![]() |
![]() |
![]() |
#7041 | |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]() Citat:
Dakle u osnovnoj verziji Skyrim je poprilično problematična i prosečna igra ali kad se namunji odgovarajućim modovima ume da bude fantastična i daleko od materijala za "neke nove klince" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7042 |
Deo inventara foruma
Član od: 27.4.2006.
Lokacija: Iznad KST-a
Poruke: 5.384
Zahvalnice: 821
Zahvaljeno 2.075 puta na 1.080 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7043 | |
Deo inventara foruma
Član od: 31.7.2007.
Lokacija: filpan=oldSKULhardcoreALFA
Poruke: 3.984
Zahvalnice: 2.956
Zahvaljeno 2.021 puta na 1.042 poruka
|
![]() Citat:
Mnogi na ovom forumu bi mogli ponekad da skinu svoje "nostalgija naocare v2.0". Sve novije igre su vam banalizovane, uproscene do srzi, napravljene za zle male casual playere. Tamnice u Morrowindu nisu bile linearne? Hmmm, ne uz koju sam to onda igru proveo onda 500h+. Da me neko ne shvati pogresno, Skyrim je daleko od moje omiljene TES igre. Morrowind mi je ubedljivo omiljena igra iz serijala, i jedna od najdrazih svih vremena. Ali reci da je Skyrim uproscen, banalizovan ( u odnosu na prethodne delove ) je zaista nevidjena glupost. Tek sam krenuo sa modovanjem. Za sada koristim: Skyrim HD Climates of Tamriel Realistic Lighting Overhaul Static Mesh Improvment RealVision ENB PERFOMANCE Takodje koristim jos nekih 5-6 manjih modova za grafiku. Sad sam sredio i UI, skinuo sam SKY UI/Less Intrusive HUD ( must have ), mod za mapu ( papirna mapa ) i Immersive HUD. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7044 |
V.I.P. GNU/Linux
Član od: 1.11.2005.
Poruke: 11.271
Zahvalnice: 2.175
Zahvaljeno 5.002 puta na 2.915 poruka
|
![]()
Izašle nove verzije nezvaničnih pečeva, changelog je poprilično dugačak.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/19/ http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/23491/ http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/25127/ http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/31083/ http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/31255/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7045 |
Deo inventara foruma
Član od: 31.7.2007.
Lokacija: filpan=oldSKULhardcoreALFA
Poruke: 3.984
Zahvalnice: 2.956
Zahvaljeno 2.021 puta na 1.042 poruka
|
![]()
Ne znam sta je sa tim Nexus sajtom. Vise je offline i u maintance modu nego sto radi.
A i kada radi, treba mu dva dana da bi skinuo jedan mod. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7046 |
V.I.P. GNU/Linux
Član od: 1.11.2005.
Poruke: 11.271
Zahvalnice: 2.175
Zahvaljeno 5.002 puta na 2.915 poruka
|
![]()
Malopre sma poskidao sve za par minuta, koristio sam London mirrore, a evo sad neće ni stranice da otvori...
Tako da sam vam izgleda potrošio ceo današnji bandwidth, sry ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7047 |
Deo inventara foruma
Član od: 19.8.2009.
Poruke: 6.769
Zahvalnice: 3.089
Zahvaljeno 4.935 puta na 2.298 poruka
|
![]()
Sto se mene tice, ako nastave sa ovakvim MMO diazajnom kvestova i stancovanjem placeholder NPC-ova, ja TES vise igrati necu. Da se razumemo, ovo nije bila jaka strana ni prethodnih igara u serijalu, ali barem je to bilo u prihvatljivim razmerama, dok je u Skyrim-u katastrofa ziva. Opsta genericnost mi je ubila volju za igranjem, sto nijedan mod ne moze popraviti..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7048 |
Deo inventara foruma
Član od: 31.7.2007.
