![]() |
![]() |
![]() |
#2141 |
Intel Inside
Član od: 1.11.2005.
Lokacija: From the murky depths I come...
Poruke: 28.697
Zahvalnice: 1.658
Zahvaljeno 11.203 puta na 7.165 poruka
|
![]()
Meni to nije nelineranost. Jel` ima to uticaja na celokupunu priču u igri? Nema. Od te "nelinearnosti" samo zavisi sa kakvim ću se neprijateljskim trupama susresti u sledećoj misiji.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2142 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.865
Zahvalnice: 5.760
Zahvaljeno 4.133 puta na 2.700 poruka
|
![]()
Nelinearnost gejmpleja je mnogo bitnija stavka neko nelinearnost price u jednom RTSu.
Nije ti ovo RPG. ![]() Prava je milina bila preci igru po drugi put, gde se vecina misija nije desavala na isti nacin samo zasto sto sam isao drugacijim redosledom, pa sam imao razlicite trupe na raspolaganju. Veliki plus Blizzardu za ovo!!!. ![]() P.S. Inace, od te nelinearnosti zavise i neki dialozi na brodu. Nista specilano, ali ako npr. neki lik strada, je otisao, ili pak jos nije regrutovan, onda ni ne moze da komentarise na neke misije koji si presao (u odnosu na slucaj da je tu). |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku player1 na korisnoj poruci: | ||
bokela (30.1.2011) |
![]() |
#2143 | |
Član
Član od: 21.11.2007.
Poruke: 102
Zahvalnice: 12
Zahvaljeno 29 puta na 26 poruka
|
![]() Citat:
![]() Ono što sam htio da kažem je da to što je Blizzard uradio makar malo podiže replay-value u poređenju sa striktno linearnom kampanjom kakva je bila u kecu, a da istovremeno nije kvazi-TW brljotina kakva je (recimo) DoW Dark Crusade. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2144 | |
Starosedelac
Član od: 12.9.2009.
Poruke: 1.581
Zahvalnice: 73
Zahvaljeno 807 puta na 347 poruka
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2145 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.865
Zahvalnice: 5.760
Zahvaljeno 4.133 puta na 2.700 poruka
|
![]()
Meni ovo ne lici na autoput:
http://starcraft.wikia.com/wiki/Wing...berty_missions P.S. I da, sve ono van srednje trake uopste nije neophodno da bi se igra zavrsila. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2146 | |
Starosedelac
Član od: 12.9.2009.
Poruke: 1.581
Zahvalnice: 73
Zahvaljeno 807 puta na 347 poruka
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2147 |
Novi član
Član od: 3.1.2010.
Lokacija: NS
Poruke: 22
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 8 puta na 5 poruka
|
![]()
Haha...LOL za likove koji ocenjuju ovu igru samo na osnovu singlplejer kampanje... Ono što Starcraft čini tako dugovečnim i velikim je fantastičan multiplejer i to je ono zbog čega će i dvojka postojati narednih X godina i biti ubedljivo najmasovniji RTS na svetu.
Čak i kad bi se gledala samo kampanja, opet SC2 daleko odskače od proseka produkcijskim vrednostima i kvalitetnim blizardovskim "čizom" ![]() I da ponovim, ko nije igrao multiplejer - koji predstavlja jezgro ove igre - ne može da sudi o celoj igri, nego samo o njenom malom delu koji se zove Wings of Liberty kampanja. |
![]() |
![]() |
Sledećih 2 korisnika se zahvaljuje korisniku ReSTeK na korisnoj poruci: | ||
bokela (30.1.2011), DarthRevan (31.12.2010) |
![]() |
#2148 | |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.865
Zahvalnice: 5.760
Zahvaljeno 4.133 puta na 2.700 poruka
|
![]() Citat:
P.S. Interesantno je da si pomenuo "glavnu" linearnu pricu, jer to ima i 98% punokrvnih RPGova, ukljucujuci i free-roaming RPGove, koji su poznati po nelinearnosti (za razliku od Bioware-olikih, koji po strukturi mnogo vise lice na Starcraft2). Naravno, nema ni smisla da glavna prica u Starcraftu bude takva, jer je u pitanju samo jedno poglavlje igre koje mora da pasuje sa kampanjama za zergove i protose. A uz to ni nije RPG, nego RTS, gde se drugi tip nelinearnisti ceni. EDIT: Pisanje misem mi je uzas. ![]() Poslednja ispravka: player1 (29.12.2010 u 18:47) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2149 | |
Starosedelac
Član od: 12.9.2009.
