Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Play > Akcione igre
Uputstvo Članstvo Kalendar Današnje poruke Pretraži

Akcione igre First-person-shooteri i slično...

Odgovor

Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 25.10.2010, 15:07   #1001
dex3108
V.I.P. Test Play

Član od: 1.6.2008.
Zahvalnice: 300
Zahvaljeno 8.487 puta na 3.998 poruka
Određen forumom Re: Call of Duty: Black Ops

Bonus Round Chapter 3
dex3108 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku dex3108 na korisnoj poruci:
Rkoma (25.10.2010)
Stara 25.10.2010, 15:29   #1002
JAZO
Deo inventara foruma

Član od: 2.2.2010.
Zahvalnice: 783
Zahvaljeno 1.223 puta na 731 poruka

A ja se secam da je bila vikend akcija mw2 u games 3000 din dok traju zalihe (ili 3999 ali mislim da je bila 3000)
JAZO je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 25.10.2010, 16:11   #1003
dEXE
Član

Član od: 20.7.2010.
Zahvalnice: 1
Zahvaljeno 12 puta na 8 poruka

Citat:
HSVstoned kaže: Pregled poruke
ja stvarno ne znam koji je vama kuran,pa dok izadjes napolje i vratis se kupio si na wa+++u bb a za multi ce se izvaliti dok predjes.
pa znas kako, ko voli neku igru a ima mogucnosti zasto da ne kupi, ne neku tipa odigram singleplayer za 3 dana i cao, ali za igru koju sa ortacima picis klanski u multiju bar godinu dana, i kad preracunas koliko te svaki dan kosta, nije glupo dati pare... ja recimo uglavnom samo cod igram i sad pomalo coh-u online, i imam sve originale od cod-a 2, a da pri tome ni jedan cod nisam odigrao u singleplayer-u (mada znam da je greota)...
a pored toga, nece ga izvaliti, kao sto nisu ni za bad company, jednostavno nema public server fajlova, a i da ima, vece je i lepse uzivanje igrati u originalu, bar je manja mogucnost da naidjes na citera...
dEXE je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 25.10.2010, 17:07   #1004
Thunder
Član

Član od: 25.5.2007.
Zahvalnice: 121
Zahvaljeno 81 puta na 51 poruka

Citat:
nexexcalibur kaže: Pregled poruke
kod nas je 6000...a najmanja cena online je 45 evra...

"60 EVRA JE 60 EVRA" sam napisao zato sto ne znam zbog cega cena njihove igre odstupa od cena svih ostalih igara i po cemu su njihove igre zasluzile tih dodatnih 10 evra...to mene nervira...plasim se da ce i ostali izdavaci uskoro reci, "kad mogu oni, sto ne bi mogli i mi"
Jel potvrdjeno da je kod nas 60e?, ja sam tu cenu video samo na computerland sajtu, i tamo pise da je to ocekivana maloprodjana cena, i da je podlozna promenama...

Sa drugiom delom poruke se slazem.
Thunder je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 25.10.2010, 17:27   #1005
nexexcalibur
Deo inventara foruma

Član od: 23.2.2009.
Zahvalnice: 1.639
Zahvaljeno 3.775 puta na 1.843 poruka

Citat:
Thunder kaže: Pregled poruke
Jel potvrdjeno da je kod nas 60e?, ja sam tu cenu video samo na computerland sajtu, i tamo pise da je to ocekivana maloprodjana cena, i da je podlozna promenama...

Sa drugiom delom poruke se slazem.
pa ti kad preorderujes preko computerlanda platices 6k...mogu oni da menjaju posle cenu koliko hoce, ti si dao ogromne pare...

nisam primetio da je jos neki domaci sajt ponudio black ops...sto ne znaci da nece prodavati...

btw izgleda cu i ja uzeti ovo cudo, najverovatnije dobijam neocekivani priliv monete
nexexcalibur je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 25.10.2010, 17:56   #1006
noradg
Član

Član od: 5.5.2008.
Zahvalnice: 11
Zahvaljeno 3 puta na 3 poruka

a od konfiguracije sta zahteva?......
noradg je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 25.10.2010, 18:15   #1007
federer
Veteran

Član od: 15.9.2008.
Zahvalnice: 447
Zahvaljeno 51 puta na 42 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku federer Slanje poruke preko Skypea korisniku federer

Citat:
dEXE kaže: Pregled poruke
Evo misljenja jednog ozbiljnog COD igraca, znaci onako iz prve ruke a ne reklamno developersko filovanje...

The following is a write up of the closed beta on 360 by a well know UO, Cod2, and WAW mod/map maker and one of the creators of the WAW base assault mod, Cornrow Wallace (Thu Oct 21, 2010)

Recently I was allowed to join the closed beta for Black Ops MP on Xbox 360, and with it ending today, I'm going to share my impressions as well as a few facts possibly not known by some.

First I have to say when I saw the reveal trailer months ago I felt nothing but disappointment, thinking that this game was nothing but a Modern Warfare 2 ripoff, and I couldn't have been more wrong. While the game does borrow many things from MW 2, it is far from a clone.

