Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Play > Role-Play
Uputstvo Članstvo Kalendar Današnje poruke Pretraži

Role-Play FRP, RPG...

Odgovor
 
Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 4.5.2024, 17:30   #421
Malik Tintilinic
Starosedelac
 
Član od: 14.12.2010.
Poruke: 1.428
Zahvalnice: 329
Zahvaljeno 390 puta na 279 poruka
Određen forumom Re: Starfield

Da, valjalo bi da ima manje loading screen trenutaka, ali trudim se da ih dozivim kao momenat okretanja stranice stripa ili knjige dok citam. I da ih iskoristim za srk kafe, na primer. Tako se lakse podnesu.
Malik Tintilinic je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 23.5.2024, 11:46   #422
Malik Tintilinic
Starosedelac
 
Član od: 14.12.2010.
Poruke: 1.428
Zahvalnice: 329
Zahvaljeno 390 puta na 279 poruka
Određen forumom Re: Starfield

Sta vidimo na malim ekranima TV prijemnika?

Stvar je jasna: dosao sa strane, dobio sendvic i tabletom duzan da napravi snimak kao dokaz da je glasao za rezim!
Salu (u kojoj ima zbilje) na stranu, ovaj bug, gde se po izlasku iz nekog od Temple, desi da s neba padne Colonist sa uvek istim sadrzajem, mi se javlja u poslednje vreme. Prvo se pojavio u Shipu kad sam usao i bio tu neko vreme, a sad samo ovako. Nadam se da ce da poprave ovo. Ako se dobro secam pojavilo se pre poslednjeg updatea.

Poslednja ispravka: Malik Tintilinic (23.5.2024 u 14:52) Razlog: izostavljena rec
Malik Tintilinic je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Malik Tintilinic na korisnoj poruci:
galebns (23.5.2024)
Stara 23.5.2024, 15:55   #423
polarnimeda
Deo inventara foruma
 
Član od: 9.11.2005.
Lokacija: Beograd
Poruke: 4.244
Zahvalnice: 1.878
Zahvaljeno 998 puta na 619 poruka
Određen forumom Re: Starfield

Nije bug nego feature.
polarnimeda je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 24.5.2024, 11:09   #424
Malik Tintilinic
Starosedelac
 
Član od: 14.12.2010.
Poruke: 1.428
Zahvalnice: 329
Zahvaljeno 390 puta na 279 poruka
Određen forumom Re: Starfield

Danas je bilo nesto drugacije. Izadjem iz Templea, Colonist pada "s neba", spawnuje se Guardian u cijem smeru bacam minu koju on triggeruje, eksplozija dize Colonista iz mrtvih i on kaze "Watch it!", cini mi se da je i potegao neku pucu, ali nisam siguran, jer je bilo efekata od eksplozije mine i razmene vatre sa Guardianom koji puca u mene. Colonist krece da bezi i gubi mi se iz vida. Ubijam Guardiana i krecem da trazim Colonista, nije mogao daleko, ali nema ga nigde.

Poslednja ispravka: Malik Tintilinic (25.5.2024 u 8:02) Razlog: gramatika
Malik Tintilinic je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 9.6.2024, 19:20   #425
Exia
Deo inventara foruma
 
Član od: 18.6.2011.
Lokacija: off the grid
Poruke: 7.440
Zahvalnice: 500
Zahvaljeno 3.160 puta na 1.330 poruka
Određen forumom Starfield

https://youtu.be/iNM1HFzQC8c?si=vrNZ8AG-RtjGahyS
Exia je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 10.6.2024, 16:58   #426
Malik Tintilinic
Starosedelac
 
Član od: 14.12.2010.
Poruke: 1.428
Zahvalnice: 329
Zahvaljeno 390 puta na 279 poruka
Određen forumom Re: Starfield

junsko azuriranje
june update
Malik Tintilinic je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 10.6.2024, 16:59   #427
testera
Veteran
 
Član od: 9.2.2007.
Lokacija: Belgrade
Poruke: 739
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 254 puta na 136 poruka
Određen forumom Re: Starfield

Neverovatno koliko su netalentovanih ljudi zaposlili na ovoj igri.
testera je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 17.9.2024, 7:12   #428
Malik Tintilinic
Starosedelac
 
