DECK 4: OPERATIONS Operations B  | Operations B | Kada izađeš iz lifta, videćeš da su svi prolazi, sem komore 4.1 (A), blokirani. Uđi u komoru, pritisni prekidač i naći ćeš se u hodniku koji vodi prema sobi doktorke Polito. Unutra ćeš doživeti novi šok - Politova je odavno mrtva, a umesto nje, sve vreme ti se obraćala SHODAN, poludela veštačka inteligencija. SHODAN će ti reći da je naumila da preuzme „Von Braun”, ali da joj stalne smetnje pravi XERXES, centralni brodski kompjuter. Zato će od tebe tražiti da uključiš tri simulacione jedinice pomoću kojih će ona dobiti pristup XERXES-u i mogućnost da ga zauvek ućutka.Prođi kroz jedina obična vrata i videćeš maskiranog kiborga kako beži. Prati ga (na raskrsnici idi levo) i uđi u podsektor „System Administration”. Kiborg je pobegao u konferencijsku salu (B). Idi tamo i ubij ga. Pokupi žuti „quantum simulation” čip. Pregledaj preostale prostorije u podsektoru, a zatim se vrati do raskrsnice i nastavi prema sobama za članove posade. Popni se liftom u sobu za odmor (C) i tamo ćeš naći sve vrste „upgrade” jedinica. Liftovi 4 i 5 vode te do nivoa gde su smeštene kabine za posadu. U njima nema ničega od ključnog značaja za igru, ali ako detaljno pregledaš sobe, naći ćeš puno korisnih stvari (implante, module itd.). Hemijsko skladiše se takođe nalazi u blizini (D), a odmah do njega je prolaz koji te vodi do drugog dela ove palube. Idi tamo. Operations C  | Operations C | Prvu simulacionu jedinicu naći ćeš u sobi E. Upotrebi žuti čip na njoj. Istraži kristal koji se nalazi pored tela u sobi obeleženoj sa F (Research skill 4, hemikalija: Y) i dobićeš moćno oružje za blisku borbu (Exotic skill 1). Istraži veliku salu (G) u kojoj se dogodilo streljanje, kao i okolne prostorije (toalete, kuhinju i ostavu). Tamo ćeš naći mnogo korisnih stvari. Da bi izbegao radioaktivne gasove, popni se uz rampu 2, prođi kroz hodnik i siđi na mestu obeleženom sa 1. Iskoristi energetski punjač u blizini, a zatim nastavi da ideš hodnikom. Ubrzo ćeš primetiti novog kiborg-ubicu kako trči. On će ući u obližnje skladište (H). Pođi za njim, ali vodi računa o sledećem: čim zapucaš na kiborga, kutije će početi da padaju na zemlju na sve strane, izazivajući eksplozije. Moraš, dakle, ubiti kiborga, ali istovremeno i izbegavati kutije koje padaju. Pregledaj telo kiborga i naći ćeš ružičasti „interpolated simulation” čip. Sve četiri „upgrade” jedinice smeštene su u zabavnom klubu (I). Uputi se ka izlazu sa podnivoa (komora 4.2) i na lokaciji J ćeš naći „audio log” kertridž koji sadrži posebnu šifru (13433). Napusti nivo „Operations C”, a zatim, kada se nađeš u „Operations B”, uđi u komoru 4.3 i pritisni prekidač.Operations D  | Operations D | | Najpre se uputi u podsektor „Power Operations” (K). Siđi niz merdevine 3 ili 4 na donji nivo. Čuvaj se gomile paukova koji se kreću u mraku. Kada ih sve ukloniš, priđi simulacionoj jedinici (L) i iskoristi ružičasti čip. Vrati se do ulaza na nivo, a zatim kreni ka podsektoru „Command Center”. Uz put pregledaj spavaonicu (M) i streljanu (N) u potrazi za korisnim stvarima, a tu su i sve četiri „upgrade” jedinice. Vrata oružarnice (O) su zaključana. Unesi šifru 13433 i ona će se otvoriti. Unutra će te presresti robot-čuvar. Pokupi korisne predmete iz oružarnice, kao i iz spavaonice P.Ulaz u komandni centar je dobro čuvan pomoću laserskih topova i robota. Kada