Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Play > Simulacije vožnje
Uputstvo Članstvo Kalendar Današnje poruke Pretraži

Simulacije vožnje Auto-moto + simulacije letenja...

Odgovor
 
Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 5.7.2013, 21:37   #6941
Lemur
Novi član
 
Član od: 10.12.2012.
Poruke: 10
Zahvalnice: 6
Zahvaljeno 8 puta na 3 poruka
Određen forumom Re: Euro Truck Simulator 2

Pozdrav ekipi!
Dugo nisam pratio ovu temu (gotovo 7 meseci) pa mi je bilo potrebno dosta vremena da pročitam sve ovo što sam propustio i da se ravnopravno uključim u razgovor.
Prvo, želim da čestitam svim ljudima koji rade na mapi. Svaka vam čast i imate moju punu podršku! Srele, AI su odlični! Ja već uveliko radim na skinovima i kompletiranju prikolica (pri kraju sam) a koliko sam primetio ima još ljudi koji rade isto što je sjajno! Uskoro ću početi rad na našim firmama. Kada završim postaviću slike pa ocenite da li to uopšte liči na nešto.
Drugo, imam jedan čudan problem...
Kada importujem MAN-ov truck.pmg u blender, bez ikakvog modifikovanja ga eksportujem i u igru ga stavim kao mod, on izgubi prednju registarsku tablicu! To mi uopšte nije jasno zašto??? Nijedan drugi model nema tih problema! To sam uradio kao test da vidim da li su ga klali flare-ovi koje sam stavio, međutim ne... Napominjem da je verzija 1.2.5.1 i da sam izbrisao sve modove. Inače, on javlja da mu je prednja tablica ML2[license.plate] a ne kao kod svih ostalih kamiona ML1 (što je inače i default, pošto je ML2 za zadnju tablicu, kao i ML3, ML4, ML5). Probao sam da promenim u ML1...ništa!!!
Može li neko to da proveri samo da vidim da li se to javlja jedino kod mene ili je nešto drugo u pitanju.
Hvala unapred!
Lemur je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledećih 2 korisnika se zahvaljuje korisniku Lemur na korisnoj poruci:
Johnny-24 (5.7.2013), ksrele (6.7.2013)
Stara 6.7.2013, 0:45   #6942
ksrele
Veteran
 
Član od: 16.9.2012.
Lokacija: Subotica
Poruke: 1.081
Zahvalnice: 233
Zahvaljeno 585 puta na 266 poruka
Određen forumom Re: Euro Truck Simulator 2

Hvala Lemurena phovalama.
A za taj problem sto imas mogu da ti kazem sledece:
Nekad taj plugin zna da zezne neke stvari. Meni je kad sam pravio znakove zeznuo Dummy objekat za ime grada na putokazu. Kada na brzinu pogledam exportovani model u Blenderu ne vidim problem ali je problem taj sto je on na naziv dummy objekata dodao neke bzv karaktere i onda igra nije videla taj objekat. Zato sam ja uvek kad sam exportovao neki putokaz dodavao po jedan dummy objekat za svaki slucaj, obicno onaj poslednji u listi je problematican.
Inace kod tih dummy objekata je najvaznije ono sto pise u onoj kockastoj zagradi [] a ono sto je ispred nije sporno.
Takodje je znao da mi zezne collision box, prosto ga pomeri skroz u jednu stranu za cepu sirinu modela.
Inace kod exportovqnja AI vozila nisam imao nikakvih problema.
Ovo pisem sa mobilnog i sada ne mogu da isprobam tvoj problem ali se nadam da sam ti i ovako pomogao.
ksrele je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku ksrele na korisnoj poruci:
Lemur (6.7.2013)
Stara 6.7.2013, 0:51   #6943
Laxi
Veteran
 