Poruke: 1.581
Zahvalnice: 73
Zahvaljeno 807 puta na 347 poruka
|
![]() Citat:
To sto si nacrtao nema smisla. Linija je linija, prava ili kriva, i ni u kom slucaju ona moze biti nelinearna (jer je linija). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2150 | |
Starosedelac
Član od: 12.9.2009.
Poruke: 1.581
Zahvalnice: 73
Zahvaljeno 807 puta na 347 poruka
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2151 |
Član
Član od: 21.6.2006.
Poruke: 390
Zahvalnice: 2
Zahvaljeno 165 puta na 84 poruka
|
![]()
Zasto bi menjao mehaniku koji savrseno funkcionise? SC2 je ubedljivo najbolji MP RTS i tako ce biti jos dugo.Kampanja je takodje odlicna,ali MP je sustina.Jedini problem je sto su potrebani jaki zivci i dosta izgubljenih meceva dok zapravo ne postanes koliko-toliko dobar.
Jedno je sigurno na trzistu nema igre koja toliko dize adrenalin kao jedan mec na B.net-u. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2152 | |||
Član
Član od: 21.11.2007.
Poruke: 102
Zahvalnice: 12
Zahvaljeno 29 puta na 26 poruka
|
![]() Citat:
![]() Da ne bude zabune, nisu ni DoW i WA imali neku super-duper priču, ali je ona takva kakva je u kombinaciji sa atmosferom WH svemira uspijevala da povuče. Citat:
Citat:
Činjenica je da SC2 nije "revolucija" kao kec, mada bih ja doveo u pitanje i to koliko je kec zaista bio revolucionaran i generalno kvalitetan. Ali SC2 ima zato, pored kvalitetno odrađenih glavnih aspekata jednog RTSa, i gomilu sitnih inovacija koja me tjera da ga toliko hvalim. Po mom mišljenju, kad se uzmu u obzir stvari poput veličanstveno raznovrsnih misija, dobre atmosfere, odličnog soundtracka (dok ovo kucam slušam Terran Up the Night ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Draugdur na korisnoj poruci: | ||
bokela (30.1.2011) |
![]() |
#2153 |
Starosedelac
Član od: 7.5.2006.
Lokacija: Lion
Poruke: 1.901
Zahvalnice: 468
Zahvaljeno 496 puta na 345 poruka
|
![]()
Ocekivati nesto revolucionarno od klasicne rts igre u 2010g je smesno. Ima varijacija kod nekih naslova (nema izgradnje baze, nema sakupljanja resura itd...) ali to je cisto da probaju nesto drugacije. Prava istina je da oduzimanjem nekih elemenata, multiplejer gubi na raznovrsnosti i limitira se broj razlicitih taktika.
Necu pricati o novim jedinicama, ali dodat je veliki broj sitnih mehanika koje igri cine zanimljivom : kada i na sta ce biti iskoristen chronoboost, da li ce se skenirati ili koristiti mule, larva injection i creep tumor... Ne shvatam potrebu za dodavanjem neceg radikalnog, za tako nesto je ostavljen vrlo mocan map-editor u kome mogu cuda da se prave. Ne sumnjam da ce narednih godina izaci nekoliko mapa koje bi mogle da pomute slavu doti. Zapitajte se zasto se drasticno ne menjaju pravila u starcraftu, cs-u, doti ? U tim primerima je pogodjena sustina multiplejera i kao i u klasicnim sportovima dovoljne su samo povremene kozmeticke izmene cisto da se osvezi dozivljaj. Pravi SC igraci nikada nisu ni trazili nesto novo, samo malo da se poboljsa grafika i neka ostane sve isto. Bitno je bilo nekoliko stvari: da igra ostane brza i nepredvidljiva od prvog minuta, dobro izbalansirana, zanimljiva za gledanje i sa puno razlicitih upotrebljivih pristupa za svaku rasu. Takodje svaka od 6 mogucih kombinacija 1v1 se igra drugacije. Vise je bilo straha da se nesto ne pokvari nego da se nesto poboljsa. A Blizzard je poboljsao dosta toga. Koga vise zanima da se ukljuci u multiplejer nego da kuka kako "nista nije revolucionarno novo" neka obidje linkove: http://www.gomtv.net/index.gom http://www.teamliquid.net/sc2/ http://www.gosucoaching.com/ http://sotg-sc2.blogspot.com/ |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku DBrave na korisnoj poruci: | ||
bokela (30.1.2011) |
![]() |
#2154 | |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.865
Zahvalnice: 5.760
Zahvaljeno 4.133 puta na 2.700 poruka
|
![]() Citat:
![]() Ici od prve obavezne misije pa dalje radjenje samo obazenih misija je linearno iskustvo. Ici malo misije sa jedne pa sa druge strane (izbor totalno na igracu), pa biranje par misija ili ovako ili onako nije linearno i vise lici na izlomljenu putanju do istog cilja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2155 | ||
Starosedelac
Član od: 12.9.2009.
