30.12.2018, 21:34 | #12801 |
Deo inventara foruma
Član od: 24.10.2005.
Lokacija: ************
Poruke: 8.662
Zahvalnice: 2.262
Zahvaljeno 1.922 puta na 1.405 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
|
30.12.2018, 23:08 | #12803 |
Starosedelac
Član od: 15.7.2016.
Poruke: 1.396
Zahvalnice: 104
Zahvaljeno 481 puta na 282 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Solo: A Star Wars Story (2018)
https://www.imdb.com/title/tt3778644/?ref_=nv_sr_1 Solo nije najgora stvar koju sam video niti proizvodi bes od strane fanova kao recimo Epizoda I, ipak smatram da je film potpuno bespotreban, nešto što nije trebalo da se desi ali to je Dizni nažalost. Ovo je Star Wars film koji niko nije želeo, a sam pokazatelj je bila problematična produkcija koja se dešavala iza scene što je dovelo do toga da film pukne na bioskopskim blagajnama, glumac koji glumi Han Sola očigledno pokušava da imitira Harrison Forda i to poprilično neuspešno ipak je jedan Harrison Ford, što se tiče samog filma bilo je veoma teško pregurati do samog kraja, osim što je dosadan ima i nekih momenata koji se moraju videti da bi se poverovalo, od toga kako je Solo upoznao Čubaku do kako je naš naslovni junak dobio ime i urnebesno je koliko je loše, sam monenat izaziva prevrtanje u stomaku a atmosfera je nekako mračna i same boje odnosno ton filma je nekako braon i to je tako tokom celog filma, ipak nije sve tako crno, od svih glumaca jedino je Woody Harrelson bio solidan u svojoj ulozi na moje iznenadjenje ali ne spašava sam film. Kao i svi ostali čekam Epizodu IX da vidimo i to čudo, kad se samo setim šta se sve izdešavalo (i to mnogo) u prošloj epizodi The Last Jedi da ne znam šta će da urade??? Ocena - 6/10 Poslednja ispravka: code master (31.12.2018 u 0:46) |
31.12.2018, 0:52 | #12804 | |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 1.956
Zahvalnice: 47
Zahvaljeno 769 puta na 462 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Citat:
|
|
31.12.2018, 15:37 | #12805 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.334
Zahvalnice: 793
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Aquaman (2018) -
Gledao u 3D, solidno ostvarenje i ima svega do duse mozda duzi no sto treba ali ok. 6.5/10 The Domestics (2018) - Najbolji review koji sam video za ovaj film kaze "It's ok" i to je to, B film koj pozajmljuje puno od filmova The Warriors (1979) Mad Max trilogije i slicnih. 4.5/10 Pyewacket (2017) - Epa Adam MacDonald je neko na koga definitivno treba obratiti paznju i pratiti sta ce sledece napraviti jer mene je inznenadio svojim prvim filmom Backcountry (2014) gde sa skromnim budztom imate vrlo kvalitetan film gde se bas i ne vidi nedostatak novca jer reditelj shvata da su likovi ti koji nose film, e sad njegov drugi film Pyewacket (2017) za mene je jos bolji. Film radi bas sve sto treba polako natenane bez zurbe opet likovi su ti koj nose film kako bi kasnije sve sto se desava imalo smisla i delovalo bas onako kako treba da deluje u ovakvom tipu filma Drama/Horror i moja jedina zamerka je sto mogo da bude makar malo duzi nekih 10/15 minuta ali sad sta je tu je. PREPORUKA Smatram da su mu malo vise na radaru ova dva filma MacDonald-u bi sledeci projekat bio neki od Avangers filmova ili neki od ultra popularnih ekranizacija stripovskih junaka. 7.7/10 White Boy Rick (2018) - za razliku od Adam MacDonald-a Yann Demange ciji prvi film '71 (2014) me odusevio i takodje ga smatram za nekog cij razvoj treba pratiti i jedva sam cekao njegov drugi film moram da priznam da sam razocaran, nekako ili mi prica nije nista posebno i ako je inspirisana stvarim dogadjajima ili reditelj a mislim da je pre to nije imao dobar scenario. Takodje glavni lik je za mene promasaj tj bolje reci glumac koji glumi glavni lik Richie Merritt deluje polu retardirano polu ne zainteresovano makar meni. Poprilicno dosadno i tesko mije zadrzavao paznju mozda i zbog promene ritma gde cas bi da bude fast pace kriminalisticki cas bi da bude real lufe drama pa mi sve deluje zbrckano i prepuno rupa. 4/10 |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Nestor na korisnoj poruci: | ||
Remedy (2.1.2019) |
31.12.2018, 20:27 | #12806 |
Veteran
Član od: 9.4.2010.
