![]() |
![]() |
![]() |
#401 |
Član
Član od: 14.10.2010.
Lokacija: Beograd
Poruke: 399
Zahvalnice: 267
Zahvaljeno 326 puta na 164 poruka
|
![]()
Samo mi nemoj reci da se simulira vazdusno ogibljenje sedist i da je na slici spusteno jer je kamion ugasen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Član
Član od: 20.12.2011.
Poruke: 151
Zahvalnice: 46
Zahvaljeno 20 puta na 15 poruka
|
![]()
Ја никад нисам ни користио модове за позицију седишта. То ми свакако не би пало на памет.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Član
Član od: 8.4.2014.
Poruke: 197
Zahvalnice: 38
Zahvaljeno 90 puta na 35 poruka
|
![]()
kaže da je nemodovana igra, znači moglo bi lako bit vazdušno sjedalo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Član
Član od: 24.11.2005.
Poruke: 352
Zahvalnice: 355
Zahvaljeno 574 puta na 209 poruka
|
![]()
Момци, седиште се сада подешава, по жељи (унутар неких граница).
![]() Иначе, АТС то има од пре пар алфа-верзија уназад, али је сада имплементирано и у ЕТС2. Користи паралелног развоја више игара одједном, па нова шутира стару у гузу. ![]() У принципу, никада већи помак у једном бета-печу није направљен као у овом сада, после изласка ових нових скинова, пре десетак дана. И сам печ је озбиљно преко 100 МБ. Померање седишта и почетно додавање нових делова мапе је само делић измена. Убачено је, нпр. још параметара физике (sway), па се то сада још пегла. Уосталом, представљена физика у 1.9.22 је, према њиховом признању, била само први корак и даље ће је усавршавати. Нова ВИ саобраћаја је рађена целе зиме, и пенаљена је до последњег тренутка. Џиновски посао, рекао бих. Који нови делови мапе? Па, погледајте општу мапу путева у бази игре, има то тамо... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Novi član
Član od: 17.4.2013.
Poruke: 22
Zahvalnice: 50
Zahvaljeno 4 puta na 3 poruka
|
![]()
Žao mi je što ne mogu da pomognem, ali jedva čekam da krenem duž naših puteva. Nadam se da neće biti rupa i truckanja
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Član
|
![]()
Rupa ne, ali krivina će biti koliko ti duša ište.
Uostalom, ako treba, napravićemo i rupe. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Član
Član od: 8.4.2014.
Poruke: 197
Zahvalnice: 38
Zahvaljeno 90 puta na 35 poruka
|
![]()
kako planiraš rupe napravit? samo texturu na cestu, il baš 3d rupa xDDD
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Veteran
Član od: 16.9.2012.
Lokacija: Subotica
Poruke: 1.081
Zahvalnice: 233
Zahvaljeno 585 puta na 266 poruka
|
![]()
Ja planiram da imamo i (prave 3D) rupe u putevima. Imam vec nesto u planu i necu gledati kako su to uradili u drugim mapama, probacu sam da smislim nesto. Pa ako se poklopi da je tako uradio neko na nekoj mapi da znate da nisam ni od koga ukrao fazon
![]() Edit: Nije Ficko savrsen, ima par mana ali je OK. Sad primecujem da su mu tockovi malo presiroki, to mogu relativno lako da ispravim, ali karoseriju nebi da cackam jer ce se onda poremetiti i Ambinet Occlusion textura i jos neke komplikacije mozda... Mislim da nema potrebe da ga toliko cackamo. Meni se bas svidja ovakav kakav jeste. To je najbolji nas model koji imamo u igri. Imamo Yuga i Stojadina (ko ih se seca od ranije zna o cemu pricam) ali su jaaako jadni. Ako bi neko nasao neke dobre free 3D modele ovih automobila bilo bi veoma dobro da ih prekonvertujem da i oni izgledaju barem priblizno dobro kao i Ficko. Edit2: Jos bi samo voleo da znam sta znaci ovo: Citat:
Poslednja ispravka: ksrele (13.4.2014 u 22:50) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Član
Član od: 8.4.2014.
Poruke: 197
Zahvalnice: 38
Zahvaljeno 90 puta na 35 poruka
|
![]()
ovo u citatu ti znači da ceste mogu bit generirane iz ručno napravljenih delova modela za što veću fleksibilnost, mada neznam šta to znači al ajde xDDD ja sam se potrudio da što bolje prevedem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Veteran
Član od: 16.9.2012.
