![]() |
![]() |
![]() |
#2481 | |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]() Citat:
Iskreno, razočaran sam. Očekivao sam nove modele dildoa ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2482 |
Starosedelac
Član od: 1.9.2012.
Lokacija: Zajecar
Poruke: 1.893
Zahvalnice: 797
Zahvaljeno 681 puta na 431 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2483 |
Starosedelac
Član od: 8.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 2.592
Zahvalnice: 927
Zahvaljeno 586 puta na 365 poruka
|
![]()
Na Steam je 1.4 GB update.
Licno sam ocekivao Witcher 3 kvalitet samo sa razlicitim mehanikama i to sam dobio, lepo su neke stvari sto se tice progresije lika izveli. Naravno ima i gluposti kao npr. neprijatelji su glupi i nivo tezine odreduje samo koliko moras da ih punis olovom ili koliko ti prave dmg. I ono da se panduri pojave niotkud je najveca glupost, takođe mogli bi stvarno da ubace walk brzinu jer prebrzo se krece lik, cak i brze od quest NPC likova. Ja sam za sada zadovoljan, opet nije savrsena igra ali ima taj cyberpunk vajb, tj. kao da igram kvazi open world Deus Ex u Blade Runner svetu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2484 | |
Deo inventara foruma
Član od: 19.8.2009.
Poruke: 6.769
Zahvalnice: 3.089
Zahvaljeno 4.935 puta na 2.298 poruka
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku nameless1 na korisnoj poruci: | ||
filpan (12.12.2020) |
![]() |
#2485 |
Starosedelac
Član od: 26.6.2016.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.725
Zahvalnice: 156
Zahvaljeno 610 puta na 369 poruka
|
![]()
Na GOGu je patch oko 600 MB ali zahteva da imate slobodno 60 giga na hardu jer pretumbava neke fajlove
![]() Još nisam testirao igru s time, igrao do malopre ne znajući da je legao patch ali javljam posle da li je nešto popravljeno što se performansi tiče |
![]() |
![]() |
![]() |
#2486 |
Banned
|
![]()
Realno da li RT vredi? Izdvajati mnogo novca za isto...A koliko vidim, samo se pominje promena vizuelna u tom NIGH CITYju (sta cemo preko dana?)...Iako postane standard, mislim da je sad rano za to... A za novcanik sam siguran da je rano
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2487 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.865
Zahvalnice: 5.760
Zahvaljeno 4.133 puta na 2.700 poruka
|
![]()
Kontrole za vozila su previse osetljiva. Bilo sta vise od blagog pipkanja levo/desno na tastaturi ima da te izbaci iz trake, a vozilo ubrza "iz prve u petu" za sekundu.
I sto je najgore nema nigde podesavanja gde bi ovo morao da menjas. Svi slideri su za mis ili kontroler, a nista za preosetljivu tastaturu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2488 |
Član
Član od: 29.7.2015.
Poruke: 382
Zahvalnice: 115
Zahvaljeno 141 puta na 79 poruka
|
![]()
Mogli bi da poprave i omoguce da mozes da iskljucis marker na mapi i da ne mora jedan quest da bude aktivan sve vreme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2489 |
Kekule Mekule
|
![]()
Krenuo u Japantown na prostituciju i igra me teleportuje nazad jer ne treba tu da idem jos
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2490 | |
Starosedelac
Član od: 26.6.2016.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.725
Zahvalnice: 156
Zahvaljeno 610 puta na 369 poruka
|
![]() Citat:
DLSS u Death Strandingu je prosto - fenomenalan! Nisam igrao Control otkad su doneli 2.0 verziju ali i tu su isto popravili stvari. Ovde u CP-ju mi diže fps na duplo više a vizuelno ne vidim razlike iskreno. Da li vredi uzimati sada? Nah. Za pola godine, ili tokom naredne godine - verovatno ako se stabilizuju cene i dostupnost 30x serije |
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Cracked But Whole na korisnoj poruci: | ||
Shonkas (12.12.2020) |
![]() |
#2491 |
Deo inventara foruma
Član od: 14.3.2008.
Lokacija: EHCPCGG
Poruke: 12.205
Zahvalnice: 4.383
Zahvaljeno 3.326 puta na 2.300 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2492 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.865
Zahvalnice: 5.760
Zahvaljeno 4.133 puta na 2.700 poruka
|
![]()
Meni GOG vec sat vremena patchuje igru i ne vidim kraja (1.04).
