![]() |
![]() |
|
Prenosni računari PDA, notebook, laptop i ostali prenosni računari, ne računajući tablete |
![]() |
|
Alatke vezane za temu
![]() |
Vrste prikaza
![]() |
![]() |
#1 |
Starosedelac
Član od: 6.1.2007.
Lokacija: SR 375, NV
Poruke: 1.567
Zahvalnice: 308
Zahvaljeno 365 puta na 267 poruka
|
![]()
Ovaj post pisem u afektu i unapred se izvinjavam ako u pojedinim trenucima budem krajnje neobjektivan, ali na ivici sam da napravim custom eksplozivnu napravu i posetim jednu od ,,nasih" poznatih prodavnica kompjuterske opreme!
Najpre (potrudicu se da bude) kratak prolog: pre nekih 2 meseca odlucio sam sebi da kupim tablet, najvise zbog citanja strucne literature, jer knjige potrebne za fax u proseku placam 5-12 000 dinara (posto crno bele kopije u velikom broju slucajeva ne vrse posao, jer je u pitanju medicinska literatura, sa mnostvom slika u koloru) i najpre sam se odlucio za neke od prestigio modela, ali zbog uzasnog kvaliteta izrade i prelivanja boja prilikom koriscenja, poput onog kada se pritisne ekran digitrona, vratio sam tablet i uzeo novac (usput svaka cast tim ljudima, necu da reklamiram firmu, ali je takodje poznata), i odlucio da na rate uzmem neki od boljih tableta, kod druge poznate firme . Izbor je pao na ASUS TRANSFORMER tf101 sa dokom, kako zbog dobrog ekrana tako i zbog tastature i sto je jos bitnije dodatne baterije u njoj. I tada je pocelo. Prvi transformer je imao prljavstinu ispod stakla ili mrtve piksele nisam siguran i zamenjen je posle par dana. Drugi je odbijao da se ukljuci ako je na doku ili povezan na punjac. Na njegovu zamenu sam cekao skoro mesec dana i na kraju imao izbor da uzmem novac ili da doplatim zaTF300T. Rekoh sebi kad ide june nek ide i uze. Uzeh ga, i bejah srecan mali remorker oko nedelju i po dana, kada sam prvi put otisao na nekoliko dana van kuce i poneo tablet i punjac, bez doka. Na moje veliko razocaranje, shvatio sam da moj tablet nece da se puni preko punjaca ako nije na doku! Kada konektujem punjac direktno na tablet-nista, ni indikacija da se puni (nema ,,charging" natpisa na lock screenu, u battery settings status je ,,not charging", LED indicator ne sija). Prvo sam pomislio da je punjac otisao, pa sam javio kuci da mi busom posalju tastaturu, i na moje iznenadjenje tablet se preko nje puni, uredno prikazuje indikatore, a i tastatura se puni sa punjaca, tako da je on ispravan. Odem u prodavnicu gde sam ga kupio, probamo tamo sa drugim punjacem, posto je sumnja pala na labav konektor na kablu, NISTA. Prodavac je bio krajnje ljubazan, rekao da je moguce da je do softwarea (koji je uredno update-ovan) i predlozio mi da pokusam sam DOWNGRADEom ili da ga salju u servis i ja da budem bez tableta neko vreme (tablet je pun prezentacija i literature potrebne za spremanje ispita). Ko je radio to sa android uredjajima zna da to nije bas naivan proces i da postoji opasnost od brikovanja uredjaja ako se napravi neka greska. Zagrizem metak, odem kuci, pomolim se i krenem da radim downgrade i to prodje uspesno, ali problem je i dalje tu. Posto je vec bilo kasno, povezem tablet na punjac (bez doka) i ugasim ga, pri cemu je prilikom povezivanja imao nekih 30ak % baterije. Posle nekog vremena, tablet se sam ukljucio, i dalje ne prikazujuci da se puni ni jednim indikatorom, i nakon toga je ukljucivao i iskljucivao ekran,u krajnje nepravilnim intervalima i posle nekoliko sati takvog ponasanja video sam da je baterija punija za 30ak %. Svako normalan bi pomislio da je to neki hardverski problem a slozicete se da ako ste dali vec 500 i kusur evra za neki uredjaj ocekujete i da isti bude ispravan, a ne da vas u pola noci kada mu se cefne, sam ukljuci i krene da pravi light-show u sobi. Odnesem ponovo sutradan, a posto je bio drugi prodavac, ponovo sam prolazio kroz rutinu proveravanja problema, DETALJNE inspekcije i potrage za fizickim ostecenjima, i na kraju prihvatanja reklamacije. Danas sam obavesten da je tablet stigao u radnju, i da je, citiram :,, stigao u servis sa praznom baterijom, ekran je bio pun otisaka prstiju (!?!). tablet napunjen preko noci, prosao test punjenja preko tastature i direktno preko doka". Prodavac koje me je pozvao je rekao da ne zna da li su oni zamenili kabl ili sta su radili (nisu hteli da mu kazu, a kao sto sam gore vec naveo, pokusao sam i ja sa drugim kablom i punjacem). Kada sam ga pitao da li kada se poveze punjac normalno prikaze da se puni i da li se ekran pali i gasi dok je na njemu, rekao je da ne zna, probace i javice mi (posto sam ja udaljen 50 km od mesta kupovine tableta) i sada cekam odgovor. Posto pretpostavljam koji cu odgovor dobiti (u najboljem slucaju da se tablet puni ali ima te ,,male" probleme), moje pitanje je sledece: STA DA RADIM? Da se obratim Asusu, odem kod prodavaca i pokusam na misice da dobijem novac (posto izgleda da je svaki deseti njihov transformer ispravan), ili da se upustim u avanturu prijavljivanja trzisnoj inspekciji? P.S. Izvinjavam se zbog duzine posta ali verujem da dosta ljudi odavde nailaze na slicne probleme sa nasim trgovcima i servisima, kao i ako sam pitanje postavio na pogresnom mestu (ako jesam, neka ga moderatori premeste na odgovarajuce mesto). Poslednja ispravka: makiem (12.7.2012 u 18:18) Razlog: pasusi |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Starosedelac
Član od: 6.1.2007.
