![]() |
![]() |
![]() |
#1721 |
Veteran
|
![]()
Sve mi se čini da je ta metastaza krenula da se širi po uzoru na filmsku industriju. Gejming kreativa je u nekom trenutku dospela do barijere, te se neko dosetio da je dovoljno vremena prošlo za recikliranje starih naslova.
Čini mi se da je ovo samo početak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1722 | |
Član
Član od: 5.6.2020.
Poruke: 174
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 11 puta na 8 poruka
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1723 | |
Član
Član od: 5.6.2020.
Poruke: 174
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 11 puta na 8 poruka
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1724 |
Član
Član od: 5.6.2020.
Poruke: 174
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 11 puta na 8 poruka
|
![]()
Ono sto moze da se ozbiljno zameri RDR2 je isto sto i GTA petici a to je linearnost osnovnih misija. Misija moze da se predje samo jednim odredjenim tokom i ni na jedan drugi nacin, nema slobode da ti sam svojim alternativnim putem nesto odradis u misiji kao sto si to nekad mogao u GTA SA recimo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1725 | |
Deo inventara foruma
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1726 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Meni recimo nije toliko smetalo, osim sto su neke misije imale zaista ogranicen "domet" pa si morao da se lepis uz taj reon i to im nije bas trebalo
Iskreno mislim da je citava prica oko "vise nacina da se nesto predje" precenjena i u poslednje vreme sam vise poceo da cenim igre kojima su misije nesto lineranije od klasicnog buckurisa gde navodno postoji izbor ali zato strada (u vecini slucajeva naravno ne sve) dizajn nivoa, samih misija i ostalog. Sve se svodi na kraju na ili tiho ili glasno ![]() Mada sta znam, nisam ni protiv jednog ni protiv drugog ako se odradi kako treba. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1727 |
Starosedelac
Član od: 26.6.2016.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.725
Zahvalnice: 156
Zahvaljeno 610 puta na 369 poruka
|
![]()
Realno, ne znam odakle čitava ta prašina oko linearnosti misija u RDR2, kao da prethodne Rockstar igre nisu već pratile taj obrazac.
Uzdižu se Ubishit naslovi koji ne samo što su linearni, već su neinspirativni, dosadni, prazni, umobolni, a za Red Dead svi živi su s*rali kako se previše fokusira na realizam i linearnost. Radije ću jedan linearan RDR2 nego "otvoren" AC:Valhalla sa punim kur*cem sporednog sadržaja koji mozak pretvara u kašu. A da ne pričam o tome kako je RDR2 organski napravio svoj svet, da nemaš na svakom koraku strelicu koja te usmerava gde da ideš, šta treba da radiš, istražiš itd. Svet je *živ*. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1728 | |
Banned
Član od: 20.8.2007.
Lokacija: South Park
Poruke: 2.627
Zahvalnice: 164
Zahvaljeno 902 puta na 538 poruka
|
![]() Citat:
Ono što mene i dan danas izuva iz cipela je to što Cracked piše, da je svet "živ" onoliko koliko to može da se dočara. Postoje dve stvari koje sam provalio tek u četvrtom ili petom prolazu. Ima ona jedna kuća koja se gradi nedaleko od Valentajna. Kad u drugom poglavlju prvi put prođeš pored nje pastor kaže da su mu deca nesposobna za gradnju kuće i desi se da sruše nešto što su napravili. Kad drugi put prođeš tuda posle par ingame dana čuje se pucnjava i tu kuću napadaju razbojnici, pastor se zahvali na pomoći i obično ga posle toga nisam obilazio. Međutim, u četvrtom prolazu dođoh do njega po treći put i on me zamolio da mu ili donesem drva za građu ili dam na zajam 100$. Kad posle par ingame dana prođeš, pastor je prodao tu kuću i daj ti 150$ ako si mu pozajmio 100. Sjajno. Druga stvar koju sam provalio u petom prolazu jeste ona pruga koja se gradi tamo u Roanoku. Do tada me je fasciniralo kako je, kad krene epilog, ta pruga bude dovršena. Ono što me je baš iznenadilo da sam u petom prolazu iz čiste dosade rešio da protumaram po tom kampu graditelja pruge i predradnik mi zatražio da mu učinim nešto (da ne spojlujem), pa posle par dana me opet zamoli za nešto, pa treći put ima posebnuzahvalnicu i ta pruga se završi pre nego što sam završio drugi chapter. Briljantno. A tek nedavno, u sedmom ili osmom prelazu sam provalio pećinu u kojoj se nalazi lik koji umišlja da je đavo, kao i da me šef drvoseča blizu Strawberry-ja zamoli da ubijem neke vukove koji mu napadaju radnike. Količina tih malih detalja je tako velika da ne postoji šansa da pronađeš sve. I još uvek, posle toliko prolaza, nisam naleteo na zatvorenike u čamcu u močvarama blizu Sen Denija koji ti daju jedan sporedni zadatak... Apsolutni "game masterpiece". |
|
![]() |
![]() |
Sledećih 3 korisnika se zahvaljuje korisniku NastyB na korisnoj poruci: | ||
![]() |
#1729 |
Deo inventara foruma
Član od: 14.3.2008.