Lokacija: filpan=oldSKULhardcoreALFA
Poruke: 3.984
Zahvalnice: 2.956
Zahvaljeno 2.021 puta na 1.042 poruka
|
![]()
Svaki TES je imao ( i to skoro svaki QUEST je odradjen na tu foru, izuzetak predstavljaju Thief Guild i DB questovi iz Oblivion-a ) klasik MMO kill X monster ili bring Y item to Z person. Ali bukvalno svaki...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7049 |
Deo inventara foruma
Član od: 19.8.2009.
Poruke: 6.769
Zahvalnice: 3.089
Zahvaljeno 4.935 puta na 2.298 poruka
|
![]()
U Oblivionu imao si mnogo vise 'rucno' pravljenih kvestova, koji su bili donekle zanimljivi, dok u Skyrim-u u velikoj meri preovladjuju smorni, repetitivni, radiant kvestovi. Cinjenica je da je u Oblivionu mnogo vise paznje, truda i vremena posveceno pisanju, iako to nije uvek bilo na visokom nivou..
|
![]() |
![]() |
Sledećih 5 korisnika se zahvaljuje korisniku nameless1 na korisnoj poruci: | ||
bojan1080 (9.2.2014), DeCoy (9.2.2014), Dijenek (2.11.2014), Krilce (9.2.2014), Skenderevo (9.2.2014) |
![]() |
#7050 |
Kekule Mekule
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7051 |
Deo inventara foruma
Član od: 31.7.2007.
Lokacija: filpan=oldSKULhardcoreALFA
Poruke: 3.984
Zahvalnice: 2.956
Zahvaljeno 2.021 puta na 1.042 poruka
|
![]()
Kako god. Nisam neko ko je sa serijalom od Oblivion-a vec od samog pocetka, i ja ne vidim po cemu je Skyrim uproscen u odnosu na prethodne delove.
Igra mozda ( tj. sigurno, makar meni ) nije po kvalitetu ranijih igara, pogotovo Morrowind-a, ali DUMBED DOWN/UPROSCENA - nije. |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Leonida na korisnoj poruci: | ||
Wittmann (9.2.2014) |
![]() |
#7052 |
Deo inventara foruma
Član od: 14.4.2008.
Lokacija: Banja Luka
Poruke: 4.690
Zahvalnice: 445
Zahvaljeno 1.135 puta na 897 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7053 |
Deo inventara foruma
Član od: 18.6.2011.
Lokacija: off the grid
Poruke: 7.440
Zahvalnice: 500
Zahvaljeno 3.160 puta na 1.330 poruka
|
![]()
E 100 ljudi 100 cudi i misljenja...meni je recimo Daggerfall bolji od Morrowinda...Oblivion i Skyrim su mi tu podjednako dobri mada mi je Skyrim malo bolji zbog price (zanimljivija nego dosadno zatvaranje kapija Obliviona)...Meni Skyrim uopste nije "uporscen" u odnosu na Oblivion mada mi se cini da su side questovi bili raznovrsniji u Oblivionu nego u Skyrimu...opet kazem sve je stvar ukusa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7054 |
Kekule Mekule
|
![]()
@Leonida: Kada umesto da sam zakljucis gde treba da ides i sta treba da radis na osnovu informacija koje dobijes od quest givera i sakupis od drugih NPC-ova, od putokaza imas samo quest marker i nista vise to se zove uproscavanje.
|
![]() |
![]() |
Sledećih 2 korisnika se zahvaljuje korisniku Andross na korisnoj poruci: | ||
Krilce (9.2.2014), Marti Misterija (9.2.2014) |
![]() |
#7055 |
Deo inventara foruma
Član od: 29.1.2008.
Poruke: 20.706
Zahvalnice: 439
Zahvaljeno 4.092 puta na 3.804 poruka
|
![]()
ja neke kvestove nisam mogao da rešim ni sa quest markerima, ali dobro to se valjda nešto zabagovalo, ali verujem da je zanimljivo isključiti markere možda probam kasnije
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7056 |
Starosedelac
Član od: 20.11.2010.
