![]() |
![]() |
![]() |
#7041 |
Deo inventara foruma
Član od: 5.2.2012.
Lokacija: Kumova slama, planeta Zemlja
Poruke: 3.522
Zahvalnice: 3.942
Zahvaljeno 2.139 puta na 1.190 poruka
|
![]()
O'ladite, puci ce mi mozak od vasih pametnih reci.
Otvorite drugu temu pa mlatite o pravu, zakonu i drzavi. |
![]() |
![]() |
Sledećih 7 korisnika se zahvaljuje korisniku filpan na korisnoj poruci: | ||
Dovahkiin (14.11.2017), Jamiroquai (19.11.2017), Leonida (13.11.2017), player1 (14.11.2017), Shonkas (13.11.2017), White Ripper (13.11.2017), zokocx (13.11.2017) |
![]() |
#7042 |
Starosedelac
Član od: 20.12.2005.
Lokacija: Banja Luka
Poruke: 2.039
Zahvalnice: 148
Zahvaljeno 208 puta na 134 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Paladin na korisnoj poruci: | ||
Laserstorm (13.11.2017) |
![]() |
#7043 | |
Starosedelac
Član od: 4.11.2007.
Poruke: 1.726
Zahvalnice: 1.754
Zahvaljeno 629 puta na 363 poruka
|
![]()
Pre svega, naravno da ce odluke o tome sta ce biti uradjeno donositi rukovodeci u firmi/drzavi. Problem nastaje onog trenutka kad ti rukovodeci prestaju da slusaju ljude koji su zaduzeni za specificne sisteme, a koji znaju kako oni rade neuporedivo bolje od nekoga ko pokusava da vodi i art department i design i ko zna sta jos. To bi ti bilo kao kada bi premijer prestao da slusa svoje ministre (ili kako se vec zovu vodeci resora u drugim parlamentarnim sistemima), i sve odluke poceo da donosi sam. Svi znamo dokle dovodi nesto tako. Poredjenje sa drzavom ti je poprilicno lose, mada i kada ti drzavu napusti gomila ministara, savetnika i sekretara, a ostanu samo tetkice i ti, zna se cemu to vodi, pa pretpostavljam da o tome ne moramo da raspravljamo. Takodje, softverske firme zahtevaju gomilu domenskog znanja koje se moze steci samo time sto ces raditi u toj specifinoj firmi. Npr, kada bih ja otisao iz svoje firme u CDPR, moje domensko znanje bi bilo ravno nuli i samim tim bi moj doprinos toj firmi bio u pocetku vrlo slab, ili cak nepostojeci, bar dok mi neko ne prenese dovoljno znanja. Kada nema ko da mi prenese potrebno znanje, tu nastaje problem, posto ja kao neko ko je neiskusan imam mnogo vecu sansu da nesto, da izvines, i u*****m.
Kada ti neko ko je pisao ceo jedan sistem engine-a koji pokrece igru ode iz firme, uz ljude kao sto su AI team lead, seniora i arhitekti tih sistema, takve sisteme vise nema ko da unapredjuje/odrzava. Onda nastaje gomila lose napisanog koda, koji odrzivost smanjuje cak i ljudima koji bi to znali da odrade na cist nacin. Gomila loseg koda dovodi do gomile bagova, a onda tu ispasta i potrosac. Da ne govorimo o tome koliko je vise vremena potrebno da se posao i zavrsi, s obzirom na neiskustvo novozaposlenog. Prenos znanja je skupa stvar i u softverskim firmama traje poprilicno dugo, zbog prirode posla. Stvari su i dalje funkcionisale s obzirom da su kljucni ljudi u firmi ranije ostajali (witcher 2), uprkos smanjenju plata za 25%. Otkaz je dobilo gomila mladjih ljudi u firmi, koje je neuporedivo lakse zameniti od seniora/arhitekti/leadova. Ti isti ljudi vodili su sisteme i na TW3 projektu, otud i uspeh. Da je bilo kojim slucajem sa TW3 u toku samog razvoja otislo gomila bitnih ljudi koji nose znanje u firmi, mislim da TW3 ili ne bi uopste videli, ili ne bi dobili ni priblizno dobar proizvod. Oni su na srecu nas potrosaca ipak odlucili da ostanu, uprkos losem vodjenju firme, i otud kvalitet proizvoda kakav smo dobili. Ti gledas na ovo sa strane potrosaca koga ne zanima, niti treba da zanima kako stvari funkcionisu u samoj firmi. Mislim da ipak gresis, i da je iz gomile negativnih ocena i odlazenja kljucnih (sa naglaskom na kljucni) ljudi iz firme, ocigledno da su oni ovakav proizvod izdali uprkos tome kako stvari funkcionisu, a ne zahvaljujuci tome. Ne zelim ni da ulazim u to da menadzment ocigledno nije postovao principe efikasnog razvoja, bez obzira da li su korisliti scrum, kanban, ili nesto trece, cim su ljudi neprestano