Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Run > Slobodni softver

Slobodni softver Teme o softveru otvorenog koda (programi i operativni sistemi), projektima, zajednici...

Odgovor
 
Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 21.6.2009, 21:31   #1
Bokile
Banned
 
Član od: 2.12.2005.
Lokacija: ███
Poruke: 4.808
Zahvalnice: 2.495
Zahvaljeno 2.069 puta na 1.046 poruka
Određen forumom Pređoh na SuSE - trebaju mi odgovori na nekoliko pitanja

E sad,instalirao sam SuSe 11,i sad imam nekoliko pitanja i nemojte zameriti ako se lista produzi,jer sam apsolutni pocetnik,ali Windowsa mi vec dosta ako mi verujete...

Hvala na saradnji i strpljenju

Pitanja:
1)Imam problem sa kodecima za divx i dvd,on mi nesto predlozi ali kad odem na sajt izbaci mi da moram da platim 25 dolara,ja bi platio al ne moze(citaj PayPal),mozete li mi pomoci da to pronadjem?
2)Kako mogu da pokrenem vec instalirane igre sa particije Windowsa,i da li to moze uopste?

Hvala,veoma sam vam zahvalan i verujte posto sam apsolutni laik,lista pitanja ce se produziti,a i vi ste mi jedina nada da nesto naucim,kao sto je moj kolega rekao ko uzima knjige za linux taj je lud
Bokile je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 21.6.2009, 21:40   #2
dare023
Veteran
 
Član od: 30.6.2006.
Lokacija: Bečkerek
Poruke: 722
Zahvalnice: 46
Zahvaljeno 133 puta na 122 poruka
Određen forumom Re: Predjoh na SuSe-Trebaju mi odgovori na nekoliko pitanja

Citat:
Bokile2000 kaže: Pregled poruke
E sad,instalirao sam SuSe 11,i sad imam nekoliko pitanja i nemojte zameriti ako se lista produzi,jer sam apsolutni pocetnik,ali Windowsa mi vec dosta ako mi verujete...

Hvala na saradnji i strpljenju

Pitanja:
1)Imam problem sa kodecima za divx i dvd,on mi nesto predlozi ali kad odem na sajt izbaci mi da moram da platim 25 dolara,ja bi platio al ne moze(citaj PayPal),mozete li mi pomoci da to pronadjem?
2)Kako mogu da pokrenem vec instalirane igre sa particije Windowsa,i da li to moze uopste?