Lokacija: Fantasy land
Poruke: 885
Zahvalnice: 68
Zahvaljeno 230 puta na 154 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
A Simple Favor
Симпатичан хумор са 1 стране, пре свега захваљујући Ани Кендрик, али са друге стране и озбиљност иза лика Блејк Лајвли (која иначе плени и глумом и лепотом). Заплет у позадини, са мало детективског њушкања, је одлично спроведен. Крај је упечатљив. Љубитељима квалитетне драме, без забушавања, сигурно ће се свидети. Оцена 7,5/10. Disobedience Квалитетна еротска драма где се са 1 стране сукобе пожуда и љубав, а са друге конзерватизам и традиција и у том смеру се креће однос 2 жене које не крију афекцију 1 ка другој. Приказано је одлично, без трошења минута на гледање како 1 особа стоји или дише, већ се радња одвија тако да су све сцене квалитетно испуњене. Задњих пола сата је могло бити доста краће, али не узимам за велику ману. Оцена 7,5/10. Alpha Јединствена прича о нераскидивој вези човека и животиње, у овом случају вука од ког је настао наш најбољи пријатељ, пас. Свиђа ми се како је текла прича, приказ дивљине пре 10.000 година, приказ коришћеног језика, верност у приказу тадашњих људи и одлична глума, тај осећај реалности. Вук је мила животиња и верна и приказ узајамног поштовања и пожртвованости у овом филму је невероватна. Задње сцене су поплава позитивних емоција. Оцена 7,5/10. Crazy Rich Asians Прелепе азијаткиње, дивна романтична комедија и љубавна прича прожета добрим заплетом и породичном драмом. Њихови обичаји су изузетно занимљиви, као и начин живота. Има доста енергије у филму и то се преноси на гледаоца, а Сингапур изгледа боговски. Једва чекам наставак. Оцена 7,5/10. Furious (Legenda o Kolovrate) Тражећи неке историјске филмове, наишао сам на овај руски епски спектакл и мада се у почетку чинило испод просека, све касније је било боље и боље, посебно након првих пола сата када радња иде далеко квалитетније у смислу саме приче и тактичког надмудривања. Нисам љубитељ руских филмова и њиховог језика (који ми је упадао у очи док сам гледао ово), али морам признати да сам на крају остао импресиониран (задњих пола сата је мелем за очи љубитеља историје) у сваком смислу. Такође, легенда о Коловрату је слична Леонидиној са персијанцима, само што су изгледа услови ратовања били тежи у тадашњој Русији због зиме, али мање позната легенда, те је лепо сазнати нешто ново из историје. Ово је истинит догађај (али без преувеличавања) који је заиста фасцинантна прича храбрости, части и лојалности држави (или тада, једноставно – народу). Оцена 7,5/10. The Darkest Minds Квалитетан, са не толико убедљивим крајем, осим ако није остављен простор за наставке. Глума, ефекти, радња, све је добро, као и акционе сцене и борбе. Ко воли приче о особама са суперснагом, мутантима уз квалитетну акцију, ово задовољава. Оцена 7,5/10. |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Romantic na korisnoj poruci: | ||
Remedy (2.1.2019) |
31.12.2018, 21:23 | #12807 |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 1.956
Zahvalnice: 47
Zahvaljeno 769 puta na 462 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
INVASION OF THE BODY SNATCHERS (1978)
Izvrstan klasik i tematski rimejk originala iz 56-e, sa fokusom pomerenim iz hladnoratovske paranoje tamo, u ovom slučaju ka urbanoj otuđenosti i eliminacije personalnosti kod pojedinca. Osim gomile kultnih scena i legendarnih glumaca iz mlađih dana, film krasi i vrhunski odrađena, napeta, atmosfera, mnogo vizuelno efektnih scena u kojima dominira mrak i senke (naročito u poslednjoj trećini filma), odlično odrađeni specijalni efekti za taj period, uz provejavanje uspelog osećaja karpenterovske izolovanosti male grupe ljudi u gradu kao što je San Francisko. Icing on cake, najbolji kameo na početku filma ikada |
1.1.2019, 19:56 | #12808 |
Veteran
Član od: 9.4.2010.