dođeš do lokacije R ugledaćeš trećeg kiborga-ubicu. On će najverovatnije pojuriti prema zatvorskim ćelijama koje se nalaze na donjem nivou, i do kojih vodi lift obeležen sa 1. Spusti se liftom dole, ubij kiborga i pokupi plavi „linear simulation” čip. Obrati pažnju na ćeliju koja nije zatvorena (S). Stani na ulaz (nemoj koraknuti unutra) i pregledaj telo. Naći ćeš neobičan implant koji najpre moraš istražiti (tražena hemikalija: Cu). To je tzv. „WormBlood” implant koji ti omogućava da se lečiš na specifičan način: „konzumiranjem” crva na koje nailaziš na putu. Poslednja simulaciona jedinica nalazi se u prostoriji obezbeđenja (T). Idi tamo i upotrebi plavi čip. SHODAN će ti se obratiti i tražiti da se popneš na sledeću palubu. Pre nego što to uradiš, idi do prostorije obeležene sa U. Primetićeš da ti nedostaje magnetna kartica (dobićeš je kasnije). Siđi niz rampu i uđi u sobicu V. Pokupi i pročitaj „audio log” kertridž. Saznaćeš šifru za skladiše oružja (98383) koje se nalazi na palubi „Med/Sci”. Prema tome, vrati se na podnivo „Operations B”, uđi u lift i spusti se na drugu palubu. U medicinskom sektoru („Med/Sci - Medical Sector”) nalazi se pomenuta oružarnica (na mapi obeležena sa M, SK 12/99). U elektronsku bravu unesi šifru 98383 i vrata će se otvoriti. U oružarnici ćeš, između ostalog, naći novo oružje: „Stasis Field Generator” (Strength skill 3, Heavy skill 3). Vrati se u glavni lift i popni se na petu palubu. DECK 5: RECREATION Recreation A  | Recreation A | | Povlačeći se prema malom patrolnom brodu „Rickenbacker”, koji je vezan za „Von Braun”, preživeli članovi posade su postavili antenu u nameri da obaveste Zemlju šta se dogodilo. SHODAN će ti narediti da pronađeš antenu i pošalješ poruku. Tokom transmisije poruke, SHODAN će biti u stanju da zada konačni udarac XERXES-u i da preuzme kontrolu nad svemirskim brodom. Čim izađeš iz lifta pogledaj kroz prozor desno. Videćeš jednog od preživelih. Idi levo i otvori prva vrata. Pregledaj telo (A) i pokupi ispražnjenu baterijsku ćeliju. U delu obeleženom sa B postoje tri interesantne stvari: prvo, tu su sve četiri „upgrade” jedinice; drugo, tu je sef koji se može hakovati, i koji sadrži municiju za „Stasis Field Generator” i modul za hirurški sto; i treće, na zidu iznad sefa nalazi se izmenljiva elektronska slika. Kliktanjem na nju možeš menjati slike starih majstora koje su uskladištene u memoriji. U jednom trenutku videćeš da će se umesto obične slike, na zidu pojaviti broj „10”. To je veoma bitno. Na ulazu u sportski kompleks „Athletics” (C) nalaze se vrata koja se otvaraju posebnom magnetnom karticom. Pregledaj ostale prostorije ovog podsektora, ali u njima nećeš naći ništa bitno, sem nekoliko „audio log” kertridža koji će ti pojasniti šta se događalo na ovoj palubi pre nego što si došao na nju.Uputi se pravim hodnikom prema podsektoru „Med Annex”. U prvoj sobi levo (D) pojuriće te roj muva. Beži što dalje, a kada roj iščezne, vrati se u sobu i pogledaj jaje iz kojeg je roj izleteo. Pokupi predmet, istraži ga (hemikalije nepotrebne) i dobićeš nove informacije o insektima koji su te napali. U susednoj prostoriji (E) pokupi i pročitaj „audio log” kertridž. Saznaćeš da je šifra za aktiviranje antene razbijena i skrivena u zidnim panelima na ovoj palubi. Jedan deo te šifre već imaš: to je broj „10”. Idi u drugi sektor „Recreation” palube kroz izlaz F. |