Član od: 12.3.2010.
Lokacija: Крагујевац
Poruke: 910
Zahvalnice: 527
Zahvaljeno 278 puta na 194 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku Laxi Slanje poruke preko Skypea korisniku Laxi
Određen forumom Re: Euro Truck Simulator 2

Citat:
Lemur kaže: Pregled poruke
Pozdrav ekipi!
Dugo nisam pratio ovu temu (gotovo 7 meseci) pa mi je bilo potrebno dosta vremena da pročitam sve ovo što sam propustio i da se ravnopravno uključim u razgovor.
Prvo, želim da čestitam svim ljudima koji rade na mapi. Svaka vam čast i imate moju punu podršku! Srele, AI su odlični! Ja već uveliko radim na skinovima i kompletiranju prikolica (pri kraju sam) a koliko sam primetio ima još ljudi koji rade isto što je sjajno! Uskoro ću početi rad na našim firmama. Kada završim postaviću slike pa ocenite da li to uopšte liči na nešto.
Drugo, imam jedan čudan problem...
Kada importujem MAN-ov truck.pmg u blender, bez ikakvog modifikovanja ga eksportujem i u igru ga stavim kao mod, on izgubi prednju registarsku tablicu! To mi uopšte nije jasno zašto??? Nijedan drugi model nema tih problema! To sam uradio kao test da vidim da li su ga klali flare-ovi koje sam stavio, međutim ne... Napominjem da je verzija 1.2.5.1 i da sam izbrisao sve modove. Inače, on javlja da mu je prednja tablica ML2[license.plate] a ne kao kod svih ostalih kamiona ML1 (što je inače i default, pošto je ML2 za zadnju tablicu, kao i ML3, ML4, ML5). Probao sam da promenim u ML1...ništa!!!
Može li neko to da proveri samo da vidim da li se to javlja jedino kod mene ili je nešto drugo u pitanju.
Hvala unapred!
Не знам како ти се губи таблица, код мене је има (да ли ти мислиш на текстуру или облик таблице ?). Ако мислиш на текстуру - логично је да је нема, има је само у рендеру и то ако ти наместиш, бар тако мислим.

Ево како изгледа код мене

МАН




ДАФ



А то за МЛ1 и МЛ2 си у праву, не разумем ни ја зашто је 2, али није ни битно јер свакако ради у игри.
Laxi je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Laxi na korisnoj poruci:
Lemur (6.7.2013)
Stara 6.7.2013, 14:56   #6944
Lemur
Novi član
 
Član od: 10.12.2012.
Poruke: 10
Zahvalnice: 6
Zahvaljeno 8 puta na 3 poruka
Određen forumom Re: Euro Truck Simulator 2

Srećko, upravo je to!!!!!
Iz Base import, pa export u novi. Nije mi palo na pamet da u blenderu otvorim iz novog. A kada sam otvorio evo šta sam zatekao...
Kliknite na sliku za veću verziju

Ime:	screen1.jpg
Viđeno:	40 puta
Veličina:	94,8 KB
ID:	46804
...A posledica je ovo....
Kliknite na sliku za veću verziju

Ime:	screen2.jpg
Viđeno:	74 puta
Veličina:	104,0 KB
ID:	46805
Da li to znači sledeće:
1. obrisati sve dummy objekte iz CHS_BASE pa export
2. import iz toga pa dodati jedan dummy objekat pa export u novi.....itd. do kraja ili postoji lakši način?
U svakom slučaju HVALA na dijagnostici!!!!
Lemur je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 6.7.2013, 15:06   #6945
ksrele
Veteran
 
Član od: 16.9.2012.
Lokacija: Subotica
Poruke: 1.081
Zahvalnice: 233
Zahvaljeno 585 puta na 266 poruka
Određen forumom

