![]() |
![]() |
|
Strateške igre Potezne i real-time strategije... |
![]() |
|
Alatke vezane za temu
![]() |
Vrste prikaza
![]() |
![]() |
#1 | |||||||
Starosedelac
Član od: 15.7.2016.
Poruke: 1.425
Zahvalnice: 107
Zahvaljeno 498 puta na 292 poruka
|
![]()
Aliens: Dark Descent koji je najavljen tokom prošlogodišnjeg Summer Game Festa izlazi 20 juna 2023 za PC i konzole u pitanju je strateško taktička igra.
Citat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
Deo inventara foruma
Član od: 5.2.2012.
Lokacija: Kumova slama, planeta Zemlja
Poruke: 3.516
Zahvalnice: 3.941
Zahvaljeno 2.135 puta na 1.186 poruka
|
![]()
Za manje od mesec dana izlazi. Evo jedne najave koja ulazi u detalje sto se tice mehanike. Bas dobro deluje
|
|||
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku filpan na korisnoj poruci: | ||
pentraksil (26.5.2023) |
![]() |
#3 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Meni ovo izgleda zaista iznenadjujuce dobro. Samo da se fino ispegla i balansira.
Svidja mi se ideja, oduvek sam zeleo neku ovakvu takticku igru gde se nesto "realnije" pristupa delovanju specijalnih timova vojske i policije gde se krecu skupa kao jedinka, pokrivajuci jedni druge bez potrebe da se mikroupravlja svakim vojnikom ponaosob. Davno je Full Spectrum Warrior pokusao nesto slicno ali ne bas potpuno uspesno, Door Kickers je ipak indivudalan i drugaciji. Od novijih je jedino se onaj Thunder Tier One nesto priblizio tome ali je opet dosta problematican. Univerzum "Tudjina" je svakako jos jedan plus ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Izlazi sutra, recenzije su vec tu i za sada dosta pozitivne, ovo izgleda nece biti uopste lose, cak naprotiv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Član
Član od: 30.7.2007.
Poruke: 241
Zahvalnice: 52
Zahvaljeno 33 puta na 26 poruka
|
![]()
Igra je već izašla.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Deo inventara foruma
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
Deo inventara foruma
Član od: 5.2.2012.
Lokacija: Kumova slama, planeta Zemlja
Poruke: 3.516
Zahvalnice: 3.941
Zahvaljeno 2.135 puta na 1.186 poruka
|
![]()
Evo jednog zanimljivog video opisa
Meni bas deluje dobro i uskoro cu poceti sa igrom. Ako neko proba, nek pise i ne stedi sa utiscima. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Za sada je zanimljivo, ali tek sam na pocetku. Kvalitet sekvenci je bolji nego sto sam ocekivao, atmosfera koju cine mracni hodnici, alarmi, detektori i muzika jednostavno sabijaju u ovoj kombinaciji.
Grupa marinaca se krece polako kroz maglovito okruzenje dok detektor pisti na sve strane, bas onako ![]() Jos samo kada marinci ne bi stalno komentarisali i malo umuknuli bilo bi dobro. Mislim razumem odakle potice ideja i donekle ima smisla ali bi mogli malo da se stisaju ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Odlicna odlicna odlicna
![]() Izuzetno imerzivna i na momente bas stresna. Jako mi se dopada sto misije nisu ogranicene i mape su otvorene te vas ne teraju da zavrsite apsolutno sve odjednom. Imate odredjene zadatke i na vama je da odlucite i predvidite sta moze a sta ne tokom svakog slanja trupa. Da li ce vasi marinci imati dovoljno municije i zivaca da ispitaju signal, da li cete moci da izvucete civila na vreme i rizikovati najezdu i jos mnogo mnogo toga....Ako ne zelite da rizikujete dovoljno je marince poslati nazad gde ce se odmoriti a sutradan ce drugi tim nastaviti gde ste stali...Naravno, najezda na planeti ce biti malo veca tako da ni ta odluka nije potpuno bez rizika. Sve promene na mapi su stalne, tako da ukoliko ostavite pokvareni turret (koji niste mogli da popravite) i tokom sledeceg slanja moguce je da drugi tim ode i pokupi ga. Ukoliko pokupite neku municiju to je to, na sledecoj misiji ona nece biti dostupna na tom mestu na toj mapi. Uz standardne zadatke male sitnice poput municije, opreme, stanja svesti vasih vojnika, iznenadna najezda i nepredvidjen "tudjin" daju svakoj misiji neodoljiv smek i odredjenu dozu realisticnosti. Primete vas i vi se takticki povlacite u obliznju sobu dok tim pokriva koridor vatrom a jedan marinac postavlja mine ili turet, dok drugi zavaruje vrata iza vas kako vas ne bi opkolili. Tako zabarikadirani cekate da se smiri bipkanje tragaca, proveravate da li su svi dobro i da li ima dovoljno okvira za dalje istrazivanje. Imerzija je neverovatna. Stvarno je ![]() |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku pentraksil na korisnoj poruci: | ||
filpan (22.6.2023) |
![]() |
#10 |
Deo inventara foruma
Član od: 5.2.2012.
Lokacija: Kumova slama, planeta Zemlja
Poruke: 3.516
Zahvalnice: 3.941
Zahvaljeno 2.135 puta na 1.186 poruka
|
![]()
Ovako nesto sveze je veoma dobrodoslo.
Bas si me zaintrigirao ovim opisom, plus sam vec naostren na igru. Cim predjem nesto sto trenutno igram, bacam se na ovo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Deo inventara foruma
Član od: 5.2.2012.
Lokacija: Kumova slama, planeta Zemlja
Poruke: 3.516
Zahvalnice: 3.941
Zahvaljeno 2.135 puta na 1.186 poruka
|
![]()
@pentraksil
cujem da je doom brojcanik prisutan, i da moze lagano da se desi da bude game over ako ne pazis na vreme. Dakle nema opustanja ni malo, i trosenja dana da bi se odmorio tim? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Deo inventara foruma
|
![]() Citat:
Svakako moze da se podesava tezina posebno za par stavki tako da ne mora da se trpi mnogo ako neko ne zeli ![]() |
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku pentraksil na korisnoj poruci: | ||
filpan (23.6.2023) |
![]() |
#13 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Da dodam jednu stvar koja mi malo smeta, iako nije toliko strasna...
Ako izgubite ceo tim ne postoji opcija da se vratite na Otago (vas brod) vec morate da ucitate prethodni autosave.....Znaci nemoguce je izgubiti ceo tim i ziveti sa posledicama.... Imajuci u vidu da se igra fokusira na konstantnost mapa malo mi je ubilo imerziju ![]() Sve u svemu to su neke sitnice, ali imajuci u vidu gomilu nekih detalja i odlicnih resenja, ne znam kako im je ovo promaklo ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Veteran
Član od: 2.8.2010.
Poruke: 581
Zahvalnice: 58
Zahvaljeno 86 puta na 66 poruka
|
![]()
Joj meni je ovo toliko napeta i stresna igra, da je to strasno
![]() Napucavanje je dobro odradjeno, steta sto krljanje alien ne daje xp vec samo kada se trigeruju oni masovni napadi. Imati Recona sa snajperom i prigusivacem je, po meni, obavezno u svakom timu. Interesanto mi je da je svako od tih specijalnih oruzja izuzetno korisno. Dobio sam mine i onda sam jednu misiju minirao sve zivo. Kako koji Alien izadje bude raznesen. Flamethrower je isto odlicna alatka, napravi se vatreni zid pa onda oni zaobilaze, DOT ako moraju da prodju. Jedino mi je onaj nesretni Tech onako, meh, ne znam sta cu sa njime a dronic se cesce glavi nego sto je koristan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Deo inventara foruma
|
![]()
^^ Ja da li nisam imao srece pa nisam imao nekog RECONa sa vecim levelom, sta li je....Ali meni nesto ne izlaze skillovi za njih kada pritisnem SPACE
![]() Cini mi se da sam par puta pokusao da imam i snajpera i komandira kojima je nadogradjeno sve za te skillove ali ne mogu da ih vidim na SPACE. Da nisu negde sakriveni iza nekog dodatnog skilla kao sto je to slucaj sa Dronom recimo? Moguce da sam se nesto pogubio, par puta sam morao da pocinjem misiju pa sam mozda nesto pomesao. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Veteran
Član od: 2.8.2010.
Poruke: 581
Zahvalnice: 58
Zahvaljeno 86 puta na 66 poruka
|
![]()
Za Recon moras da "izucis" a onda i da opremis snajpersku pusku na mesto one pocetne sacmare. Snajper je skill kao i sacmara, kao i mine, verovatno to nisi uradio i obavezno mu izuci prigusivac. Komandir ti dodaje +1 poen za skilove tu i nemas nista da dobijes na space.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Deo inventara foruma
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Veteran
Član od: 2.8.2010.
Poruke: 581
Zahvalnice: 58
Zahvaljeno 86 puta na 66 poruka
|
![]()
Obrnuo, prilicno kratka igra. Mada mozda je to sto sam svaku misiju sem prve i druge presao sa prvim squad. Samo sam jednu Recon dogurao do 10 lvl. Sve u svemu interesantan koncept gde su mikromenadzment olaksali tim grupnim kretanjem. Ume da iritira kada ne mozes da odaberes ko ce da ti bude, on point, jer nekada zelis da Recon ulazi prvi u prostoriju i cisti sve sa snajperom. Ja nisam uspeo da provalim kako da bas uvek znam koji ce marinac sta da radi, odnosno smetalo mi je sto kada stisnes space nestane UI element sa imenima marinaca, klasama, pucaljkom i HP/stresom. Vise bi mi odgovaralo da su ga sklonili negde pa kada izaberes skill da ti obelezi tu koji marinac ce da koristi taj skill, posto recimo ne zelist da za cover fire koristis onoga ko ima flamethrower jer isti mozda zelis da upotrebis a neces moci. Tako neke sitne gluposti. Mada najveci nedostatak mi je sto se leveluje presporo, makar dve tri-misije da se odigraju sa maxovanim ljudstvom...
|
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Alone in the Dark | m1aden | Akcione igre | 1 | 13.8.2022 3:07 |
Amnesia: The Dark Descent | Sun Tzu | Avanturističke igre | 139 | 16.9.2015 18:17 |
The Dark Phantom | Dekip | Akcione igre | 0 | 4.9.2014 20:55 |
Aliens, Trolls and Dragons | player1 | Akcione igre | 1 | 13.7.2014 17:41 |
Warhammer 40,000: Dark Millennium Online | Thuzar | MMORPG igre | 14 | 20.3.2014 20:33 |