Lokacija: EHCPCGG
Poruke: 12.208
Zahvalnice: 4.383
Zahvaljeno 3.328 puta na 2.302 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1730 | |
Član
Član od: 5.6.2020.
Poruke: 174
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 11 puta na 8 poruka
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1731 | |
Banned
Član od: 20.8.2007.
Lokacija: South Park
Poruke: 2.627
Zahvalnice: 164
Zahvaljeno 902 puta na 538 poruka
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Mada, igra je samo za one koji imaju puno strpljenja i "sindrom hrčka". Ja je igram toliko zato što su mi lov, pecanje i druge sporedne stvari sada zanimljivije od samih misija. Naravno, ali samo jednom sam uspeo da ukokam one vukove i da ga sateram u pećinu. Jeste da se ništa ne dešava, ali prosto mi bil9o žao i tog virtuelnog lika. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1732 | |
Član
Član od: 5.6.2020.
Poruke: 174
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 11 puta na 8 poruka
|
![]() Citat:
Znam za susret sa onim jednim zatvorenikom (sto stoji pored drugog mrtvog) i kaze ti za skrivenu zlatnu polugu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1733 | ||||
Banned
Član od: 20.8.2007.
Lokacija: South Park
Poruke: 2.627
Zahvalnice: 164
Zahvaljeno 902 puta na 538 poruka
|
![]() Citat:
Baš kao što sam ovo samo jednom uspeo da provalim.
A i ovo me je oduševilo... sa onim što ide posle. ![]() Poslednja ispravka: NastyB (11.8.2022 u 22:48) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1734 |
Član
Član od: 25.3.2007.
Lokacija: Ravangrad
Poruke: 362
Zahvalnice: 42
Zahvaljeno 91 puta na 60 poruka
|
![]()
Sve te sporedne stvari su hvale vredne, ali kada krenem u onu misiju oslebađanja nekog zatvorenika iz podruma nekog sa puškom u ruci, a posle cut scene imam neke pištolje u ruci, a pri tom mi se ta puška trajno izgubila iz inventara, e onda jbg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1735 |
Deo inventara foruma
Član od: 5.2.2012.
Lokacija: Kumova slama, planeta Zemlja
Poruke: 3.518
Zahvalnice: 3.941
Zahvaljeno 2.137 puta na 1.188 poruka
|
![]()
Isto misljenje delim. Igra mi je polovicna, ti openworld delovi su interesantni i veoma zanimljivih momenata i scena ima, ali su misije tezak smor po principu vucenja za rukav kako igrati, kuda ici, koje dugme pritisnuti i koje orudje koristiti. Jedan zestoki nedostatak.
I pored toga je igra solidna sedmica, po meni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1736 | ||
Banned
Član od: 20.8.2007.
Lokacija: South Park
Poruke: 2.627
Zahvalnice: 164
Zahvaljeno 902 puta na 538 poruka
|
![]() Citat:
Istina, jeste igra u prvih mesec-dva dana bila bagovita, ali su sve to već tada poprilično ispeglali. Osim ako igraš popularnu verziju igre, onda je to moguće. Citat:
Zanimljivo je da to isto smeta i onima koji se oduševljavaju sa, na primer, DOOM ETHERNAL koji je ništa drugo do "hodnik shooter", pravi sinonim "vučenja za rukav" gde osim jednog jedinog puta za prolaz ne postoji ništa drugo, a jedini "izbor" koji možeš da napraviš je da li ćeš neko čudovište iskasapiti motorkom ili rail gunom. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1737 | |
Deo inventara foruma
Član od: 14.3.2008.
Lokacija: EHCPCGG
Poruke: 12.208
Zahvalnice: 4.383
Zahvaljeno 3.328 puta na 2.302 poruka
|
![]() Citat:
E sad, treba ne biti zadrt i svakoj igri pristupiti drugačije i sa očekivanjima koja idu uz jednu takvu igru. Meni je recimo kretenski da me vučeš za rukav u open world igrama. Reci mi šta treba da se radi i pusti me da nađem svoj put i način a ne da me stavljaš u veštačke hodnike. Igre apsolutno mogu da imaju ogromne benefite od hand-crafted momenata u gejmpleju ali za igrače kao što sam ja prava zabava dolazi iz mogućnosti da eksperimentišem sa igrom - i što ne dozvoliti to ako već praviš open world? Smiksaš malo otvorenih misija, malo režiranih, nađeš balans... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1738 |
Starosedelac
Član od: 7.5.2006.
Lokacija: Lion
Poruke: 1.901
Zahvalnice: 468
Zahvaljeno 496 puta na 345 poruka
|
![]()
Malo je bzvz da se uporedjuju razliciti zanrovi.
Doom je FPS, akcenat je na nekim drugim stvarima (odluke i reakcija u delicu sekunde, refleksi, izbor oruzija, kretanje po mapi/areni itd..) Ako tako krenemo zavrsicemo uporedjujuci RDR, Starcraft i MS Flight Simulator.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1739 | |
Starosedelac
Član od: 14.11.2010.
Lokacija: Pančevo
Poruke: 2.557
Zahvalnice: 1.228
Zahvaljeno 1.374 puta na 728 poruka
|
![]() Citat:
Opušteno, Nasty u svakoj temi koristi priliku da napljuje Doom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1740 |
V.I.P. Test Play
Član od: 1.6.2008.
Lokacija: Banja Luka
Poruke: 16.824
Zahvalnice: 300
Zahvaljeno 8.659 puta na 4.092 poruka
|
![]()
Opet se vrti ista prica. JEste glavne misije u RDR2 su linearne i jeste da bi malo vise slobode bilo ok ali meni licno nije smetalo. Ali isto tako RDR2 van glavnih misija je prakticno sandbox. Idi radi sta hoces i kako hoces. Tako da opet ima nesto za svakoga. Eno Assassin's Creed je presao na sandbox kompletno pa je prica toliko stradala da vise ni nemam volju da igram igru. Cak i ako se uzme jedna od najboljih sandbox igara danasnjice Hitman i tu prica nema primat i ostavljena je po strani. A RDR2 upravo zbog tog linearnijeg dizajna ima fantasticnu pricu i likove koja zaista nece ostaviti nikoga ravnodusnim. Vec sam ovde spominjao jednu opcionu cut scenu koja je vjerovatno jedna od najboljih u igrama ikad, a opciona je (zavisi od misija koje si uradio i od nivoa casti).
|
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Red Dead Redemption 2 | Exia | otpaTci | 0 | 18.10.2016 15:11 |
Red Dead Redemption 2 (rumor) | jonathan | Akcione igre | 0 | 10.4.2015 18:57 |
Red Dead Redemption za PC | srksi | otpaTci | 3 | 9.4.2012 3:51 |
Red Dead Redemption | Brzi82 | Akcione igre | 6 | 13.6.2010 0:22 |
Red Dead Redemption movie | DylaN | Kompjuteri i film | 0 | 7.6.2010 22:39 |