![]() | ![]() |
![]() |
| ![]() |
| ||||||||||
Izađi napolje i srešćeš Hakera koji ima spremnu Pejdžerovu karticu. Idi do lokacije ispred kockarnice i popričaj sa Džejkom. Vrati se do sveštenikove sobe. Koristeći Pejdžerovu karticu otvori vrata. Pritisni crveni prekidač za zvono za misu. Dok sveštenik bude držao propoved, idi do Ritine kancelarije (otključaj je pomoću Pejdžerove kartice). Otvori orman (prva slagalica) i na senzoru ponovo upotrebi „magičnu” karticu. Uđi u tajne prostorije. Idi desno i na crvenom senzoru još jednom iskoristi Pejdžerovu karticu. Prođi kroz „tečni” zid koji će se materijalizovati. Pogledaj dnevnik Ivane Pavlovne koji leži na pultu. Klikni notesom na zvezdanu kartu kako bi je precrtao (dobićeš crtež u inventaru). Pažljivo pročitaj dnevnik. Nakon toga pojaviće se Džesika. Posle razgovora sa njom, ona će te odvesti do misterioznog Neksusa. To je zapravo sveštenik. Uslediće animacija, a ti ćeš se naći u vanzemaljskom gradu. Pomoću Pejdžerove kartice otvori vrata hangara. Idi prema levom izlazu, a zatim se uputi desno, prema vratima. Iskoristi istu karticu na svetlećem senzoru. Nastavi desno i razgovaraj sa vanzemaljcima. U toku sastanka pojaviće se Kontrolori. Ponovo ćeš biti vraćen u koloniju. Razgovaraj sa sledećim ličnostima: profesorom Veberom, doktorom Morganom, Majkom, Rouzom i Hakerom. Ritu ćeš zateći u tajnim prostorijama iza njene kancelarije. Popričaj i s njom. Vrati se u kockarnicu i izađi na hodnik. Presrešće te Riper. Sada imaš tačno petnaest minuta da spaseš Džesiku kojoj je na vrat postavljena programirana smrtonosna injekcija. Čim onesvestiš Ripera (to se događa automatski) snimi poziciju. Pregledaj njegovo telo i pokupi omamljivač (frizer) i pejdžer. Izađi iz sobe i idi do lokacije ispred kockarnice. Uzmi pejdžer iz inventara i klikni na levi taster. Pripremi frizer i sačekaj malo. Pojaviće se Maršal. U trenutku kada bude okrenut licem prema vratima, pucaj u njega. On će pasti omamljen. Pretraži ga i uzmi sledeće stvari: njegov omamljivač, crtež iz desnog džepa i magnetnu karticu iz levog. Uđi u kockarnicu i obavesti Hakera o tome šta se dešava. On će otići da pomogne Džesiki. Idi do Maršalove sobe. Ispred ulaza popričaj sa Slešom i on će ti otključati vrata. Uđi u sobu. Upotrebi omamljivač na zidnoj mapi i, kada zastor nestane, pokupi pištolj za ubrizgavanje implanta. Klikni na sef. Koristeći crtež iz Maršalovog džepa reši treću slagalicu. Konačno rešenje izgleda ovako:
Međutim, trka s vremenom se nastavlja, jer su ti Kontrolori za petama. Zato čim budeš ponovo povratio kontrolu nad sobom, snimi poziciju. Stavi Maršalovu karticu u čitač, odaberi opciju „BRIDGE ON” i klikni na „Transmit”. U desnom delu ekrana pojaviće se most. Čim ga pređeš, na čitaču odaberi „BRIDGE OFF”, pa „Transmit”. Most će se povući. Uđi u kontrolnu sobu. Pejdžerovom karticom klikni na desni crveni senzor na levom zidu. Iz pretinca uzmi implante i svoj „memorizer”. Vreme je da ukloniš biokontejner koji se nalazi u tvom telu. Uključi „memorizer” i selektuj kod koji si šifrirao u bazi na Mesecu (pogledaj prvo poglavlje). Klikni na opciju „Unscramble” onoliko puta koliko si to uradio prilikom šifriranja. Kada na ekranu dobiješ originalni kod, odaberi „Transmit” i biokontejner, u kome je sakriven vanzemaljski artefakt, ponovo će se naći u tvom inventaru. Izađi iz sobe i na opisani način aktiviraj most. Pređi ga. Uđi u svoju sobu i klikni na ormančić. Sledi nova slagalica. Ovoga puta rešenje se krije u zvezdanoj karti koju si precrtao iz dnevnika Ivane Pavlovne. Rešenje ima sledeći oblik, s tim što treba naglasiti da gornji levi i gornji desni kvadratić, zbog njihovih simetričnih oblika, mogu dovesti do zabune. Zato, ako se ormančić na otvori iz prve, rotiraj pomenute kvadratiće sve dok ne pogodiš njihov pravi položaj.
