 2:53.


Powered by vBulletin® verzija 3.8.7
Copyright ©2000–2025, vBulletin Solutions, Inc.
Hosted by Beograd.com