![]() |
![]() |
![]() |
#1021 |
Član
Član od: 16.8.2006.
Poruke: 255
Zahvalnice: 157
Zahvaljeno 65 puta na 40 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku djuras na korisnoj poruci: | ||
White Ripper (26.7.2011) |
![]() |
#1022 |
Starosedelac
Član od: 19.5.2009.
Poruke: 2.532
Zahvalnice: 897
Zahvaljeno 1.188 puta na 638 poruka
|
![]()
U gothicu su svi protivnici fiksirani (lokacija, broj, vrsta) tj. ne postoji random spawnovanje kao u TES serijalu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1023 |
Veteran
Član od: 30.5.2011.
Lokacija: V o M
Poruke: 623
Zahvalnice: 26
Zahvaljeno 186 puta na 125 poruka
|
![]()
^pojavljuju se novi i jaci kripovi 2-3X zavisno od toka glavnog zadatka. Isto vezano za RP, u G2 mogu seekeri i u gradu da se pojavljuju...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1024 |
Veteran
|
![]()
Nisam siguran da je u Morrowindu bilo level scalinga, na 15-om levelu igra postaje bas laka, Golden Saints ubijas iz par udaraca. Mada sam ja uvek igrao dzankija koji ne izlazi iz grada a da nije ufiksan sa 15-ak napitaka za povecavanje statistika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1025 | |
Starosedelac
Član od: 19.5.2009.
Poruke: 2.532
Zahvalnice: 897
Zahvaljeno 1.188 puta na 638 poruka
|
![]() Citat:
Postoji, ali u manjoj meri, kako lvlujes jaci ce se protivnici pojavljivati kao u F3. Npr. kod zivotinja ce biti sve vise onih koje su zarazene blightom, Skeletoni ce biti prvo obicni pa warrior i champion u zavisnosti od tvog lvla, isto je i sa bonewalkerom (manji i veci), Golden Sainti i Dremore ce imati jaca oruzja, takodje Dremore Lordovi ce se pojavljivati umesto obicnih dremora cesce itd. Poslednja ispravka: Bascelik (26.7.2011 u 13:48) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1026 | ||
Veteran
Član od: 30.5.2011.
Lokacija: V o M
Poruke: 623
Zahvalnice: 26
Zahvaljeno 186 puta na 125 poruka
|
![]() Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1027 |
Starosedelac
Član od: 19.5.2009.
Poruke: 2.532
Zahvalnice: 897
Zahvaljeno 1.188 puta na 638 poruka
|
![]()
Onda nisi obratio paznju o cemu pricamo, jer ovo nije Gothic tema
![]() Pricamo o Skyrimu i lvl scalingu u njemu, neki se boje da ne bude kao u Oblivionu. Znaci potvrdjeno je da ce biti kao u F3/Morrowindu,a ne u Oblivionu. Na to neko ubacuje Gothic u pricu. U Gothicu su svi neprijatleji fiksirani,kao sto sam vec rekao, stvore se neki novi u zavisnosti od toga koliko se napredovalo u glavnom questu (ima manjih razlika i u zavisnosti od frakcije),ali su i dalje svi oni FIKSIRANI, i svaki put ce biti isto (seekeri patroliraju). Takav sistem je nemoguce primeniti u TES-u. I TES ima,kao i F3 neke fiksirane protivnike,ali se dobar deo njih random spawnuje (sto sa Gothicom nije slucaj) Poslednja ispravka: Bascelik (26.7.2011 u 17:08) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1028 | |
Veteran
Član od: 30.5.2011.
Lokacija: V o M
Poruke: 623
Zahvalnice: 26
Zahvaljeno 186 puta na 125 poruka
|
![]()
...gde god se pomene Gotika tu sam sav uvce. A ti si mozda bio zaboravio na varge i horde orka oko Korinisa koji dolaze kasnije u igri? kad si napisao ovo:
Citat:
Ali nema veze. Bitno je da se ne spownuju stalno jer bi dovelo do bezumnog grinda i takvog nacina skupljanja expa... Zasto je to nemoguce? Doziranjem odredjenog broja kripova, zadataka, broja puteva i nacina expanja mogu da prilicno tacno znaju "gde" se igrac nalazi u igri(lvl) i pruze mu pravu zabavu i izazov. Jedino cega onda ne bi bilo je grindanje i takav nacin "napredovanja" heroja. Svi igraci bi tako imali iste "karte", a ne ko ubije vise kripova taj je jaci i pametniji i veci lvl. Poslednja ispravka: Uruk (26.7.2011 u 17:25) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1029 |
Starosedelac
Član od: 19.5.2009.
