![]() |
![]() |
![]() |
#2261 |
Deo inventara foruma
Član od: 21.5.2008.
Poruke: 4.916
Zahvalnice: 1.072
Zahvaljeno 1.096 puta na 715 poruka
|
![]()
Preload gotov sinoć, na PS4 igra je teška čak 102GB!
Još samo žena i beba da me puste da igram, ne mora biti launch day. ![]() |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku White Ripper na korisnoj poruci: | ||
Mocko (9.12.2020) |
![]() |
#2262 |
Starosedelac
Član od: 1.9.2012.
Lokacija: Zajecar
Poruke: 1.893
Zahvalnice: 797
Zahvaljeno 681 puta na 431 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2263 |
Banana
Član od: 9.1.2006.
Lokacija: _Cloud
Poruke: 6.113
Zahvalnice: 697
Zahvaljeno 2.635 puta na 1.358 poruka
|
![]()
Hoćete 1660super da se igrate u 1080p ili hoćete collectors, ne može oboje za 32.000 dinara!
https://www.games.rs/pc-igre/15379-p...ectors-edition |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Eni na korisnoj poruci: | ||
Lex987 (9.12.2020) |
![]() |
#2264 |
Intel Inside
Član od: 1.11.2005.
Lokacija: From the murky depths I come...
Poruke: 28.701
Zahvalnice: 1.659
Zahvaljeno 11.211 puta na 7.169 poruka
|
![]()
Ko je ono pitao za CE pre neku stranicu? Neutrino?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2265 | |
Član
Član od: 24.3.2018.
Poruke: 314
Zahvalnice: 10
Zahvaljeno 110 puta na 62 poruka
|
![]() Citat:
I sam CDPR je govorio da su imali velike probleme prilikom te tzv RT implementacije, a najvise naravno zbog optimizacije. Prije svega hardver nije dovoljno jak za RT. Druga stvar, ti sad moras napraviti dvije verzije igre, sa RT i bez. Znaci imas duplo vise posla, a fake rjesenja su i dalje tu i kod RT verzije. Buducnost je rjesenje kakvo ima Cryengine, i kakvo je najavljeno za UE5. A ovo sto Nvidia pokusava ce nestati kao i svi njihovi prijasnji pokusaji. Poslednja ispravka: S.t.a.r.a.c. (9.12.2020 u 13:05) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2266 |
Deo inventara foruma
Član od: 14.3.2008.
Lokacija: EHCPCGG
Poruke: 12.208
Zahvalnice: 4.383
Zahvaljeno 3.328 puta na 2.302 poruka
|
![]()
Neće nestati jer je već praktično ušlo u mainstream, RT sada imaju i AMD i Nvidia kartice i već u sledećoj generaciji konzola će RT praktično biti standardna stvar koju će garantovano svi AAA naslovi koristiti a verovatno i zahtevati na platformi kao što je PC. Screen-space trikovi i software-based rešenja su vrlo ograničena i predstavljaju samo međukorak do full-blown RT igara gde će se RT koristiti koliko i standardni shaderi. Ali ima tu još minimum 5-6 godina posla da to stvarno postane performantno.
Izbalavim kad zamislim neku igru kao što je recimo Splinter Cell sa full RT implementacijom... A man can dream. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2267 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Ovi izgleda poslali Early Access verziju recenzentima
![]() IGN javio da je konzolaska verzija potpuno drugacija i da je dosta stvari ispravljeno. Igra na PS4/5 ima 101 gigabajt ![]() Pecevi od po 30 i vise gigabajta, ako neko ima obican HD a dobar net mozda mu se ne isplati da otpakuje vec da skida kada izadje ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2268 |
Veteran
Član od: 16.3.2015.
Lokacija: epicentar
Poruke: 813
Zahvalnice: 850
Zahvaljeno 253 puta na 159 poruka
|
![]()
Ja sam preloadovao na Steam, jel to pogresno ili bi bilo bolje da sam je pustio da se skida kada izadje zvanicno?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2269 | |
Deo inventara foruma
|
![]() Citat:
Ako cekas sam izlazak pa onda skidas sve, onda ce igru skidati i otpakovati u isto vreme, sto bi mozda trebalo da traje krace nego sa pre-loadom ![]() Mada sve zavisi od brzine neta i HDD-a koji imas. Meni ce recimo biti brze ako skinem kada izadje, da imam SSD onda ne bi imao problema ![]() Nije to nista strasno, ali ja recimo necu moci da radim nista na kompu dok traje otpakivanje pre-loada, potpuno mi uspori komp ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2270 | |
Veteran
Član od: 16.3.2015.
Lokacija: epicentar
Poruke: 813
Zahvalnice: 850
Zahvaljeno 253 puta na 159 poruka
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2271 |
Starosedelac
Član od: 8.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 2.592
Zahvalnice: 928
Zahvaljeno 586 puta na 365 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2272 |
Deo inventara foruma
Član od: 2.2.2010.
Lokacija: Podgorica
Poruke: 6.581
Zahvalnice: 783
Zahvaljeno 1.223 puta na 731 poruka
|
![]()
Skinuh spoiler protection na chrome i stavih zastitu
Jer je tona klipova izaslo Potvrdjeno da je u preload ukljucen Day 0 patch sto su dobili review vec tokom vikenda. Tako da cisto sumnjam da ce biti jos jedan patch do nocas, kao sto i objasnih Poslednja ispravka: JAZO (9.12.2020 u 14:58) |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku JAZO na korisnoj poruci: | ||
pentraksil (9.12.2020) |
![]() |
#2273 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Hvala za podsetnik za spojlere, zaboravio da instaliram zastitu
![]() Day 0 je onaj od 45 i to je svakako ukljuceno. Za Day 1 nisam siguran da li je ukljucen ili ce morati naknadno da se skida. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2274 | |
Deo inventara foruma
Član od: 2.2.2010.
Lokacija: Podgorica
Poruke: 6.581
Zahvalnice: 783
Zahvaljeno 1.223 puta na 731 poruka
|
![]() Citat:
Isto me cudi da nvidia jos drivere nije izbacila? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2275 | |
Deo inventara foruma
|
![]() Citat:
Ljudi kazu da su konzole mnogo stabilnije sada i da igra radi mnogo bolje i bez tolike kolicine bagova. E sad, koliko je to istina videcemo. Pocelo je streamovanje na Twitch-u ali nisam siguran da li je to najnovija verzija igre ili ona starija. Ne bih da gledam i rizikujem spojlere ![]() Nista jos ni za drajvere.... Dosta su lose odradili ovo oko recenzija, dezinformacija oko peceva, DRM-ova, konzolaskih verzija itd. Sami sebi napravili problem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2276 |
Deo inventara foruma
Član od: 2.2.2010.
Lokacija: Podgorica
Poruke: 6.581
Zahvalnice: 783
Zahvaljeno 1.223 puta na 731 poruka
|
![]()
Evo ih driveri, a moje 3080 jos nema.
Pitanje kako ce sad ovo na 1440p uw da radi na 2080. Tesko na ultra a tek tesko bez RTX |
![]() |
![]() |
![]() |
#2277 |
Član
Član od: 16.12.2018.
Poruke: 297
Zahvalnice: 92
Zahvaljeno 92 puta na 49 poruka
|
![]()
Kakva li ce ovo tuga i čemer da bude na mojoj xbox one x...mislim ona jeste malko jaca od ove basic, ali bice to blagi uzas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2278 | |
Član
Član od: 24.3.2018.
Poruke: 314
Zahvalnice: 10
Zahvaljeno 110 puta na 62 poruka
|
![]() Citat:
Ovaj RT sto Nvidia forsira je triangle based, sto znaci da ako u sceni imas veliki polycont - bit ce problem sa performansama. Jedino rjesenje je hibridno + trikovi. Cryengine ima voxel based RT, a isto ce imati i UE5 bas zbog ovog problema, aka Nanite. Ovo je puno bolji pristup, plus Cryengine dozvoljava da miksas voxel i triangle metode, plus screen-space u daljini, itd. Nvidia RT se apsolutno niti jednom timu ne isplati implementirati, ali Nvidia naravno podmazuje. Pa pogledaj samo kakav hardver se koristi na steamu. Apsolutna vecina nema RTX hardver, a da ne spominjem ove najskuplje RTX graficke: https://store.steampowered.com/hwsurvey/videocard/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2279 |
Deo inventara foruma
Član od: 2.2.2010.
Lokacija: Podgorica
Poruke: 6.581
Zahvalnice: 783
Zahvaljeno 1.223 puta na 731 poruka
|
![]()
Odlicni screenshotovi RTX kao sto pomenuh, sve zavisi od scene
https://www.thegamer.com/cyberpunk-2...real-next-gen/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2280 | |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.402
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]() Citat:
Za pet-šest godina neotvoreni CE se laganica prodaje za pet puta veću cenu ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
open world, rpg |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
The Witcher 2 - Assassins of Kings | Psycho13 | Role-Play | 4767 | 21.7.2020 14:23 |
Cypher - cyberpunk text adventure | lukababic | Avanturističke igre | 2 | 2.4.2014 10:44 |
Futurelost Cyberpunk BBRPG | slax | Pravljenje igara | 12 | 16.10.2011 13:45 |
FutureLost Cyberpunk RPG | slax | Male igre | 1 | 16.10.2011 13:43 |
Cyberpunk Art | Ocelot | Zanimljive Web lokacije | 1 | 2.3.2007 16:08 |