Lokacija: SR 375, NV
Poruke: 1.567
Zahvalnice: 308
Zahvaljeno 365 puta na 267 poruka
|
![]()
Pa, moram da priznam da sam pogresio. Stvarno je problem nestao. Iako su u servisu rekli da nista nisu radili (mada je instaliran na tabletu najnoviji firmware, sa kojim sam i ja pokusao i sa koga sam radio downgrade, a rekli su prodavcima da nisu ni to radili) ali problem je sada resen: ,, ne znam kako su to uradili ali znam da su uradili''
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Član
Član od: 3.4.2009.
Lokacija: Panucea
Poruke: 269
Zahvalnice: 40
Zahvaljeno 92 puta na 45 poruka
|
![]()
ova, ona, pomenuta, reci bre covece koja prodavnica
![]() A mozda si samo baksuz, i da je to jedini razlog ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Starosedelac
Član od: 6.1.2007.
Lokacija: SR 375, NV
Poruke: 1.567
Zahvalnice: 308
Zahvaljeno 365 puta na 267 poruka
|
![]()
Znaju oni!
![]() ![]() A to da sam baksuz sa ovim tehnickim napravama, to stoji, svaki put kad se resim da kupim nesto, imam tremu kao kod lekara kad idem ![]() ![]() Generalno, mislim i da nije toliko bitno ime firme, jer se se takve stvari desavaju kod vecine firmi (iz mog iskustva), pa je postavljena tema imala za cilj da saznam sta generalno preduzeti u takvim situacijama ,,kada lepim ne ide" |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Član
Član od: 3.4.2009.
Lokacija: Panucea
Poruke: 269
Zahvalnice: 40
Zahvaljeno 92 puta na 45 poruka
|
![]()
jbg, najbolje ti je da uzmes i izlistas ovo http://goo.gl/D39W5 kad budes imao vremena,
da znas sta mozes, a sta oni moraju. Ja sam ga izlistao malo kad sam imao problema sa napajanjem. procitas sta te intereuje ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.863
Zahvalnice: 5.757
Zahvaljeno 4.133 puta na 2.700 poruka
|
![]()
makiem,
Molim te ubaci pausue, veoma je tesko ovako citati sta si napisao, |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Starosedelac
Član od: 23.10.2009.
Lokacija: Error 418
Poruke: 2.321
Zahvalnice: 335
Zahvaljeno 720 puta na 651 poruka
|
![]()
TL;DR post.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Starosedelac
Član od: 6.1.2007.
Lokacija: SR 375, NV
Poruke: 1.567
Zahvalnice: 308
Zahvaljeno 365 puta na 267 poruka
|
![]()
Izvinjavam se zbog duzine postova i loseg formatiranja, pisao sam sa mobilnog telefona (i sad pisem sa mob)apa mi je bilo nezgodno da vidim kako post izgleda.
Ali, sustinu sam izdvojio: znaci jos jedared: sta raditi kad trgovci pokusavaju da izbegnu uvazavanje reklamacije, jer kupljeni proizvod nije u potpunosti ispravan, ili jednostavno niste zadovoljni proizvodom (njegovim kvalitetom izrade, npr). Imao sam u skorije vreme slucaj, drugar me je zvao da u pogledam monitor koji je imao jako mnogo probijanja osvetljenja, vidi se bukvalno bela boja u gornjem desnom uglu kada je crna pozadina. Rekao sam mu da reklamira, na sta su mu oni rekli da je to mana tehnologije (IPS panel) i nisu mu priznali neispravnost. Znaci monitor nije neispravan, ali je jako iritantno koristiti ga. A da ironija bude veca, isti model monitora u prodavnici u kojoj je kupio stoji u izlogu, ukljucen i ima sasvim pristojnu sliku. Sta onda? Citao sam jednom zakon o zastiti kupaca, ali interesuje me da li je neko pokusao u praksi kako to funkcionise? Problem zbog koga sam postavio temu je resen, ali zanima me za ubuduce, a mozda ce jos neko imati slicne probleme, pa mu mozda neki konkretan odgovor pomogne. |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
asus, inspekcija, servis, transformers |
|
|