![]() |
![]() |
|
Brbljaonica Manje ozbiljno ćaskanje na ostale (kompjuterske i geek) teme... (POSTOVI SE NE BROJE!) (Pravila pisanja: kliknite ovde.) |
![]() |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
![]() |
#1 |
Novi član
Član od: 2.2.2006.
Poruke: 24
Zahvalnice: 6
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
Koliko se secam dogovor je bio da svako ko ima neki problem sa nekom firmom to i postavi na forumu. Ja trazim gde da postavim ali ne vidim pa me preusmerite gde treba.
Ovako (utorak), vidim ja akciju u Niskom Pakomu HP Deskjet D2460 za 1990 din. Super kazem ja i odem da kupim. Kada sam stigao kuci, sve lepo instalirao, nije hteo da mi radi crni kertridz (prijavljivao je da nije kompatibilan a kada ga izvucem prijavljuje da ga nema). Predpostavio sam da je problem u kertridzu i sutradan (sreda) ga odnesem u Pakom Servis. Nakon nekog vremena rekli su mi da je u pitanju kertridz i da idem kuci dok oni rasprave oko papirologije sa HP centralom u BG-u jer treba da mi daju nov kertridz (stari je bio fabricki neispravan). Cetvrtak - javljaju mi da nisu nasli nigde(!?) kertridz u Nisu i da sacekam da mi jave u toku dana. Petak - zovem Pakom servis i pitam sta je bilo sa kertridzom i stampacem? Odgovor je da jos ne mogu da nadju kertridz (broj 21, crni za HP Deskjet D2460) i da sacekam ali da ce mozda da bude tek u ponedelja!!!!!!!!!!! Na sve ovo ja sam postao cinican i ljut i komentarisao sta bi bilo da sam doneo laptop, da li bih tada ceko 2-3 meseca. I na komentar servisera da mu je zao ali sta da radi takva je procedura i da u Nisu nema nigde kertridz, odgovorio sam da mene kao kupca ne treba da zanima njihova procedura i da ako ne mogu da nadju u Pakomu u Nisu, neka ga kupe/pozajme/sta god iz neke druge radnje u Nisu i neka mi ga daju a oni neka posle sredjuju sta treba. Odgovor: Zao mi je! Meni je zao sto zivim u Srbiji i sto moram da trpim ovo sve. Cekam nedelju dana da bih dobio nov kertridz jer je neka firma prodala pokvaren. Ako sam osudjen da zivim ovde i ovde kupujem barem ne moram u Pakomu u Nisu! Toliko mogu sebi da ucinim! Pozdrav |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Član
Član od: 17.8.2007.
Lokacija: N.B.G.
Poruke: 245
Zahvalnice: 174
Zahvaljeno 93 puta na 58 poruka
|
![]()
A znas kad ce da ti daju novi NIKAD nece ni da te zovu dok ti neodes tamo i ne posvadjas se sa njima.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Starosedelac
Član od: 3.3.2007.
Lokacija: Dolina gladi...
Poruke: 2.111
Zahvalnice: 747
Zahvaljeno 779 puta na 353 poruka
|
![]()
Sa ovim nasima jedino resenje je rodjak (dimenzija 2sa2) i saka pa ces da vidis kako trce po ketridz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ex Laki pingvin
Član od: 28.10.2005.
Lokacija: Kragujevac (Srbija)
Poruke: 2.559
Zahvalnice: 478
Zahvaljeno 879 puta na 487 poruka
|
![]()
Nije mi jasno zašto si nosio samo kertridž? Spakuješ celu mašineriju u kutiju i vratiš nazad, te zatražiš da ti zamene za drugi NOV štampač. Imao sam jednom priliku sa firmom koja više ne radi (Kragujevac) da je crkao HD posle par dana. Ljudi su mi istog momenta dali novi HD uz komentar „ovaj neka popravljaju u servisu uvoznika“.
Nego, kada su takve AKCIJAAAA! u pitanju, uvek prvo treba obratiti pažnju na to ŠTA je na akciji. Obično su na akciji neke sumnjive komponente/proizvodi koje treba rasprodati na brzinu, nema više delova, naišla loša serija a to kasno ustanovljeno, pa da se izvuče koji uloženi dinar. Javi ishod. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Novi član
Član od: 2.2.2006.
Poruke: 24
Zahvalnice: 6
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
Prvo sam zvao prodavnicu i rekao da mi ne radi stampac a oni su me uputili na servis da vide sta je i da mi daju nov kertridz ako je u njemu problem. Odneo sam ceo stampac ne samo kertridz.
Ovde nije problem sto on nije ispravan (uvek postoji skart), nego odnos prema musterijama bez obzira sto je na akciji. Samo kod nas morate da jurite prijatelje iz firme koje imaju akcije da bi saznali da li je to neka prevara, Javljam sta je bilo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Starosedelac
Član od: 30.4.2006.
Poruke: 1.242
Zahvalnice: 621
Zahvaljeno 264 puta na 174 poruka
|
![]()
I ja mislim da NE treba kupovati aparate na akciji. Evo šta se meni desilo.