Član od: 14.12.2010.
Poruke: 1.428
Zahvalnice: 329
Zahvaljeno 390 puta na 279 poruka
Određen forumom Re: Starfield

Shattered Space DLC
Official Deep Dive
Malik Tintilinic je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 23.1.2025, 14:49   #429
Laskaris
Deo inventara foruma
 
Član od: 28.5.2010.
Poruke: 4.367
Zahvalnice: 719
Zahvaljeno 1.278 puta na 980 poruka
Određen forumom Re: Starfield

Dao igri sansu ponovo, posle krpljenja. Radi korektno ali SSD je obavezan, sto se i znalo. Zna da pocne da se skrljava i to je ne do drajvera za graficku nego u nekim slucajevima do save fajla koji je ostecen pa se to "ostecenje" prenosi na svaki sledeci save. Nema zvanicne potvrde da je to tako ali prakticnim isprobavanjem dolazi se do tog zakljucka. Probao sam i sam licno. Dakle, kada se igra prvi put skrsi odmah ucitajte stariji save a sve nove pobrisite. Druga efikasna mera za povecanje stabilnosti je smanjivanje kvaliteta senki.
Mehanika borbe losija je nego u FO4, AI protivnika je na nivou kisne gliste.
Dizajn pojedinih svetova je problematican. Svetovi koji pripadaju jednoj frakciji (npr Freestar Collective) potpuno su razliciti. OK, jesu udaljeni, razvijaju se u okruzenju koje diktira planetarna biosfera ali prosto su previse razliciti.
Jeste igra ali odgovor na jedno veoma vazno pitanje se ne daje. Koja je stvarna brzina tzv grav pogona? On bi trebao da je nadsvetlosni ali koliko je to zaista brzo? Takodje nema ni pomena o vremenskom dugu koji takva putovanja ostavljaju. Na svetovima koji se nalaze u sistemima slicnom nasem (slicno gravitaciono privlacenje sistemske zvezde) vreme bi trebalo da protice istom brzinom tj medjuzvezdana putovanja bi trebalo da ostavljaju ogroman vremenski dug. Vreme u brodu bi teklo normalno a van broda bi prolazile decenije, cak i vekovi. U ovoj igri nema ni pomena o ovoj temi sto ne ostavlja bas sjajan utisak. OK, i ako prihvatimo da je putovanje izmedju udaljenih svetova skoro trenutno i bez vremenskog duga svetovi deluju nekako nepovezani a trebalo bi da budu jer medjuzvezdano putovanje izgleda uopste nije tehnicki zahtevno.
Postojanje grada kao sto je Akila kakav se vise ne vidja ni u ruralnim delovima USA je veoma tesko objasniti. Cak i da je ostao nepromenjen od dolaska prvih kolonista oni ga ne bi gradili da lici na neku selendru sa Divljeg Zapada.
Ako se igri poprilicno progleda kroz prste moze da bude zabavica za povremeno igranje bez mnogo udubljivanja jer sama igra nema nikakvu dubinu. Sva ona mehanika za gradjenje, skupljanje resursa itd je smesna. Ko hoce time da se bavi neka igra No Man's Sky. Skyrim, FO3, NV, FO4 su prosto bolje igre.
edit: izgleda da ce grav drive biti donekle objasnjen tokom glavne price a nju bas nesto i ne guram. Bas me zanima kako se to putuje nadsvetlosnom brzinom bez vremenskog duga. Nesto kao "savijanje prostor-vremena" iz Dine.. Magija.

Poslednja ispravka: Laskaris (23.1.2025 u 19:50) Razlog: recenice o stabilnosti igre i merama za povecanje iste
Laskaris je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 27.1.2025, 15:03   #430
Aibo
Deo inventara foruma
 
Avatar korisnika Aibo
 
Član od: 30.6.2008.
Lokacija: Beograd
Poruke: 7.459
Zahvalnice: 1.008
Zahvaljeno 4.069 puta na 2.439 poruka
Određen forumom Re: Starfield

Tek sad kapiram koliko je priča o ovoj igri zamrala, inicijalni hype prošao i retko je ko više pominje. Na Steamu ima 6~7K igrača dnevno, poređenja radi Fallout 4 i dalje igra po 20K, Skyrim i Witcher 3 po preko 30K, CyberPunk 50~60K. Bethesda bi trebalo da se malo osvesti za buduće naslove. Nema više leba na staru slavu.
Aibo je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 27.1.2025, 20:27   #431
Laskaris
Deo inventara foruma
 