Poruke: 2.532
Zahvalnice: 897
Zahvaljeno 1.188 puta na 638 poruka
|
![]() ![]() ![]() U Gothicu takav sistem savrseno funkcionise,ali je nemoguce takav isti sitem primeniti i na TES. Nemoguce je iz razloga sto bi to unistilo TES. TES svet je mnogo veci (mada mnogo i prazniji) od onog u Gothicu, takodje je neuporedivo otvoreniji. U Gothicu imas vise razlicitih puteva kojima mozes da krenes, u TES-u ih imas mali milion. Iako su obe igre open world, TES je to mnogo vise od Gothica tj. nudi mnogo vise slobode (u smislu kretanja i izbora puta/razvoja lika). Fiksiranje protivnika bi samo unazadilo igru,a nista se ne bi dobilo zauzvrat. Drugo, njima je cilj da stvore svet u kome ce sto manje stvari biti skriptovano. Pa je tako na sva usta hvaljeno ponasanje zmajeva u Skyrimu, koje nije skriptovano nego je skroz random iskustvo. Fiksiranje protivnika je totalno suprotno od onoga sto oni rade. Poslednja ispravka: Bascelik (26.7.2011 u 17:34) |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Bascelik na korisnoj poruci: | ||
NastyB (26.7.2011) |
![]() |
#1030 |
Veteran
Član od: 30.5.2011.
Lokacija: V o M
Poruke: 623
Zahvalnice: 26
Zahvaljeno 186 puta na 125 poruka
|
![]()
...pa nece, jer ako igras neku drugu frakciju neki neprijatelji ostaju na drugoj strani. Npr. neki gradjani Korinisa se nece pretvoriti u Seekere, nece te uvek maltretirati placenici, a ako igras na strani onih mafijasa iz gornjeg grada nece te napadati kojekavi ludaci iz luke. Sve je tu RP i C&C zato je Gotik savrsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1031 |
Starosedelac
Član od: 19.5.2009.
Poruke: 2.532
Zahvalnice: 897
Zahvaljeno 1.188 puta na 638 poruka
|
![]()
Ja sam to upravo i rekao
![]() Stvorice se SVAKI put, ako igras sa Paladinom SVAKI put ce se ti orkovi stvoriti, ako igras sa Dragon Hunterom SVAKI put ce se stvoriti lizardi. Znaci fiksirani su, ti samo ispunis USLOV da se oni pojave... to nije RANDOM SPAWN! To je vise fiksiranih spawna ,a ti kao igrac,samo ispunis USLOV za jedan od njih. Kao npr. u TES3: BM kada igras na strani Nordova SVAKI put ce se stvoriti vukodlaci koje treba da pobijes, ako igras kao vukodlak SVAKI put ce se stvoriti Nordovi koje treba da pobijes. To je isti princip. |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Bascelik na korisnoj poruci: | ||
nikola s (27.7.2011) |
![]() |
#1032 |
Kekule Mekule
|
![]()
Ono sto Bascelik pokusava da kaze je da npr. u Morrowindu ce se u Babavanga pecini pri prvom prelasku stvoriti pacovi i nix houndi, drugom clannfear i daedroth, trecem atronachi etc... dok se u Gothicu u Radoje pecini uvek biti 5 bandita i nema sile da bude drukcije.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1033 | ||
Veteran
Član od: 30.5.2011.
Lokacija: V o M
Poruke: 623
Zahvalnice: 26
Zahvaljeno 186 puta na 125 poruka
|
![]() Citat:
Citat:
Mislim da je on hteo da kaze da ce se zavisno od lvl heroja pojavljivati slabiji ili tezi kripovi po pecinama i okruzenju... tj. dozvoljavaju ti da bauljas po svetu svejedno koji si lvl. Znaci nezavsno od toka radnje u igri. Zamisli sta bi se desilo da tako odbauljas u neku sumu na pocetku G2 NoTR ...>RIP Poslednja ispravka: Uruk (26.7.2011 u 21:27) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1034 | ||
Starosedelac
Član od: 19.5.2009.
