Wiko intervju, IFA 2018

Na naša pitanja odgovarao je Marko Tekio (Marco Techio), produktni menadžer i specijalista za karakteristike telefona kompanije Wiko.

SK: Wiko u ponudi ima desetak novih telefona svake godine. Da li vam se takva strategija isplati, s obzirom da samo najveće kompanije (Samsung, Huawei) još uvek insistiraju na takvoj širini ponude, a da se mnoge kompanije srednje veličine zadovoljavaju skromnijim portfoliom?
Marko: Svi naši modeli imaju svoje kupce, a mi se trudimo da zadovoljimo sve ukuse u srednjem i nižem cenovnom segmentu. Da ovakva strategija ne daje rezultate, budite sigurni da bismo je promenili.

SK: Alkatel nema novih modela za drugu polovinu godine. Da li ih vaša kompanija još uvek smatra glavnim konkurentnom na evropskom tržištu, ili u drugom polugodištu imate nekog novog konkurenta sa kojim se intenzivno takmičite?
Marko: Rekao bih da su naši najveći konkurenti Samsung i Huawei, naravno, u cenovnom segmentu do 300 evra. Na tržištu se stalno pojavljuju novi brendovi (posebno Kineski), tako da smo konstratno na oprezu u pogledu cene i kvaliteta ponude.

SK: Da li ste zadovoljni pozicijom koju imate u Srbiji i prodajom vaših telefona?
Marko: U principu jesmo, postižemo ciljeve koje smo zacrtali, ali naravno da može i bolje. Pri tome pre svega mislim da bi saradnja sa operaterima mogla da bude mnogo bolja nego što je sad…

 

Tags

IFA 2018 Wiko