Citat:
Lemur kaže: Pregled poruke
Srećko, upravo je to!!!!!
Iz Base import, pa export u novi. Nije mi palo na pamet da u blenderu otvorim iz novog. A kada sam otvorio evo šta sam zatekao...
Prilog 46804
...A posledica je ovo....
Prilog 46805
Da li to znači sledeće:
1. obrisati sve dummy objekte iz CHS_BASE pa export
2. import iz toga pa dodati jedan dummy objekat pa export u novi.....itd. do kraja ili postoji lakši način?
U svakom slučaju HVALA na dijagnostici!!!!
Postoji laksi nacin.
Otvoris origialni model i uradis dupliranje svih (ili barem samo poslednjeg) dummy objekata. Kada selektujes objekat imas sa leve strane negde "duplicate" ali nemoj pomerati misa kada na to kliknes vec odma stisnes ESC jer cim ga dupliras aktivira ti se pomeranje (translacija) objekta a to NIKAKO ne zelis da radis.
A da, sto se naziva tice nista ne cackaj. Kada ga dupliras i exportujes sve ce da radi.

Koga zanima kako izgleda moj volan koji sam sam svojerucno pravio neka mi se javi da mu posaljem slike u PM da ne smaram ovde.

Poslednja ispravka: DeCoy (6.7.2013 u 15:19)
ksrele je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku ksrele na korisnoj poruci:
Lemur (6.7.2013)
Stara 6.7.2013, 15:21   #6946
DeCoy
Intel Inside
 
Avatar korisnika DeCoy
 
Član od: 1.11.2005.
Lokacija: From the murky depths I come...
Poruke: 28.722
Zahvalnice: 1.660
Zahvaljeno 11.222 puta na 7.175 poruka
Određen forumom Re: Euro Truck Simulator 2

Citat:
ksrele kaže: Pregled poruke

Koga zanima kako izgleda moj volan koji sam sam svojerucno pravio neka mi se javi da mu posaljem slike u PM da ne smaram ovde.
Postoji čitav podforum namenjen modovanju i custom primercima hardvera, možeš tamo da otvoriš temu sa sve slikama i objašnjenjem šta si radio.

http://www.sk.rs/forum/forumdisplay.php?f=43
DeCoy je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 6.7.2013, 16:49   #6947
Lemur
Novi član
 
Član od: 10.12.2012.
Poruke: 10
Zahvalnice: 6
Zahvaljeno 8 puta na 3 poruka
Određen forumom Re: Euro Truck Simulator 2

To je to!!!!
Problem rešen dupliranjem poslednjeg!
Svaka čast!
Imam još jedno pitanje i neću više da smaram. Da li je moguće da se u blenderu na već postojeći lightmask.dds doda još nešto preko vertex paint-a i tako da se eksportuje?
Pozdrav!
Lemur je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 6.7.2013, 17:54   #6948
Arsić
Član
 
Član od: 26.11.2012.
Lokacija: Beograd
Poruke: 102
Zahvalnice: 29
Zahvaljeno 19 puta na 15 poruka
Određen forumom Re: Euro Truck Simulator 2

Citat:
Lemur kaže: Pregled poruke
Pozdrav ekipi!
Dugo nisam pratio ovu temu (gotovo 7 meseci) pa mi je bilo potrebno dosta vremena da pročitam sve ovo što sam propustio i da se ravnopravno uključim u razgovor.
Prvo, želim da čestitam svim ljudima koji rade na mapi. Svaka vam čast i imate moju punu podršku! Srele, AI su odlični! Ja već uveliko radim na skinovima i kompletiranju prikolica (pri kraju sam) a koliko sam primetio ima još ljudi koji rade isto što je sjajno! Uskoro ću početi rad na našim firmama. Kada završim postaviću slike pa ocenite da li to uopšte liči na nešto.
Drugo, imam jedan čudan problem...
Kada importujem MAN-ov truck.pmg u blender, bez ikakvog modifikovanja ga eksportujem i u igru ga stavim kao mod, on izgubi prednju registarsku tablicu! To mi uopšte nije jasno zašto??? Nijedan drugi model nema tih problema! To sam uradio kao test da vidim da li su ga klali flare-ovi koje sam stavio, međutim ne... Napominjem da je verzija 1.2.5.1 i da sam izbrisao sve modove. Inače, on javlja da mu je prednja tablica ML2[license.plate] a ne kao kod svih ostalih kamiona ML1 (što je inače i default, pošto je ML2 za zadnju tablicu, kao i ML3, ML4, ML5). Probao sam da promenim u ML1...ništa!!!
Može li neko to da proveri samo da vidim da li se to javlja jedino kod mene ili je nešto drugo u pitanju.
Hvala unapred!
Ko je AI?
Arsić je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Arsić na korisnoj poruci:
markos807 (6.7.2013)
Stara 6.7.2013, 17:59   #6949
Laxi
Veteran
 
