![]() |
![]() |
|
Brbljaonica Manje ozbiljno ćaskanje na ostale (kompjuterske i geek) teme... (POSTOVI SE NE BROJE!) (Pravila pisanja: kliknite ovde.) |
![]() |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
![]() |
#1 |
Novi član
Član od: 10.3.2010.
Poruke: 0
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
![]()
Molim vas imam problem kao serviser oko papirologije.
![]() Može li mi neko reći postoje li neke zakonske regulative kad, u kom periodu se moraju izvršiti servisiranja, šta kupac mora da priloži uz robu..... Biću zahvalan na svakoj informaciji ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Ako radiš OVLAŠTENI servis onda klijenti moraju da ti prilože važeću garanciju na kupljeni uređaj i zakonski rok ti je 15 do mjesec dana za opravku ili zamjenu uređaja novim (ako radiš i prodaju).
Ako se radi o "narodnom" servisu tipa "de pogledaj šta je ovo crklo" onda ne ti klijenti ne trebaju prilagati ništa od dokumentacije izuzev što im ti moraš izdati revers sa "odokativnom" procjenom kvara (ili spiskom šta se treba uraditi),potpisom i pečatom,i okvirnim rokom do kada bi popravka trebala biti obavljena. Zakon tu ne govori mnogo o papirima i reversima,zakon brinu samo porezi i lova ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Deo inventara foruma
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Vodeno hlađenje, pomoć oko odluke šta i kako | vasiljevic | Ostale komponente | 12 | 21.7.2009 9:45 |
Kako registrovati servis? | miša topola | Programi za mobilne telefone | 1 | 18.4.2009 12:11 |