![]() |
![]() |
![]() |
#2541 |
Veteran
Član od: 31.3.2011.
Poruke: 560
Zahvalnice: 169
Zahvaljeno 488 puta na 217 poruka
|
![]()
I meni prva igra daleko više leži i po atmosferi i po dizajnu i super je što treća igra, bar po onome što sam videla do sad, dosta nalikuje na prvu. Druga igra mi, mada grafički daleko impresivnija, nije najbolje "legla".
A DE3 mi je isto prelep. Neko vreme sam se samo šetkala a da nisam rešavala nikakve kvestove, prelepo, iako je igra prepuna kriminalnih tekstura. Šteta što se igra nije bolje prodala pa da urade verziju za nove konzole (i PC naravno). Treći Vičer izgleda prelepo, kako li će tek izgledati Sajberpank? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2542 |
Starosedelac
Član od: 2.12.2005.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.687
Zahvalnice: 864
Zahvaljeno 261 puta na 147 poruka
|
![]()
^ I meni se mnogo više svideo prvi.
Drugi je Action-RPG, sa mnogo većim akcentom na "action". Skoro pa Hack 'n' Slash... ![]() Prvi je "čistiji" RPG... (ako sve ovo uopšte ima smisla što sam rekao) ![]() Ako je 3. bar i malo sličniji prvom nego što je bio drugi - odlično! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku zvucnjak na korisnoj poruci: | ||
Skenderevo (12.3.2015) |
![]() |
#2543 |
Deo inventara foruma
Član od: 19.8.2009.
Poruke: 6.769
Zahvalnice: 3.089
Zahvaljeno 4.935 puta na 2.298 poruka
|
![]()
TW3 je po izgledu nesto izmedju keca i dvojke- niti je mracan i monoton, niti je previse saren, vec bas kako treba.
Ako je sudeci po svemu vidjenom, nece biti blizi kecu jer je borbeni sistem kao u dvojci samo unapredjen; znaci, klik-qte-klik.. combat iz keca, koji je naravno glavna odlika 'cistih' RPG-ova, je otisao u penziju (na zalost armije ljubitelja istog). Tako da jedino sto mozemo ocekivati od ove igre je jos jedan h'n's nalik na TW2.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2544 |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2545 |
Veteran
Član od: 31.3.2011.
Poruke: 560
Zahvalnice: 169
Zahvaljeno 488 puta na 217 poruka
|
![]()
^ Znam da jesu ali nema potrebe. Jedini razlog zašto je igra objavljena tako rano je da privuku programere i dizajnere. Na ovoj igri se jedva nešto radi i pravi razvoj počinje tek nakon što zavriše Vičera. Na moju veliku žalost jer mi se jako dopada ideja, od ove igre nema ništa bar još godinu-dve.
Izvinjavam se za off. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2546 | |
Kekule Mekule
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2547 |
Starosedelac
Član od: 4.11.2007.
Poruke: 1.726
Zahvalnice: 1.754
Zahvaljeno 629 puta na 363 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2548 | |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]() Citat:
Miš: "(klik)" Geralt: "A pa ne mogu, vidiš da još nisam završio prethodnu ultra-mega-giga-cool animaciju!" Miš: "(klik, klik, klik)" Geralt: "Pa kud si navro bato jel vidiš da mi se mač još nije vratio u idealnu poziciju mirovanja!?" Miš: "(KLIK, KLIK, KLIK!!!)" Geralt: "O jesi bre nedokazan čovek. Pa ne mogu da zamanem mačem kad me nisi usmerio u pravcu neprijatelja. Šta hoćeš da isečem vazduh pa da odgovaram!?" Miš: "(KLIK!!!)" Geralt: "E gledaj sad ovu perfekciju... Vidi kako imam fenomenalan stav pred zamah. E jesi mi video nove čizmice od Kajranske kože? Au što su dobre... Dobro evo zamahujem..." (...pet sekundi kasnije...) Geralt: "Šta kažeš Mrčo? Da prekinem zamah? A pa ne može sad kad sam počeo... Ni ti izgleda ne znaš šta hoćeš..." |
|
![]() |
![]() |
Sledećih 10 korisnika se zahvaljuje korisniku Neutrino na korisnoj poruci: | ||
Dovahkiin (14.3.2015), dulezmaj (16.3.2015), Dzungla (14.3.2015), helen (14.3.2015), madazulu (18.3.2015), Marko Radonjic (14.3.2015), Obtainer (14.3.2015), perablenta (14.3.2015), Vladimirus86 (14.3.2015), warlock_sm (14.3.2015) |
![]() |
#2549 |
Deo inventara foruma
Član od: 19.8.2009.
Poruke: 6.769
Zahvalnice: 3.089
Zahvaljeno 4.935 puta na 2.298 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2550 |
Deo inventara foruma
|
![]()
E jbg pa u svakom Action Rpg koji iole nije cist click fest izometriski 1 button tip ko diablo 2, moras da usmerujes pravac udaraca i kretanja.
Ja to ne vidim ko manu, vec prednost jer naginju ka H&S a opet su sporiji prakticno su prica za sebe i svoja liga tako ih treba gledati. Jedine ozbiljne zamerke u witcheru 2 sa strane borbe, bi bila da previse brzo neprijatelji imaju recovery animaciju sto dovodi do toga da mozes ili da stunlockujes 5 dana dok ih ne ubijes (Letho Cough Cough *), da ih saspes magijama sa daljine ili da se rollujes, dok ti oci ne ispadnu ali i to je interesantnije od button mashing stunlocka. To prouzrokuje da se flow razbija suvise. Bottomline witcher 2 ne nagradjuje toliko lepotu i takticnost u igri, kombinovanje melee i ranged magija koliko button mashing a forsira rollom suprotno. Sto se tice tog delay-a on postoji al ne u tolikoj meri, ja nisam obracao paznju tolko na animaciju maca, koliko na to da me ne spuca bleeding ili fire proc kod ozbiljnijih protivnika. Poslednja ispravka: sale94 (14.3.2015 u 13:07) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2551 |
Član
Član od: 24.11.2014.
Poruke: 361
Zahvalnice: 449
Zahvaljeno 174 puta na 97 poruka
|
![]() Poslednja ispravka: Al Capone (18.3.2015 u 19:29) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2552 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Mene vise interesuje zasto su mu usi na toj slici, toliko crvene u odnosu na ostatak pogledajte pazljivije, kao da su ga vukli godinama za iste verovatno pojacana saturacija je kriva za to.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2554 |
Kekule Mekule
|
![]()
Grafika ko iz Aurore, pogotovo ono billboard drvece u pozadini
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2555 |
Banned
Član od: 13.4.2014.
Lokacija: Gora Crna
Poruke: 2.033
Zahvalnice: 389
Zahvaljeno 1.009 puta na 514 poruka
|
![]()
The Witcher 3 – Draw Distance Won’t Be Adjustable
tj. nece biti slajdera a valjda ce biti low/med/high/ultra LOD preset koji ce ukljuciti sam kvalitet draw distance. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2556 | |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]() Citat:
![]() Za LOD mi iskreno žao. Jedna od verovatno najkorisnijih opcija za fino štelovanje opterećenja hardvera. A ne mogu da se setim jedne jedine igre sa Umbra tehnologijom a da nema užasnih problema sa performansama. Poslednja ispravka: Neutrino (19.3.2015 u 14:42) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2557 |
Deo inventara foruma
Član od: 9.5.2008.
Lokacija: steam id: marcus
Poruke: 3.164
Zahvalnice: 966
Zahvaljeno 767 puta na 462 poruka
|
![]()
Ne flejmuj. Iskreno u novijim igrama ne vidim posebnu razliku promenom slajdera.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2558 |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2559 |
Veteran
Član od: 1.1.2006.
Poruke: 982
Zahvalnice: 120
Zahvaljeno 239 puta na 154 poruka
|
![]()
Zato minimalni zahtevi i jesu onoliki, verovatno neće biti neke razlike između low i high. Već viđeno u skorašnjim naslovima.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2560 |
Deo inventara foruma
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
fantasy, rpg, witcher |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
The Witcher 2 - Assassins of Kings | Psycho13 | Role-Play | 4767 | 21.7.2020 14:23 |
The Witcher | The mighty Boo | Role-Play | 3333 | 6.5.2018 23:01 |