Član od: 28.5.2010.
Poruke: 4.367
Zahvalnice: 719
Zahvaljeno 1.278 puta na 980 poruka
Određen forumom Re: Starfield

U Starfieldu nije bas sve sasvim lose. Igra zna da iznenadi ponekim solidnim dijalogom pa i kvestom, inace skroman lore je na nekim mestima dobro prezentovan.
Igra ima jos uvek solidan broj bagova. Nisam naisao ni na jedan gamebreaking ali ima glitcheva tipa leteci npc - stoji iznad glave drugog npca pa se vrati u normalu na svoje mesto, ima jos uvek ubagovanih sporednih kvestova (sve oko broda Datura je i u misiji i van nje ubagovano ali ne utice na izvrsavanje kvesta).
Senke su definitivno lose optimizovane.
Skyrim je Bethesda bila solidno pokrpila a nezvanicni patch popeglao da igra bude sto posto igriva. Nisam siguran koliko ce moderska zajednica biti spremna da krpi daleko manje popularan naslov kao sto je Starfield. Ni Bethesda ga jos nije ni priblizno pokrpila kao sto je to ucinila sa Skyrimom - ali hajde da ih razumemo, proslo je tek godinu dana i 3-4 meseca

Poslednja ispravka: Laskaris (27.1.2025 u 20:43)
Laskaris je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 17.2.2025, 0:02   #432
Laskaris
Deo inventara foruma
 
Član od: 28.5.2010.
Poruke: 4.367
Zahvalnice: 719
Zahvaljeno 1.278 puta na 980 poruka
Određen forumom Re: Starfield

Performance boost mod. Gubitak kvaliteta je neprimetan ali porast performansi je ogroman, pogotovo na slabijim konfiguracijama. Testirano i na 1050 Ti, 16 GB RAM, i3-12100f (svakako uz SSD).
Igra je uz ovaj mod, uz fsr3 i frame generation apsolutno igriva na tako matoroj kartici na medium presetu u fullHD uz cak pomeranje resolution scaling na 75 i cak i vise odsto.
Na RX480 8GB, igra je potpuno igriva na high presetu u fullHD sa fsr3 i frame generation i bez moda, uz mod bukvalno leti.
Ovaj "mod" nije nista drugo do kolekcija ini fajlova.
U Starfieldu je frame generation uz FSR3 veoma dobro uradjen, pogotovo na AMD karticama, nije trash kao u Cyberpunku.
Laskaris je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Laskaris na korisnoj poruci:
director (17.2.2025)
Stara 20.2.2025, 1:34   #433
Laskaris
Deo inventara foruma
 
Član od: 28.5.2010.
Poruke: 4.367
Zahvalnice: 719
Zahvaljeno 1.278 puta na 980 poruka
Određen forumom Re: Starfield

Posle 70-ak sati provedenih u igri i zavrsenog glavnog kvesta ne mogu nikako da se slozim da je ovo losa igra. Najbolja Bethesdina nije ali svakako nije toliko losa koliko se pise po netu, daleko od toga. Dijalozi su u vaznim misijama sto glavnog kvesta sto frakcija kao i kvestovi kompanjona maestralno napisani, cak i mnogi od "ostalih". Istina, kvestovi znaju da budu i bzvz, pogotovo tamo gde se trazi stealth ali to je lose od Morrowinda pa nadalje ali ima i zaista veoma dobrih. Igra je sada solidno pokrpljena, performanse su skroz OK, uz gore pomenuti mod jos daleko bolje. Igra radi odlicno i izgleda sasvim dobro na kartici od 30 eur. Od mene 7,5-8/10 i preporuka da se bar proba.
Laskaris je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.2.2025, 2:29   #434
jaomile
Veteran
 
Član od: 20.11.2011.
Lokacija: Banja Luka
Poruke: 647
Zahvalnice: 195
Zahvaljeno 184 puta na 116 poruka
Određen forumom Re: Starfield

Igra je po meni dobra samo dok ne znas sta zapravo igras. Dok i dalje mislis da ce se nesto zanimljivo desiti, i da ces mozda naici na neku zanimljivu lokacuju.

