![]() |
![]() |
|
O igrama uopšte Uopšteno, dakle sve ono što se ne tiče samo konkretnog igranja i konkretne igre (poređenje raznih igara, o žanrovima, o sociološkom i drugim uticajima igara itd.) |
![]() |
|
Alatke vezane za temu
![]() |
Vrste prikaza
![]() |
![]() |
#262 |
Deo inventara foruma
Član od: 19.8.2009.
Poruke: 6.769
Zahvalnice: 3.089
Zahvaljeno 4.935 puta na 2.298 poruka
|
![]()
Flop je za nvidiu, ne i za amd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Starosedelac
Član od: 28.9.2011.
Poruke: 2.444
Zahvalnice: 434
Zahvaljeno 654 puta na 444 poruka
|
![]()
http://www.overclock3d.net/reviews/g...mance_review/1
Ovde i AMD i Nvidia gube na performansama sa ukljucenim DX12. Kad se sve sabere i oduzme, verovatno ce sa DX12 biti situacija "tresla se gora, rodio se mis." |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Deo inventara foruma
Član od: 14.3.2008.
Lokacija: EHCPCGG
Poruke: 12.205
Zahvalnice: 4.383
Zahvaljeno 3.326 puta na 2.300 poruka
|
![]()
Treba sačekati nativne i dobro optimizovane DX12 naslove a ne ove na brzaka sklepane da bi se povećala prodaja novih GPU-ova i Windowsa 10.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Veteran
Član od: 30.6.2011.
Poruke: 588
Zahvalnice: 9
Zahvaljeno 116 puta na 100 poruka
|
![]()
Pa to su Hitman i Ashes of the Singularity za sada
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Deo inventara foruma
Član od: 14.3.2008.
Lokacija: EHCPCGG
Poruke: 12.205
Zahvalnice: 4.383
Zahvaljeno 3.326 puta na 2.300 poruka
|
![]()
Hitman nije nativna DX12 već DX11 igra sa sakatim DX12. Ashes već daje skroz drugačije rezultate i DX12 bije DX11 po ušima, bar kod AMD-a.
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku doctor na korisnoj poruci: | ||
C64freak (20.3.2016) |
![]() |
#267 |
Starosedelac
Član od: 30.3.2013.
Poruke: 2.587
Zahvalnice: 178
Zahvaljeno 237 puta na 194 poruka
|
![]()
imam par pitanja,
kolko sam upucen , moja graficka (gtx 650) podrzava directx12 , zanima me koji su naslovi najavljeni da ce imati directX 12, i sta ce mi to konkretno doneti? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Deo inventara foruma
Član od: 29.1.2008.
Poruke: 20.705
Zahvalnice: 439
Zahvaljeno 4.092 puta na 3.804 poruka
|
![]()
kao trebalo bi da kompjuteri sa više cores imaju bolje performanse, tebi sa tim pentumom ne znači mnogo, mada dx12 sigurno donosi neka unapeđenja a i ponuda igrica je mršava
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Deo inventara foruma
|
![]() Citat:
![]() Tvoja je Kepler, mislim. Oni brojevi u poljima pretstavljaju Tier, ima ih tier 1,2,3 odnosno kvalitet tehnologije iz polja kojem pripadaju, primer: "Resource Binding" AMD u prvom polju ima tier 3 ,a nvidia tier 2 ,otprilike za jedan nivo nesto jacu tehnologiju ima AMD. Jedina graficka koja "potpuno" podrzava dx12 hardware-ski je Maxwell 2.0 serija, odnosno od GTX970 pa na gore. Ali stavio sam pod znacima navoda "podrzava" zato sto ne koristi dx12 za ono sto je namenjeno, tj. da rastereti procesor i da se dobiju 30%+ vece performanse, to imaju AMD graficke u vidu "Asynchronous shaders" u svojoj GCN arhitekturi. Oni omogucavaju GPU da uporedo rade zadatke, ali nezavisno jedni od drugih i time rastereti gpu load. Tako da Maxwell 2.0 ima sve cool dx12 dodatke, kao Conservative Rasterization i Raster Order Views, to mozes da proguglas, da ne razvlacim post, mada nije ni vazno, jer tvoja graficka to ne podrzava, kao ni AMD, uglavno to je za osvetljenje i senke vezano. Tako da, svi nesto podrzavaju, ali u sustini niko u potpunosti, ali sad izlaskom dx12 mislim da ce od sledece serije grafickih kartica iskoristiti sve te pogodnosti dx12, ali i same graficke moraju biti jake, jer je dx12 gladna zver i ni "Asynchronous shaders" to ne mogu da isprate, ako je sama arhitektura slaba. Ko god se odluci na kupovinu grafickih, bolje da saceka izlazak sledece serije, po glasinama i AMD i nVidia spremaju nesto dobro. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Neozbiljni kolega
Član od: 4.11.2005.
Lokacija: Final Frontier
Poruke: 7.695
Zahvalnice: 245
Zahvaljeno 2.933 puta na 1.238 poruka
|
![]()
U majskom broj SK pisali smo naširoko o DX12. Strpite se još koji dan.
![]() Uglavnom, ti tieri su najobičniji marketing. Tih par efekata baš ništa ne znači u čitavoj DX12 priči. Mnogo su bitnije neke druge stvari koje on donosi, a da li će i u kojoj meri to biti prihvaćeno od strane razvojnih timova, to ćemo tek da vidimo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Tako je, to su pr timovi proizvodjaca grafickih kartica naveli kao karakteristike, oni ce morati da rade kako je MS zamislio i tek treba u praksi da se dokazu. Do izlaska nove serije grafickih ne treba ni da se cima oko toga sta koja moze, kao i posle izlaska svakog directx-a, treba nekoliko meseci, ako ne i godina da to sve dodje na svoje.
AMD za sada ima najvise iskustva zahvaljujuci Mantle-u, ali to moze lako da se promeni, nvidia je ozbiljan igrac. |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Directx 11 problem!!! | squer | Video/TV softver | 4 | 22.8.2012 18:06 |
Farewell to DirectX? | Dekip | Grafika | 12 | 7.4.2011 16:25 |
problem sa directx | miki208 | Grafika | 5 | 20.6.2010 16:34 |
DirectX 10 za XP | Marko069 | Grafika | 41 | 26.2.2009 16:06 |
DirectX eradicator ili DirectX kicker | Srdjan 007 | Aplikativni softver | 1 | 24.9.2006 10:42 |