Ubrzo ćeš se naći u gradu. Nakon razgovora sa tvojim domaćinom, klikni na holografsku masku (holomask control), odaberi opciju „Reptoid Maintenance” i na kraju klikni na uzvičnik. Maskiraćeš se u Reptoida. Idi gore, a zatim prođi kroz izlaz desno. U velikom hangaru videćeš izlaz levo. Idi tamo i srešćeš grupu vanzemaljaca koji razgovaraju o svemirskom brodu koji kreće na put. Kada Reptoidi odu, u prostoriji će ostati jedan mali sivi tuđinac. Ubaci kontrolni implant u pištolj za implante i gađaj mališu. Tako ćeš preuzeti kontrolu nad njim. Pričaj sa Blumom (tako se zove) i raspitaj se o svemirskom brodu. Aktiviraj holografsku masku i klikni na uzvičnik. Vratićeš se u ljudsko obličje. Ubaci specijalni (crveni) implant u pištolj i pucaj u biokontejner. Implant će se naći u njemu. Aktiviraj „memorizer”, odaberi kod biokontejnera (isti onaj koji si već koristio prvi put, samo što ovoga puta nema potrebe da ga šifriraš) i klikni na „Transmit”. Biokontejner će se ponovo naći u tebi, ovoga puta noseći specijalni implant. Ponovo razgovaraj s Blumom i izrazi želju da se ukrcaš u brod. 3. Dorb Adiopter – Reptoid Interstellar Ship U ovom poglavlju možeš po želji voditi dve ličnosti – Vokera i Bluma. Prebacivanje s jedne na drugu vršiš pomoću dijaloške opcije: „Bloom, I need you to do something for me.” i obrnuto. Takođe, Voker i Blum mogu razmenjivati predmete iz inventara. Prebaci se na Bluma. Priđi konzoli i klikni na nju. Sukcesivno odaberi sva tri sprata i redom klikni na sve prostorije koje se nalaze u okviru njih (na ekranu treba da se ispišu njihovi nazivi). U ulozi Vokera ispitaj Bluma detaljno o svim delovima svemirskog broda. Nakon razgovora, kao Blum priđi vratima i na crvenom senzoru upotrebi STD magnetnu karticu. Uđi u hodnik. Istom karticom otvori prva vrata desno i uđi u skladište. Na desnoj polici nalazi se nekoliko bitnih stvari. Prvo, pogledaj opremu za održavanje (maintenance equipment), pritisni crveni taster na kutiji i pokupi ključ (maintenance key). Odmah pored nalazi se kutija sa alatom (hardware/tools). Pritisni taster i pokupi klešte za žicu. Konačno, nešto dalje naći ćeš elektronske komponente (electronic devices). Iz kutije uzmi dva komunikatora. Izađi iz skladišta, nastavi dalje hodnikom i dođi do lifta. Pritisni taster i uđi u lift. Odaberi nivo C (Level C). Priđi krajnjoj levoj komori za hibernaciju (cryo–boot), klikni na panel i otključaj ga koristeći ključ iz skladišta. Pokupi tank sa gasom i otkači obe žice (plavu i crvenu) iz njihovih ležišta. Uzmi prazni gasni tank iz držača pored komore. Vrati se na nivo D i ponovo uđi u skladište. Na desnoj polici sada ćeš naći kutiju sa elektronskim delovima (electronic parts). Pritisni crveni taster i pokupi Y–mikrodžek. Ponovo idi do sobe u kojoj se nalaze komore za hibernaciju. Pogledaj panel koji si ranije otvorio. Postavi Y–mikrodžek u levi mikroslot, a zatim priključi obe žice na Y–mikrodžek. Na upražnjeno mesto stavi prazan gasni tank i konačno zatvori poklopac. Tako si napravio malu diverziju na komori za hibernaciju. Vrati se u prostoriju u kojoj te čeka Voker. Reci mu: „Well, I think there is nothing left to be done!”, a zatim odaberi opciju „Let’s just sit and wait call for hybernation”. Nakon poziva putnicima da se odazovu hibernaciji, razgovaraj sa Vokerom i daj mu sledeće predmete: STD karticu, komunikator, napunjeni gasni tank i „memorizer”. Sada postavi i Bluma i Vokera pored samih vrata. Kao Voker otvori vrata koristeći STD karticu, a zatim brzo pređi na Bluma i uvedi ga u hodnik. Jedan Reptoid će ga videti i odvesti u hibernacionu prostoriju. U ulozi Bluma klikni na ekran komore za hibernaciju koju si ranije sabotirao i odaberi sledeće opcije „open boot” i „sphereblend”. Nakon toga lezi u komoru. Prebaci se na Vokera. Aktiviraj „memorizer” i odaberi „comm.link to container”, zatim „Transmit” i „Receive”. Primićeš šifru kontejnera koja će ti poslužiti da zatvoriš vrata. Klikni na kontejner, a zatim na prostor iza kutija. Spusti na pod tank sa gasom. Sada će uslediti jedna sekvenca u kojoj moraš biti izuzetno brz. Verovatno da nećeš uspeti da je izvedeš