![]() |
![]() |
![]() |
#161 |
V.I.P. Test Play
Član od: 1.6.2008.
Lokacija: Banja Luka
Poruke: 16.841
Zahvalnice: 300
Zahvaljeno 8.667 puta na 4.099 poruka
|
![]()
Fino sam ja rekao da generisanje hype-a sa concept art-om nesto sto se na kraju obicno obije izdavacu o glavu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Deo inventara foruma
Član od: 18.6.2011.
Lokacija: off the grid
Poruke: 7.465
Zahvalnice: 500
Zahvaljeno 3.168 puta na 1.335 poruka
|
![]()
https://twitter.com/BethesdaStudios/...69312650653697
Jos jedna pozitivna stvar in my book, vise sansi za rp i pravljenje buildova |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Starosedelac
Član od: 1.9.2012.
Lokacija: Zajecar
Poruke: 1.894
Zahvalnice: 797
Zahvaljeno 682 puta na 432 poruka
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Veteran
Član od: 16.3.2015.
Lokacija: epicentar
Poruke: 813
Zahvalnice: 850
Zahvaljeno 253 puta na 159 poruka
|
![]()
Kakvi su bolje da ih nije ni imao.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Starosedelac
Član od: 26.6.2016.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.726
Zahvalnice: 156
Zahvaljeno 610 puta na 369 poruka
|
![]()
Nije to bilo do glasova već do loše napisanih dijaloga
![]() Dakle, meni je to nebitno dokle god je solidno napisano, a za to... pa, imam sumnje. Ne znam inače da li je većina igrača gotivila crafting i građenje settlementa u četvorci pa toliko potenciraju taj aspekt? Kao da nemamo već dovoljno survival/crafting igara |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Starosedelac
|
![]()
To je zelena zastava za mene, sve sto zelim je dobar dialogue sistem tipa fallout 3.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Veteran
Član od: 20.11.2011.
Lokacija: Banja Luka
Poruke: 648
Zahvalnice: 196
Zahvaljeno 185 puta na 117 poruka
|
![]() Citat:
I, zbog toga ti je bolja igra bila? Vecini ljudi je smeta voiced protagonist u FO4. BG3, DOS1&2, starije FO i ES igre, nisu imale voiced protagonist jer to nije poenta ovih igara. Narocito retardirani sistem u FO4 gdje dijalog opcije i ono sto lik u igri kazu uopte nisu iste. Plus gubljenje je vremena, vec sam procitao tj odlucio sta cu reci, jos moram sjediti i slusati kako taj isti tekst neko cita. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |||
Starosedelac
Član od: 1.9.2012.
Lokacija: Zajecar
Poruke: 1.894
Zahvalnice: 797
Zahvaljeno 682 puta na 432 poruka
|
![]() Citat:
Bolje se uživiš u svog lika ako nije mutav, a dobra glasovna gluma može da napravi ogromnu razliku u kvalitetu igranja. Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
V.I.P. Test Play
Član od: 1.6.2008.
Lokacija: Banja Luka
Poruke: 16.841
Zahvalnice: 300
Zahvaljeno 8.667 puta na 4.099 poruka
|
![]() Citat:
Jedne od najprodavanijih igara danasnjice nrmaju glasovnu glumu uopste. To su Pokémon igre, tako da to je manji problem u ovoj prici. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
V.I.P. Test Play
Član od: 1.6.2008.
Lokacija: Banja Luka
Poruke: 16.841
Zahvalnice: 300
Zahvaljeno 8.667 puta na 4.099 poruka
|
![]()
Pokémon igre takodje imaju brdo dijaloga i svi su tekstualni. Po meni nije presudna glasovna gluma glavnog lika, cak i u RPG-u, narocito iz prvog lica. I kao sto rekoh Starfield ima mnogo vece probleme od toga po meni.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Član
Član od: 24.3.2018.
Poruke: 314
Zahvalnice: 10
Zahvaljeno 110 puta na 62 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Kekule Mekule
|
![]()
Bilo sta sto je Jeff Baker izreko.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Deo inventara foruma
Član od: 18.6.2011.
