Poželjan Edge na Windowsu 10

Sa nešto jače od četiri procenata zastupljenosti (NetMarketShare), zaključak da Microsoftovom pretraživaču ne ide baš najbolje, sam se nameće. Busanje u grudi oko višeg stepena bezbednosti i manjeg opterećenja baterije do sada nije urodilo plodom, Firefox je i dalje na deset, dok Chrome dominira sa 62 procenata tržišta. U nameri da se porazna statistika promeni, Microsoft razmatra prilično očajničke marketinške poteze. Unutar Insiders programa, u toku je testiranje pop-up obaveštenja koje bi se ukazalo pri instalaciji bilo kog drugog browsera, sa porukom da je pretraživač već instaliran. Pod uslovom da preživi fazu testiranja, ovo obaveštenje se može očekivati u oktobarskom updateu za Windows 10, zarad čije promocije kompanija takođe pribegava „kreativnim” metodama. Sedmica nikako da se upokoji, pa joj Microsoft produžava radni vek, ali uz naplatu bezbednosnih updateova, koja će iz godine u godinu rasti. Postoji li izraz koji bi pravično opisao ovakvu praksu… a da, reketiranje!