![]() |
![]() |
![]() |
#4061 |
Deo inventara foruma
Član od: 1.9.2006.
Lokacija: MIRA
Poruke: 5.037
Zahvalnice: 437
Zahvaljeno 1.113 puta na 716 poruka
|
![]()
Jos jedan paradoks. Ako nije moguce bez njega, kako klinja kontrolise ripere? Da li to znaci da je na pocetku postojao i Crucible i Citadel, pa da je kasnije neko unistio Crucible? Sta je ustvari taj Crucible? Zasto nema ama bas nikakvog pomena o pomenutom cudu nigde do pocetka trece igre? Pominjalo se mnogo toga, ali ni jedan pomen o tom nekakvom uredjaju? Sta je na kraju uopste bio plan Cerberus-a kad njihov plan ne bi imao smilsa bez Crucibla? Kako bi TIM uspeo da kontrolise ripere bez njega? Zasto je u prvoj igri onda receno da su Proteini sav napor ulozili u gradnju postojenja na Ilosu, i da im je jedini cilj bio da postave temelje za sledece generacije u unistenju ripera tako sto su promenili kod Citadele? Toliko rupa u tako jadnom pokusaju prevrtanja jedne odlicne ideje. Menjali su prvobitan koncept, u pisanje su uvlaceni likovi koji nemaju pojma uopste sta su to video igre, a kamoli da su odigrali ijednu. Casey je uzeo olovku i naskrabao nesto na parcetu papira sto je bukvalno igri smanjilo ocenu za barem 10 poena.
Ovo je kao kad pricaju o mogucnosti putovanja u proslost, toliko paradoksa na jednom mestu se retko srece. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4062 |
Član
Član od: 23.1.2008.
Lokacija: PG
Poruke: 196
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 53 puta na 36 poruka
|
![]()
Co'ek taman pomisli da je rage utihnuo kad ono jos veci talas
![]() Ma igra uopste nije homogena,kao da je igru radilo 10 razlicitih timova bez ikakve medjusobne komunikacije,kao da je u pitanju ciijin tajni projekat a ne igra ![]() Elem, jedna stvar mi nije jasna(pored svega ostalog), a vidim da niko nije spomenuo to do sad a to je: -Kako Separd uopste ima opciju da moze da kontrolise ripere?Zar Iluziv nije u sebe ugradio "nesto" od tehnologije ripera sto mu daje mogucnost da "komunicira" sa riperima a kako on misli i da ih kontrolise? To se jasno vidi na onom video logu u misiji kod napada na Cerberus bazu. Taj video log je bas zavucen i lako moze da se propusti kod prelaska te misije Vidim da niko zivi ne koristi spoiler tagove,pa zasto bih i ja ![]() Poslednja ispravka: fisfikus (15.4.2012 u 1:37) Razlog: gramatikus |
![]() |
![]() |
![]() |
#4063 |
Starosedelac
Član od: 26.6.2010.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.214
Zahvalnice: 315
Zahvaljeno 420 puta na 238 poruka
|
![]()
Josh jedna duhovita rupa je shto shepard ne pita mirandu na pochetku igre de je cerebrus baza i "overi ih".
![]() Jer baza je na istom mestu(isto sunce) gde pochinje ME2 sa IM i mirandinim dupetom lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#4064 |
Član
Član od: 23.1.2008.
Lokacija: PG
Poruke: 196
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 53 puta na 36 poruka
|
![]()
I to a i jos jedna glupost je sto skener Normandije ne moze da otkrije Cerberus bazu a moze otpatke od 20 m^3
Mass Effect nema holes in the plot vec ima plot in the hole btw za one koji ne znaju: Cerberus |
![]() |
![]() |
![]() |
#4065 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.863
Zahvalnice: 5.757
Zahvaljeno 4.133 puta na 2.700 poruka
|
![]()
Pa mozda i ne kontrolise "direktno".
To i kazem. Verovatno je direktni interfejs neophodan za dodatne komande, u oba smera (vezi se za Citadel, diagnostic check, ugasi releje, ponvo ih upali...), a dodatni uredjaj za sasvim nove komande (new possibilities). A nove komande bez direktnog interfejsa: Big f*cking explosion!!! (in 3 colors) P.S. Mada... sad se nesto mislim. Da nije Crucible u stvari Wireless adapter za Citadelu. Uz dodatni EPROM, sa novim kodom. ![]() Poslednja ispravka: player1 (15.4.2012 u 9:42) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4066 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.863
Zahvalnice: 5.757
Zahvaljeno 4.133 puta na 2.700 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4067 |
Starosedelac
Član od: 21.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.678
Zahvalnice: 15
Zahvaljeno 624 puta na 388 poruka
|
![]()
Pošto sam ko i mnogi ovde pogubio gde je ko koga i zbog čega, a kamoli zašto, može li neko da napiše sažetak dokle smo stigli oko ovoga, zbog čega i zašto da bi mogli da dalje imamo osnovu za dalje napredovanje u priči oko zadnjih 5 minuta, Šeparda, onog malog debila koji je tu ali ne kontroliše ništa iako je zadužen za sve i koji ne može ništa iako je napravio sve, dugihnih boja i sl stvari. Čisto da mogu i drugi da znaju dokle se stiglo. Ko zna, možda i pisci ovog čuda nad čudima konačno saznaju kao su, i zašto napisali ono što su napisali i to nam na kraju lepo objasne kroz DLC br 23. Sve uz gomilu zahvalnica na kraju DLCa, sve s aimenima i slikama u duginim bojama.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4068 | |
Starosedelac
|
![]() Citat:
![]() ![]() Dobra ti je ta, ono: Ej Miranda aj malo da se ebemo sad... doobro, a sad mi kaži lepo gde je baza pa da pokrećemo odmah poslednju misiju ne mogu da se smaram sa ovim war asetima, rekoše mi da ionako ništa ne znače ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4070 |
Član
Član od: 26.12.2011.
Lokacija: Blue skies
Poruke: 462
Zahvalnice: 101
Zahvaljeno 113 puta na 80 poruka
|
![]()
"What bosh'tet wrote this crap?" my thoughts exactly
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4071 |
Starosedelac
Član od: 3.12.2005.
Lokacija: Bryn Mawr, PA
Poruke: 2.095
Zahvalnice: 1.286
Zahvaljeno 878 puta na 526 poruka
|
![]()
Ja se iskreno nadam da ce se u DLC-u pojaviti James T. Kirk da regulise stvari (i usput overi zenke iz igre), a mi dobijemo sledeci nastavak igre - "Mass Star Trek Effect".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4072 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.863
Zahvalnice: 5.757
Zahvaljeno 4.133 puta na 2.700 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4073 |
Član
Član od: 29.12.2005.
Poruke: 355
Zahvalnice: 2
Zahvaljeno 7 puta na 7 poruka
|
![]()
Koliko ima vrsta oruzija u igri
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4074 |
Deo inventara foruma
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4075 |
Veteran
Član od: 3.1.2009.
Lokacija: Nis, Srbija
Poruke: 925
Zahvalnice: 348
Zahvaljeno 388 puta na 234 poruka
|
![]()
So epic!!!
![]() Spoiler za epic:
|
![]() |
![]() |
Sledećih 5 korisnika se zahvaljuje korisniku bacacar na korisnoj poruci: | ||
Exia (16.4.2012), NaraYan (16.4.2012), perablenta (16.4.2012), Skenderevo (16.4.2012), thebluephoenix (16.4.2012) |
![]() |
#4076 |
Deo inventara foruma
Član od: 1.9.2006.
Lokacija: MIRA
Poruke: 5.037
Zahvalnice: 437
Zahvaljeno 1.113 puta na 716 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4077 | |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.863
Zahvalnice: 5.757
Zahvaljeno 4.133 puta na 2.700 poruka
|
![]()
Mislis iz DLCova iz drugog dela? Osnovna igre je tesko siromasna po tom pitanju.