Pre par godina u smederevu bili neki NEO plejeri DVD, i to neka baš privlačna cena. Sednem ja u kola i zapucam iz PO u SD, i kupim 5 komada. **** ga, hteo burazer, komšija, tata, brat od tetke itd. U narednih 6 meseci SVI do jednog su pocrkali. Odnesem, neki su stigli kasnije novi, neki su popravljeni. A jedan ostao mrtav, buraz nije mogao da nadje garanciju i račun. ![]() Pre par meseci, u rodiću na akciji neki SmartVision plejeri, čitaju i DivX, tipa 2000 komad. Ja kupim meni i jednom drugu. Naravno evo pre par dana prestali da čitaju diskove. Imam druga koji radi tamo, kaže imali oko 30 komada, svi do jednog su vraćeni, osim dva. To su ova naša dva, jer smo pogubili račune i garancije ![]() ![]() U firmi gde sam, kupili HP Fax, sa ketridžima, baš 21 i 22 ili 27 i 28 .... Kupili u metrou, pogadjate, akcija. Isto crni nije prepoznavao uopšte. Dao sam im ja jedan moj koji mi stoji u rezervi, dopunjavan x puta, evo radi im, ko da vraća u metro ceo fax zbog jednog ketridža. BEŽITE OD ROBE NA AKCIJI !!! Ja više to ne kupujem. Dok sam išao u SD posle još 2 puta, i gubio vreme, i čekao, bolje da sam odmah kupio DVD kako liči. Još da učinim ljudima usluge, pa sam i njihove vraćao, a ni za gorivo mi nisu dali. E pa, ne više ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Novi član
Član od: 2.2.2006.
Poruke: 24
Zahvalnice: 6
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
Da li treba da vam kazem da su mi danas rekli da ce sutra sve da srede jer " Puno stampaca ima problema sa kertridzom" (ovo treba citati "Akcija nam je prodaja pokvarene robe!").
Nada umire zadnja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Deo inventara foruma
|
![]() Citat:
I garanciju i servis,sa sve smjeskom. Nista bez Schwarzeneger metode. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Novi član
Član od: 2.2.2006.
Poruke: 24
Zahvalnice: 6
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
Evo mene!
Konacno sam dobio stampac i sve (za sada) radi! Zanimljiv je komentar da sam ih cimao pa su "se potrudili da mi zavrse" iako nisu jos dobili iz BG-a ketridze! Zanima me kako su drugi prosli, jer je ovo neka nispravna serija i pitanje je da li ima osobe kojoj radi, koji se nisu bunili svakog dana. Bez starca nema udarca (dzeparca!) ![]() Pozdrav! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Član
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Novi član
|
![]()
Evo mog "prijatnog" iskustva sa KDS kablovskom i njihovim internetom
![]() Dakle uzmem ti ja KDS kao jedinu alternativu dial-upu koja mi je bila moguca [telekom nije sredio moju centralu za adsl a nisam mogla menjati kablovsku televiziju, dok mi je wireless bio preveliko ulaganje za opremu itd]. I posle 2 nedelje internet krene da brljavi, a onda nestane. Pojavljivao se na misteriozan nacin od 19:30 -20:00 uvece i to je bilo to. Posle par dana svadjanja sa tehnickom podrskom [koja me je uveravala da ce poslati jegnod dana ljude da mi srede signal], na lokalu sam saznala da je jedini nacin da ih nateras da dodju je da zoves tog i tog tehnicara na privatni broj [mobilni] i da ga tako navatas. Tako i beshe. Dosli su, sredili signal a ja sam sledeceg meseca odma presla na adsl[jer su mi sredili centralu par dana posto sam uvela kablovski >.> ]. Onda je krenuo Telekom ADSL da brljavi ![]() Zovem podrsku i kazu mi da ruter nikako ne sme biti nakacen na USB no na mreznu karticu. Ja pitam "u redu ali meni je drugi racunar umrezen preko te kartice" da bi usledilo nebulozno ispitivanje zasto dodjavola ja imam 2 racunara umrezena i sta radim ja u toj mrezi [ moram priznati da su vrlo radoznali ], kao da je to neka cudna pojava imati 2 racunara umrezena kod kuce...... Tako da sam se morala zrtvovati i nakaciti ruter preko mrezne >.> Posle par neljubaznih razgovora [odnosno krajnje povisenih tonova i sarkasticnih izjava] provalila sam foru. Ljudi koji rade kao tehnicka podrska moraju da se predstave prilikom svakog poziva, doduse oni to ne cine. Sledeci put kad mi je nesto trebalo, nazvala sam i prvo zatrazila osobi sa druge strane linije da mi se predstavi. Posle toga decko je bio izuzetno ljubazan ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Član
Član od: 10.12.2005.
Poruke: 162
Zahvalnice: 206
Zahvaljeno 80 puta na 42 poruka
|
![]()
Imao sam vrlo slicno iskustvo kao Andorea.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Starosedelac
Član od: 30.4.2006.
Poruke: 1.242
Zahvalnice: 621
Zahvaljeno 264 puta na 174 poruka
|
![]()
U kakvoj džungli mi živimo.... Od sada uzmem i zapisujem prvo ime i prezime "podrške" ...
![]() Ja sam slično prošao u MTSu pre par dana, i opet je htelo obezbedjenje da reaguje ... nemam živaca sada da pišem ... |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Srpski jezik! | Renee | Operativni sistemi | 12 | 18.2.2009 13:17 |
Travian srpski server (početak s1) | B@NE | Mrežne igre | 107 | 8.2.2009 20:24 |
Govori srpski da te ceo svet razume | Eni | Zanimljive Web lokacije | 9 | 4.12.2007 3:15 |
srpski zagor | Belfegor | Cvet kompjutera | 11 | 25.5.2007 9:49 |