Poruke: 1.581
Zahvalnice: 73
Zahvaljeno 807 puta na 347 poruka
|
![]()
Ma da. Kako li mi je samo moglo pasti na pamet da trazim da 12 godina kasnije u nastavak ubace nest novo. Bas sam neozbiljan.
Citat:
Citat:
A koji su to ''pravi'' SC igraci? Sta ih to cini ''pravim'', i zar je moguce da su ama bas svi ti ''pravi SC igraci'' zeleli samo SC1 u pleksiglas verziji. Za te prave ne znam, ali oni koji su taj Starcraft zapravo i igrali sve ovo vreme (nekih 6-7 hiljada nekosookih dusa, a medju njima i ja poluaktivno) nisu imali jedinstven stav niokocega u vezu Starcraft 2. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2156 | |
Starosedelac
Član od: 12.9.2009.
Poruke: 1.581
Zahvalnice: 73
Zahvaljeno 807 puta na 347 poruka
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2157 |
Deo inventara foruma
Član od: 21.5.2008.
Poruke: 4.916
Zahvalnice: 1.072
Zahvaljeno 1.096 puta na 715 poruka
|
![]()
iskreno ja ne igram RTS ali ovo sam odigro sa takvim uživanjem da je to za priču. Planiram da je preko raspusta obrnem again.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2158 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.865
Zahvalnice: 5.760
Zahvaljeno 4.133 puta na 2.700 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2159 | |
Starosedelac
Član od: 12.9.2009.
Poruke: 1.581
Zahvalnice: 73
Zahvaljeno 807 puta na 347 poruka
|
![]() Citat:
A na kraju si je ipak kupio. Toliko o Blizzardovom ocajnom marketingu... Podzaplet nije nikakvo grananje price. Podzaplet je to sto mu i ime kaze. Manji zaplet koji prati glavni. Poslednja ispravka: DeCoy (2.1.2011 u 14:32) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2160 |
Starosedelac
Član od: 7.5.2006.
Lokacija: Lion
Poruke: 1.901
Zahvalnice: 468
Zahvaljeno 496 puta na 345 poruka
|
![]()
pazi, moras mi dati neki konkretan predlog ili ideju sta bi ti ubacio u moderan rts i kako bi ga ucinio zanimljivijim.
Sa Warcraftom su ubacili rpg elemente sa herojima, i rekli su da zele da imaju dve razlicite strategije, pa SC ostaje cist rts. Zaista igram puno strategija, nisam u fazonu da predjem kampanju 2 puta i da obrisem vec se jako dugo zadrzavam na multiplejeru. Najvise sam igrao DOW (pored sc-a), prvi deo je zaista bio fantastican, ali onda je upropascen sa 3 sledece ekspanzije jer nije bilo moguce izbalansirati 7-8 rasa u mp. A i da bi dobro igrao moras da naucis sve rase (iako igras samo sa jednom), a to je bilo nerealno. Tako da je to propalo, iako je imalo odlicnu bazu igraca prve dve godine. Zatim Supreme Commander gde je sve usmereno na bazu a jedinice samo stancujes i saljes, bez nekog ozbiljnijeg microvanja, jer nema poente, sto bas i nije interesantno za gledanje. Ostale rts igre jedva da su vredne pomena, jer izdavaci po objavljivanju ne ulazu vise u igru, i zapostavljaju balansiranje i zelje igraca. Taj segmenat daje Blizzardu 90m prednosti u trci na 100m, bar kada je sc u pitanju. |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku DBrave na korisnoj poruci: | ||
Steva123 (1.1.2011) |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
blizzard, multiplayer, online, rts, starcraft |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Starcraft | Inuyasha | Strateške igre | 258 | 21.2.2020 14:21 |
Starcraft vs Serial cable | Devil | Kvarovi | 2 | 21.2.2006 0:13 |