KORAK PO KORAK<>
012001<><>

Blair Witch Volume One: Rustin Parr (2)

Uputi se ka Asgajinoj kući. Odjednom ćeš se ponovo naći okružen ljubičastom svetlošću. Napašće te „djien”, paukoliko čudovište sastavljeno od grana. Najpre moraš ukloniti (dodirnuti) kamenje koje leži na zemlji. Kada nestane poslednji kamen, „djien” će postati ranjiv. Tada pucaj u njega, sve dok ne uništiš sva srca (crveno kamenje koje visi sa grana). Smrt „djiena” prizvaće Džonatana Praja, lovca na veštice iz osamnaestog veka koji je pokušao da uhvati Eli Kedvard. Razgovaraj s njim i saznaćeš da je on sakrio svoj dnevnik u pećini blizu „Coffin Rocka”.

Nastavi da ideš kroz šumu sve dok ne sretneš belu sovu. To je znak da Asgaja želi da te vidi. Idi do njegove kolibe. Iz razgovora ćeš saznati da je Kajl Brodi posednut od strane demona i da je na tebi da ga oslobodiš prokletstva. Asgaja će ti dati „Unbinding twanu”, simbol koji ćeš koristiti pri isterivanju demona iz Kajlovog tela. Pokupi kesicu sa lekovima sa stola (prva pomoć) i municiju iz sanduka. Vrati se u šumu i idi do „Coffin Rocka”. Ne obaziri se na dečje duhove koji će te pratiti i moliti za pomoć. Kada stigneš do „Coffin Rocka” uslediće animacija i naći ćeš deo Džonatanovog dnevnika. Vrati se do Asgaje i obavesti ga o svom otkriću. On će tada zatražiti da mu otkriješ pravo ime demona Hec-aitomixa koji nastanjuje šumu već hiljadama godina. Na osnovu lista iz Džonatanovog dnevnika, Parovih zapisa i crteža sa zida njegove kuće, može se zaključiti da odgovor glasi: „Choo-nohgk-os”, ili, simbolički zapisano:

Asgaja će ti tada ispričati legendu o indijanskom dečaku osuđenom na večne muke pokraj stene „Coffin Rock”. Dobićeš „Bleeding Boy twanu”, simbol koji će ti omogućiti da oslobodiš zarobljenog dečaka u drugoj dimenziji. Konačno, saznaćeš i da postoji mogućnost da prevariš demona i postaviš zamku koja će ga držati narednih hiljadu godina. Uputi se prema gradu, jer sada moraš spasiti Meri Braun. Kada izađeš iz šume shvatićeš da je već svanulo.

4. dan – Burkitsvil

Uđi u školsku zgradu i razgovaraj sa učiteljicom. Saznaćeš da je novinska redakcija spaljena, a Horacije netragom nestao. Meri je viđena kako se igra sa Kajlom. Izađi iz škole i u sledećoj sceni ćeš se automatski naći ispred crkve. Uđi unutra i razgovaraj sa sveštenikom koji drži Meri za ruku. On će ti reći da je Kajl u sobi iza oltara. Čim se pojaviš tamo, Kajl će istrčati iz crkve. Prati ga. Trči za Kajlom i ne dozvoli da stigne do gradske kuće. Uhvati ga pre toga i doktorka će automatski upotrebiti „twanu” za isterivanje demona. Oslobođeni Kajl će priznati šta je činio, ali i ukazati na sveštenikovu krivicu. U tom momentu ugledaćeš sveštenika sa lopatom u ruci kako nekuda vodi Meri. Potrči za njima. Kad ih stigneš, ubica će ispustiti lopatu i početi da beži držeći Meri. Brzo uzmi lopatu sa zemlje, stavi je u poziciju za udarac i trči za beguncem. Moraš da ga stigneš pre nego što on i Meri dođu do staze koja vodi u šumu. Udari sveštenika lopatom po glavi i devojčica će konačno biti slobodna. Od nje ćeš saznati da si ti sledeći na spisku za likvidaciju. Posle kraće animacije sveštenik će se probuditi i u dvorištu škole će se pojaviti demoni. Trči u pravcu staze koja vodi prema šumi.

Naći ćeš se okružen lebdećim glavama koje očigledno nešto žele. Iskoristi cigarete koje nosiš sa sobom i glave će nestati. Kreni prema gradu. U tom momentu iz šumarka će se pojaviti neka starica. Prati je do njene kuće. Otvori vrata i uđi. Nekoliko puta pokušaj da započneš razgovor sa staricom, ali ona će uporno ćutati. U jednom trenutku će iznenada progovoriti i reći da uzmeš list hartije koji je spremila za tebe. List se nalazi zakačen na desnom zidu sobe. Pogledaj ga i videćeš da je pored tvog imena na njemu ispisana još samo jedna reč: „Oth-os-etzeh”. Vrati se u grad. Tamo će te presresti grupa žitelja Burkitsvila i optužiti te za zločine. U ključnom trenutku pojaviće se Strendžer i izgladiti stvar. Zajedno sa njim ući ćeš ponovo u šumu.

4. dan – šuma

Nakon nekoliko pređenih lokacija Strendžer će nestati. Pripremi svoje oružje „na gotovs” i poslednji put se uputi do Asgajine kolibe. Popričaj sa njim, i kada on zatraži da mu kažeš ime dimenzije u koju treba oterati demona Hec-aitomixa, ukucaj kombinaciju „Oth-os-etzeh”, odnosno:

Dobićeš istoimenu „twanu”. Nastavi put kroz šumu do lokacije markirane sa ‘X’. Najpre upotrebi „Othosetzeh twanu”, a nakon toga „Bleeding Boy twanu”. Zamka za demona je postavljena; samo je još potrebno da ga namamiš na pravo mesto. Idi do „Coffin Rocka” i ugledaćeš indijanskog dečaka koji neprestano krvari. Priđi mu i uzmi ga u naručje. Tada će se pojaviti Strendžer, ali ćeš istovremeno videti da se Hec-aitomix približava. Noseći dečaka, trči što brže možeš. Prati Strendžera, jer će on ispred tebe čistiti put od kojekakvih monstruma. Cilj je da stigneš do lokacije ‘X’ pre nego što te demon uhvati. Ostaje ti da odgledaš dirljiv i ne baš sasvim srećan kraj igre.

Slobodan MACEDONIĆ

 
Blair Witch Volume One: Rustin Parr (2)
Šta mislite o ovom tekstu?
Blair Witch Volume Two: Coffin Rock
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera