WoW Classic – reforma legende

Davne 2004. godine, Sunce je obasjalo World of Warcraft, MMORPG koji je na svom vrhuncu (negde oko druge ekspanzije) igralo 12 miliona ljudi širom sveta. Koliko ih danas igra nije poznato, pošto je Blizzard, nakon što je pao na pet i kusur miliona 2015. godine, prestao da se „hvali”. Razlozi za pad su brojni, ali ako se pitaju igrači koji su pred ekran seli pre 14 godina, prosto „nije to više to”. Brojno prisustvo ljubitelja „toga” Blizzard nije mogao ignorisati. Za početak je, uprkos peticiji od dvesta hiljada potpisa, skršio privatni vanilla server Nostalrius, zatim prestao da se prenemaže da li će, i počeo da se prenemaže kako će original vaskrsnuti. Još uvek se ne zna kada će se to desiti, ali je od skora poznato da će WoW Classic biti zasnovan na poslednjem patchu pre prve ekspanzije – 1.12 Drums of War. Zadatak, kako tvrde, nije puko emuliranje stare verzije, već prilagođavanje starog kôda novom režimu rada. Rezultat će, nadaju se, biti optimizovani i stabilniji stari WoW, sa poboljšanjem aspekata koji nisu tada najbolje funkcionisali, poput AI, spawninga i drop rate-a. Koliko će sve ovo biti uspešno zavisi od podudaranja nostalgičara i giganta oko toga šta je izazov, a šta bespotrebna muka.