Lokacija: Fantasy land
Poruke: 885
Zahvalnice: 68
Zahvaljeno 230 puta na 154 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Halloween серијал (игнорисао сам само 3. део и Halloween: Resurrection, као филмове које не сматрам доличним)
Halloween (1978) Квалитетно, али је ово више деловало као трилер него хорор, са језивом музиком и чувеним негативцем. Чињеница да нема логичног објашњења за догађај са почетка и још пар ствари, чини да се лакше препустимо психи Мајкла Мајерса, али након толико одгледаних филмова, овај хорор мени, искусном филмофилу, није био страшан (чак сам пар пута преврнуо очима). Можда је био страшан, легендаран у своје време, али не више. Скоро свака сцена се могла наслутити као и куда ће тећи радња. Можда ће почетнике уплашити. Оцена 6/10. Halloween II Прави слешер и хорор, са већом напетошћу него у 1. делу и са далеко бруталнијим Мајклом, а открива се и разлог зашто је кренуо против Лори. Оцена 7,5/10. Halloween 4: The Return of Michael Myers Тек нешто мање бруталан Мајкл у наставку, са добром причом и одличним глумом, посебно оне девојчице. Крај филма сигнализира Мајклову клетву. Оцена 7/10. Halloween 5: The Revenge of Michael Myers Наставља се од задње сцене претходног, а на сличном је нивоу. Овде се први пут назире и неки облик Мајерсове људскости. Оцена 7/10. Halloween 6: The Curse of Michael Myers (Producer’s Cut) Можда и најразрађенија прича о Мајерсу до сада. Говори о његовом проклетству и рађању зла. Филм је и даље слешер, али се више води причом и ликовима него раније. Пол Рад је пријатно изненађење. Оцена 7/10. Halloween H20: 20 Years Later Лори Строуд се вратила, уз објашњење свог одсуства, мада ни то не помаже против Мајерса. Радња се брзо одвија, без неке патетике и развлачења као у претходним деловима. Можда и најбољи још од од 2. дела, уз доста препознатљивих глумаца. Крај филма је уједно и савршен крај оригиналног серијала, пре рибута/римејка Роба Зомбија. Оцена 7,5/10. Halloween Сећам се поприлично давно да сам ухватио крваве детаље са почетка овог филма, не знајући ни шта гледам, јер нисам био филмофил као сада, а сада могу рећи да је ово малтене савршен филм у сваком погледу сем у избору Лори Строуд, јер су ту морали изабрати фацу која остаје памтљива. Ово је origin story Мајкла Мајерса, са детаљним приказом онога што је довело до његовог лудила, приказом запрепашћујуће бруталности ка свима као и доста другачији облик конекције са сестром него у ранијим филмовима. Видимо дакле и остатке људскости. Свиђа ми се како је снимано, углови камера и јако добра глума. Задња сцена ми је непознаница, зашто се онако одиграло, али је јако добро испало. Морам признати да сам на неки начин импресиониран начином на који је ово испало, с обзиром да је визија Роба Зомбија веома крвавија, бруталнија, са наведеним назнакама људскости на моменте, а не да је само нека машина за убијање која иза себе нема објашњење зашто, шта, како. Овде се постиже тај спој већ у једном филму. Оцена 7,5/10. Halloween II Донекле разочаран, јер колико год почетак био бруталан, има много непотребног, а могло је бар 20 минута краће. Доста је насилан, али је проблем сама прича. Ова путања је потпуни промашај, што је штета с обзиром на претходни филм. Оцена 4,5/10. Halloween (2018) Нисам имао нека очекивања, мада је Мајкл и овде поприлично бруталан. Било је кринџи сцена, где по искуству знате шта ће отприлике уследити (то ме нервирало), а било је и добрих сцена. Као целина ми није скроз легло, просто јер се надовезује скоро пола века на радњу из 1. филма (превелики размак), а и морало је трајати бар 10 минута мање. Могло је боље испасти, али добро. Знамо да ће да музу серијал док не узму задњи евро, али реално је ставе тачку на ово или да крену са серијом или пак, да опет рибутују са новим ликовима (што би био велики ризик). Оцена 6/10. |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Romantic na korisnoj poruci: | ||
Remedy (2.1.2019) |
1.1.2019, 23:59 | #12809 |
Deo inventara foruma
Član od: 24.10.2005.
