![]() |
![]() |
![]() |
#2901 | |
Starosedelac
Član od: 14.11.2010.
Lokacija: Pančevo
Poruke: 2.557
Zahvalnice: 1.228
Zahvaljeno 1.374 puta na 728 poruka
|
![]() Citat:
To je igra koja je, iako dobra nije to sporno, toliko izvikana i prehajpovana da to nije normalno. Ali s obzirom na reputaciju koju ima niko ništa ružno nije smeo (a nije mnogo bolje ni sad 5 godina kasnije) da kaže o njoj, a većina tih koji je dižu u nebesa i spevaju joj ode nisu je ni završili..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2902 | |
Starosedelac
Član od: 26.6.2016.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.725
Zahvalnice: 156
Zahvaljeno 610 puta na 369 poruka
|
![]() Citat:
Vršiš generalizaciju bez ikakvih dokaza osim svog nekog istripovanog pogleda na igru i recepciju iste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2903 | |
Starosedelac
Član od: 14.11.2010.
Lokacija: Pančevo
Poruke: 2.557
Zahvalnice: 1.228
Zahvaljeno 1.374 puta na 728 poruka
|
![]() Citat:
Dakle napišem da mi igra nije top topova, eto tebe... Jesi li je završio, vršiš generalizaciju, imaš istripovan pogled na igru i recepciju... Dakle, pišem svoj lični stav i mišljenje, ne zastupam grupu građana ili nešto slično. |
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Atwa013 na korisnoj poruci: | ||
Lex987 (19.12.2020) |
![]() |
#2904 |
Intel Inside
Član od: 1.11.2005.
Lokacija: From the murky depths I come...
Poruke: 28.688
Zahvalnice: 1.658
Zahvaljeno 11.201 puta na 7.163 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2905 | |
Starosedelac
Član od: 26.6.2016.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.725
Zahvalnice: 156
Zahvaljeno 610 puta na 369 poruka
|
![]() Citat:
Ovo gore je tvoj citat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2906 |
Starosedelac
Član od: 28.9.2011.
Poruke: 2.444
Zahvalnice: 434
Zahvaljeno 654 puta na 444 poruka
|
![]()
Moze, ali Witcher 3 sije Cyberpunk u 3 jako vazna parametra za percepciju kvaliteta igre (i RPG-a):
1.) meaningful choices 2.) likovi su svetlosnu godinu iznad Cyberpunka 3.) tupavi AI ni priblizno ne kvari imerziju kao kod Cyberpunka Naravno da ima problema kao i svaka igra, ali ti problemi ni priblizno ne bodu oci i ne kvari dozivljaj kao u ovoj igri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2907 | |
Deo inventara foruma
Član od: 28.5.2010.
Poruke: 4.367
Zahvalnice: 719
Zahvaljeno 1.278 puta na 980 poruka
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
Sledećih 2 korisnika se zahvaljuje korisniku Laskaris na korisnoj poruci: | ||
darkowozzd (19.12.2020), Filip89x (19.12.2020) |
![]() |
#2908 |
Starosedelac
Član od: 12.9.2009.
Poruke: 1.581
Zahvalnice: 73
Zahvaljeno 807 puta na 347 poruka
|
![]()
Ali uopšte nije bilo ovako. Ta godina je protekla u periodu peak BioWare fanatizma (ME2 i DA:O). Vreme kada si u diskusijama za svaku igru mogao da pročitaš debilne komentare kako je treba prepustiti BioWareu da odradi nastavak. Obsidian je bio prezren studio, zato što kvari BioWareovu veličinu bagovitim nastavcima. New Vegas je dugo bio u senci FO3, i posle Skyrima, te se tek vremenom iskristalisao kao dobra igra.
Nikada gejmeri nisu bili strpljivi i tolerantni na slabu produkciju, i uvek su bagovite i nedovršene igre loše prolazile. Samo što su neke od njih zapatile kultni status među određenim grupama igrača, pa se tek kasnije probile u kolektivno sećanje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2909 |
Banned
|
![]()
Sto manje INFO se trudim da upijam, izbegavam....ali vuce radoznalost! Ovde mi upalo u oči to da su likovi lose odradjeni (neko rece)..kontam da ne misle na grafiku. Tu sam ocekivao najvise od ove igre, ako je tu podbacila...onda to vuče celu pricu dole...uhh Necu vise ulaziti u temu!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2910 | |
Starosedelac
Član od: 26.6.2016.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.725
Zahvalnice: 156
Zahvaljeno 610 puta na 369 poruka
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2911 | |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]() Citat:
Lik te recimo prvi put vidi u životu ali mu to ni najmanje ne smeta da ti poveri svoje najintimnije tajne pa čak i život. Pola sata kasnije 98.47% njih je već spremno da ti donira oba bubrega. Na prste jedne ruke kojoj fali bar tri prsta mogu da se nabroje likovi koji su koliko-toliko dobro napisani i imaju bar malo smisla. Igra generalno prati previše od "The Chosen One" sindroma, gde je radnja, čak i takva kakva je, zbrzana i platonska, i dalje podređena isključivo tome da protagonistu prikaže u nekakvom božanskom svetlu pa se shodno tome i svi NPC-evi ponašaju. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2912 |
Deo inventara foruma
Član od: 18.6.2011.
Lokacija: off the grid
Poruke: 7.439
Zahvalnice: 500
Zahvaljeno 3.160 puta na 1.330 poruka
|
![]()
Nema veceg mappet show-ua danas na netu nego citati komentare CDPR zilota i white knight-ova (ne vezano za ovaj forum) zadnjih pet godina nisi nista smeo negativno da kazes (iako je to bila istina) za CDP jer odmah bi navukao gnev dezurnih fanbojeva. Tako je i danas iako je mesecima unazad bila prica da je ceo development u haosu, da se igra raspada na konzolama, da lazu i mazu gde stignu, da su pojedini YT-beri morali da potpisu jako restrktivan NDA gde nisu smeli da pricaju ni o verzijama za konzole ni o bagovima niti su smeli da prikazu bilo sta u tom smislu.
Na netu (pogotovu twitter) je bilo gomila thread-ova gde CDP ziloti pisu komentare tipa "zasto je neko uopste i pokusava da nabavi igru za 7 godina stare konzole" " meni na pc igra nema tih problema pa su svi koji kazu da im igra ne radi kako treba hejteri" itd...jezus ranije su bili BW dronovi sada su aktivni CDPR dronovi. Verovatno ce im trebati vremena da prezive cope element cinjenice da je na kraju krajeva CDP samo jos jedna korporacija kojoj je jedini cilj sto veca i sto brza zarada i da na kraju nece prezati ni od stvari tipa EA, Ubisoft i slicni kao i da je konacno pala ta njihova maska "drugacijeg izdavaca/developera" od ostalih iz AAA zanra. Samo se nadam da za ovaj debakl nece developeri platiti svojim poslom ili sam CDP koji je vec u ozbiljnim problemima (od sunovrata akcija do gubitka milijarde dolara njihovih investitora) jer CDP nema iza sebe mega korporaciju (kao sto imaju Bioware ili Bethesda) koja moze da pokrije katastrofe ovog kalibra. Nadam se da ce debili iz menadzemnta biti najureni (onaj kachinski i ostala bulumenta) jer po ko zna koji put pokazalo da meneadzeri nemaju pojma o video igrama. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2913 | |
Banned
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2914 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Koji meaningful choices W3 ima leba ti ![]() |
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Apostrof na korisnoj poruci: | ||
Koreli A. (19.12.2020) |
![]() |
#2915 | |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]() Citat:
Spoiler za :
Toliko o značaju izbora u Cyberpunku. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2916 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.863
Zahvalnice: 5.757
Zahvaljeno 4.133 puta na 2.700 poruka
|
![]()
Po tom kriterijumu ni DX:HR nema C&C uopste u igri.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2917 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Jednostavno netacno. Da li si igrao igru? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2918 |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]()
Zapravo Deus Ex HR ima daleko zdraviji sistem akcije i reakcije koji ima perfektnu sinergiju sa izborima igrača i njihovim posledicama.
Neću da navodim primere sada jer bih morao da zagazim debelo na teritoriju spoilera ali kada nađem volje i želje da prokomentarišem Cyberpunk definitivno ću se osvrnuti na to kako je Deus Ex daleko superiorniji po tom pitanju. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2919 | |
Starosedelac
Član od: 28.9.2011.
Poruke: 2.444
Zahvalnice: 434
Zahvaljeno 654 puta na 444 poruka
|
![]() Citat:
Upravo ovo. Pa ceo prolog u Nomad life pathu i ceo hebeni nacin ostanka u NCu je komican. Progresija medjuljudskih odnosa je neprirodna i isiljena, i ne znam kako to neko moze da negira. Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2920 |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]()
Privodim kraju drugi prelaz pa dokle me ne bude mrzelo da završim sporedne misije i markere na mapi.
Cyberpunk možda pravi privid izbora a u stvari ne može da bude linearnije iskustvo na šinama čiji navodni "izbori" svi konvergiraju ka unapred predefinisanim ishodima. Jedina sloboda izbora praktično postoji u sistemu lojalnosti prema NPC-evima i to isključivo u sporednim misijama koji određuju da li su stvoreni preduslovi za neki drugu sporednu misiju ili to da li će V uspeti da, s' oproštenjem, umoči. |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
open world, rpg |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
The Witcher 2 - Assassins of Kings | Psycho13 | Role-Play | 4767 | 21.7.2020 14:23 |
Cypher - cyberpunk text adventure | lukababic | Avanturističke igre | 2 | 2.4.2014 10:44 |
Futurelost Cyberpunk BBRPG | slax | Pravljenje igara | 12 | 16.10.2011 13:45 |
FutureLost Cyberpunk RPG | slax | Male igre | 1 | 16.10.2011 13:43 |
Cyberpunk Art | Ocelot | Zanimljive Web lokacije | 1 | 2.3.2007 16:08 |