Lokacija: off the grid
Poruke: 7.465
Zahvalnice: 500
Zahvaljeno 3.168 puta na 1.335 poruka
|
![]()
Yea Bethesda je uvek imala dobre vo u svojim igrama (jeste da jedan glumac cest daje glas vise likova tho) a ni F4 nije bio izuzetak. Imerzija i rp osecaj je definitivno bolji bez vo glavnog lika jer je lakse igracu da se "uzivi" u tom liku. Izgleda da se Starfield vraca na taj Oblivion/F3 NV stil i to je dobro, ostaje da se vidi kakav ce biti dijalog tho.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Veteran
|
![]()
Problem sa glasovnom glumom je sto je skupa. Zato dobijamo stvari tipa dobijes quest, imas 4 izbora opisana sa malo teksa, DA/NE-DOBAR/ZAO a tvoj lik kaze nesto tipa - I have to really think about this, NPC - Please you need to be commited to blah blah blah.....
Ubija imerziju i strahovito ogranicava pisanje. I ako se ovo prevazidje opet dolazimo do problema da lik ne moze da zvuci isto u RPG-u ako je zli mag ili dobri rendzer i tek onda postaje suludo. Nista protiv glasovne glume ali realno smo i dalje daleko od toga u rpg igrama, a da valja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Veteran
Član od: 20.11.2011.
Lokacija: Banja Luka
Poruke: 648
Zahvalnice: 196
Zahvaljeno 185 puta na 117 poruka
|
![]()
DOS 1 i 2 su izasle 2014 i 2017, dok ce BG3 izace nakon Starfield-a.
Voiced protagonist funkcionise dobro u igrama kao Mass Effect i Witcher gdje je veci fokus na samu pricu tj narativ. Izuzevsi u sutini par malih varijacija, svi igraci ce imati isto iskustvo u tim igrama jer su poprilicno linearne. Postoji main quest i opcionalni side quests. U slucaju Witcher-a igramo kao Geralt of Rivia tj nemamo slobodu kreiranja sopstvenog lika. Radije bih da naprave vise opcija u samom dijalogu i na to da se fokusiraju nego da na 4 razlicita nacina lik u igri kaze istu stvar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Meni se cini da su oni ovo na jedvite jade nalepili cisto da bude neke prezentacije nakon toliko tisine i odlaganja....Sumnjam da ce pola od ovoga biti u igri ili cak izgledati priblizno ovako.
Kakav hajp, kakve gluposti, dok ovo ne izadje nema nikakvog preteranog nadanja, Tod je u pitanju, valjda ste naucili lekciju. Igra verovatno nece biti losa ali ova paljevina sa 1000 planeta i sta ja znam, ljute borbe u svemiru itd. idi begaj.... Dok se ne vidi sve to uzivo nista ne verujem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Član
Član od: 24.3.2018.
Poruke: 314
Zahvalnice: 10
Zahvaljeno 110 puta na 62 poruka
|
![]()
I dalje je to stara Bethesda
![]() ![]() Drze se tradicije. Ovako je sa kvestovima i gameplayom, ali ljudi to odbijaju vidjeti. S druge strane Cyberpunk se kritikuje maksimalno. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Veteran
Član od: 16.3.2015.
Lokacija: epicentar
Poruke: 813
Zahvalnice: 850
Zahvaljeno 253 puta na 159 poruka
|
![]()
Drago mi je sto si pomenuo Cyberpunk, to je tacno istina sto kazes. Meni je najzalije sto je CP morao da se optimizuje za last gen konzole, jednostavno ne mogu da prezalim sto nije next gen only igra. Ovako ih je optimizacija unakazila, morali su masu stvari da skresu i naravno marketing tim koji je igru najavio prerano.
Ali kada vidimo sta radi Bethesda onda stvaro treba odati priznanje CDPRu za hrabrost da se uhvate u kostac sa skroz necim novim, a ovi su posebna prica - jedno te isto recikliraju 30 godina. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banned
Član od: 13.4.2014.
Lokacija: Gora Crna
Poruke: 2.033
Zahvalnice: 389
Zahvaljeno 1.009 puta na 514 poruka
|
![]()
Gunplay katastrofalno izgleda za jednu visokobudžetnu igru. Baš neozbiljno i nikakav veći napredak se ne vidi u odnosu na FallOut 4. Jedna od glavnih mehanika u igri je borba, a ona izgleda kao da je iz 2015. godine.
Kad to nije dobro, ko zna na šta će da liči ovo ostalo. |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Windows XP Starfield screensaver @ Windows 7/64 | Devet1 | Operativni sistemi | 4 | 15.8.2013 22:09 |