Lokacija: ************
Poruke: 8.662
Zahvalnice: 2.262
Zahvaljeno 1.922 puta na 1.405 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Deadpool 2 (2018), https://www.imdb.com/title/tt5463162/
Foul-mouthed mutant mercenary Wade Wilson (AKA. Deadpool), brings together a team of fellow mutant rogues to protect a young boy with supernatural abilities from the brutal, time-traveling cyborg, Cable. Fun, fun, fun, fun Obavezno odgledati ili što bi Deadpool rekao: "Dónde está la biblioteca?" |
2.1.2019, 22:42 | #12810 |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 1.956
Zahvalnice: 47
Zahvaljeno 769 puta na 462 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
THE HOUSE THAT JACK BUILT
Bizaran, morbidan, mučan, filozofski, nasilan, komičan, groteskan i umetnički uvid u um serijskog ubice, sa sjajnom režijom Larsa Von Trira i efektnim vizuelnim momentima, naročito pred kraj. Met Dilon apsolutno briljantan, a poseban treat je Bruno Ganc kao njegov sagovornik/saputnik. |
3.1.2019, 21:35 | #12811 |
Deo inventara foruma
Član od: 22.10.2007.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.021
Zahvalnice: 231
Zahvaljeno 404 puta na 330 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
The Old Man & the Gun (2018)
https://www.imdb.com/title/tt2837574/ Film koji pokušava da do koske iscedi harizmu Roberta Redforda, te ga kamera zaljubljeno prati na svakom koraku. Džaba, omatorio je, i faca mu nije više baš prijatna za gledanje. Svejedno, interesantan scenario i dobra ekipa čine ovo više no gledljivim. P.S. Nadao sam se da će neko drugi referisati o ovom filmu, jer je kod mene teška kriza zasićenja, i totalno sam bez inspiracije. Može li neko da mi preporuči neku stariju, klasičnu seriju na PM. Poslednja ispravka: Suad Novic (3.1.2019 u 23:50) |
4.1.2019, 1:07 | #12812 |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 1.956
Zahvalnice: 47
Zahvaljeno 769 puta na 462 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
BURNING
Ubitačno spor i iskreno predosadan, sa nikakvim pejofom na kraju, bez obzira na zanimljivu postavku i generalnu priču (i prisustvo Stivena Jeuna, Glena iz Walking Deada, u sporednoj ulozi). Onome ko je montirao film treba suditi u odsustvu, abizmalna količina predugačkih, monotonih kadrova koji ni na koji način ne grade atmosferu ili služe ičemu, stiče se utisak da je praktično sav materijal koji su snimili za potrebe filma (koji se onda dodatno secka i uklapa u efektno pakovanje) ovde bez ikakvih skraćivanja ubačen u film (otud i trajanje od dva i po sata). |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Pipboy na korisnoj poruci: | ||
torivoje (4.1.2019) |
4.1.2019, 9:11 | #12814 | |
Banned
Član od: 28.4.2009.
Poruke: 919
Zahvalnice: 162
Zahvaljeno 273 puta na 199 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Citat:
The Nihon Review je često veliko zakeralo,ali ti može dati solidan početni uvid u tematiku. Promeni pretraživač - DuckDuckGo izbacuje drugačije linkove. Poslednja ispravka: torivoje (4.1.2019 u 9:18) |
|
4.1.2019, 17:36 | #12815 |
Veteran
Član od: 7.7.2011.
Poruke: 706
Zahvalnice: 262
Zahvaljeno 130 puta na 101 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Znaci po recenziji` za preskakanje?!
Cude me onolike zvezdice?! Jeste vala, dobar je....dobijam sve neke slovacke stranice kao i "crnca bez jaja"?!!! Suade, zanemari Tv i uzmi koju knjigu citat.To meni bolje pomaze. Orbiter 9 (2017) https://www.imdb.com/title/tt3469798/?ref_=nv_sr_1 Osrednja dramica sa vrlo blagom izvedbom akcionog dijela. Tematski bi se mogao uporediti sa The Island (2005). Ipak po in/exterijeru ne pripada trash-jeftinoj produkciji. 4.5/10 |
4.1.2019, 19:15 | #12816 |
Novi član
Član od: 14.11.2017.
