![]() |
![]() |
|
Kvarovi Pomoć i informacije u vezi sa neobjašnjivim kvarovima i nestabilnostima sistema |
![]() |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
![]() |
#1 |
Član
|
![]()
Ovo je moj drugi set zvučnika, prvi je zamenjen novim zbog istog problema.
Novi komplet Z5500 sam dobio u novembru 2009. [PID: R844 (proizvedeni u 44toj nedelji 2008.)] posle žučne rasprave sa serviserima i gospodinom koji je zadužen za reklamacije u IRIS MEGI koji je bio veoma neljubazan, drzak i čak je uspeo i da me uvredi. Držali su zvučnike na servisu VIŠE OD MESEC DANA i posle višestrukih poziva došao sam da ih konačno preuzmem, navodno je bio rešen problem. Dali su mi SUB koji nije moj (to znam jer su mi jednom prilikom zamenili kućište osigurača nestandardnim jer mi je plastika čašice osigurača naprsla) a navodno je nov i kontrolnu jedinicu koja je servisirana i nije dobro sklopljena (uz reči da bolju nemaju, a da novu ne mogu da mi daju). Čim sam probao zvučnike imao sam i šta da vidim i čujem. Kontrolna jedinica je toliko jako blještala da sa nje nije moglo ništa da se pročita, pošto nije dobro sklopljena blještala je i sa strana, a zvuk je bio slabiji sigurno 40%, sub kao da je nekako bio prigušen. Pokušao je da me prevari raznim trikovima (otkud ja znam da je zvuk slabiji i nemaju originalne diode pa su stavili ove i sl.), misleći da ništa ne znam o računarima i zvuku, ali sam mu argumentima stavio do znanja sa kim ima posla. Uspeo sam zahvaljujući svojoj inteligenciji i upornosti da ga ubedim da mi da nove! Preuzeo sam novi komplet i naravno ostavio im stari (pošto su konačno pronašli sub koji je stvarno moj), ali mi je dotični gospodin rekao da NEMAM NIKAKVU GARANCIJU na NOVE zvučnike (tj. imam njegovu usmenu garanciju od MESEC DANA) zbog toga što sam zvučnike kupio u EUROLINKU (koji više ne postoji). Mislim da je u ovom slučaju trebalo da mi da garanciju do 22.04.2010. jer mi je tada isticala garancija od starog kompleta, što sam mu i rekao. Ali on je naravno to negirao i ja shvativši da je dobro što sam i ovo uspeo da "izvučem", preumoran od rasprava i razočaran u njihove servisere, pristadoh na njegov ULTIMATUM. Ali problem se javio i kod ovog kompleta Z5500 posle 7 meseci umerenog korišćenja. Napominjem da ih nikada nisam ostavljao na stand by-u, već sam ih skroz isključivao (kao i stari komplet). Kod starog kompleta ovaj problem se pojavio posle više od godinu dana... Spreman sam da platim servisiranje zvučnika, ali poučen lošim iskustvom, ne želim da rizikujem da dobijem zvučnike koji nisu moji i da ih servisiraju ljudi koji su nedovoljno stručni! Po rečima dotičnog gospodina ovaj kvar se pojavio zbog toga što kontrolna jedinica negde "prima masu". Po Logitechu kod ovog problema nema rešenja već ceo komplet menjaju novim. Dakle, koja su moja prava u ovom slučaju i šta da radim kako bih ovaj problem rešio? Da pišem mail Logitechu? Poslednja ispravka: VojaM (11.10.2010 u 15:04) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banned
Član od: 2.12.2005.
Lokacija: ███
Poruke: 4.808
Zahvalnice: 2.493
Zahvaljeno 2.069 puta na 1.046 poruka
|
![]()
Pisi ti mail trzisnoj inspekciji,takav bezobrazluk i osljarstvo treba da se sasece,juce je zeznuo nekoga,danas tebe,sutra ce da nastavi da zavlaci ljude...
Mislim da je krajnje vreme da se stane na put ovakvim ljudima,cast izuzecima naravno,proda zvucnike za bezobrazne pare,i kad oni otkazu poslusnost,pocinje zavlacenje,te nemamo delove,te vidite negde drugde,pa zadrze deo po nekoliko nedelja,i na kraju ga vrate polumrtvog,i kao resen posao... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Tuzi ih.Ako imas dokaze da si ostecen tuzi ih slobodno.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Deo inventara foruma
Član od: 19.7.2006.
Lokacija: Zaječar, I.Srbija
Poruke: 4.140
Zahvalnice: 148
Zahvaljeno 991 puta na 765 poruka
|
![]()
Na isti problem sa Logijem Z-5500 (vezano za displej kontrolne jedinice) i nestrucno servisiranje se jos jedan lik zalio.
http://forum.benchmark.rs/showthread.php?t=234889 Poslednja ispravka: Beagle (17.7.2010 u 1:17) Razlog: biraj reci pametnije |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku ivanza na korisnoj poruci: | ||
BAD BOY (17.7.2010) |
![]() |
#5 |
V.I.P. Zaštita
Član od: 30.9.2007.
Lokacija: Hypnos Control Room, Tokyo Metropolitan Government Building
Poruke: 5.917
Zahvalnice: 1.183
Zahvaljeno 1.323 puta na 1.095 poruka
|
![]()
BAD BOY, kontaktiraj predstavništvo Logitech-a u Srbiji ili njihov headquartes. Neko će ti od njih valjda pomoći.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Starosedelac
|
![]()
Koliko ja vidim iz iskustava ljudi, ovaj Z5500 je neki najgori fuš...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Neozbiljni kolega
Član od: 4.11.2005.
Lokacija: Final Frontier
Poruke: 7.695
Zahvalnice: 245
Zahvaljeno 2.933 puta na 1.238 poruka
|
![]()
I ja ne videh da nekome funkcionišu kako treba neko duže vreme. Samo žalbe, a 500€ koštaju.
![]() @Bad boy Jesi li sačuvao originalnu garanciju prvog kompleta? Ako jesi, stvar je lagana za dokazivanje. Čak i ako nisi zovi tržišnu inspekciju i objasni im o čemu se radi. Njima je to posao i u interesu im je da se malo iscimaju da bi isterali pravdu, tako da verujem da te neće odbiti. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Evo i ja da se gurnem...
A ja kad sam pricao da plastika koja pokriva zvucnike krece da se drma,vibrira,svi su dizali u nebesa ove zvucnike... Eeeeee,jesu oni dobri,al ne na duze staze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Starosedelac
Član od: 26.9.2007.
Poruke: 2.414
Zahvalnice: 540
Zahvaljeno 291 puta na 243 poruka
|
![]()
ja ih imam godinu dana tacno,mozda i malo jace i nisam imao nikad nikakav problem,a nadam se da ni necu.
ali nisam se ni izivljavao na njima da ih drzim na 10 kockica,vec uvek na 7-8 od 20 koliko ima. em mi mala soba,pa su prejaki,em se cuje kroz celu kucu i okolinu kuce,tako da nema potrebe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
Član
|
![]() Citat:
Citat:
A uostalom ne verujem da će mi oni rešiti problem pošto nemam garanciju od ovog novog kompleta iako bi ona trebalo da je u trajanju od 2 godine. A i kako bi mi poslali novi komplet ako se Z5500 više ne proizvode, a oni ne šalju u Srbiju? Citat:
Da napomenem i to da zvučnici nisu otključani, čuvam ih kao i sve nove stvari koje čuvam, ne uključujem ih uopšte od kada sam primetio treperenje, a to je već mesec dana i verujte mi bez njih sam kao gluv. Samo želim što pre da rešim ovaj problem. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Neozbiljni kolega
Član od: 4.11.2005.
Lokacija: Final Frontier
Poruke: 7.695
Zahvalnice: 245
Zahvaljeno 2.933 puta na 1.238 poruka
|
![]()
To je sve što je od papira i tebi i njima potrebno. Lepo piše da je uređaj još pod garancijom. Piše i da je zamenjen, ali je činjenica da ne radi po fabričkoj specifikaciji. Mogli su i 100 uređaja da ti daju, ali ako su se pokvarili u garantnom roku, to nije tvoj nego njihov problem. Zovi tržišnu inspekciju što pre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Novi član
Član od: 25.6.2008.