Lokacija: Subotica
Poruke: 1.081
Zahvalnice: 233
Zahvaljeno 585 puta na 266 poruka
|
![]()
Hehehe... pogresno si me razumeo. Znam ja to da prevedem ali ne znam sta to prakticno znaci...
Bilo bi dobar neki primer sta se sa tim sve moze uraditi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Član
|
![]()
Da li to znači konačno da će biti putevi sa različitim brojem traka po smerovima?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Novi član
Član od: 17.4.2013.
Poruke: 22
Zahvalnice: 50
Zahvaljeno 4 puta na 3 poruka
|
![]() Citat:
Kako je odrađena razmera, da li su kilometarska rastojanja približna stvarnim? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Član
Član od: 14.10.2010.
Lokacija: Beograd
Poruke: 399
Zahvalnice: 267
Zahvaljeno 326 puta na 164 poruka
|
![]()
Kakvi god da budu putevi, ova krbulja će svuda da prođe
![]() Molim, pažnja na stare tablice ![]() ![]() ![]() Poslednja ispravka: moravatz (14.4.2014 u 21:50) |
![]() |
![]() |
Sledećih 7 korisnika se zahvaljuje korisniku moravatz na korisnoj poruci: | ||
Тормунд (14.4.2014), deutzpower (14.4.2014), Filip89x (15.4.2014), ksrele (14.4.2014), markos807 (14.4.2014), PREDATOR 011 (14.4.2014), Wile E. Coyote (14.4.2014) |
![]() |
#414 |
Član
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Veteran
Član od: 16.9.2012.
Lokacija: Subotica
Poruke: 1.081
Zahvalnice: 233
Zahvaljeno 585 puta na 266 poruka
|
![]()
Koliko su stare tablice bile citkije i lepse... barem meni...
Ali dobro... sta sad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Član
|
![]()
Citkije da, ali lepse... Drzali smo godinama zastavu nepostojece drzave...
Bitno je da imamo sva slova na tablicama u igri xD |
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Član
Član od: 1.9.2009.
Lokacija: Košice, Slovačka
Poruke: 323
Zahvalnice: 57
Zahvaljeno 132 puta na 89 poruka
|
![]()
Pre svega braćo, a i sestre ako vas ima dobar dan.
Izuzetno mi se svidja to što radite, želeo bih da se priključim i pomognem koliko mogu, ne zamerite ako ne budem previše aktivan, zbog obaveza na poslu, ali trudiću se. Ja sam po profesiji QA inženjer u jednoj velikoj softverskoj kompaniji, pa mogu da pomognem po tom pitanju, a i po pitanju dizajna, izrade i implementacije objekata, modela i mapa. Elem trebaju mi i neki odgovori: - Kako i gde ovo da skinem, ubacim u igru i koja verzija igre mi je potrebna? - Da li postoji modding tool i uputstvo za dotični ili se radi ručno i ako se radi ručno gde mogu naći uputstvo? Zahvaljujem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Veteran
Član od: 16.9.2012.
Lokacija: Subotica
Poruke: 1.081
Zahvalnice: 233
Zahvaljeno 585 puta na 266 poruka
|
![]()
Eeeee... nije sve staro u nasoj mapi, ima nesto i novo
![]() ![]() Inace, morate nas razumeti, mi niti imamo vremena niti je to toliko lako kao sto neki misle da bi pravili modele od nule. Zato koristimo free modele koje mozemo naci na netu. A vecina free modela su stari modeli. Pa sad, imamo mogucnost da ili nemamo nase nista u nasoj mapi ili da barem imamo neke nase stare modele. Pa vi sad odlucite. Kome se ne svidjaju neki modeli neka otvori mod mape (kada ga dobije) i neka iz njega izbaci sve ono sto mu se ne svidja. |
![]() |
![]() |
Sledećih 4 korisnika se zahvaljuje korisniku ksrele na korisnoj poruci: | ||
![]() |
#419 |
Veteran
Član od: 16.9.2012.
Lokacija: Subotica
Poruke: 1.081
Zahvalnice: 233
Zahvaljeno 585 puta na 266 poruka
|
![]()
@sonebrate
Hvala ti na pohvalama pre svega. ![]() Jos uvek nema ni jedne javne verzije za siroke narodne mase, samo oni koji su usko vezani za pravljenje iste imaju kod sebe mod, sto je i logicno. Trudimo se da zavrsimo jos neke bitne stvari pa da uskoro mozemo da vam podelimo link neke pre-alpha verzije. Sto se tice pravljenja mape, ajd sada da objasnim svima kako to ide: 1. Osmisli se koji ce gradovi biti u igri 2. Gleda se mapa grada (sa papira ili sa Google mapa ili slicno) i biraju se putevi koji ce se ubaciti u igru (neki se izostavljaju naravno) 2. Otvori se Map Editor koji je ugradjen u samu igru i onda se postave putevi kroz taj grad, onako okvirno 3. U istom Map Editoru se ubacuju i gradjevine (kuce, zgrade itd) 4.a Ako je potreban neki autentican objekat iz tog grada onda ga trazimo na netu i ako ga nadjemo ja ga pomocu programa Blender( i Photoshopa i Notepad-a i Total Commander-a) konvertujem u model za igru. 4.b Ako je taj model jednostavniji malo a nema ga na netu ja ga dizajniram od nule i ako ispadne OK ubacuje se u mapu Nas troje radi na mapi: Debeli, Wile E. Coyote i ja... polako nam se prikljucuju jos neki ljudi, recimo deutzpower mi pomaze oko 3D modela i jos neki ljudi nam pomazu oko same mape (puteva izmedju gradova i kroz gradove). To znaci da ako neko zna da radi u programima za 3D modelovanja ili ima kod sebe bazu 3D modela koje bi zeleo da podeli sa svima nama TAJ mi/nam MOZE pomoci i neka mi se javi. Takodje, ako neko dobro poznaje neki kraj, toliko dobro da zna svaku krivinu kako izgleda, moze da uzme mapu (na papiru ili sa Googla ili kako vec mu je lakse) i da obelezava koje su krivine kljucne i da spremi po jedan pasus objasnjenja za svaku i ako ima slike ili video snimke iste bice jos bolje. Isto vazi i za gradove. Pribeleziti na mapi koji objekti su u gradu bitni, uslikati par slika, napisati po koji pasus i pokusati lepo objasniti recima kako to izgleda uzivo. Naravno, pre bilo kojeg rada onaj ko zeli da pomogne neka se obrati nekom od nas troje: -meni ako je u pitanju 3D pomoc -ostalima ako je u pitanju pomoc oko mape (puteva i gradova). Ja ovo vise necu ponavljati. Na svako pitanje tipa "ja sam voljan da pomognem ali ne znam kako" ja licno necu odgovarati. |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
Član
Član od: 1.9.2009.
Lokacija: Košice, Slovačka
Poruke: 323
Zahvalnice: 57
Zahvaljeno 132 puta na 89 poruka
|
![]()
Imate li Smederevo?
Odrastao sam u SD znam ga u detalje. Grad ima 4 uključenja na autoput E-75, magistralni put ka Beogradu uz Dunav, železaru, NIS-GAZPROM skladište i depo goriva za sve pumpe podunavskog regiona u sklopu industrijske zone, magistralni most preko Dunava prema Kovinu i dalje za Pančevo i Vršac na drugu stranu, veliki otkupni centar za voće u selu Udovice nadomak samog grada kao i Tvrdjavu koja može biti dobra kao "landmark". Može biti jako interesantan grad za obradu i rado ću pomoći oko mape. P.S. Ja ne mogu da nadjem u igri gde ja Map Editor. Poslednja ispravka: sonebrate (14.4.2014 u 21:24) |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
[Android] Offline mapa Srbije (i Evrope)? | ZoNi | Programi za mobilne telefone | 12 | 28.4.2013 15:31 |
18 WoS Euro Truck Simulator | dallyborr | Simulacije vožnje | 619 | 21.3.2012 22:49 |
Konferencija mladih lidera iz dijaspore i Srbije 2011, Beograd, 15. i 16. jul | Dukes | Dešavanja i događaji | 7 | 9.7.2011 17:05 |
GPS mapa Srbije | Alek92 | Programi za mobilne telefone | 52 | 20.8.2009 22:06 |
Projekat: GNU/Linux mapa Srbije | Eni | Slobodni softver | 18 | 20.5.2008 21:54 |