![]() |
![]() |
![]() |
#1441 | ||
Deo inventara foruma
Član od: 19.8.2009.
Poruke: 6.769
Zahvalnice: 3.089
Zahvaljeno 4.935 puta na 2.298 poruka
|
![]() Citat:
Citat:
![]() Sve ovo isuvise smrdi na Dragon Age 2, tako da cu da ponistim preorder.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1442 |
Deo inventara foruma
Član od: 5.2.2012.
Lokacija: Kumova slama, planeta Zemlja
Poruke: 3.516
Zahvalnice: 3.941
Zahvaljeno 2.135 puta na 1.186 poruka
|
![]()
sva sreca na pirateriji. Hteo sam i ovo da uzmem original, ali nazalost ****se ga kao i DA2.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1443 | |
Starosedelac
Član od: 10.11.2007.
Lokacija: Zaječar
Poruke: 1.361
Zahvalnice: 586
Zahvaljeno 641 puta na 299 poruka
|
![]() Citat:
Ne želim ništa unapred da pričam, ali ovakvi potezi mi ne ulivaju nadu... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1444 |
Deo inventara foruma
Član od: 2.2.2010.
Lokacija: Podgorica
Poruke: 6.581
Zahvalnice: 783
Zahvaljeno 1.223 puta na 731 poruka
|
![]()
Kad izlazi demo sjutra?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1445 | |
Deo inventara foruma
|
![]() Citat:
Ova vest je, pa, čudna, not sure what to think about it... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1446 |
Veteran
Član od: 31.3.2011.
Poruke: 560
Zahvalnice: 169
Zahvaljeno 488 puta na 217 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1447 | |
Starosedelac
Član od: 30.5.2007.
Lokacija: Kuća Kafe
Poruke: 2.773
Zahvalnice: 3.539
Zahvaljeno 1.826 puta na 890 poruka
|
![]() Citat:
![]() A PC ne spominju kao da se ne valja... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1448 |
Deo inventara foruma
Član od: 19.8.2009.
Poruke: 6.769
Zahvalnice: 3.089
Zahvaljeno 4.935 puta na 2.298 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1449 |
Deo inventara foruma
Član od: 2.1.2008.
Lokacija: Zvezdara
Poruke: 3.979
Zahvalnice: 521
Zahvaljeno 812 puta na 556 poruka
|
![]()
Ovo mi se vec ne dopada,kao sto u ME2 nije moglo da se izvadi oruzije u svim situacijama.A ovo za memoriju i konzole je vec smesno,pa kako je onda u prvom delu na Xboxu moglo da se radi to?Mislim iskreno nije neki big deal ali bas zbog toga mi to smrdi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1450 |
Deo inventara foruma
|
![]()
@nameless: Kakve to veze ima sa manjkom memorije na konzolama, mogu da imaju 10 godina vremena da rade, ali XBOX će ostati takav kakav je. Sumnjam da je pitanje optimizacije, pošto su imali 3 fucken igre da usavrše poznavanje Unreal-a.
Sadly, zvanično objašnjenje je običan technobabble za mene, tako da bih bio zahvalan ako neko pojasni šta je tačno runtime memory, pošto mi google izbacuje neke linux stvari. Da li je moguće da su to izbacili zbog ubacivanja nekih dodatnih stvari or such u borbene deonice? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1451 |
Deo inventara foruma
Član od: 19.8.2009.
Poruke: 6.769
Zahvalnice: 3.089
Zahvaljeno 4.935 puta na 2.298 poruka
|
![]()
Pa, mozda i nema veze (zato sam stavio ono 'navodno'), tako da je moguce da je to objasnjenje obicna glupost da se zamazu oci konzolasima (vidim da je na forimu dosta njih smirilo strasti posle obracanja developera)..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1452 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Bah, šta da očekuju kad im konzole imaju RAM-a koliko i neki smart telefon...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1453 |
Starosedelac
Član od: 30.5.2007.
