DOMAĆA SCENA<>
072009<><>

Mladi polubogovi

Hell Throne: Lepteria Tech Demo 1.2

Opis domaće igre Ghost Shooter (SK 2/2007) iskoristili smo da bismo pokazali da je ipak moguće da entuzijasti sami naprave početne korake za ulazak u svet programiranja igara, makar se u prvi mah radilo i o programiranju proste 2D igre. Dve i po godine kasnije, sada već sedamnaestogodišnji Filip Zemljak ponovo nas je kontaktirao, te imamo prilike da pred sobom vidimo demo verziju domaćeg FPS-a Hell Throne: Lepteria. Kao i prilikom prvog projekta, i ovog puta su u pomoć priskočili drugari iz školske klupe: Branislav Petrović, koji je radio celokupnu grafiku u igri (3D/2D), i Boris Kanjer, koji je uradio vrlo lepu uvodnu muzičku temu.

Dužina igre u ovom momentu je nepoznata, a samim tim i procenat završene igre. Koči ih brojnost, i to je jedan od razloga zašto su kontaktirali SK, pored šire promocije, naravno. Oni žele da naprave što bolju igru i zato ovom prilikom pozivaju sve zainteresovane koji bi želeli da im pomognu, makar i na idejnom planu, da se registruju na forum njihovog sajta sa kog se može skinuti sve što je potrebno za startovanje igre (www.hell-entertainment.com, a postoji i tema o igri na Forumu SK-a) i tako doprinesu srpskom game developingu.

Iz razgovora sa Filipom saznali smo da je iskustvo stečeno tokom rada na Ghost Shooteru bilo dragoceno da bi dogurao do tačke gde će moći da koristi licencirani Neoaxis engine zasnovan na Ogre engineu. Odlučio se za povoljnu licencu koja omogućava izdavanje komercijalnog naslova. Priča je trenutno u fazi izrade. Ono što je sigurno jeste to da ste u ulozi mladog poluboga koji voli da prži sve one koji ga mrko pogledaju, razgleda lepa prostranstva i rešava zagonetke. Igrač ima na raspolaganju dosta magija i veština, koje omogućavaju hibridna spajanja kao npr. Battlemage.

Pozdravljamo to što su momci nastupili sa konkretnom verzijom igre da bi pokazali da su ozbiljni u svojoj nameri. Pored ovog demoa čija se radnja odigrava unutar kapele, na YouTube se mogu videti probni inserti sa otvorenih lokacija. Igra je, dakle, FPS, sa elementima razvoja glavnog junaka. Svideo nam se izgled statičnih objekata, podrška za physX tehnologiju, neobičan način „čaranja” magija, oružje u vidu kosturske ruke koja drži pulsirajuće srce i jedna šaljiva knjiga. S druge strane, voleli bismo da vidimo profesionalniji artwork i neke složenije modele neprijatelja, koji su zasad mahom u energetskom obliku i koji su nastali korišćenjem particle efekata. Ipak, čak i oni izgledaju solidno, ali, naravno, ne u meri koja može da parira pro naslovima. Svakako, ako ova igra i ne doživi širi komercijalni uspeh, ne verujemo da će to iko smatrati tragedijom. Ako se sa Ghost Shootera prešlo na Hell Throne, šta će biti sledeće? Možda će nas konačna verzija igre sve iznenaditi. Nadamo se da će ovo biti podstrek i drugima da nas jednog dana kontaktiraju u vezi sa svojim naslovima ili da se makar priključe ovom projektu. Giga RAM-a i 8500gt sasvim su dovoljni za ovu neoptimizovanu verziju igre.

Ognjen POPOVIĆ

 
 DOMAĆA SCENA
Hell Throne: Lepteria Tech Demo 1.2
Šta mislite o ovom tekstu?

 JA, IGRAČ
Neka ih neko šutne
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera