![]() |
![]() |
![]() |
#1881 |
Član
Član od: 24.3.2018.
Poruke: 314
Zahvalnice: 10
Zahvaljeno 110 puta na 62 poruka
|
![]()
Jesu ublazili na nekim objektima, dok su u nekim situacijama uradili obratno, npr sunceva svjetlost - zalazak sunca, foliage transparency efekt, itd. Da ne spominjem B&W koji izgleda kao stari diznijev crtani.
Meni za TW2 nije trebao reshade/ENB, dok za TW3 sam to prvo instalirao i uradio desaturaciju. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1882 |
Veteran
Član od: 9.2.2007.
Lokacija: Belgrade
Poruke: 740
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 255 puta na 137 poruka
|
![]()
Kada krene kuknjava sa oruzjima, napucavanjem, a iza se vrte brojke, statovi. Vecina nece moci da prezupci i skapira da ovo nije COD, GTA, Watch Dogs, vec RPG iz prvog lica. Prica, questovi, grananja, posledice, to su najbitnije stavke. A sto se tice sarenila, to je CP 2020 i meni se dopada.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1883 |
Starosedelac
Član od: 1.9.2012.
Lokacija: Zajecar
Poruke: 1.894
Zahvalnice: 797
Zahvaljeno 682 puta na 432 poruka
|
![]()
Pa ovde i ne treba da se očekuje neka sjajna borba i napucavanje, ovo se ionako ne igra zbog toga već zbog priče, odluka i upečatljivih likova. Dovoljno je da napucavanje bude solidno i da ne nervira previše i ja zadovoljan. Tako je bilo i sa Witcher-om i borbom u njemu.
Poslednja ispravka: Vladimirus86 (25.11.2020 u 20:33) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1884 |
Deo inventara foruma
|
![]()
A zasto ne bi imali i dobro napucavanje i dobru pricu? Nece biti smak sveta ako nije najsjajnija (uzivao sam u VTMB iako je borba krs) ali zasto ne ocekivati dobro napucavanje i borbu od igre koja se (izmedju ostalog) hvali i time? Posle toliko godina u kujni i sistema koji su tu upravo da podrze borbu i napucavanje (od augmentacija pa do levelovanja i traitova) da ne ocekujemo da taj deo bude odradjen kako valja i trebuje? W3 borbu sam im donekle oprostio (nije bila bas toliko losa) ali im borbu ovde ipak ne bi prastao, ma koliko prica bila odlicna.
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku pentraksil na korisnoj poruci: | ||
Shonkas (26.11.2020) |
![]() |
#1885 |
Kekule Mekule
|
![]()
Zamisli u 2020oj ocekujes od RPG-a da ima dobru grafiku i borbu, pu pu daleko bilo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1886 |
Član
Član od: 16.12.2018.
Poruke: 297
Zahvalnice: 92
Zahvaljeno 92 puta na 49 poruka
|
![]()
Sto se grafike tice mislim da su dobro odradili posao za 2020. Borba po meni ne treba da bude holivudsko call of duty napucavanje. CP ce biti sporo, “ slow burn” napucavanje sa kalkulacijama. Neprijatelji su pomalo bullet sponges, tako da moramo da imamo adekvatnu opremu za svaki okrsaj. Ja od pravog rpg-a bas ne ocekujem da napucavanje bude wow
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1887 |
Starosedelac
Član od: 1.9.2012.
Lokacija: Zajecar
Poruke: 1.894
Zahvalnice: 797
Zahvaljeno 682 puta na 432 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1888 | |
Deo inventara foruma
|
![]() Citat:
![]() Vec dobra balansirana borba sa dovoljno varijacija, dobrim osecajem napucavanja, skilovima koji ce imati smisla i primene u odredjenim situacijama, neprijatelji koji ce znati da reaguju u odredjenim situacijama i koristiti neke skilove protiv tebe (skilovima kojima mozda mozes i da se odupres). Ne sada neku poslednju rec tehnike i savrsenstvo ali solidnu i zabavnu rpg borbu. Spora ili brza u zavisnosti od situacije, skilova itd. To se trazi, ne COD ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1889 |
Deo inventara foruma
Član od: 2.2.2010.