probijali rokove, morali da rade prekovremeno i ocigledno bili nezadovoljni svojim pozicijama u firmi. Ne znam o kakvom pravu ili pravednosti pricas, posto niko nije rekao da je CDPR radio nesto nezakonito, vec da su jednostavno losi poslodavci. O tome kako ce stvari funkcionisati za Cyberpunk nakon svega ovoga cemo videti, ali po svemu sudeci, bice im potrebno mnogo vise vremena da izdaju, ako uopste i izdaju, nego sto su planirali (za sta opet postoje dokazi u vidu neocekivanog nedostatka kompatibilnosti Red Engine-a za multiplayer i vertikalno iscrtavanje, cesto menjanje odluka o tome kako ce core sistemi izgledati, sto ukljucuje i izgradnju lika, pricu, itd). Sve to znaci jedno - bacanje para, nedostatak znanja, nepostojanje jasne slike o tome kako proizvod treba da izgleda i sl. Citat:
![]() Poslednja ispravka: Krilce (13.11.2017 u 11:30) |
|
![]() |
![]() |
Sledećih 4 korisnika se zahvaljuje korisniku Krilce na korisnoj poruci: | ||
![]() |
#7044 | |
Veteran
Član od: 2.11.2011.
Poruke: 598
Zahvalnice: 114
Zahvaljeno 187 puta na 113 poruka
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7045 |
Deo inventara foruma
Član od: 18.6.2011.
Lokacija: off the grid
Poruke: 7.465
Zahvalnice: 500
Zahvaljeno 3.168 puta na 1.335 poruka
|
![]()
Problem sa CPR je sto rastu vrtoglavom brzinom, sad imaju preko 700 zaposlenih, sad imaju vise nego recimo Bioware a da ne spominjem Bethesdin game studio (njih ima oko 150 zaposlenih) tako da je pitanje kako planiraju da opstanu do 2020 sa sve vecim brojem zaposlenih i bez velikog projekta u tom periodu (GoG i Gwent su njihov jedini izvor prihoda sada). Bice zanimljivo videti sta ce se desavati sa njima u narednom periodu, nadam se najboljem ali situacija im bas nije sjajna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7047 | |
Banned
Član od: 20.8.2007.
Lokacija: South Park
Poruke: 2.627
Zahvalnice: 164
Zahvaljeno 902 puta na 538 poruka
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7048 |
Banned
|
![]()
Meni je je pevala pre 2 dana
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7050 |
Banned
Član od: 13.4.2014.
Lokacija: Gora Crna
Poruke: 2.033
Zahvalnice: 389
Zahvaljeno 1.009 puta na 514 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7051 | |
Veteran
Član od: 2.11.2011.
Poruke: 598
Zahvalnice: 114
Zahvaljeno 187 puta na 113 poruka
|
![]() Citat:
To je odlicna combat mehanika, ja sam uvek koristio Rise of the Sword za W2 otkako sam ga prvi put probao. S njim sam batalio da rolam ko blesav, vise koristio udarac sa piruetom za dodge i mobility uz rol tu i tamo. Samo ako ovaj mod koristi isti mehanizam gde svaka akcija trosi staminu, uz zadrzanu W3 vanila regeneraciju stamine, onda neka hvala. Dark Souls stamina mehanizam ima smisla ako se stamina obnavlja kao u Dark Souls, tj. 2 sekunde da ti se cela stamina skala napuni. Dark Souls stamina mehanizam za svaku akciju u borbi su koristili za School of the Roach mod, uz zadrzanu stamina regeneraciju iz vanila W3. Batalio sam da igram taj mod, jer je cist mazohizam kad te napadne copor vukova ili nekkera koji samo nasrcu kao muve na g. Ne mozes ni da dodge-ujes, ni da blokiras koliko se brzo istrosi skala za staminu bez upotrebe napitaka koji povecavaju njenu regeneraciju. Jeste da mi je mrsko sto pre svake borbe MORAM da popijem takav napitak, jer me sama igra tera da to radim nacinom na koji je implementiran fight mehanizam, opet bih to podneo da tu ne postoji druga izmena - nacin na koji se napitci "obnavljaju". S obzirom na to da u School of the Roach se napitci ne obnavljaju kao u vanila W3, vec moras ponovo da ih kraftujes od nule i da juris sastojke, od koriscenja napitka pre svake borbe nema nista. Maltene bih morao vise vremena da provedem jureci sastojke i skupljajuci "cvece" umesto da igram igru. Poslednja ispravka: Laserstorm (19.11.2017 u 21:10) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7052 |
Banned
Član od: 13.4.2014.
