Computer graphics & arts konferencija – 16. i 17. novembra u Jugoslovenskoj kinoteci

Kako izgleda rad sa velikim svetskim studijima, gde sve i kako mogu da se probiju domaći talenti, ali i kakve trendove uspostavljaju rame uz rame sa velikim igračima u industriji kompjuterske grafike samo su neke od tema koje pokreće ovogodišnja konferencija!

Tokom dva dana posetioci će od uspešnih srpskih artista moći da čuju brojne zanimljive i stručne insajderske informacije iz svetskih kompanija gde ovi domaći talenti grade karijere. Vladimir Ilić govoriće o svom radu na „Star Trek“ serijalu, Sava Živković podeliće svoje iskustvo stečeno prelaskom u rediteljske vode, dok će Ana Uzelac i Kosta Mihailovski (Bunker VFX) zajedno sa Karstenom Birnetom (Nordeus) i Vladimirom Kuzevskim (3Lateral) pričati o važnosti okupljanja kvalitetne zajednice. Praktične trikove i preporuke kada je animacija u pitanju, otkriće Nenad Mitrović koji je prethodne tri godine proveo u Beču, radeći na animiranom hit serijalu „Talking Tom and Friends“.

Razvijajući međunarodni karakter, CGA Belgrade okupiće tokom dva dana i brojne inostrane stručnjake iz oblasti vizuelnih efekata. Tako će prvi dan otvoriti čuveni profesor Univerziteta u Sidneju Majk Sejmour, jedan od glavnih zagovornika digitalnih ljudi, dok će na kraju dana o radu na filmu „Blejd Raner 2049” govoriti Šahin Tusi. Drugi dan otvara reditelj Viktor Peres koji će govoriti o tome na koje načine i uz pomoć kojih trikova je iskustvo stečeno kroz rad na holivudskim blokbasterima moguće primeniti na filmove sa znatno manjim budžetom. Ekipa nemačkog Woodblocka otkriće šta se sve dešava kada se pet prijatelja zatvori sa svojim računarima, nošeni samo jednom mišlju – da otvore svoj studio za animaciju.

Program ovogodišnje konferencije biće podeljen u dva dela. Glavni „Know It All“ program uz pomenute prezentacije obuhvata i nekoliko panel diskusija na kojima će se govoriti o ulozi virtuelne realnosti u podsticanju kritičkog razmišljanja, igranju na granici između između komercijalnih zahteva industrije i autorskih radova sa izraženom umetničkom crtom, uticaju vrituelne produkcije koja dosadašnje posmatrače pretvara u aktivne korisnike. Prateći „Know How“ program posvećen je tehnički zahtevnijoj strani industrije, sa predavanjima i radionicama na kojima će posetioci moći da dobiju što korisnije i praktičnije savete za rešavanje aktuelnih problema u svetu kompjuterske grafike.

Sva dešavanja 16. i 17. novembra besplatna su za sve posetioce CGA Belgrade konferencije, uz obaveznu registraciju putem sajta cgabelgrade.com. O tome koliko je veliko interesovanje za ovogodišnju konfereniciju najbolje govori podatak o premašenih hiljadu registrovanih posetilaca!