O subjektivnim stvarima necu ni pisati, iako se ne slazem da je ijedna linija dijaloga "maestralna", ali evo par objektivnih stvari.

1. Loading screeens i sve sto ide uz to. Zasto se i najmanje celije nalaze iza loading screen-a u 2023? Odes u New Atlantis, odes u prodavnicu koja je potpuno prazna, stoji 1 NPC na sred prostorije i gleda u prazno. I to zahtjeva loading screen? Skyrim ima mod jos iz 2012 koji pravi sve gradove potpuno integrisane sa ostatkom svijeta, i Bethesda kao ne moze da napravi jedan veci world space bez loading screen-a?

2. Interface je smece. Ne znam jesam li ikada igrao igru sa vise neporebnih menija koji je raspracan u nekoliko dijelova, i sto je najgore neophodno ga je stalno koristiti jer je fast travel jedini nacin kretanja.

3. "Starborn" powers je toliko ocigledno ali prije svega lose kopiranje voljene mehanike iz Skyrim-a. Ovo samo pokazuje koliko nemaju originalnih ideja nego ajde da kopiramo nesto sto se ljudima svidjelo u prethodnoj igri ali cemo to uraditi na najgori moguci nacin.

U Skyrim-u prirodnim putem saznate da ste Dragonborn (nesto sto je vec odavno ustanovljeno u Lore-u) i da imate mogucnost da apsorbujete zmajeve duse. Uz to, u svijetu se nalaze grobnice i razne lokacije na kojima se nalaze zidovi gdje mozete nauciti nove rijeci zmajevog jezika i potrositi duse da ih otkljucate. Nalaze se na kraju quest-ova i uz to najcesce ide neki mini boss fight. Sve to jos nagradjuje istrazivanje jer su potrebne duse zmajeva koje su isto tako mini boss battle. Jedini nacin da vam neko kaze potencijalnu lokaciju jeste da odete do Greybeards koji vam mogu reci gdje se zid nalazi ali opet morate kroz citavu tamnicu da prodjete i zmaja da ste ubili da otkljucate tu moc. Ali to je potpuno opciono, mozete sve i jedan zid bez njihove pomoci naci samo igranjem igre.

Starfield sa druge strane zahtjeva da idete kod Vladimir-a koji ce vam reci tacnu lokaciju, kao i uvijek uradite fast travel > nadjete lokaciju i trcite u pravoj liniji da biste dosli u "napusteni hram" koji se cesto nalazi par stotina metara od radnom procedurally generated lokacije. Udjete u hram bez problema, uradite jednu te istu mini game gdje lebdite i kupite neku zvjezdanu prasinu i to je to. Umjesto zmajevih dusa koristite Artifact-e da ih otkljucate koji zahtjevaju da igrate main quest.


3. Enemy variety. u 85% slucajeva boris se protiv drugih ljudi, koji su u sustini kopija ostalih. Nikakve razlike nema izmedju Ecliptic Merc i Pirate Cutthroat ili bilo kojeg drugog reskina osim u HP. 5% se boris protiv robota i 5% protiv "aliens" ali u vecini slucajeva samo ako ti je dosadno pa ides sam da ih lovis, malo koji quest ima aliens kao neprijatelje.

4. Sama cinjenica da igra nije imala mapu na release-u. Znam da su je kasnije dodali ali je to tolika nebuloza da i dalje smatram minusom.

5. Apsuradan balans. Ne znam ko je racunao carry weight capacity, ali ako covjek ima starting carry capacity od 135 (koji se jako brzi popuni) koji genije je dosao na odluku da pocetni brod od nekoliko tona, velicine omanje zgrade ima kapacitet od 450.

6. Ovo je vec subjektino, ali je ovo daleko najdosadniji armor sistem. Imamo obicno odjelo koje daje minimalne razlike, kacigu, space suit and jetpack. Ja dok sam igrao bilo mi je zanimljovo misliti da cu naici na neki novi spacesuit ili bilo sta sto ce biti drugacije od icega prije nadjenog ali ne, u sustini nema razlike. A da bi mogao ikakvu customizacuju da napravis moras debelo da se potrudis. Bukvalan grind u single player igri da bi imao ikakav variety. Mozda ne bi dozivio kao grind da carry capacity nije toliko ogranicen i onda moras svako malo da se vratis, prodas/sacuvas u chest > fast travel > rinse and repeat.

7. Najbitnije, ljudi su uklonili glavnu stvar koja je njihove igre cinila zanimljivim i unikatnim > open world sandbox exploration. Umjesto da mozes od samog pocetka ici gdje hoces, kretati se kud hoces, nailaziti na nove zanimljive lokacije samim istrazivanjem svijeta ovde se sve svelo na > fast travel > prati kompas u pravoj liniji do quest location > pobij sve > vrati se na brod > rinse and repeat.


Jedina dobra stvar u odnosu na prethode igre > bolji gun fight sistem od F4 i Ship building daje dosta opcija za kreativnost, iako je sam space combat isto poprilicno dosadan.
jaomile je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.2.2025, 9:37   #435
Laskaris
Deo inventara foruma
 
Član od: 28.5.2010.
Poruke: 4.367
Zahvalnice: 719
Zahvaljeno 1.278 puta na 980 poruka
Određen forumom Re: Starfield

Dijalozi su najbolji koje je Bethesda ikada napisala. Kvalitet recenice, filozofska promisljanja su nevidjeni u jednoj Bethesdinoj igri.
Igra je, kada je izasla, bila nezavrseni trash. Sada je solidna. Ne sjajna ali upotrebljilva.
Ima tu puno propustenih sansi ali ima i kvaliteta u konceptu. Glavna prica do pred kraj ne postoji ali je kraj zanimljiv. Misije frakcija su generalno dobre.
Poseta muzeju u Novoj Atlantidi je verovatno najbolje realizovana prezentacija istorije sveta igre i lorea u jednoj Beth igri.
Loading ekrani su nesto bez cega se moglo ali ne smetaju jer kratko traju.
Linearnost tj jednostavnost putanja za resavanje kvestova pada u oci zbog konfiguracije terena i pustih planeta. U drugim Beth igrama teren je kompleksniji i neprekinuta linija putanje do cilja je duza jer jedna je planeta ali princip je isti.
U igri ima nekoliko kvestova koji su verovatno medju 10 najboljih u Bethesdinim igrama ikada. Entangled (deo glavnog kvesta) i kvest sa starim brodom kolonista (First Contact) su sjajni a dobrih kvestova ima jos.
Ovaj naslov se mnogima nece svideti a objektivno i ima nedostataka. Ipak, ako se proceni kvalitet ideje i poruke koje igra salje dobija se iznenadjujuce pozitivna ocena.

Poslednja ispravka: Laskaris (20.2.2025 u 10:58) Razlog: dodato ime kvesta
Laskaris je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.2.2025, 13:09   #436
m1aden
Starosedelac
 
Član od: 2.12.2012.
Poruke: 1.748
Zahvalnice: 194
Zahvaljeno 456 puta na 294 poruka
Određen forumom Re: Starfield

Ko još, u današnje vreme, ima vremena za "ne sjajno, ali upotrebljivo..."
m1aden je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.2.2025, 13:32   #437
polarnimeda
Deo inventara foruma
 
Član od: 9.11.2005.
Lokacija: Beograd
Poruke: 4.244
Zahvalnice: 1.878
Zahvaljeno 998 puta na 619 poruka
Određen forumom Re: Starfield

Neki ljudi su materijalno obezbedjeni, gaming im je jedini hobi i samo se njime bave 24/7, ali mislim da je mnogo vise onih koji krenu da pikaju nesto jer se nadaju da ce biti sjajno, pa kad nije odmah, sve se nadaju da ce mozda postati. Uloze vreme i bude im onda krivo da ne dovrse, kad su vec presli pola... I kad se nadjes u toj poziciji, gotovo. Zeznuo si se, neplanirano bacio vreme na prosecnu igricu, iako imas 100 boljih u fioci.
TLDR: Radoznalost ubila macku.
polarnimeda je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.2.2025, 14:26   #438
Laskaris
Deo inventara foruma
 
Član od: 28.5.2010.
Poruke: 4.367
Zahvalnice: 719
Zahvaljeno 1.278 puta na 980 poruka
Određen forumom Re: Starfield

Ja materijalno jesam obezbedjen, ne radim vise puno, imam vremena ali ga ne trosim na igre. Vrlo retko cak i zavrsim neku. Ipak, Starfield, sa svim svojim manama, za mene je bio opustajuce iskustvo. Nigde vestacke zurbe u prici, nikakav stres, igras laganeze. Veilguard sam se nedavno bas mucio da zavrsim, sa Starfieldom mi je to islo lako. A na kraju sam im dao slicnu ocenu, prema Veilguardu sam definitivno bio popustljiv.
Ima li boljih igara? Naravno da ima. Starfield mi je u ovom zimskom periodu verovatno bolje legao nego sto je igra zaista kvalitetna, a kvaliteta ima. To ne menja cinjenicu da sam proveo prijatne sate uz nju.
Laskaris je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 1.3.2025, 11:18   #439
Malik Tintilinic
Starosedelac
 
Član od: 14.12.2010.
Poruke: 1.428
Zahvalnice: 329
Zahvaljeno 390 puta na 279 poruka
Određen forumom Re: Starfield

Cekajuci DLC, poceo sam neke druge igre, pa kad je izasao nije bilo mesta na kompu. Da ispunim potrebu za svemirskim avanturama, opet sam presao Prey i sada igram The Outer Worlds, a dok to zavrsim bice prostora za Starfield.
Interesovanje je tu.
Malik Tintilinic je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 27.4.2025, 8:56   #440
sasagrof
Član
 
Član od: 18.12.2006.
Poruke: 138
Zahvalnice: 2
Zahvaljeno 75 puta na 26 poruka
Određen forumom Re: Starfield

Prvo, za svaku igru cekam da prodje bar pola godine da bi je instalirao u igrivom stanju. Tako da je nisam iskusio nijedan bag u igri , prvi utisak je bio grafika odlicna, napucavanje ok ,problematicno kretanje i svemir tako da sam odmah krenuo da koristim kontroler simultano sa misem i tastaturom. Moja najveca preporuka je da se igrac koncentrise na glavni quest i questove frakcija a da potpuno ignorise side questove i bilo kakvo istrazivanje, crafting ,potragu za mineralima i slicno, bar za mene to su stvari koje su me prilicno smorile.
Ali ono sto me je najvise odbilo od igre i sada nakon 40 tak sati nemam snage da je zavrsim su glupi dijalozi i jos gore dijaloske opcije. Kao da su sve opcione dijaloge pisali klinci od 15 god,i to ne superinteligentni klinci iz Srbije koji su svoju duhovitost pokazali na protestima nego deca ne znam odakle mozda iz EU. Potpuno neprimereni odgovori datoj situaciji, stupidne sale znaci ako je BTH zelela nesto kao ME onda je to kao videla zaba da se konj potkiva, u najmanju ruku - tuzno.Necu da elaboriram superiornost ME u facijalnoj animaciji koja prati svaku izgovorenu rec ne, samo u drvu dijaloskih opcija koje su sve smislene za razliku od blebetanja u ovoj igri. Ali ako sledis samo prvi red dijaloga onda je manje vise ok.
Problem je sto ja imam jako malo vremena za igre a pojavilo se mnogo kvalitetnih naslova tako da nemam vremena za gubljenje na ovu igru, koja je u najbolju ruku prosecna. Ako bi isekao sve dodatne aktivnosti i dijaloske gluposti i smanjio je na 20-sati mozda onda .
I da kao neko ko ima preko 1000 sati u Elite mislim da je simulacija svemira i borbi brodova ok i mogu da nekome ko nikada nije igrao nista slicno probude interesovanje za neku simulaciju, pocev od Free Space pa do nazalost jedine prave danas a to je Elite Dangerouse
sasagrof je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku sasagrof na korisnoj poruci:
Vladimirus86 (1.5.2025)
Odgovor

Bookmarks sajtovi


Vaš status
Ne možete postavljati teme
Ne možete odgovarati na poruke
Ne možete slati priloge uz poruke
Ne možete prepravljati svoje poruke

BB kod: uključeno
Smajliji: uključeno
[IMG] kod: uključeno
HTML kod: isključeno


Slične teme
tema temu započeo forum Odgovora Poslednja poruka
Windows XP Starfield screensaver @ Windows 7/64 Devet1 Operativni sistemi 4 15.8.2013 22:09


Sva vremena su po Griniču +2 h. Sada je 1:26.


Powered by vBulletin® verzija 3.8.7
Copyright ©2000–2025, vBulletin Solutions, Inc.
Hosted by Beograd.com