500MB download, onda igra napravi punu kopju na disku (50GB), i radi diff patching. A moj hard disk... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2493 |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]()
Da se ne lažemo, DLSS služi samo i isključivo da zamaže oči (bukvalno
![]() To je isto kao što je FXAA bio "revolucionaran" za anti-aliasing kad se pojavio jer je trošio daleko manje resursa ali je zato slika izgledala toliko zamrljano i mutno da je većina igrača preferirala da igra bez anti-aliasinga kad je FXAA bila jedina dostupna opcija. |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Neutrino na korisnoj poruci: | ||
player1 (12.12.2020) |
![]() |
#2494 | |
Banned
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2495 | |
Banned
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2496 | |
Starosedelac
Član od: 28.9.2011.
Poruke: 2.444
Zahvalnice: 434
Zahvaljeno 654 puta na 444 poruka
|
![]() Citat:
Then again, ako DLSS radi posao kao sto radi u Controlu, CP2077 i Death Stranding, onda je apsolutno game changer i must-have feature (nadam se da ce i AMD izbaciti nesto slicno). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2497 |
Starosedelac
Član od: 8.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 2.592
Zahvalnice: 927
Zahvaljeno 586 puta na 365 poruka
|
![]()
DLSS je game changer jer Nvidia ulozila ogromne pare u to, a to je da napravi Deep Learning model koji moze tako dobro da radi low resolution upscale slike, a za to moraju da treniraju model mesec dana na svom super racunaru (da bi igraci posle u driverima dobili DLSS istreniran model).
Primetio sam da su main NPCs dosta bolje i detaljnije modelovani, i facijalne animacije su im perfektno uradjene. Bez premca su tu uboli za sve pare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2498 | |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]() Citat:
Takođe znači i da DLSS nikada neće niti može biti istog kvaliteta kao nativni RT jer koliko god algoritam bio dobar na kraju se i dalje radi interpolacija kada se popunjavaju pikseli koji nedostaju. Pus da je DLSS baš ground-breaking... Pa i ne bih to baš tako nazvao jer se ispod haube u principu i dalje krije model veoma sličan anti-aliasingu... Hoćeš da znaš šta je stvarno ground-breaking u gaming industriji? Fotogramometrija koju je MS Flight Simulator 2020 iskoristio za rekreiranje 3D modela cele planete iz 2D modela Bing mapa... E to je ground-breaking... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2499 |
Starosedelac
Član od: 26.6.2016.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.725
Zahvalnice: 156
Zahvaljeno 610 puta na 369 poruka
|
![]()
Koliko lupetanja ovde.
DLSS je impresivan jer i slabijim RTX karticama omogućava da fluidno igraju igru bez ray tracinga. Varka ili ne, izgleda podjednako dobro kao i full rezolucija, a nekad čak i bolje (primeri iz Death strandinga gde se vidi oštrina). Svakako, ko hoće da juri razlike, to može jedino kroz recording i zumiranje, a koga briga za pixel-peeping. Bez obzira šta bude s tom tehhologijom u budućnosti, činjenica je da sada čini značajnu promenu, pogotovo za nedovoljno optimizovane igre. Neki od tih naslova bili bi apsolutno nemogući u 4k. DLSS to omogućava. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2500 | |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]() Citat:
DLSS poređenja sa čistokrvnim RT(X)-om možeš da nađeš bukvalno bilo gde i ne postoji ni jedan jedini primer u kojem je DLSS čistiji ili vizuelno impresivniji od originalnog RT-a. Naravno pod uslovom da se DLSS verzija ne služi nekim dodatnim podmuklim trikovima kao što je manipulacija kontrasta itd. koji služe da stvore optičku iluziju kod osoba koje ne mogu da provale trik da je slika u DLSS varijanti bolja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
open world, rpg |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
The Witcher 2 - Assassins of Kings | Psycho13 | Role-Play | 4767 | 21.7.2020 14:23 |
Cypher - cyberpunk text adventure | lukababic | Avanturističke igre | 2 | 2.4.2014 10:44 |
Futurelost Cyberpunk BBRPG | slax | Pravljenje igara | 12 | 16.10.2011 13:45 |
FutureLost Cyberpunk RPG | slax | Male igre | 1 | 16.10.2011 13:43 |
Cyberpunk Art | Ocelot | Zanimljive Web lokacije | 1 | 2.3.2007 16:08 |