Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Play > Strateške igre
Uputstvo Članstvo Kalendar Današnje poruke Pretraži

Strateške igre Potezne i real-time strategije...

Odgovor
 
Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 13.6.2013, 13:24   #881
jaomile
Veteran
 
Član od: 20.11.2011.
Lokacija: Banja Luka
Poruke: 647
Zahvalnice: 195
Zahvaljeno 184 puta na 116 poruka
Određen forumom Re: Rome Total War 2

Jeste tacna ali je pucala strijele (velicine rasvjetnog stuba ali opet strijele).
jaomile je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 13.6.2013, 13:26   #882
JAZO
Deo inventara foruma
 
Član od: 2.2.2010.
Lokacija: Podgorica
Poruke: 6.581
Zahvalnice: 783
Zahvaljeno 1.223 puta na 731 poruka
Određen forumom Rome Total War 2

Iskustva
Citat:
I played this battle 4 times at E3. Most of the damage is done by breaking up the formations, not by how many you killed. And its true terrain height has more of an effect it felt like than other TW games.Game is 20% slover than S2....
NO chariots aren't particularly deadly, they are mostly a moral hit, and a way to break up formations. You don't actually kill as many troops as you do dislodge. The point of them is that the ones that get hit by the blades direction get killed. OH and the ones that run directly over them.

Poslednja ispravka: JAZO (13.6.2013 u 14:16)
JAZO je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku JAZO na korisnoj poruci:
<S2N><Mefisto> (13.6.2013)
Stara 13.6.2013, 13:35   #883
perablenta
Deo inventara foruma
 
Član od: 30.1.2009.
Lokacija: Beograd
Poruke: 5.289
Zahvalnice: 1.096
Zahvaljeno 1.679 puta na 1.065 poruka
Slanje poruke preko Skypea korisniku perablenta
Određen forumom Re: Rome Total War 2

Sta znam... nemam ni dovoljno informacija da vise raspravljam. Doci ce demo pa cemo videti na cemu smo.
perablenta je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 13.6.2013, 13:50   #884
JAZO
Deo inventara foruma
 
Član od: 2.2.2010.
Lokacija: Podgorica
Poruke: 6.581
Zahvalnice: 783
Zahvaljeno 1.223 puta na 731 poruka
Određen forumom Rome Total War 2

Evo o balisti http://elitechoice.org/2008/10/02/mo...iant-ballista/
"Built with Expedition Engineering for BBC TV and The Discovery Channel, the ballista was a faithful replica of a Roman catapult, described in ancient texts from around 25BC. When built, the ballista was able to fire a 26-kilogram limestone ball around 100 yards. A highly powerful machine, it had a spring tension of up to 200 tonnes per spring – and was capable of quickly laying waste to enemy fortresses"
JAZO je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 13.6.2013, 13:55   #885
Nestor
Deo inventara foruma
 
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.367
Zahvalnice: 795
Zahvaljeno 888 puta na 555 poruka
Određen forumom Re: Rome Total War 2

Nekako sam ocekivao vise resorsa na mapi a ovde uglavnom vidim krzno i drva tu i tamo zlato i celik, grncarija i to je to a na moru nisam nigde video trej postove, isto tako za mene licno unit cards su totalni promasaj tu bi im bilo najbolje resenje da su uradili da na startu biras hoces li retro look ili moderan pa ko sta voli.
Total War: Rome II Booth @ E3 2013

Poslednja ispravka: Nestor (13.6.2013 u 14:26)
Nestor je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 13.6.2013, 14:18   #886
divad96
Član
 
Član od: 3.3.2013.
Poruke: 41
Zahvalnice: 5
Zahvaljeno 8 puta na 7 poruka
Određen forumom Re: Rome Total War 2

dali cu moci da pokrenem rome 2 total war makar na low settings-u ???

Nvidia Geforce 8500 GT 512 MB
4 GB RAM
Intel Pentium Dual Core 3.2 GHz

napoleon i empire total war sam igrao na mid-high settings-u na rezoluciji 1680x1050
dok sam shogun 2 total war igrao na low settings-u na istoj rezoluciji
divad96 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 13.6.2013, 14:19   #887
JAZO
Deo inventara foruma
 
Član od: 2.2.2010.
Lokacija: Podgorica
Poruke: 6.581
Zahvalnice: 783
Zahvaljeno 1.223 puta na 731 poruka
Određen forumom Re: Rome Total War 2

Mislim da oces,mada mozda te grafa zafrkne.Rekli su da ciljaju da bude minimum od shogun 2 isti za r2
JAZO je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 13.6.2013, 14:24   #888
perablenta
Deo inventara foruma
 
Član od: 30.1.2009.
Lokacija: Beograd
Poruke: 5.289
Zahvalnice: 1.096
Zahvaljeno 1.679 puta na 1.065 poruka
Slanje poruke preko Skypea korisniku perablenta
Određen forumom Re: Rome Total War 2

Citat:
JAZO kaže: Pregled poruke
When built, the ballista was able to fire a 26-kilogram limestone ball around 100 yards.
100 yardi? To mu dodje 90+ metara. Pa to je nista u poredjenju koji range ima onaj u bici sto je bila na videu.
perablenta je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 13.6.2013, 14:31   #889
<S2N><Mefisto>
Veteran
 
Član od: 24.5.2010.
Lokacija: Lazarevac
Poruke: 672
Zahvalnice: 240
Zahvaljeno 193 puta na 104 poruka
Određen forumom Re: Rome Total War 2

Citat:
JAZO kaže: Pregled poruke
Iskustva
E sad si mi upropastio dan...20 % sporija..to znaci da ce armija( upgradovanje jedinica i kvalitet) izgleda biti vaznija od Micro...jako losa vest za mene...e stvarno nisu normalni..no mozda to isprave...videcemo...mislim da im nije nikakav problem da poprave to....
<S2N><Mefisto> je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 13.6.2013, 14:33   #890
JAZO
Deo inventara foruma
 
Član od: 2.2.2010.
Lokacija: Podgorica
Poruke: 6.581
Zahvalnice: 783
Zahvaljeno 1.223 puta na 731 poruka
Određen forumom Re: Rome Total War 2

^Misli se na bitku ne kampanju
Odlicno uradjena mapa na ovom sajtu http://rome2map.net63.net/
Citat:
-Eight resources: wine(red amphorae), lumber, gold, tin, fur, olives(green leaves), stone(trapezoid blocks), and some sort of wooden bowl that might represent spices.
-According to the world map, Rome has three armies while it owns 41 regions.
-Three cultures revealed via the province panel: Hellenic (omega), Latin (laurel wreath), and a last indecipherable one that's probably Persian considering Parthia owns two of the regions associated with the province.
-Provinces have build points. It's a number next to an icon made of bricks. You build a 'construction site' that cost three build points in Antioch, then you construct the specific building, which in this case was a shrine that cost another build point, leaving the province with one build point. A half-filled green bar was located next to the build points, perhaps a meter showing the growth progress of the next build point. Or maybe it shows the progress til and edict can be made.
-Clicking on a city brings up the province panel. Cities seem to be controlled solely through the province panel, even if only two of the four regions are under your faction's control.
-Provinces and Generals share a set of three stats: an eagle, an eye, and something that resembles a fist. Syria's each and all had a value of three, Caesar's values were all twos. I assume the eye is LOS, but I'm going out on a limb to say the eagle is probably a representation of manpower the general/province can contribute against the army cap, and that each number represents a unit able to be recruited.
-Even more evident, but maybe old news, is that the campaign map has elevation, i.e. the navigable terrain near mountains will be elevated higher than the coast, which would be at sea-level. AFAIK no other campaign map has had such distinction between elevation.
-Some battle details: The scythed chariots killed 70 out of 160 of the men in the unit it frontal charged, while taking zero casualties. The ballistae inflicted 30 casualties of a same sized unit during that first salvo. And the bales inflicted about fifteen.

Poslednja ispravka: JAZO (13.6.2013 u 14:50)
JAZO je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledećih 3 korisnika se zahvaljuje korisniku JAZO na korisnoj poruci:
Anceloti`85 (13.6.2013), Isko (13.6.2013), Nestor (13.6.2013)
Stara 13.6.2013, 14:52   #891
M1L0SH
Veteran
 
Član od: 1.10.2009.
Lokacija: Zajecar
Poruke: 1.101
Zahvalnice: 144
Zahvaljeno 273 puta na 158 poruka
Određen forumom Re: Rome Total War 2

Citat:
<S2N><Mefisto> kaže: Pregled poruke
Za Razliku od tebe mene bukvalno ne zanima SP ...npr u shogunu si mogao da ratujes protiv drugog lika medjutim igraci su koristili toliko exploita (monkovsko dizanje buna u pozadini,nindja ubica ninjda koji te na kraju ostavi bez ijednog Generala ili ninje,npr video sam cesto da zabranjuju da se koristi Ikko Ikki frakcija))da mi nikada nije palo na pamet da igram sa nekim od jacioh igraca..pricam o CooP 1 vs 1 iliti Head to Head .....dok je klasican Multiplayer fantastican...ti si mozda frustriran zato sto ne znas da igras ili tacnije nisi naucio da ucis...igraci koji su te pobedili poseduju vise znanja i iskustva od tebe oni su u svojim klanovima testirali svaku jedinicu kako se ponasa njihovi bildovi su matematicki proracunai kako da se izvuce najvise snage iz 12 000 denaria njihov micro je uvezbaniji i kad budes malo stariji videces da ces polako prestati da Igras Single kampanje buce ti zanimljiviji ljudi ...manje ces gledati holivudskih filmova..itd...TW Zajednica je jedna od najinteligentnijih zajednica...i MP aspekt igre nudi pregrst zadovoljstva...no moras da naucis da igras....
Random timovi su kocka naravno ali ces uvek naleteti i na igrace koji znaju svoj posao...
Prvo svuda maje vise ima exploita i multyplayer bildovi su matematicki proracunati, i nauka koja se studira to znam na primer starcraft. Zato i ne volim multiplayer radije bi vezbao nesto stvarno kosarku, fudbal, slikanje itd. nego da "ucim" da igram. Meni su igre razonoda i nije ni bitno ja i ti imamo drugacije poglede na to, zato i treba da postoji single i multiplayer. Pa kome se sta svidja.
Mislim da sam spomeuo multyplayer uopsteno iskustvo nisam igrao Shogun u multyplayer-u i nemam pojma o kojim klanovima pricas. Shoguna sam mozda obrnuo dva puta solo jer mi je Japan bio odbojan a realm divide dosadan. Fall of Samurai nisam ni hteo da igram.
I ovo za holivudske filmove i odrastanje neznam kog si djavola i pominjao. Samo prozivanje i vredjanje preko interneta ovako napamet ti mene i ne znas. Niti to ima kakve veze sa temom.

E sad ovo o igri.
Da doticni katapult jeste autentican


Ali moja poenta je da poljska (kako li se zove field artilery) ne postoji. Ovo cudo se teglji u delovima i sklapa samo za opsade. A izbacuje kamene kugle od oko 25 kile. ne eksplozivne kugle ili sta smo vec videli na snimku.
I vecina orudja u to vreme razlicitih dimenzija, strele ili kamene kugle je koriscena u opsadama a ne kao haubice na otvorenom polju.
Neki manji scorpion i ajde ali ovako nesto veliko i komplikovano nije bilo prakticno sklapati i gadjati pojedinacne male i pokretne mete.
Za desetak sekundi ljudi mogu da pretrce tih stotinak metara i pobiju se izbliza a cemu onda ova skalamerija.

Citat:
jaomile kaže: Pregled poruke
Pa to su provincije kojih ima 57 koje su podjeljene na regije (do sad su bile samo regije) kojih ima 183. A posto nisam studirao Rimsku istoriju necu komentarisati onu artiljeriju koja iako je postojala (ovakva kakvu su prikazali u demo-u) tad pitanje je koliko je precizna bila i sta se sve moglo iz nje paliti. Ako vec bude mogucnost da se vuku sa sobom preko mape neka budu najskuplje jedinice u igri jer inace 4 te jedinice i gotov si.
Evo upravo ovo i sto se tice multiplayer-a i istorijske autenticnosti.
Po meni je trebalo da opsadne sprave ostave samo za gradove, ali kad su vec odlucili za staro resenje, onda treba da nerfuju "artiljeriju".

Citat:
jaomile kaže: Pregled poruke
Nisam nikad vidio udar kocija i ljudi uzivo ali ono izgleda malo nerealno (mozda zato sto su jedinice zbijene). A ono je jedna jedinica tako da je 10 taman.
Ono nisam ni ja ali sam citao da se kocija vise koristlia da gadjas strelama sa nje dok se brzo krece. Udar pravo u masu ljudi bi logicno mogo i da prevrne kociju. I ne nije dovoljno 10 po jedinici jer ako se secate u prvom Rome su bile brojnije. A i istorijski se spominje cak i hiljade kocija.