Član od: 12.3.2010.
Lokacija: Крагујевац
Poruke: 910
Zahvalnice: 527
Zahvaljeno 278 puta na 194 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku Laxi Slanje poruke preko Skypea korisniku Laxi
Određen forumom Re: Euro Truck Simulator 2

Citat:
arsić kaže: Pregled poruke
ko je ai?
Хахахаха, то су возила, тј саобраћај у игри...
Laxi je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 6.7.2013, 18:26   #6950
ksrele
Veteran
 
Član od: 16.9.2012.
Lokacija: Subotica
Poruke: 1.081
Zahvalnice: 233
Zahvaljeno 585 puta na 266 poruka
Određen forumom Re: Euro Truck Simulator 2

Citat:
Lemur kaže: Pregled poruke
To je to!!!!
Problem rešen dupliranjem poslednjeg!
Svaka čast!
Imam još jedno pitanje i neću više da smaram. Da li je moguće da se u blenderu na već postojeći lightmask.dds doda još nešto preko vertex paint-a i tako da se eksportuje?
Pozdrav!
Drago mi je sto sam bio od pomoci. Volim da pomazem ljudima koji znaju sta rade i treba im samo malo da skontaju nesto novo.

Vidi, lightmask.dds je dosta komplikovana textura i verovatno ne sluzi tome sto si ti naumio, ali ajd da ti objasnim kako funkcionise cela ta stvar sa svetlima. Samo da se ogradim ovo je za AI vozila, ali kontam da je i kod kamiona ista stvar.

Na objketima farova, znaci svaki taj objekat (jedan far) na sebi ima jedan materijal koji ima 3 texture i sve su mapirane na razlicite nacine.
1. base tekstura - to je u sustini color.dds i odatle se vadi sam izgled fara, tj ono sto se vidi kada je far ugasen i nije pritisnuta kocnica i ne rade zmigavci.
2. lightmask (lamp_mask) tekstura je lightmask.dds i ona sluzi za to da "zasvetli" deo fara koji je ukljucen. Kako to funkcionise? Pa u RGB layer-u u .dds fajlu se nalazi regioni za prednja duga svetla (cini mi se da je to plava boja) pa regin za prednja kratka svetla i pozicije (zelena boja), zmigavci (crvena boja), kocnica (zelena boja), rikverc svetlo (plava boja) a zadnja pozicija se ne boji u RGB-layeru vec se oboji samo u Alpha layer-u u .dds fajlu. A takodje u Alpha layer-u se nalaze i duga i kratka svetla napred, i cini mi se i zmigavci.
3. env_reflection - klasicna refleksija

E sad, ako zelis da dodas da na prednjoj strani kamiona imas neke bele LED diode oko farova, onda to ide na sledeci nacin, moras da ih dodas i u color.dds i u lightmask.dds u RGB (boja da bude zelena) i u Alpha layer-u.
Onda udjes u Blender i radis UV mapping za te diodice sa obe teksture.
Ali pazi, moras da promenis i UV mapu koju editujes. Farovi imaju dve UV mape.

Nebih isao dalje u detalje jer... jbg... probaj sam da skontas.
ksrele je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku ksrele na korisnoj poruci:
Lemur (7.7.2013)
Stara 6.7.2013, 19:07   #6951
markos807
Starosedelac
 
Član od: 27.10.2009.
Lokacija: Novi Sad
Poruke: 2.297
Zahvalnice: 1.463
Zahvaljeno 417 puta na 326 poruka
Slanje poruke preko Skypea korisniku markos807
Određen forumom Re: Euro Truck Simulator 2

Danas sam nesto odlucio da izmem izgled igre, pa rekoh da potrazim neki mod za grafiku.. iskopao sam ovaj mod: Real Environment Dimension. Dostupan je vec par meseci, mozda je spominjan u temi, ne znam, a meni se dopao.. Evo par slicica:



I konacno zavrsena ruta od 8k kilometara, par dana vozena..

markos807 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku markos807 na korisnoj poruci:
Laxi (6.7.2013)
Stara 6.7.2013, 21:39   #6952
markos807
Starosedelac
 
Član od: 27.10.2009.
Lokacija: Novi Sad
Poruke: 2.297
Zahvalnice: 1.463
Zahvaljeno 417 puta na 326 poruka
Slanje poruke preko Skypea korisniku markos807
Određen forumom Re: Euro Truck Simulator 2

Molio bih nekog da mi objasni sta su .tobj fajlovi, za sta sluze i kako mogu da ih otvorim?

I jos jedno pitanje, zeleo bih da si uradim enterijer Skanije, ali da ceo bude u beloj boji, za sad sam uspeo samo ovoliko da "pretvorim" u belu kozu:



Sada bih jos hteo neke delove table da uradim u cistu belu boju ili neku teksturu belog drveta, samo ne mogu da pronadjem ostale texture enterijera.

Poslednja ispravka: markos807 (6.7.2013 u 21:41) Razlog: Izvinjavam se modovima za duplu poruku, al moralo je tako jer ova nema veze sa proslom
markos807 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 6.7.2013, 21:50   #6953
ksrele
Veteran
 
Član od: 16.9.2012.
Lokacija: Subotica
Poruke: 1.081
Zahvalnice: 233
Zahvaljeno 585 puta na 266 poruka
Određen forumom Re: Euro Truck Simulator 2

Citat:
markos807 kaže: Pregled poruke
Molio bih nekog da mi objasni sta su .tobj fajlovi, za sta sluze i kako mogu da ih otvorim?
.tobj fajlovi koriste zajedno sa .dds fajlom. Nisam 100% siguran u strukturu ovog fajla ali znam da osnovna informacija koju "nosi" u sebi je putanja ka .dds teksturi. Bez ovih fajlova tekstura koja se poziva iz .mat fajla NECE raditi.

A bi ga editovao koristis bilo koji HEX editor (nemoj me pitati da ti preporucim ne znam ni ja koji je dobar, idi u Google i kucaj "free HEX editor").
Ali pazi kod editovanja! Mozes menjati zapisano ime .dds teksture koja se poziva iz tog .tobj fajla ali moras da pazis da duzina imena direktorijuma ostane ista i duzina imena samog fajla da ostane ista.
Recimo ako u .tobj pise "vehicle/ai/skoda/color.dds" ti mozes da to promenis u "vehicle/ai/avion/12345.dds" ili u "vehicle/ai/skoda/ccaoo.dds" (ali pazi da ima smisla) ali ne mozes da promenis u "vehicle/ai/bmw/tekstura.dds"!
ksrele je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku ksrele na korisnoj poruci:
markos807 (6.7.2013)
Stara 6.7.2013, 23:15   #6954
markos807
Starosedelac
 
Član od: 27.10.2009.
Lokacija: Novi Sad
Poruke: 2.297
Zahvalnice: 1.463
Zahvaljeno 417 puta na 326 poruka
Slanje poruke preko Skypea korisniku markos807
Određen forumom Re: Euro Truck Simulator 2

Sredio sam kako mi odgovara Uskoro cu okaciti mod negde pa cu staviti link za download.

markos807 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 7.7.2013, 10:42   #6955
Lemur
Novi član
 
Član od: 10.12.2012.
Poruke: 10
Zahvalnice: 6
Zahvaljeno 8 puta na 3 poruka
Određen forumom Re: Euro Truck Simulator 2

Citat:
markos807 kaže: Pregled poruke
Molio bih nekog da mi objasni sta su .tobj fajlovi, za sta sluze i kako mogu da ih otvorim?

I jos jedno pitanje, zeleo bih da si uradim enterijer Skanije, ali da ceo bude u beloj boji, za sad sam uspeo samo ovoliko da "pretvorim" u belu kozu:



Sada bih jos hteo neke delove table da uradim u cistu belu boju ili neku teksturu belog drveta, samo ne mogu da pronadjem ostale texture enterijera.
Evo nekoliko saveta za rad na enterijeru:
1. Kada skidaš teksture gledaj da su bez šava (seamless). Time ćeš izbeći liniju koja se vidi na spojevima tekstura.
2. Ako nađeš teksturu koja ti odgovara a da nije bez šava, lako je možeš srediti u fotošopu (imaš odličnih tutorijala ako nisi upućen u pravljenje seamless tekstura).
3. Veličina teksture takođe može da utiče na izgled. Ne utiče jedino u slučaju da je jednobojna bez senčenja i da je alpha kanal iz toga kreiran. U prevodu: Odeš u fotošop, odrediš veličinu, obojiš jednom bojom, uradiš alpha kanal (ako znaš), save as .dds i to je to. Ili ako ne znaš da uradiš alpha kanal u fotošopu: fotošop, veličina, jedna boja, save as .dds, skineš sa net-a DXTBmp, otvoriš DXTbmp, učitaš teksturu, imaš opciju "create alpha from template", save as .dds i to je to.....Ovo sam ti dao kao najjednostavniji primer kada veličina ne utiče.
4. Ja dds teksture podešavam kao DDS 8.8.8.8 ARGB 32 ili DDS DXT5 u zavisnosti od potrebe.
5. Najbolja stvar je da sam uradiš teksture. Time je zadovoljstvo veće!

Pozdrav i samo napred!!!
Lemur je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Lemur na korisnoj poruci:
markos807 (7.7.2013)
Stara 7.7.2013, 11:01   #6956
vboba89
Član
 
Član od: 29.3.2013.
Poruke: 245
Zahvalnice: 11
Zahvaljeno 33 puta na 25 poruka
Određen forumom Re: Euro Truck Simulator 2

Citat:
markos807 kaže: Pregled poruke
Sredio sam kako mi odgovara Uskoro cu okaciti mod negde pa cu staviti link za download.

Hmmmm,zasto je ceo bele boje?Jedan lik je vec pravio takav enterijer i bilo je kritika na racun osvetljenosti enterijera po danu je previse bled i bode oci a po mraku je odlicno bolje bi bilo da si tu belu boju pomesao sa nekom drvenom teksturom kao sto recimo ima daf.
vboba89 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku vboba89 na korisnoj poruci:
nidzo101 (10.7.2013)
Stara 7.7.2013, 12:14   #6957
markos807
Starosedelac
 
Član od: 27.10.2009.
Lokacija: Novi Sad
Poruke: 2.297
Zahvalnice: 1.463
Zahvaljeno 417 puta na 326 poruka
Slanje poruke preko Skypea korisniku markos807
Određen forumom Re: Euro Truck Simulator 2

Citat:
vboba89 kaže: Pregled poruke
Hmmmm,zasto je ceo bele boje?Jedan lik je vec pravio takav enterijer i bilo je kritika na racun osvetljenosti enterijera po danu je previse bled i bode oci a po mraku je odlicno bolje bi bilo da si tu belu boju pomesao sa nekom drvenom teksturom kao sto recimo ima daf.
Ne znam, dosao sam na tu ideju jer su mi svi bili pretamni i dosadni. E sad osvetljenje po danu, evo ti par slika pa proceni sam da li je presvetlo.



Inace, download.
markos807 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 7.7.2013, 16:46   #6958
vboba89
Član
 
Član od: 29.3.2013.
Poruke: 245
Zahvalnice: 11
Zahvaljeno 33 puta na 25 poruka
Određen forumom Re: Euro Truck Simulator 2

Dobar ti je enterijer nije lose testirao sam ga ipak malo bode oci ta bela boja ali svako ima kako mu odgovara sto se mene tice moze da prodje.

Evo malo sam se ja zezao oko enterijera za dafa pa ako se nekome svidi okacicu ga da ga skinete.
Inace ovo je wood interior.
Priložene slike
Kliknite na sliku za veću verziju

Ime:	ets2_00020.jpg
Viđeno:	57 puta
Veličina:	95,0 KB
ID:	46815  

Poslednja ispravka: vboba89 (7.7.2013 u 17:38)
vboba89 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledećih 2 korisnika se zahvaljuje korisniku vboba89 na korisnoj poruci:
markos807 (7.7.2013), nidzo101 (11.7.2013)
Stara 7.7.2013, 18:34   #6959
mashom
Član
 
Član od: 6.3.2013.
Poruke: 122
Zahvalnice: 51
Zahvaljeno 40 puta na 31 poruka
Određen forumom Re: Euro Truck Simulator 2

Vozio sam TSM mape sve, Gobine sve, Rumuniju obe, EU Rebuilding obe, Rusiju, Reisproject, Norvesku, Poljsku, Irsku, Brazil, American map, Iran, Grand Kanjon itd.
Ali TSM mapa v2.2.1 je neprikosnoveno drzala prvu poziciju prilicno udaljena od svih ... a evo sada stize OVO ... pa vi sada pretpostavite na kojem sam ja nebu ...


Poslednja ispravka: mashom (7.7.2013 u 22:38) Razlog: Rusija
mashom je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 7.7.2013, 19:01   #6960
DeCoy
Intel Inside
 
Avatar korisnika DeCoy
 
Član od: 1.11.2005.
Lokacija: From the murky depths I come...
Poruke: 28.722
Zahvalnice: 1.660
Zahvaljeno 11.222 puta na 7.175 poruka
Određen forumom Re: Euro Truck Simulator 2

Pa ostavi i link da znaju ljudi...

http://ets2.lt/en/tsm-map-in-version-3-0/
DeCoy je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Odgovor

Bookmarks sajtovi

Tagovi
ets2, euro truck simulator 2


Vaš status
Ne možete postavljati teme
Ne možete odgovarati na poruke
Ne možete slati priloge uz poruke
Ne možete prepravljati svoje poruke

BB kod: uključeno
Smajliji: uključeno
[IMG] kod: uključeno
HTML kod: isključeno


Slične teme
tema temu započeo forum Odgovora Poslednja poruka
Hard Truck Apocalypse dodgeme Simulacije vožnje 19 4.3.2014 19:22
Truck Simulator 2009 La.Prestige Simulacije vožnje 81 22.3.2012 23:47
18 WoS Euro Truck Simulator dallyborr Simulacije vožnje 619 21.3.2012 22:49
Konf od 1600 euro *ukupno* ... ZLO na duge staze... pinojle Šta da kupim? 76 25.12.2007 16:11


Sva vremena su po Griniču +2 h. Sada je 1:46.


Powered by vBulletin® verzija 3.8.7
Copyright ©2000–2025, vBulletin Solutions, Inc.
Hosted by Beograd.com