Poruke: 3
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
![]()
Mozda resenje nije u domenu u kojem si ga trazio. Ti si krenuo sa servisom - ok, cim je poceo da te spusta na svoj nivo i ispod svog nivoa, trebao si da dignes lestvicu, pa makar je njegova firma ne preskocila.
Sada samo inspekcija i obavezno posalji email Logitech-u. Neka znaju ko ih reprezentuje ovde. To je jako bitna informacija jer se radi o ugledu Logitech-a, a ne Pere, Mike ili Janka, koji u Logitech-ovo ime majmunisu korisnike. Srecno i pozdrav. PS. Ako ima jos nezadovoljnih korisnika istog servisa, ne bi bilo lose da i oni napisu prituzbu na isti Logitechu - veca verovatnoca da ce im zavrnuti usi (u najmanju ruku). PS2. Kada sam pitao stranu firmu da li imam garanciju na komponentu 6 godina ili 1 godinu (sto nasi salabajzeri daju), odgovoreno mi je da je garancija 6 godina (uz racun,...), ali da lokalni djilkosi pokrivaju samo godinu dana, a posle toga sam moram da im saljem proizvod na reklamaciju. Sto ce reci, proverite koliku stvarno imate garanciju na proizvode - pustite price lokalaca. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Drug Član
Član od: 12.7.2006.
Lokacija: SSH - Selendra Supreme HQ
Poruke: 7.147
Zahvalnice: 772
Zahvaljeno 2.267 puta na 1.686 poruka
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Novi član
Član od: 19.7.2010.
Poruke: 1
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
![]()
Hajde da se javim i ja.
Ja sam taj koji je poslao poruku da mi se javis da vidimo sta moze da se uradi povodom tog slucaja. Mozda i nije pametno da se javljam ovako po forumima i da raspaljujem dodatno vatru ali ... To sto pominjes eurolink,izvini,nema veze s vezom.Za sada sam ja jedini covek koji radi u servisu i nemam veze sa doticnom firmom,sem u momentu privatne kupovine nekakvog hardvera licno. Sto se tice samog servisa,Zao mi je sto je ispalo kako je ispalo ali...situacija je tu gde jeste.Covek je dobio novu konzolu zato sto sam imao jos jednu na stanju za servis i mogao sam da mu je zamenim.Prosto i jednostano,da imam jos jednu i tebi bi izasao u susret. Sto se tice tih prokletih diodica,ok je da ti to sam uradis pa ofarbas. Kada bi ja to uradio,garantujem da bi se nasao neko ko bi proverio,rasklopio i onda postovao kako mu je konzola servisirana na nacin kako se to radi u srbiji...ili gresim,ispravi me. Da pomenem jos jednom pa da se odjavim.Moj poziv i dalje stoji,kao sto rekoh,mogao sam i licno doci do tebe da probamo drugu konzolu koju imam(servisiranu),kako bi osetio makar neku,kakvu takvu,satisfakciju.Menjanje dioda i nije neznam koji posao.Vec da stavim bele pa da farbam markerom...bih samo ako bas nema drugog resenja i ako neko insistira. Da rezimiram, Obzirom na sve stvari koje ste svi ovde citali i obzirom na tvoje neprijatno iskustvo,ja samo mogu da kazem da su se stvari promenile i da bi sve to trebalo da krene na bolje.Bespotrebno je bez veze dizati buku i galamu,siguran sam da se svaki problem moze resiti na potpuno normalan i civilizovan nacim. |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
kontrolna jedinica, logitech, treperenje displeja, z5500 |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Z5500 pregrevanje | BAD BOY | Kvarovi | 19 | 2.2.2010 18:01 |
Tipovi displeja: LCD, TFT, TN, LED, OLED... | Predrag Stankovic | Grafika | 2 | 12.6.2009 15:06 |