IGTV – Instagramov YouTube

Sa milijardu korisnika koliko trenutno ima, za očekivati je da Instagram pohita ka prestolu kompanija koje se bave vizuelnim sadržajem, koji trenutno greje zadnjica YouTubea. Popularni specijalista za fotografije uvećava trajanje korisničkih video snimaka sa jednog minuta na čitav sat. Dostupan i na glavnom ekranu (ikonica u obliku TV-a iznad ‘Stories’) i kao zasebna aplikacija, IGTV će emitovati, shodno stvaraocu, video snimke vertikalnog formata. Pošto se na YouTube udara, red je da se od njega i pokrade, te će, kada se razvije, aplikaciju krasiti kanali autora, pretplate na njih, opisi snimaka i linkovi ka sajtovima van Instagrama, preporučeni i popularni snimci, obaveštenja o novom sadržaju i nastavak gledanja „tamo gde se stalo”. Poduže snimke mogu kačiti svi osim vlasnika novonastalih, kao i naloga sa malobrojnim pratiocima, ali će opcija vremenom i njih obuhvatiti. Reklama još uvek nema, ali će ih zasigurno biti kada Instagram osmisli način za monetizaciju. Za razliku od Facebooka koji je autore plaćao u propaloj nameri da pokrene svoj Facebook Watch, autori IGTV-a novac mogu očekivati isključivo od oglašivača. Njih će svakako biti, jer se, prema procenama, očekuje da Instagram zaradi pet i po milijardi dolara na području SAD 2018. godine