Lokacija: Novi Sad
Poruke: 17
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 2 puta na jednoj poruci
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
|
4.1.2019, 22:24 | #12817 |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 1.956
Zahvalnice: 47
Zahvaljeno 769 puta na 462 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
ACCIDENT MAN
Zabavan, borilačko-crnohumorni flik sa raspoloženim Skotom Edkinsom (koji upadljivo kanališe Stejtama iz Sneča), efektnim neo-noir british vajbom i uspelim forama i fazanima. Borbe su malo klanki i ne preterano uzbudljivo koreografisane (ili je to utisak posle izlaganja većem broju indonežanskih eksplozivnih krljanja u poslednje vreme), ali je pravo čudo šta su sa upadljivo mršavim budžetom uspeli da postignu ovde (sad neki nastavak, sa mnogo više para i da ga režira Gaj Riči, ih). |
5.1.2019, 1:44 | #12818 |
Veteran
Član od: 5.11.2005.
Poruke: 826
Zahvalnice: 177
Zahvaljeno 199 puta na 154 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Verujem da ovo nije serija koja ce ti biti interesantna, ali si me podsetio, pa mozda nekome bude. Jesenas sam usled nedostatka novijih serija (ne varim ove superherojske) poceo da gledam Miami Vice. Interesantna stvar, u prvih 15-ak epizoda su prodefilovali (uglavnom u ulozi negativaca) Bruce Willis, Michael Madsen, John Torturro i Pam Grier. Steta sto tehnologija snimanja nije bila na visem nivou, ima sjajnih kadrova ali su boje isprane.
Baby Driver Pre nego sto sam poceo da gledam ocekivao sam da cu ga prekinuti posle 5-10 minuta. Onda mi se dopalo kako je snimljena prva scena jurnjave (koji automobil je koriscen, kamera, zvuk), pa sam nastavio. Glavni glumci su korektno odradili posao, akcione scene i scene jurnjave su ok. Naravno od ovakvih filmova se ne ocekuju razradjeni likovi i originalna prica nego lagana zabava, to se i dobija. |
5.1.2019, 21:31 | #12819 |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 1.956
Zahvalnice: 47
Zahvaljeno 769 puta na 462 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
FIRST MAN
Zanatski korektno odrađeno i ništa više od toga, sa predvidivim smenjivanjem reda drame, pa reda tehnikalija oko misija, pa red tragedije, pa red besne-žene-koja-nije-ukapirala-šta-znači-kad-se-udaš-za-testnog-pilota, pa sve tako ukrug (uz krajnje sporadično osvrtanje na utrkivanje sa Rusima u svemirskom programu i finansijskom opravdanju slanja posade na Mesec). Filmu bolno nedostaje nekog šarma i živosti, što nije najviše zasluga samog Rajana Goslinga koji je u svom full us**n-golub modu tokom celog filma. |
5.1.2019, 21:57 | #12820 |
Član
Član od: 1.5.2010.
Poruke: 175
Zahvalnice: 23
Zahvaljeno 20 puta na 18 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Одморих...
Jesse Stone Stone Cold (2005) па до Jesse Stone: Lost in Paradise (2015) . С тим што овај задњи још нисам погледао, али до сада ме ни један није разочарао и поред промјене оригиналног сценаристе од 2010. године. Послије гомиле феминизираних мушких улога Том Селек је право освежење. 7.5/10 |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
filmovi, preporuka, review |
|
|
Slične teme | ||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Da li neko zna koji je ovo film? | DJ_MY_SOUL | Kompjuteri i film | 2589 | 9.4.2024 13:29 |
Najbolji horror film ikad napravljen? | FRIghTMaN | Kompjuteri i film | 734 | 6.11.2013 1:57 |
Problem tokom gledanja filmova, tacnije steka mi slika a zvuk ide normalno | Dijenek | Kvarovi | 27 | 15.5.2010 13:19 |
Slabiji zvuk govora od ostatka zvukova (prilikom gledanja filmova)... | polarnimeda | Operativni sistemi | 2 | 14.10.2008 13:12 |
Taj film... | aerochivija | Brbljaonica | 15 | 20.7.2008 21:46 |