Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Run > Audio softver

Audio softver Programi i alati za obradu zvuka na računaru, softver za puštanje muzike i zvukova, audio kodeci, konvertori

Odgovor
 
Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 10.12.2006, 15:44   #1
Acid burn
Član
 
Član od: 25.6.2006.
Lokacija: Loznica
Poruke: 61
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
Određen forumom Koje VST plugin-ove koristite

Posto sam pocetnik u svetu muzike, interesuje me koje VST plug-inove koristite i za koji program i vrstu muzike?
Acid burn je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 11.12.2006, 1:24   #2
Marko 0401
Veteran
 
Član od: 15.10.2006.
Lokacija: Nepoznata
Poruke: 1.109
Zahvalnice: 125
Zahvaljeno 77 puta na 69 poruka
Određen forumom Re: Koje VST plugin-ove koristite

Uh ja mislim da si pogrijesio forum, ovdje se bas slabo prica o VST koliko vidim do sad.Bolje da probas na elitesecurity.org forumu na muzickoj produkciji (valjda me nece izbaciti odavde zbog reklamiranja drugog foruma ).
Ja sam prije bas bio zaludjen tim music making softverom,sad me to pustilo nema se toliko vremena za to a koristio sam uglavnom sve do cega sam mogao da dodjem ali sam ipak najvise volio PROPELLERHEADS REASON.To mi je ipak bila prva ljubav i on ti je sasvim dovoljan za pocetak,dok se ne uozbiljis i dok ti ne zatreba nesto za bolji zvuk/produkciju...(ako do toga uopste dodjes).
Od VST-a sam najvise koristio Albino,N.A Absint i FM7 koliko se sjecam i to u Cubase-u a na kraju sam poceo da koristim i Fruity Loops i ako mi se cinio kao program za djecicu uspio sam par dobrih pjesmica da zapocnem u njemu a da to kasnije dovrsim i obradim u Cubase-u.RAdio sam tj. pokusavao sam da radim hause stvari a ponekad i po neku stvar koja bi bila sa real instrumentima tipa klavir,gitara(Real Guitar),sample trube itd...
Marko 0401 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 11.12.2006, 16:18   #3
Acid burn
Član
 
Član od: 25.6.2006.
Lokacija: Loznica
Poruke: 61