Initially the beta only featured DM and TDM; not really my preferred gametypes, but what the hell. Right off the bat the thing I noticed is the maps are huge compared to MW 2 maps. The average MW 2 map is just big enough to not be able to throw a grenade from your spawn into the enemy spawn. The 4 maps in the beta (Cracked, Launch, Radiation, Summit) are amazingly highly detailed and made for some awesome gameplay.

Cracked
"Cracked" is a heavily battle damaged city with tons of cover & hiding places. It's one of the larger of the 4 maps, yet still maintains a perfect 60fps at all times. Great for SD (search & destroy) and DEM (demolition).

Launch
"Launch" may be the most visually stunning Call of Duty map ever made; to call it "highly detailed" doesn't even do it justice. The entire map takes place on a huge launch pad of a rocket, which eventually takes off during the round, deafening anyone near it & shaking the screen, also killing any players under it. I played this map in TDM mostly and it's perfect for it.

Radiation
"Radiation" is a medium sized map which also features some very impressive off-map animation; in which a large saw (much like this one) rotates into position, descends & kicks up a huge dust cloud. In the playable area of the map there are 2 large horizontal blast doors that can be opened & closed via buttons on either side by holding the Use button/key. It may seem unnecessary, but when one of your objectives is right there in DEM or DOM (domination), those controls can mean the difference between a win or a loss. The map overall is very well designed, of particular note is the interior of the factory with a moving conveyor belt that you can ride up to the second level, and amazing lighting & fx on the tanks in the main room.

Summit
"Summit" is the winter map first shown in the MP reveal trailer with the camera spike. It's the smallest of the 4 maps but still larger than the average MW 2 map. The map features lots of high & low points and awesome blowing snow fx. Perfect DOM map.

The player customization is just as cool as it seemed. Small improvements make class editing much faster & easier. For example, in previous CoD games if you already had your primary weapon of choice set in your class but you wanted to add an attachment, you need to cycle through all the Primary Weapon choices again just to get to the Attachments section. Now when you select your Primary Weapon, all your options are already laid out for you, such as attachments, camo, playercard & clan tag. Also, when you buy a new attachment or perk, you're given the option to "buy & equip", saving you valuable time editing a class between rounds.

The one aspect of Black Ops I found myself focusing on every time I played was the sound. Not only are the weapons sounds perfect, but the changing reverb & tone from room to room is much more noticeable and really helps set the mood for each map. One of the coolest parts of the sound in Black Ops is how all the weapons sounds change naturally from a distance; they're so realistic sounding it sounds like you're hearing a real war going on in the distance.

Treyarch has taken the best parts of World at War & MW 2 and combined them, while removing some huge things that made the previous games feel like arcade shooters. The biggest feature is that kills gained from killstreaks no longer count towards your next killstreak. For example, if you get 3 kills & call in an RC car, then get 2 kills with it, you're still at 3 kills, not 5. This ensures you won't waste half your time trying to fight off helicopter after helicopter or 2 or 3 at a time, allowing you to focus mostly on the ground & the enemies trying to kill you. Another interesting thing worthy of mentioning is helicopters react to you aiming a launcher at them; they will actually bank and ascend to avoid your missle.

I've been on the fence about this game from the start for reasons I already mentioned, and though I was reluctant I did eventually find myself really enjoying MW 2 while despising some of it's arcade gameplay, Black Ops truly feels like it's own game that borrowed a few ideas from MW 2 & fixed them so they aren't so easy to spam and ruin gameplay. Add to that what seems like will be the best CoD Singleplayer yet, and of course Zombies, I'm sold on this game.

Now lets hope for mod tools!
Taj čovjek je budala. Ajde ja sad da kažem da je FIFA 09 ripoff FIFE 08.
federer je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 25.10.2010, 19:59   #1008
uros@3D
Deo inventara foruma

Član od: 10.6.2006.
Zahvalnice: 1.193
Zahvaljeno 1.918 puta na 966 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku uros@3D

^Mislim da nisi dobro protumacio tekst, a i to poredjenje sa FIFA-om ti bas i nije neko.
uros@3D je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 25.10.2010, 19:59   #1009
Vulee
Deo inventara foruma

Član od: 4.8.2009.
Zahvalnice: 1.551
Zahvaljeno 1.820 puta na 888 poruka
Slanje poruke preko Skypea korisniku Vulee

Citat:
"60 EVRA JE 60 EVRA" sam napisao zato sto ne znam zbog cega cena njihove igre odstupa od cena svih ostalih igara i po cemu su njihove igre zasluzile tih dodatnih 10 evra...to mene nervira...plasim se da ce i ostali izdavaci uskoro reci, "kad mogu oni, sto ne bi mogli i mi"
Ta cena je za konzole jer je neophodno dati deo novca Soniju/M$-u zbog nečega, a onda je Kotik viknuo EUREKA i odlučio da i za PC poveća cenu radi ravnopravnosti.
Vulee je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 25.10.2010, 20:12   #1010
galebns
Starosedelac

Član od: 13.3.2006.
Zahvalnice: 1.652
Zahvaljeno 696 puta na 483 poruka

Jesi li ti to dobro procitao? Covek je napisao da je prvo pomislio da je ripoff na osnovu trejlera ali posle igranja je promenio misljenje.

Inace, moje misljenje je da je ovo cista reklama...
galebns je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 25.10.2010, 20:34   #1011
Thunder
Član

Citat:
pa ti kad preorderujes preko computerlanda platices 6k...mogu oni da menjaju posle cenu koliko hoce, ti si dao ogromne pare...

nisam primetio da je jos neki domaci sajt ponudio black ops...sto ne znaci da nece prodavati...

btw izgleda cu i ja uzeti ovo cudo, najverovatnije dobijam neocekivani priliv monete
Ja cekam da se pojavi na gameS-ovom sajtu, oni imaju realnije cene...

Mada, kada budem uzimao, najverovatnije cu uzeti samo key, to ce biti najpovoljnije...
Stara 25.10.2010, 21:08   #1012
Rkoma
Starosedelac

Član od: 12.8.2010.
Zahvalnice: 760
Zahvaljeno 207 puta na 130 poruka

@dEXE aaaaa hype je skocio neverovatno!!!!
Rkoma je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 26.10.2010, 1:26   #1013
dEXE
Član

Citat:
Rkoma kaže: Pregled poruke
@dEXE aaaaa hype je skocio neverovatno!!!!
pa i ja sam placen
Stara 26.10.2010, 17:28   #1014
dEXE
Član

Evo malo demo(ra)lishn gameplay, sa bacacem plamena kao atacmentom, i tako...
Call Of Duty: Black Ops - Flame Thrower Gameplay
http://www.youtube.com/watch?v=anACHvM_Qg8
Stara 26.10.2010, 17:49   #1015
Thunder
Član

Citat:
dEXE kaže: Pregled poruke
Evo malo demo(ra)lishn gameplay, sa bacacem plamena kao atacmentom, i tako...
Call Of Duty: Black Ops - Flame Thrower Gameplay
http://www.youtube.com/watch?v=anACHvM_Qg8
Sta sada fali bacacu plamena?

Ima mali domet i jako brzo se trosi ''municija'', ne verujem da ce biti OP\game-breaking...
Stara 26.10.2010, 18:01   #1016
nexexcalibur
Deo inventara foruma

Član od: 23.2.2009.
Zahvalnice: 1.639
Zahvaljeno 3.775 puta na 1.843 poruka

i noticed this:

nexexcalibur je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 26.10.2010, 19:31   #1017
Cofi
Starosedelac

Član od: 24.8.2009.
Zahvalnice: 768
Zahvaljeno 796 puta na 513 poruka

Citat:
Thunder kaže: Pregled poruke
Sta sada fali bacacu plamena?

Ima mali domet i jako brzo se trosi ''municija'', ne verujem da ce biti OP\game-breaking...
Ko je rekao da mu nešto fali?
Cofi je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 26.10.2010, 20:16   #1018
Pjanovic
Banned

Član od: 22.1.2007.
Zahvalnice: 2.940
Zahvaljeno 2.739 puta na 1.903 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku Pjanovic

Fali mu svasta, to samo nekog bas ko slabo igra, mozes da ubijes sa tim.
Pjanovic je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 26.10.2010, 21:27   #1019
dex3108
V.I.P. Test Play

Član od: 1.6.2008.
Zahvalnice: 300
Zahvaljeno 8.487 puta na 3.998 poruka

Realisticnije od ovog ne moze XD Ovaj novi CoD ce da bude pun pogodak XD
dex3108 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku dex3108 na korisnoj poruci:
Rkoma (27.10.2010)
Stara 26.10.2010, 22:36   #1020
uros@3D
Deo inventara foruma

Član od: 10.6.2006.
Zahvalnice: 1.193
Zahvaljeno 1.918 puta na 966 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku uros@3D

Citat:
dex3108 kaže: Pregled poruke
Realisticnije od ovog ne moze XD Ovaj novi CoD ce da bude pun pogodak XD
Hahaha, genijalan klip

Grafika izuva
uros@3D je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Odgovor

Bookmarks sajtovi

Tagovi
call, duty, modern warfare

Vaš status
Ne možete postavljati teme
Ne možete odgovarati na poruke
Ne možete slati priloge uz poruke
Ne možete prepravljati svoje poruke

BB kod: uključeno
Smajliji: uključeno
[IMG] kod: uključeno
HTML kod: isključeno

Slične teme
tema temu započeo forum Odgovora Poslednja poruka
Call of Duty: World at War Densetsu Akcione igre 1539 22.9.2019 23:44
Balkan Special Force Call Of Duty 4 MP Mod red_beret Akcione igre 69 3.4.2017 14:32
Najbolji način za igranje Call Of Duty 2 preko Interneta! Guterill Online susreti 64 16.2.2010 4:20
Call of Duty Real-Time Card Game (kartaška igra sa tematikom drugog svetskog rata) Liquid Nitrogen Brbljaonica 9 7.6.2008 12:56
Call of Duty - Nema teksta u meniju ForceWare Kvarovi 15 28.8.2006 19:28

Sva vremena su po Griniču +2 h. Sada je 6:55.