Ako mislile da je Zuma prva igra u kojoj je cilj tamaniti raznobojni niz objekata tako što ćete iz centra ekrana ispaljivati kugle u boji, prevarili ste se. Evo, kompanija Mitchell je još davne 1998. godine imala slično rešenje, koje s ove tačke gledišta možda nije privlačno kao vascelo hvaljena Zuma, ali je svakako vredno pažnje. Zanimljivo je to što je automat dolazio opremljen naročitim Dial upravljačem koji služi za obrtanje topa oko svoje ose, što je krajnje originalno rešenje.Cilj igre je jednostavan i očekivan – raznobojne kugle koje u voziću hrle ka vašoj poziciji u centru ekrana ne smeju preći poslednju liniju odbrane. Ako se to desi, automatski sledi poruka Game Over i morate krenuti ispočetka. Kugle koriste spiralnu putanju pri „silaženju”, i to ih usporava, ali ništa nije delotvornije od topića za čijim se komandama nalazite. On se obrće oko svoje ose i na komandu izbacuje kugle različitih boja koje je potrebno „ugurati” među napasnike i na taj način stvarati mikronizove od tri ili više kugli iste boje. To dovodi do ekplozije i uništavanja kugli, pa se čitav princip ponavlja do njihovog potpunog uklanjanja sa ekrana. Otežavajući faktor je brzina kretanja kugli. Autori igre nisu bili za kompromise, pa se sve tako brzo odvija da nemate ni trunčice vremena za predah ili razmišljanje. Pomoć ćete tražiti u napucavanju satova koji zaustavljaju vreme, bombama koje čiste pozamašan deo ekrana i slično. Vladimir PISODOROV | | |