Prikaži potpunu verziju : Kako voditi servis tehničke opreme
Molim vas imam problem kao serviser oko papirologije.:(
Može li mi neko reći postoje li neke zakonske regulative kad, u kom periodu se moraju izvršiti servisiranja, šta kupac mora da priloži uz robu.....
Biću zahvalan na svakoj informaciji :n_klanja:
Ako radiš OVLAŠTENI servis onda klijenti moraju da ti prilože važeću garanciju na kupljeni uređaj i zakonski rok ti je 15 do mjesec dana za opravku ili zamjenu uređaja novim (ako radiš i prodaju).
Ako se radi o "narodnom" servisu tipa "de pogledaj šta je ovo crklo" onda ne ti klijenti ne trebaju prilagati ništa od dokumentacije izuzev što im ti moraš izdati revers sa "odokativnom" procjenom kvara (ili spiskom šta se treba uraditi),potpisom i pečatom,i okvirnim rokom do kada bi popravka trebala biti obavljena.
Zakon tu ne govori mnogo o papirima i reversima,zakon brinu samo porezi i lova :ciao:
http://www.retailserbia.com/20080313112/zakoni-i-propisi/srbija-zakon-zastita-potrosaca.html
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2025, vBulletin Solutions, Inc.