Sve to spakovano i rebalansirano u novoj igri je svakako dobra stvar. Sigurno bolje nego u dvojci, gde dodavanja takog oruzija "na masu" ubija bilo koji osecaj progresije (bitan za svaki dobar RPG). Citat:
A u inventaru teglis po tonu beskorisnog outdated junk oruzija, koje se inace po ocecaju uopste ne razlikuju jedni od drugoga, samo im je malo izmenjen damage, recoil ili rate of fire. Jedino drugacije oruzije u celoj igri je bila Geth puska. Poslednja ispravka: player1 (16.4.2012 u 8:52) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4078 | |
Deo inventara foruma
Član od: 1.9.2006.
Lokacija: MIRA
Poruke: 5.037
Zahvalnice: 437
Zahvaljeno 1.113 puta na 716 poruka
|
![]() Citat:
Ne nisam mislio na DLC puske, nego na one koje se nalaze i bez DLC-ova. Oklopi jesu nista drugo do oprema iz DLC-ova, sto je krajnje zalosno. Nisu imali ni toliko srama, pa da naprave jedan, samo jedan oklop koji se do sad nije pojavljivao, a da se ne kupuje preko nekog DLC-a, preordera i ostalih srnja. A da ne pricam koliko je njesra sto su ubacivali oklope iz igara kao sto su DA i Kingdoms of Amalur (pritom pravi primer lenjosti EA), kojima svakako nije mesto u ME univerzumu. Cak je ovaj iz KOA:R cista kopija onoga sto nose space marinci iz Warhammer-a 40k! Ako iskreno gledamo kec je u celom serijalu jedini RPG. Gde imas normalan RPG a da nema gomila junk-a u tvom invertaru? Dvojka je vec akcioni RPG i to samo zato sto je prica djavolski dobra, i mehanika igre fantasticna. Za trojku nisam siguran, par modova na puskama koje se stavljaju na brodu ne cini RPG. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4079 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.863
Zahvalnice: 5.757
Zahvaljeno 4.133 puta na 2.700 poruka
|
![]()
Stoni, tj. pravi RPG.
CRPGovi su otisli u totalno drugu krajnost. Sto samo po sebi ne mora da bude lose ako je dobro uradjeno -> dobar invetar, dobra loot progresija. Po meni je ME1 zesce failovao po ovom pitanju (iako mi je i dalje jedna od najboljih igara koje sam igrao). Ovo sve pricam kao neko ko je pre manje od 2 meseca presao ponovo ME1 (bez ikakve nostalgije). P.S. Ako cemo realno. U pitanju je RPG u svemiru. Imas svemirski brod da ti nosi svu opremu. Nisi limitiran kao fantasy lik da sve stvari nosis sa sobom, pa da stvarno treba neki inventar sistem, da prati koliko dodatne opreme mozes da poneses, i gde mozes da cuvas svo blago koje si pokupio u poslednjoj avanturi. P.P.S. Inace, oduvek mi se svidjalo u ME serijalu da sva oprema koju lik ima spremnu je vidljiva na njemu. Ako ima 5 oruzija, sva lepo staju na ledja i bokove. Naravno, to nije objasnjavalo inventar sistem u kecu, al pasuje u svim ostalim nastavcima. I Witcher (kec) je pikao na realisticniji inventar. Mada su to bacili u vodu u dvojci (verovatno da bi crafting bio laski, plus igra nije imala kovcege za opremu, u startu). Poslednja ispravka: player1 (16.4.2012 u 10:52) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4080 | |
Deo inventara foruma
|
![]() Citat:
Kako si ti izbrojao 3, ja ne znam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
mass effect, multiplayer, rpg, srbija |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Mass Effect PC version | WU TANG CLAN | Role-Play | 1545 | 2.7.2023 19:33 |
Problem sa Mass effect igrom | Vestax | Kvarovi | 6 | 24.6.2009 14:00 |
Mass effect | Bozidar | Konzole | 33 | 11.3.2009 21:26 |
HTPC (tih, ne greje se, moze da gura Mass Effect) | Vladimiros | Šta da kupim? | 8 | 30.5.2008 19:06 |