![]() |
![]() |
![]() |
#6941 |
Novi član
Član od: 10.12.2012.
Poruke: 10
Zahvalnice: 6
Zahvaljeno 8 puta na 3 poruka
|
![]()
Pozdrav ekipi!
Dugo nisam pratio ovu temu (gotovo 7 meseci) pa mi je bilo potrebno dosta vremena da pročitam sve ovo što sam propustio ![]() Prvo, želim da čestitam svim ljudima koji rade na mapi. Svaka vam čast i imate moju punu podršku! ![]() ![]() Drugo, imam jedan čudan problem... Kada importujem MAN-ov truck.pmg u blender, bez ikakvog modifikovanja ga eksportujem i u igru ga stavim kao mod, on izgubi prednju registarsku tablicu! ![]() Može li neko to da proveri samo da vidim da li se to javlja jedino kod mene ili je nešto drugo u pitanju. Hvala unapred! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6942 |
Veteran
Član od: 16.9.2012.
Lokacija: Subotica
Poruke: 1.081
Zahvalnice: 233
Zahvaljeno 585 puta na 266 poruka
|
![]()
Hvala Lemurena phovalama.
A za taj problem sto imas mogu da ti kazem sledece: Nekad taj plugin zna da zezne neke stvari. Meni je kad sam pravio znakove zeznuo Dummy objekat za ime grada na putokazu. Kada na brzinu pogledam exportovani model u Blenderu ne vidim problem ali je problem taj sto je on na naziv dummy objekata dodao neke bzv karaktere i onda igra nije videla taj objekat. Zato sam ja uvek kad sam exportovao neki putokaz dodavao po jedan dummy objekat za svaki slucaj, obicno onaj poslednji u listi je problematican. Inace kod tih dummy objekata je najvaznije ono sto pise u onoj kockastoj zagradi [] a ono sto je ispred nije sporno. Takodje je znao da mi zezne collision box, prosto ga pomeri skroz u jednu stranu za cepu sirinu modela. Inace kod exportovqnja AI vozila nisam imao nikakvih problema. Ovo pisem sa mobilnog i sada ne mogu da isprobam tvoj problem ali se nadam da sam ti i ovako pomogao. |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku ksrele na korisnoj poruci: | ||
Lemur (6.7.2013) |
![]() |
#6943 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Ево како изгледа код мене МАН ![]() ДАФ ![]() А то за МЛ1 и МЛ2 си у праву, не разумем ни ја зашто је 2, али није ни битно јер свакако ради у игри. |
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Laxi na korisnoj poruci: | ||
Lemur (6.7.2013) |
![]() |
#6944 |
Novi član
Član od: 10.12.2012.
Poruke: 10
Zahvalnice: 6
Zahvaljeno 8 puta na 3 poruka
|
![]()
Srećko, upravo je to!!!!!
![]() Iz Base import, pa export u novi. Nije mi palo na pamet da u blenderu otvorim iz novog. A kada sam otvorio evo šta sam zatekao... ...A posledica je ovo.... Da li to znači sledeće: 1. obrisati sve dummy objekte iz CHS_BASE pa export 2. import iz toga pa dodati jedan dummy objekat pa export u novi.....itd. do kraja ili postoji lakši način? U svakom slučaju HVALA na dijagnostici!!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6945 | |
Veteran
Član od: 16.9.2012.
Lokacija: Subotica
Poruke: 1.081
Zahvalnice: 233
Zahvaljeno 585 puta na 266 poruka
|
![]() Citat:
Otvoris origialni model i uradis dupliranje svih (ili barem samo poslednjeg) dummy objekata. Kada selektujes objekat imas sa leve strane negde "duplicate" ali nemoj pomerati misa kada na to kliknes vec odma stisnes ESC jer cim ga dupliras aktivira ti se pomeranje (translacija) objekta a to NIKAKO ne zelis da radis. A da, sto se naziva tice nista ne cackaj. Kada ga dupliras i exportujes sve ce da radi. Koga zanima kako izgleda moj volan koji sam sam svojerucno pravio neka mi se javi da mu posaljem slike u PM da ne smaram ovde. Poslednja ispravka: DeCoy (6.7.2013 u 15:19) |
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku ksrele na korisnoj poruci: | ||
Lemur (6.7.2013) |
![]() |
#6946 | |
Intel Inside
Član od: 1.11.2005.
Lokacija: From the murky depths I come...
Poruke: 28.722
Zahvalnice: 1.660
Zahvaljeno 11.222 puta na 7.175 poruka
|
![]() Citat:
http://www.sk.rs/forum/forumdisplay.php?f=43 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6947 |
Novi član
Član od: 10.12.2012.
Poruke: 10
Zahvalnice: 6
Zahvaljeno 8 puta na 3 poruka
|
![]()
To je to!!!!
Problem rešen dupliranjem poslednjeg! Svaka čast! Imam još jedno pitanje i neću više da smaram. Da li je moguće da se u blenderu na već postojeći lightmask.dds doda još nešto preko vertex paint-a i tako da se eksportuje? Pozdrav! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6948 | |
Član
Član od: 26.11.2012.
Lokacija: Beograd
Poruke: 102
Zahvalnice: 29
Zahvaljeno 19 puta na 15 poruka
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Arsić na korisnoj poruci: | ||
markos807 (6.7.2013) |
![]() |
#6949 |
Veteran
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6950 | |
Veteran
Član od: 16.9.2012.
Lokacija: Subotica
Poruke: 1.081
Zahvalnice: 233
Zahvaljeno 585 puta na 266 poruka
|
![]() Citat:
Vidi, lightmask.dds je dosta komplikovana textura i verovatno ne sluzi tome sto si ti naumio, ali ajd da ti objasnim kako funkcionise cela ta stvar sa svetlima. Samo da se ogradim ovo je za AI vozila, ali kontam da je i kod kamiona ista stvar. Na objketima farova, znaci svaki taj objekat (jedan far) na sebi ima jedan materijal koji ima 3 texture i sve su mapirane na razlicite nacine. 1. base tekstura - to je u sustini color.dds i odatle se vadi sam izgled fara, tj ono sto se vidi kada je far ugasen i nije pritisnuta kocnica i ne rade zmigavci. 2. lightmask (lamp_mask) tekstura je lightmask.dds i ona sluzi za to da "zasvetli" deo fara koji je ukljucen. Kako to funkcionise? Pa u RGB layer-u u .dds fajlu se nalazi regioni za prednja duga svetla (cini mi se da je to plava boja) pa regin za prednja kratka svetla i pozicije (zelena boja), zmigavci (crvena boja), kocnica (zelena boja), rikverc svetlo (plava boja) a zadnja pozicija se ne boji u RGB-layeru vec se oboji samo u Alpha layer-u u .dds fajlu. A takodje u Alpha layer-u se nalaze i duga i kratka svetla napred, i cini mi se i zmigavci. 3. env_reflection - klasicna refleksija E sad, ako zelis da dodas da na prednjoj strani kamiona imas neke bele LED diode oko farova, onda to ide na sledeci nacin, moras da ih dodas i u color.dds i u lightmask.dds u RGB (boja da bude zelena) i u Alpha layer-u. Onda udjes u Blender i radis UV mapping za te diodice sa obe teksture. Ali pazi, moras da promenis i UV mapu koju editujes. Farovi imaju dve UV mape. Nebih isao dalje u detalje jer... jbg... probaj sam da skontas. |
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku ksrele na korisnoj poruci: | ||
Lemur (7.7.2013) |
![]() |
#6951 |
Starosedelac
|
![]()
Danas sam nesto odlucio da izmem izgled igre, pa rekoh da potrazim neki mod za grafiku.. iskopao sam ovaj mod: Real Environment Dimension. Dostupan je vec par meseci, mozda je spominjan u temi, ne znam, a meni se dopao.. Evo par slicica:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I konacno zavrsena ruta od 8k kilometara, par dana vozena.. ![]() |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku markos807 na korisnoj poruci: | ||
Laxi (6.7.2013) |
![]() |
#6952 |
Starosedelac
|
![]()
Molio bih nekog da mi objasni sta su .tobj fajlovi, za sta sluze i kako mogu da ih otvorim?
I jos jedno pitanje, zeleo bih da si uradim enterijer Skanije, ali da ceo bude u beloj boji, za sad sam uspeo samo ovoliko da "pretvorim" u belu kozu: ![]() Sada bih jos hteo neke delove table da uradim u cistu belu boju ili neku teksturu belog drveta, samo ne mogu da pronadjem ostale texture enterijera. Poslednja ispravka: markos807 (6.7.2013 u 21:41) Razlog: Izvinjavam se modovima za duplu poruku, al moralo je tako jer ova nema veze sa proslom |
![]() |
![]() |
![]() |
#6953 | |
Veteran
Član od: 16.9.2012.
Lokacija: Subotica
Poruke: 1.081
Zahvalnice: 233
Zahvaljeno 585 puta na 266 poruka
|
![]() Citat:
A bi ga editovao koristis bilo koji HEX editor (nemoj me pitati da ti preporucim ne znam ni ja koji je dobar, idi u Google i kucaj "free HEX editor"). Ali pazi kod editovanja! Mozes menjati zapisano ime .dds teksture koja se poziva iz tog .tobj fajla ali moras da pazis da duzina imena direktorijuma ostane ista i duzina imena samog fajla da ostane ista. Recimo ako u .tobj pise "vehicle/ai/skoda/color.dds" ti mozes da to promenis u "vehicle/ai/avion/12345.dds" ili u "vehicle/ai/skoda/ccaoo.dds" (ali pazi da ima smisla) ali ne mozes da promenis u "vehicle/ai/bmw/tekstura.dds"! |
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku ksrele na korisnoj poruci: | ||
markos807 (6.7.2013) |
![]() |
#6954 |
Starosedelac
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6955 |
Novi član
Član od: 10.12.2012.
Poruke: 10
Zahvalnice: 6
Zahvaljeno 8 puta na 3 poruka
|
![]() Citat:
1. Kada skidaš teksture gledaj da su bez šava (seamless). Time ćeš izbeći liniju koja se vidi na spojevima tekstura. 2. Ako nađeš teksturu koja ti odgovara a da nije bez šava, lako je možeš srediti u fotošopu (imaš odličnih tutorijala ako nisi upućen u pravljenje seamless tekstura). 3. Veličina teksture takođe može da utiče na izgled. Ne utiče jedino u slučaju da je jednobojna bez senčenja i da je alpha kanal iz toga kreiran. U prevodu: Odeš u fotošop, odrediš veličinu, obojiš jednom bojom, uradiš alpha kanal (ako znaš), save as .dds i to je to. Ili ako ne znaš da uradiš alpha kanal u fotošopu: fotošop, veličina, jedna boja, save as .dds, skineš sa net-a DXTBmp, otvoriš DXTbmp, učitaš teksturu, imaš opciju "create alpha from template", save as .dds i to je to.....Ovo sam ti dao kao najjednostavniji primer kada veličina ne utiče. 4. Ja dds teksture podešavam kao DDS 8.8.8.8 ARGB 32 ili DDS DXT5 u zavisnosti od potrebe. 5. Najbolja stvar je da sam uradiš teksture. Time je zadovoljstvo veće! Pozdrav i samo napred!!! |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Lemur na korisnoj poruci: | ||
markos807 (7.7.2013) |
![]() |
#6956 |
Član
Član od: 29.3.2013.
Poruke: 245
Zahvalnice: 11
Zahvaljeno 33 puta na 25 poruka
|
![]()
Hmmmm,zasto je ceo bele boje?Jedan lik je vec pravio takav enterijer i bilo je kritika na racun osvetljenosti enterijera po danu je previse bled i bode oci a po mraku je odlicno bolje bi bilo da si tu belu boju pomesao sa nekom drvenom teksturom kao sto recimo ima daf.
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku vboba89 na korisnoj poruci: | ||
nidzo101 (10.7.2013) |
![]() |
#6957 | |
Starosedelac
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Inace, download. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6958 |
Član
Član od: 29.3.2013.
Poruke: 245
Zahvalnice: 11
Zahvaljeno 33 puta na 25 poruka
|
![]()
Dobar ti je enterijer nije lose testirao sam ga ipak malo bode oci ta bela boja ali svako ima kako mu odgovara sto se mene tice moze da prodje.
Evo malo sam se ja zezao oko enterijera za dafa pa ako se nekome svidi okacicu ga da ga skinete. Inace ovo je wood interior. Poslednja ispravka: vboba89 (7.7.2013 u 17:38) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6959 |
Član
Član od: 6.3.2013.
Poruke: 122
Zahvalnice: 51
Zahvaljeno 40 puta na 31 poruka
|
![]()
Vozio sam TSM mape sve, Gobine sve, Rumuniju obe, EU Rebuilding obe, Rusiju, Reisproject, Norvesku, Poljsku, Irsku, Brazil, American map, Iran, Grand Kanjon itd.
Ali TSM mapa v2.2.1 je neprikosnoveno drzala prvu poziciju prilicno udaljena od svih ... a evo sada stize OVO ... pa vi sada pretpostavite na kojem sam ja nebu ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Poslednja ispravka: mashom (7.7.2013 u 22:38) Razlog: Rusija |
![]() |
![]() |
![]() |
#6960 |
Intel Inside
Član od: 1.11.2005.
Lokacija: From the murky depths I come...
Poruke: 28.722
Zahvalnice: 1.660
Zahvaljeno 11.222 puta na 7.175 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
ets2, euro truck simulator 2 |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Hard Truck Apocalypse | dodgeme | Simulacije vožnje | 19 | 4.3.2014 19:22 |
Truck Simulator 2009 | La.Prestige | Simulacije vožnje | 81 | 22.3.2012 23:47 |
18 WoS Euro Truck Simulator | dallyborr | Simulacije vožnje | 619 | 21.3.2012 22:49 |
Konf od 1600 euro *ukupno* ... ZLO na duge staze... | pinojle | Šta da kupim? | 76 | 25.12.2007 16:11 |