Lokacija: Kuća Kafe
Poruke: 2.773
Zahvalnice: 3.539
Zahvaljeno 1.826 puta na 890 poruka
|
![]()
Runtime memory, ti predstavlja memoriju koja se koristi u trenutku izvrsavanja aplikacije (u ovom slucaju igre), sto znaci da su animacije u RAM memoriji, koje na Xbox-u ima 512MB, u koju se uploaduje sve, i teksture i izvrsni kod aplikacije, itd itd...
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Asmodeus na korisnoj poruci: | ||
Vulee (13.2.2012) |
![]() |
#1454 |
Starosedelac
Član od: 30.5.2007.
Lokacija: Kuća Kafe
Poruke: 2.773
Zahvalnice: 3.539
Zahvaljeno 1.826 puta na 890 poruka
|
![]()
Na konzolama memory management jeste postao ozbiljan problem, jer su do te mere usavrsili metode racionalizacije memorijskog prostora, da bi igre izgledale graficki kako danas izgledaju. A onda, da ne bi pravili kompromis naustrb audio/vizuelnog kvaliteta, koji je najocigledniji, dovijaju se ovakvim resenjima.
I dalje, to ne opravdava lenjost da se na PC-u ne iskoristi makar 1GB rama. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1455 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Bilo bi lepo kada bi izbacili High Texture Pack za PC kao što su uradili za DA2, neke teksure u ME2 su bolne za gledati (Aria!!).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1456 |
Deo inventara foruma
Član od: 19.8.2009.
Poruke: 6.769
Zahvalnice: 3.089
Zahvaljeno 4.935 puta na 2.298 poruka
|
![]()
Heh, postoje igre na konzolama koje lepse izgledaju, imaju vise animacija, pa nije bilo ovakvih restrikcija (Batman AC je jedna od njih.. Deus Ex HR ima milion animacija). Sta su to oni toliko dodali da jedna ovako jednostavna stvar mora da se izostavi?
Znaci, sada u combat zonama, uvek cemo gledati shepardu u ledja.. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku nameless1 na korisnoj poruci: | ||
Skenderevo (13.2.2012) |
![]() |
#1457 |
Starosedelac
Član od: 30.5.2007.
Lokacija: Kuća Kafe
Poruke: 2.773
Zahvalnice: 3.539
Zahvaljeno 1.826 puta na 890 poruka
|
![]()
Svi hologrami na Xbox-u izgledaju krzavo (low res), za danasnje standarde bas prevazidjeno.
Iz demoa mi deluje da su color grading i senke malo doterali, pa igra ima jos veci cinematic look... Al demo ne da je los, nego je nevidjeno sr****. Nadam se da igra nece biti ovako losa kao demo... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1458 | |
Starosedelac
Član od: 30.5.2007.
Lokacija: Kuća Kafe
Poruke: 2.773
Zahvalnice: 3.539
Zahvaljeno 1.826 puta na 890 poruka
|
![]() Citat:
Pitanje je kako je organizovan UE3, koliko resursa rezervise za razlicite blokove koda, tj niti... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1459 |
Veteran
Član od: 10.4.2008.
Lokacija: SSV Belgrade
Poruke: 993
Zahvalnice: 372
Zahvaljeno 381 puta na 205 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1460 |
Starosedelac
Član od: 26.6.2010.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.214
Zahvalnice: 315
Zahvaljeno 420 puta na 238 poruka
|
![]()
Zar im je stvarno bilo toliko teshko da bar za PC koji nema tehnichka ogranichenja 5 godina starih konzola srede igru da bude poshtena?
Ah da,vazno je da su ugurali bezvezan multiplejer za COD publiku... |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
mass effect, multiplayer, rpg, srbija |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Mass Effect PC version | WU TANG CLAN | Role-Play | 1545 | 2.7.2023 19:33 |
Problem sa Mass effect igrom | Vestax | Kvarovi | 6 | 24.6.2009 14:00 |
Mass effect | Bozidar | Konzole | 33 | 11.3.2009 21:26 |
HTPC (tih, ne greje se, moze da gura Mass Effect) | Vladimiros | Šta da kupim? | 8 | 30.5.2008 19:06 |