Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Drive > Šta da kupim? > ŠDK - Prenosni računari

ŠDK - Prenosni računari Saveti u vezi sa kupovinom PDA, notebook, laptop i ostalih prenosnih računara

Odgovor
 
Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 28.11.2011, 22:03   #1
Columbusinflama
Član
 
Član od: 9.1.2008.
Poruke: 51
Zahvalnice: 23
Zahvaljeno 14 puta na 13 poruka
Određen forumom Netbook za fakultet

[delimicno suvisan tekst, moze da se preskoci ovaj blok]

{
FS Esprimo P
FS D2151-A1
Intel Pentium D (Presler) 3.00 Ghz
2GB DDR2
(integrisana graficka)
Zasto ja uopste pisem sadasnju desktop konfiguraciju, kada sam dosao da pitam za savet za kupovinu netbook-a. Pa i nema bas nekog preterano dobrog razloga, osim da kazem cim sam do sada bio veoma zadovoljan i za koju vrstu posla mi je racunar potreban. Elem, trenutno sam student i doslo je vreme da predjem u studentski dom. Moj verni desktop saputnik nazalost ne moze sa mnom zbog svoje velicine. Nekada sam pratio i cene i razvoj tehnike, ali sa dolaskom na fakultet sam prestao sa tim i vidim da se za 2 godine stosta promenilo, toliko da nisam vise siguran da mogu sam da donesem ispravnu odluku. Kao sto pomalo moze da se zakljuci iz desktop konfiguracije, racunar koristim uglavnom za rad (gaming - 0pt).

Sta taj rad obuhvata? Uglavnom standardno petljanje po Office paketu za kuckanje i izradu seminarskih, MS VisualStudio za programiranje, pomalo PS (malo petljanja sa fotografijom, ali to i nije bas sada presudno za ovaj netbook, mada bi bio +), internet, citanje skriptica i tome sl. Sve u svemu nista previse hardverski zahtevno po mom misljenju. Upravo zbog te nezahtevnosti mislio sam da mi jedna od bitnijih stavki bude Battery life.