Lokacija: Podgorica
Poruke: 6.581
Zahvalnice: 783
Zahvaljeno 1.223 puta na 731 poruka
|
![]()
Review embargo 7.12
https://twitter.com/NEXTGEN_ishere/s...58467023286274 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1890 |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 2.103
Zahvalnice: 50
Zahvaljeno 832 puta na 499 poruka
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Sledećih 2 korisnika se zahvaljuje korisniku Pipboy na korisnoj poruci: | ||
pentraksil (27.11.2020), Vlajk@ (26.11.2020) |
![]() |
#1891 |
Starosedelac
Član od: 2.8.2008.
Lokacija: Beograd
Poruke: 2.778
Zahvalnice: 512
Zahvaljeno 933 puta na 531 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1892 |
Član
Član od: 14.2.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 280
Zahvalnice: 64
Zahvaljeno 28 puta na 19 poruka
|
![]()
Meni takodje smeta "šarenilo", ali mislim da je ono jedan od elemenata Cyberpunk pod-žanra SF-a i te izvrnute i prenaglašene vizije budućnosti. Možda je moglo za nijansu manje, ali to je što je.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1893 |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 2.103
Zahvalnice: 50
Zahvaljeno 832 puta na 499 poruka
|
![]()
Pa ako je originalni IP neonski šljašteći, šaren i svetao, zašto bi ga pravili drugačijim iz bilo kog razloga.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1894 |
Kekule Mekule
|
![]()
Da udovolje ljudima koji igru nece kupiti
![]() |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Andross na korisnoj poruci: | ||
Cracked But Whole (27.11.2020) |
![]() |
#1895 |
Član
Član od: 14.2.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 280
Zahvalnice: 64
Zahvaljeno 28 puta na 19 poruka
|
![]()
^^
Ček, ljudi koji će ga kupiti vole šarenilo, a oni koji neće vole sivilo!? Ne razumem šta se htelo reći. Ja sam ga preorderovao iako nisam oduševljen sa tim momentom ali verujem da će se uklopiti u celu atmosferu igre. Da će mi posle smetati sivilo stvarnog sveta. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1896 |
Veteran
Član od: 16.3.2015.
Lokacija: epicentar
Poruke: 813
Zahvalnice: 850
Zahvaljeno 253 puta na 159 poruka
|
![]()
Bice modova za to, bez brige.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1897 |
Član
Član od: 14.2.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 280
Zahvalnice: 64
Zahvaljeno 28 puta na 19 poruka
|
![]()
Ono što sam hteo napisati je da se Cyberpunk kao pod-žanr SF-a vizuelno sastoji od tog prenaglašenog šarenila budućnosti. Filmovi kao Blade Runner, Johnny Mnemonic, Sudija Dred, Peti element i ostali sadrže tu estetiku. Da li nekom godi iili ne, to je druga tema ali je sastavni deo vizuelnog elementa. Ovde mi deluje malo prenaglašeno, ali kad igra izadje videće se kako se uklapa sve to kao celina.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1898 |
Član
Član od: 24.3.2018.
Poruke: 314
Zahvalnice: 10
Zahvaljeno 110 puta na 62 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1899 |
Starosedelac
Član od: 4.11.2007.
Poruke: 1.726
Zahvalnice: 1.754
Zahvaljeno 629 puta na 363 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1900 |
Starosedelac
Član od: 17.12.2012.
Lokacija: Sarajevo
Poruke: 1.761
Zahvalnice: 824
Zahvaljeno 519 puta na 338 poruka
|
![]()
Raspravljate se o ukusima.
Mislim da je bitan balans, kao što to radi Max Payne 3 (level kićast, pa level turoban), što je napravilo dobru praksu da izbalansira GTAV i RDR2. Elem, siguran sam da će biti sijaset opcija za podešavanje, ali igra mi izgleda prilično izbalansirano kad se recimo gleda vožnjakroz grad. Enterijeri su jako uneonjeni na crveno i rozo, pa stvarno malo podsjećaju na FC Blood Dragon. |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
open world, rpg |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
The Witcher 2 - Assassins of Kings | Psycho13 | Role-Play | 4767 | 21.7.2020 14:23 |
Cypher - cyberpunk text adventure | lukababic | Avanturističke igre | 2 | 2.4.2014 10:44 |
Futurelost Cyberpunk BBRPG | slax | Pravljenje igara | 12 | 16.10.2011 13:45 |
FutureLost Cyberpunk RPG | slax | Male igre | 1 | 16.10.2011 13:43 |
Cyberpunk Art | Ocelot | Zanimljive Web lokacije | 1 | 2.3.2007 16:08 |