Lokacija: Khorinis
Poruke: 2.069
Zahvalnice: 3.732
Zahvaljeno 979 puta na 534 poruka
|
![]()
Kada je izasao Skyrim, bio sam odusevljen i mislio da je daleko bolja igra od Obliviona. Sada kada gledam sve to s vremenske distance, cini mi se da sam ipak vise uzivao uz Oblivion, kakav god da je...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7057 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Kao neko ko ima najsladje uspomene igrajuci Morrrowind a najvise vremena i zabave sam proveo/dobio iz Skyrima dok je Oblivion za mene losija verzija Skyrima, recicu samo:
Morrowind jeste bolji RPG ali je Skyrim bolja igra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7058 |
Deo inventara foruma
Član od: 29.1.2008.
Poruke: 20.706
Zahvalnice: 439
Zahvaljeno 4.092 puta na 3.804 poruka
|
![]()
ima bolju grafiku? a i priča može da se oduži ako čitate knjige i zavirite u svaku pećinu
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7059 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Madjije Sve utility magije su izbacene iz igre - levitate, jump, mark&recall, itd. da bi mogli da prave jednostavne, jednosmerne "protrci i kolji" tamnice. To je po meni najveca zamerka. Takodje ukinut je spell-maker, sto ne samo da je magove dosta oslabilo u odnosu na ratnike i strelce nego je i unistilo dosta kreativnosti u igri. Fast travel u Morrovindu je bila magija koja povecava Acrobatics za 1000 i baca Slowfall. Letis ko Supermen. Leveling Izbacene su primarne statistike sto je mnogo uprostilo levelovanje i planiranje oko mnozilaca, pogotovo sto endurance nije davao HP retroaktivno. Talenti i jednostavno ulaganje u stamina, hp ili mana su mozda nekome bolje i zanimljivije resenje ali su svakako jednostavnije/prostije. Takodje mnogo skilova je izbaceno ili jednostavno pripojeno ostalima. Sad neko moze da kaze sta me boli uvo sto su sada short blades, blunt weapons i axes spojeni u jedno. Meni licno je nekako bilo lepse kada je to bilo odvojeno i kada je moj assasin nije znao da koristi buzdovane zato sto je zadnjih 20 sati vitlao bodezom. Exploration/Questing Markeri. To je bukvalno to, juris markere. Nema vise opisa i putanje, nema iznenadjenja kad slucajno naletis na nesto posto se pojavi marker za sve sto je na 5 min pesacenja od tebe. Mod koji je linkovao Neutrino resava ovaj "problem" ali opet ne moze da se poredi sa nekadasnjim opisima questova iz raniji delova serijala, a sem toga to je mod koji potpuno menja ono sto je razvojni tim hteo. Svet je mnogo manji nego u Morrowindu. itd. Automatska regeneracija mane, helta i stamine. Stamina se ne trosi kad skaces, kreces se i udaras i ne utice ni na sta sem kao resurs za power attack. Alhemija svedena na pripomoc pri kovanju. Rase nemaju ogranicenja koje delove oklopa mogu da nose, ne mozes da nosis kosulju ispod oklopa, da se ne zbune ljudi. Oklopi i oruzja su neunistivi. Fast travel. NPC koje ne mozes da ubijes. Gildovi uprosceni. Zodijacki znaci uprosceni. Ne mozes da prodas/izgubis quest item.... Poslednja ispravka: Apostrof (9.2.2014 u 23:59) Razlog: NADZARASTO |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7060 |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]()
Ma gde magovi slabi u Skyrimu
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
bethesda, elder scrolls, skyrim |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
The Elder Scrolls Online | Angelo Serafin | MMORPG igre | 1190 | 18.1.2024 23:55 |
The Elder Scrolls 5 | dzangrizalo | Role-Play | 4 | 17.1.2010 0:51 |
Elder Scrolls MMORPG | donator99 | Mrežne igre | 10 | 14.11.2007 10:42 |
Elder Scrolls vs Gothic? | karlito brigante | otpaTci | 6 | 21.11.2006 23:58 |