Poruke: 2.532
Zahvalnice: 897
Zahvaljeno 1.188 puta na 638 poruka
|
![]() Citat:
![]() I spawn neprijatelja koji zavisi od tvoje odluke i dalje NIJE random spawn vec je to fiksirani spawn koji zavisi od odluke igraca. Citat:
U tome i jeste na kraju poenta cele ove price i poredjenja sa Gothicom, TES je neuporedivo otvorenija igra od Gothica, i imas mnogo vise slobode, zato mora da postoji random spawn neprijatelja koji ce se prilagodjavati lvlu igraca. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1035 | ||||
Veteran
Član od: 30.5.2011.
Lokacija: V o M
Poruke: 623
Zahvalnice: 26
Zahvaljeno 186 puta na 125 poruka
|
![]()
Ako je ovako:
Citat:
Citat:
...a ako urade ovo: Citat:
Citat:
Poslednja ispravka: Uruk (26.7.2011 u 23:54) |
||||
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Uruk na korisnoj poruci: | ||
Nash Knight (27.7.2011) |
![]() |
#1036 | ||||
Starosedelac
Član od: 19.5.2009.
Poruke: 2.532
Zahvalnice: 897
Zahvaljeno 1.188 puta na 638 poruka
|
![]()
LoL, si ti igrao uopste nekada TES?
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Jedna od teritorija u TES-u http://media.pcgamer.com/files/2011/...hs-627x302.jpg Gothic sistem je neprimenjiv na tako nesto. Jedna za*****a zivuljka na putu u Gothicu moze bukvalno da ti zablokira ulaz na celu teritoriu, u TESu je jednostavno zaobidjes. PS mislim, ne mogu ja sada tebi ovde da objasnjavam sistem po kom funkcionise TES od nastanka, kao i Fallout nove generacije,vec sam i previse napisao na tu temu. Ako se to tebi ne svidja to je druga stvar,ali menjati taj sistem po kome je TES poznat u Gothic sistem em je nemoguce, em je nelogicno em je glupo. Poslednja ispravka: Bascelik (27.7.2011 u 1:31) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1037 |
Banned
Član od: 23.10.2005.
Lokacija: Nish
Poruke: 2.503
Zahvalnice: 1.059
Zahvaljeno 821 puta na 447 poruka
|
![]()
Sistem iz TESa je odlichan na papiru ali u praksi je mnogo bolji ovaj iz Gothica. Primer: TES ima mnogo veci svet, sa random encounter-ima, random loot-om, gotovo potpunom slobodom akcija i mogunosti i omogucava igrachu da radi shta god hoce i nikako ga ne ogranichava. E to zadnje s*ebe igru. Ako mozes da radis sve, onda obichno i radish sve. Nista te ne sprechava da se uchlanish u sve gilde, uradish sve questove, otkljuchash sve veshtine i na kraju igra od sve svoje slobode vishe ni nije nelinearna jer svaka partija ispadne ista. Gothic koristi sistem "nametnute" nelinearnosti, tj. akcije imaju mnogo vece posledice, ako se priklonish jednoj frakciji imaces posebnu prichu i unikatan niz quest-ova, svaka zadatak mozes resiti na 2-3 predefinisana nachina koji rezultuju drugacijim gameplay-em, i svim time igra postane vise nelinearna i nudi vishe gotovo potpuno razlicitih iskustava.
Naravno bilo bi (za Skyrim) idealno neko kompromisno resenje, zlatna sredina, nesto su pominjali u najavama, videcemo sta ce da ispadne na kraju. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1038 |
Veteran
Član od: 30.5.2011.
Lokacija: V o M
Poruke: 623
Zahvalnice: 26
Zahvaljeno 186 puta na 125 poruka
|
![]()
Jedino da iskopiraju ceo gothik pa da ispadne kako valja...
Da izbace onu nebulozu od lvl*ovanja bezumnim grindom, zaglavljivanjem tastaure, skakutanja, sunjanja i lupanjem magija u prazno ili na sebe, i to ce biti uspeh. Naravno ocekivati AI i zivi svet kao u pravom gotiku bi bilo preterano, ali finu grafiku ocekujem. Nisam odigrao ni jedan TES do kraja, ali igrao i daleko dogurao. Morrowind sam odustao u setanju od grada do grada(imao sam sacuvane sejvove i dugo sam planirao da nastavim da istrazujem svet, ali to nisu bili oni pravi sejvovi...mozda samo 2 manual sejva... slabo je bilo grananja i onih slatkih muka na sta iskoristiti poene i trazenja najboljeg puta bogatim jako potrebnim expom...), a u oblivionu mi se smucilo zatvaranje onih kapija, i jako rano sam postao OP. Endzin mi isto nije legao... klizim i skakucem kao astronaut po povrsini meseca... i ispijanje potova onako u meniju je jako neozbiljno, izgubi se svaki izazov i tenzija borbe... Mnogo toga bi po meni trebalo promeniti tako da ne ocekujem puno od Skyrma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1039 |
Starosedelac
Član od: 19.5.2009.
Poruke: 2.532
Zahvalnice: 897
Zahvaljeno 1.188 puta na 638 poruka
|
![]()
@Nash Knight
Slazem se sa vecinom stvari,samo to (guilde i razliciti putevi) nema apsolutno nikakve veze sa spawn sistemom o kome je bilo reci. U gothicu 2 dobijes razlicitu pricu ,ali ne u celoj igri nego u jednoj trecini igre, druge dve trecine igre su gotovo identicne bez obzira kojoj guildi si se priklonio ,ima par razlicitih questova, ali je vecina ista. TES te ne sprecava da uradis sve questove i da izucis sve vestine,ali to nikada nije bila poenta igre, i nema razloga da igrac to radi. Morrowind sam presao kao i Gothic 2 nebrojeno puta i nikada nisam izucavao sve vestine. To sto ces ti da igras igru kao lik koji se oslanja na meele svo vreme i onda ces na kraju kao high lvl da platis treneru da izucis Destruiction... izvini ali to nikako ne cini svaku "partiju" morrowinda istom. TES sistem omogucava sledece: SLIKA 1: Kada pocnes igru, mozes da izaberes bilo koji put, npr. izaberes put broj 5, kada izlvlujes ti i dalje mozes da istrazujes ostale "puteve" jer ti random lvl scaled spawn to omogucava, tj. omogucava ti da na njima ne sreces samo pacove kao sto je bilo kada si izabrao prvi put i samim tim igru cini interesantnijom Primena Gothic sistema u TESu bi dovela do sledece dve opcije: Ili bi ti ogranicio kojim putem mozes da krenes (SLIKA 2) tj. bio bi prisiljen da krenes prvo crnim putem, pa zelenim, pa crvenim itd. Ili bi mogao da biras koji god put hoces,ali kada izaberes jedan ne bi imao potrebe da istrazujes ostale jer ces u njima naci samo pacove (SLIKA 3) Tako da je jasno da Gothic sistem fiksiranih neprijatelja nije moguce primeniti u TESu ![]() Poslednja ispravka: Bascelik (27.7.2011 u 9:24) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1040 |
Član
Član od: 3.2.2011.
Poruke: 247
Zahvalnice: 43
Zahvaljeno 72 puta na 41 poruka
|
![]()
Ignorisaću raspravu oko spawninga i Gothic/TES upoređivanja. Nešto drugo mi je zapalo za oko. Ljudi da li vi znate šta je RP? Ako u TES-u možeš da budeš u svim guildama da li to znači da to moraš i da uradiš? Ako si odlučio da igraš fightera, assassina, maga ili šta već onda se će nećeš baviti magijama. Da li mora igra da ti zabrani pristup kako bi se vi držali vaše uloge koju ste sami izabrali? Role playing je po vama samo ono što vam igra pokaže i odredi da možete da radite jer niste sami sposobni da ostanete u ulozi? Ja lično kada bi igrao sa magom ponašao bi se kao mag, kada bi igrao sa crusaderom (aka paladin) radio bi sve ono što bi jedan verski fanatik radio itd. Sigurno ne bi pošao sa mojim listener -om na pilgrimage of the nine jer bi to bilo retardinarno glupo, ali igra vam to dozvoljava ako želite da igrate pokajnika! Isto tako ako želim mogu svog crusador-a da role playingujem da se malo po malo korumpirao Anakin Skywalker style. To je sloboda i draž TES serijala. Ali nekima se to ne sviđa i nekima se sviđa, jer svako ima različit pogled na svet ... RPG-a.
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Gravespawn_89 na korisnoj poruci: | ||
Nash Knight (27.7.2011) |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
bethesda, elder scrolls, skyrim |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
The Elder Scrolls Online | Angelo Serafin | MMORPG igre | 1190 | 18.1.2024 23:55 |
The Elder Scrolls 5 | dzangrizalo | Role-Play | 4 | 17.1.2010 0:51 |
Elder Scrolls MMORPG | donator99 | Mrežne igre | 10 | 14.11.2007 10:42 |
Elder Scrolls vs Gothic? | karlito brigante | otpaTci | 6 | 21.11.2006 23:58 |