Lokacija: Gora Crna
Poruke: 2.033
Zahvalnice: 389
Zahvaljeno 1.009 puta na 514 poruka
|
![]()
Ne znam kako je rešeno u SOTR modu ali ovde se adrenalin poeni koriste za signove dok je stamina iskljucivo vezana za combat. Predpostavljam da je svako do sada naucio vanilla combat napamet pa nije na odmet neka promena. Nisam siguran kako je alhemija rešena(još uvek nisam testirao mod) ali vredi probati za neki naknadni playthrough.
Evo kompletan info o modu i šta menja. Spoiler za NFO:
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Stenmark na korisnoj poruci: | ||
Laserstorm (20.11.2017) |
![]() |
#7053 | |
Veteran
Član od: 2.11.2011.
Poruke: 598
Zahvalnice: 114
Zahvaljeno 187 puta na 113 poruka
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7054 |
Starosedelac
Član od: 12.8.2010.
Poruke: 1.395
Zahvalnice: 760
Zahvaljeno 207 puta na 130 poruka
|
![]()
Jel postoji neki sajt za modove kao sto za gta postoji gta mods?
I da li da se uopste zezam s modovima za prvo prelazenje? Resio sam da ipak isprobam ovo. Video sam u prvom pokusaju da se u ovoj igri krije dosta lepih momenata. Jos kad sam cuo da igra ima 32 razlicitih zavrssetaka... Poslednja ispravka: Rkoma (21.11.2017 u 22:18) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7056 | |
Banned
Član od: 20.8.2007.
Lokacija: South Park
Poruke: 2.627
Zahvalnice: 164
Zahvaljeno 902 puta na 538 poruka
|
![]() Citat:
A da ne pominjem da sam neke stvari prvi put uradio tek u trećem prolasku... Samo kažem koliko je igra ogromna i zanimljiva da mi treći prelazak nije bio dosadan. |
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku NastyB na korisnoj poruci: | ||
Rkoma (27.11.2017) |
![]() |
#7057 |
Član
Član od: 15.10.2008.
Lokacija: Pripyat
Poruke: 293
Zahvalnice: 34
Zahvaljeno 73 puta na 41 poruka
|
![]()
Sad prvi put uzeo da probam Game of the Year verziju igre. Što se tiče grafike, muzike i sveta generalno - vrhunski odrađeno. Ali ono zbog čega mi dođe da prekinem da igram je, za mene, očajan combat system.
Ima li neko da je koristio modove za korekciju/promenu istog i kakva su iskustva? Poslednja ispravka: Strelok (7.12.2017 u 4:06) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7058 |
Član
Član od: 5.5.2010.
Poruke: 376
Zahvalnice: 174
Zahvaljeno 193 puta na 124 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7059 |
Intel Inside
Član od: 1.11.2005.
Lokacija: From the murky depths I come...
Poruke: 28.722
Zahvalnice: 1.660
Zahvaljeno 11.221 puta na 7.175 poruka
|
![]()
Izbacili su deo kad stavlja zaposlene u bukagije
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7060 | |
Starosedelac
Član od: 12.8.2010.
Poruke: 1.395
Zahvalnice: 760
Zahvaljeno 207 puta na 130 poruka
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
Sledećih 4 korisnika se zahvaljuje korisniku Rkoma na korisnoj poruci: | ||
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
fantasy, rpg, witcher |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
The Witcher 2 - Assassins of Kings | Psycho13 | Role-Play | 4767 | 21.7.2020 14:23 |
The Witcher | The mighty Boo | Role-Play | 3333 | 6.5.2018 23:01 |