"-Some battle details: The scythed chariots killed 70 out of 160 of the men in the unit it frontal charged, while taking zero casualties. The ballistae inflicted 30 casualties of a same sized unit during that first salvo. And the bales inflicted about fifteen."


Ma ovo ima jos da se doradjuje, ovo nema smisla. 70 od 160 0 casualty. Gore nego shogun napravis chariots and catapults only armije ...

Poslednja ispravka: M1L0SH (13.6.2013 u 15:06)
M1L0SH je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 13.6.2013, 14:54   #892
Endless
Veteran
 
Član od: 9.10.2010.
Poruke: 529
Zahvalnice: 67
Zahvaljeno 108 puta na 78 poruka
Određen forumom Re: Rome Total War 2

Čekaj limestone je neki kamen od 26 kg ? Kako su uspeli da ga zapale onako ?
Ajde da su gađali sa 26 kg baruta likove pa da popadaju onako...al ono ovo je BC pa je malo wtf..
Endless je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 13.6.2013, 15:57   #893
Anceloti`85
Veteran
 
Član od: 25.11.2009.
Lokacija: Nis
Poruke: 513
Zahvalnice: 200
Zahvaljeno 257 puta na 139 poruka
Određen forumom Re: Rome Total War 2

Ma ok je ''laka'' artiljerija tipa baliste koja je stvarno korišćena na otvorenom polju, ali ''teška'' tipa katapulti, onageri itd. meni ide na živce u bitkama van gradova. Šta da se radi, to je ubačeno za rad spektakla ko eye-candy. ''Uuuuuuuu, kako lete zaplajivi projektili! Vuuuššššš! Vuuušššš!''
Bolja solucija bi bila da se gradi ko i opsadne kule i ovnovi, što'no reče Miloš, ali dobro, vazda tako bilo.
Ma igra deluje dobro samo tako, posle dužeg vremena nekako ima dušu, kao Rome i M2TW, nešto što je falilo Empireu i Napoleonu.
Mnogo mi se sviđa ovo ''nema armije bez đenerala'', to trčkaranje malog miliona vojski po mapi je najgora stvar bila u TW-u do sada, dobro, u Šogunu je bilo podnošljivije, čini se. Ali je umelo da me smori da napustim batalim sejv više nego bilo šta drugo.
Što se mape tiče, aj da ne brbljamo napamet, i kudimo konja kog nismo jahali, da parafraziram našeg priznatog estradnog umetnika i ljudcku gromadu.
Sve u svemi lepo deluje, ima par sitnih gluposti, kao lorica segmentata u sred Teutburške šume , ali ništa strašno, to će modovi da ispeglaju.
Edit: Šta ti je lobi za proslavu Milanskog edikta. Ima ga i Naisus! Opaaaa! Šta znači kad ti se rodi imperator u gradu, pa posle ko svaki političar asfaltira tri ulice u rodnome mestu. Odma se dobije gradić u TW.
Anceloti`85 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledećih 2 korisnika se zahvaljuje korisniku Anceloti`85 na korisnoj poruci:
divljak (13.6.2013), JAZO (13.6.2013)
Stara 13.6.2013, 16:25   #894
JAZO
Deo inventara foruma
 
Član od: 2.2.2010.
Lokacija: Podgorica
Poruke: 6.581
Zahvalnice: 783
Zahvaljeno 1.223 puta na 731 poruka
Određen forumom Re: Rome Total War 2

IGN radi sa njima kao gamespot u 2:40 posle pola noci.Mada oni cesto promase tajming http://www.ign.com/events/e3

Objasnjen province screen

Orange: The Province
Yellow: Different settlements within the province
Green: Building Overview/Panel (Where you construct buildings)
Red: Province Overview (And with culture)
Purple: Theese slots has the Parthian symbol on them, wich probably means these settlements belongs to Parthia.
JAZO je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledećih 3 korisnika se zahvaljuje korisniku JAZO na korisnoj poruci:
Anceloti`85 (13.6.2013), Isko (13.6.2013), Nestor (13.6.2013)
Stara 13.6.2013, 16:37   #895
Nestor
Deo inventara foruma
 
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.367
Zahvalnice: 795
Zahvaljeno 888 puta na 555 poruka
Određen forumom Re: Rome Total War 2

Opa naisson je u igri, ma sve je to zbog Milanskog edikta
Nestor je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 13.6.2013, 16:48   #896
Isko
Deo inventara foruma
 
Član od: 25.8.2006.
Lokacija: Fortress in Transylvania
Poruke: 3.118
Zahvalnice: 1.236
Zahvaljeno 668 puta na 346 poruka
Određen forumom Re: Rome Total War 2

Znaci po ovome u provinciji ce moci da vise frakcia ima uticaja na grad.


