Bubble Shooter je zarazna logička igra nastala fuzijom najboljih osobina tetrisa, arkanoida i bilijara. U gornjem delu ekrana je gomila kuglica u šest različitih nasumično naslaganih boja, a na dnu je „top” iz kojeg se u „gomilu” ispaljuje po jedna kuglica u određenoj boji. Cilj igre je krajnje jednostavan – ukloniti sve kuglice sa table pre nego što se one spuste do dna ekrana. Uspešnim katapultiranjem kuglice „đuleta” smatra se potez kojim se sa table uklanjaju tri ili više povezanih kuglica iste boje. Kuglice koje ostanu da lebde nakon uklanjanja onih povezanih, nestaju sa table i tako udvostručuju broj ostvarenih poena tim potezom. Jačina ispaljivanja loptice određuje se na osnovu indikatora uz desnu ivicu ekrana.
Da ne bude sve tako jednostavno, ponuđena su dva režima igranja. U režimu strategije igrač ima neograničeno vreme da razmišlja. Svaki put kada hitac ne ukloni grupu kuglica, povećava se brojač neuspelih hitaca smešten u donjem desnom uglu ekrana. U arkadnom režimu se igra na vreme, pri čemu igrač ima tri sekunde da smisli gde će da pošalje kuglicu, a nakon isteka tog vremena povećava se brojač neuspelih hitaca. Kada se brojač napuni, na vrhu table se dodaje novi red kuglica za skidanje. Da bi se igra još malo zakomplikovala, ponuđena su četiri nivoa težine, koji određuju broj neuspelih hitaca od čak pet u najlakšem, do svega jedne dozvoljene greške u najtežem nivou. Pri podešavanju vrste igre bira se i način bodovanja. Kod klasičnog bodovanja treba što duže ostati u igri i skinuti što više kuglica, dok kod „snajper” bodovanja treba sa što manje hitaca ukloniti sve kuglice sa table. Svaki dobar rezultat se beleži u top 10 listi. 3D efekti i fizika kretanja kuglica su veoma kvalitetni, kao i sam vizuelni identitet igre. Pozadinske muzike nema, a zvučni efekti brzo počinju da smetaju. Ako imate da obavite neki posao, nemojte počinjati sa ovom igrom u pauzi, jer ćete lako zaboraviti na posao i trgnuti se iz nirvane nekoliko sati kasnije. Aleksandar UROŠEVIĆ | | |