![]() |
![]() |
|
Programi za mobilne telefone Operativni sistemi i programi za mobilne telefone |
![]() |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
![]() |
#1 |
Novi član
Član od: 3.11.2010.
Poruke: 24
Zahvalnice: 6
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
U poslednje vreme imam problem sa Viberom.
Naime, kada me neko zove započne sa tonom možda sekundu i prekine, te mi se pojavi propušten poziv. Ja kada zovem druge sve radi normalno, poruke rade normalno. Telefon je Huawei Y300 i reč je o zadnjoj verziji Vibera sa Google Playa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Član
Član od: 16.1.2010.
Lokacija: https://www.ognjenmarceta.com/
Poruke: 271
Zahvalnice: 77
Zahvaljeno 51 puta na 32 poruka
|
![]()
Huawey y300 ima probleme sa zadnjom verzijom vibera. Apdejtuj softver telefona ili instaliraj stariju verziju viber-a. Vidjeces kad budes ulazio u update softvera pisace u relase note da je u apdejtu ukljucen i fix za viber.
https://www.facebook.com/huaweidevic...48727165173631 Sa Huawei FB Stranice Pitanje : Any news about ascend y300 viber issue fix update ? Odgovor: Hi. The most updated version will fix the Ascend Y300 Viber issue. Please stay tuned with your local operator. Thanks. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Starosedelac
|
![]() Citat:
Poslato sa roamera koristeći TT 2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Novi član
Član od: 3.11.2010.
Poruke: 24
Zahvalnice: 6
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
![]()
Update sam uradio čim se pojavio.
Rešio sam problem na način da sam u opcijama telefona, pod Manage apps kliknuo na Clear data pod stavkom Viber. Doduše tada su pobrisana sva podešavanja za Viber, uključujući i poruke, ali nakon ponovnog podešavanja, sve je u redu. |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku djukak na korisnoj poruci: | ||
zajchik (13.1.2014) |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Viber dostupan za Windows i Mac | Milan1997 | Aplikativni softver | 17 | 13.7.2013 21:10 |