P.S. Kako se vidi na ovoj mapi dosta provincija imaju ikonicu resursa "drva". Dal to znaci da sad imamo i reruse???

Poslednja ispravka: Isko (13.6.2013 u 17:07)
Isko je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 13.6.2013, 17:11   #897
JAZO
Deo inventara foruma
 
Član od: 2.2.2010.
Lokacija: Podgorica
Poruke: 6.581
Zahvalnice: 783
Zahvaljeno 1.223 puta na 731 poruka
Određen forumom Re: Rome Total War 2

^
Procitaj moj post pri vrhu strane gdje pise da se vide u demo 8 resursa
JAZO je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 13.6.2013, 17:14   #898
jaomile
Veteran
 
Član od: 20.11.2011.
Lokacija: Banja Luka
Poruke: 647
Zahvalnice: 195
Zahvaljeno 184 puta na 116 poruka
Određen forumom Re: Rome Total War 2

Jos jedna stvar sto se tice ovih balista (bar se nadam da je ovako): Ovo je istorijska bitka u kojoj su Egipcani decekali Rimljane tako da su imali sansu da naprave baliste a i nalazili su se na bradu tako da im je domet bio veci. Mene vise brinu chariots i koje jedinice osim falangi mogu da se protiv njih odbrane.
jaomile je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 13.6.2013, 17:28   #899
pentraksil
Deo inventara foruma
 
Član od: 14.4.2007.
Lokacija: Nis
Poruke: 12.583
Zahvalnice: 4.590
Zahvaljeno 3.921 puta na 2.441 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku pentraksil
Određen forumom Re: Rome Total War 2

Citat:
jaomile kaže: Pregled poruke
Jos jedna stvar sto se tice ovih balista (bar se nadam da je ovako): Ovo je istorijska bitka u kojoj su Egipcani decekali Rimljane tako da su imali sansu da naprave baliste a i nalazili su se na bradu tako da im je domet bio veci. Mene vise brinu chariots i koje jedinice osim falangi mogu da se protiv njih odbrane.
Koliko sam ja procitao one uopste nisu toliko jake i sluze kao udarne jedinice za slabljenje morala. Inace ne ubijaju toliko.
pentraksil je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 13.6.2013, 17:32   #900
jaomile
Veteran
 
Član od: 20.11.2011.
Lokacija: Banja Luka
Poruke: 647
Zahvalnice: 195
Zahvaljeno 184 puta na 116 poruka
Određen forumom Re: Rome Total War 2

"Some battle details: The scythed chariots killed 70 out of 160 of the men in the unit it frontal charged, while taking zero casualties. The ballistae inflicted 30 casualties of a same sized unit during that first salvo. And the bales inflicted about fifteen."

Mislio sam samo ako je ovo tacno da jedinica u sekundi napravi 70 dmg u jedinici od 160 ljudi a ne pretrpi nijedan stete. Baliste ako jednim udarce naprave 30 dmg onda 3 pogodka i gotovo vec pocinje routing, dok ovo za bales nije preterano.
jaomile je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Odgovor

Bookmarks sajtovi

Tagovi
campaign, rome, screenshot, senat, total war, war


Vaš status
Ne možete postavljati teme
Ne možete odgovarati na poruke
Ne možete slati priloge uz poruke
Ne možete prepravljati svoje poruke

BB kod: uključeno
Smajliji: uključeno
[IMG] kod: uključeno
HTML kod: isključeno


Slične teme
tema temu započeo forum Odgovora Poslednja poruka
Medieval II Total War DukeofSerbia Strateške igre 1963 19.4.2023 14:53
Rimska država u video igrama Red Wing O igrama uopšte 29 29.5.2021 15:24
Rome Total War Alexander _Maximus_ Strateške igre 33 22.6.2007 19:46
Upomoc imam problem (Rome total war) groefdracula O igrama uopšte 14 7.7.2006 0:49
Rome Total War problem NjegovaWisost Strateške igre 5 28.3.2006 22:35


Sva vremena su po Griniču +2 h. Sada je 4:42.


Powered by vBulletin® verzija 3.8.7
Copyright ©2000–2025, vBulletin Solutions, Inc.
Hosted by Beograd.com