iz prve, ali uz malo vežbe, poći će ti za rukom. Najpre moraš izvaditi biokontejner iz svog tela da bi prošao skener na nivou E. To ćeš učiniti na već opisani način, uz upotrebu „memorizera” i koda koji si do sada već nekoliko puta koristio u iste svrhe. U momentu kada se biokontejner sa implantom nađe izvan tvog tela, štoperica će početi da odbrojava jedan minut. Za taj minut moraš uraditi nekoliko stvari. Najpre ponovo klikni na prostor iza kutija i biokontejner spusti na pod (pored tanka). Otvori ventil na tanku i gas će početi da ističe. Pomoću „memorizera” emituj šifru velikog kontejnera (opcija „Transmit”) i vrata će se zatvoriti. Što brže napusti prostoriju koristeći STD karticu na vratima. Prođi kroz honik i pozovi lift. Ako sve izvedeš kako treba, otprilike na tom mestu će isteći pomenuti minut. Kada nakon kratke sekvence ponovo dobiješ kontrolu nad Vokerom, uđi u lift i odaberi nivo E. Brzo izađi iz lifta, otvori prva vrata desno i stani na skener. Vrata koja vode u komandnu prostoriju će se otvoriti. Prođi desno i naći ćeš se na sigurnom. Pogledaj konzolu i odbij zahtev za hitno buđenje posade (opcija „deny”). Odbij i zahtev za prijem lifta na nivo E (ovo ćeš morati da radiš više puta, pošto se taj zahtev ritmički ponavlja). Pređi na Bluma i klikni na taster „Exit”. On će izaći iz hibernacione komore. Priđi liftu i pozovi ga. Brzo pređi na Vokera i klikni na konzolu. Sada ćeš na ekranu dobiti zahtev za prijem lifta na nivo C. Odobri ga („approve”) i Blum će moći da se ukrca u lift. U ulozi Bluma spusti se na nivo D i vrati se u prostoriju u kojoj si započeo ovo poglavlje. Pretraži telo onesvešćenog Reptoida i naći ćeš njegovu magnetnu karticu. Pomoću nje otvori vrata i izađi u hodnik. Idi jednu lokaciju napred i otvori prva vrata levo koristeći istu karticu. Priđi konzoli i pogledaj je. Sada sledi još jedna sekvenca u kojoj učestvuju i Voker i Blum, i koju moraš odraditi veoma brzo. Postupak je sledeći. Kao Blum klikni na taster „abort”. Pređi na Vokera, pogledaj displej i odobri postupak („approve”) koji je Blum upravo preduzeo (ukoliko se u međuvremenu pojavi zahtev za prijem lifta na nivo E, obavezno ga odbij). Vrati se na Bluma i redom odabiraj sledeće opcije: „set grav. gen. shutdown”, „affirmed”, „3 minutes”, „until we arrive at Draco system” i „affirmed”. Brzo prebaci scenu na Vokera i odobri sve ove postupke. Ponovo preuzmi ulogu Bluma. Upotrebi ključ na bravi u donjem levom delu konzole. Kada se otvori boks sa žicama, uradi sledeće: kleštima preseci sve žice (plave i crvene; ukupno dvanaest), sa izuzetkom one koja izlazi iz kvadratića obeleženog sa „SEC”. Izađi iz prostorije i pozovi lift. Prebaci se na Vokera i izdaj odobrenje za prijem lifta na nivo D. Ponovo pređi na Bluma. Uđi u lift i idi na nivo C. Klikni na ekran hibernacione komore koju si „frizirao”. Odaberi „open boot” (poklopac će se otvoriti) i „hybernation”. Lezi u komoru i biće ti postavljena dva pitanja. Na oba odgovori potvrdno. Prebaci se na Vokera i potvrdi početak postupka hibernacije za Bluma. Nakon toga priđi bilo kojoj antigravitacionoj komori (vitrifax) i odaberi „10 minutes”. Ovde je kraj pomenute sekvence. Nakon kraće vožnje, ponovo priđi konzoli i odaberi „disengage security lock”. Izađi iz prostorije, uđi u lift i idi na nivo D. Kreni hodnikom prema dole i otvori prva vrata levo. Stani na skener i, kada se vrata otvore, idi desno. Uslediće put do zvezdanog sistema Draco. Kreći se jedinim mogućim prutem sve dok ne dođeš do lifta. Klikni na portal, a zatim na amorfnu masu (flow). Sledi poslednja zagonetka u igri. Cilj je da obojiš sve prozirne kristale u odgovarajuću boju. Postupak je sledeći: kada prvi put klikneš na kristal, on dobija neku boju, a sledeći „klik” je uklanja. Ne postoji precizno rešenje ovog problema, no on nije mnogo težak – potrebno je samo da pratiš koje si kristale obojio i da klikćeš na prozirne. Uz malo sreće, zadatak ćeš ispuniti vrlo brzo. Nakon toga sledi finale, sa pomalo filosofskom porukom. Slobodan MACEDONIĆ |
| ||||||||||||
![]() | |
![]() | ![]() |
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |