Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Play > Upravljačke simulacije

Upravljačke simulacije Menadžeri, tycooni, "mali bogovi" i slično...

Odgovor

Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 14.9.2010, 17:09   #1
Stranger2
Veteran

Član od: 23.9.2009.
Zahvalnice: 597
Zahvaljeno 312 puta na 165 poruka
Određen forumom Wildlife Park 2

Simulacija upravljanja "Safari parkom" tj. zooloskim vrtom na velikom prostoru sa prirodnim ambijentom.
Jako dobra igra ali na zalost retko ko je pominje.
- Ima znacajno bolju i realniju grafiku od "konkurenta" microsoftovog Zoo Tycoona 2 i ekspanzija. Animacija da se ne govori. Mnogo prirodnija i bolja nego kod ZT2. Realisticnije "ponasanje" vode...
- Veliki broj zivotinja i sadrzaja.
- Odlican korisnicki interfejs i intuitivno upravljnje. Jedna od prvih igara ovog zanra kod koje mozes zumiranjem da predjes u perspektivu iz prvog lica.

Citat:
Wildlife Park 2 compared to Zoo Tycoon 2

* Animal species: 30 different species are cavorting in Microsofts zoo game. Wildlife Park 2 offers a lot more with over 50 species.
* Flora: All plants in Wildlife Park 2 are also being simulated in real time and have needs the player should take care of.
* Game modes: Both titles have given scenarios and a sandbox mode. But Wildlife Park 2 beats the competition by also offering a complex ecosystem to manage.
* Water: In contrast to Zoo Tycoon 2 offers Wildlife Park 2 a sophisticated water simulation which is subject to correct landscape conditions.
* Park management: The visitors of the zoo are much more demanding in Wildlife Park 2 than their little digital counterparts in Zoo Tycoon 2. Therefore the player can choose from many more objects for his park composition.
(PC Games 04/2006)

Igra je iz 2006-e ali definitivno zasluzuje da ima temu.
Prvi deo je u svetu kompjutera dobio ocenu 82 http://www.sk.rs/2003/10/siop13.html
a drugiu deo nikad nije ni pomenut u SK.

Oficijelni sajt: www.wildlifepark2.com

Intro for Wildlife Park 2:
Intro for Wildlife Park 2

Trejler i gameplay:
My New Game Wildlife Park 2

Poslednja ispravka: Stranger2 (14.9.2010 u 18:11)
Stranger2 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledećih 2 korisnika se zahvaljuje korisniku Stranger2 na korisnoj poruci:
=FI=Ghost (15.9.2010), Sarmatian (15.9.2010)
Stara 12.4.2011, 17:22   #2
Stranger2
Veteran

Određen forumom Re: Wildlife Park 2

Četiri ekspanzije za Wildlife Park 2:

Wildlife Park 2: Crazy Zoo

Citat:
Developers B-Alive treats the "Wildlife Park 2" simulation to fantastic new features in its first add-on Crazy Zoo! More than 30 new types of animals and plants have moved in at the zoo. Favorite species such as the Wolf, the Arctic Fox, the Giant Kangaroo and the Meerkat are the new Stars in your zoo! Improve the park with the blossoms of sunflowers and rare orchids and plant exotic trees such as bamboo and eucalyptus.

Entertainment for all
You can use numerous new attractions for the perfect park experience. There is something special for everyone: from the children's adventure playground to the helicopter round-trip to diving in the shark cage. Visitors can travel through the park in boats, Jeeps or on the back ofhorses, camels and elephants. Or how about a dive to the newly constructed coral reef?

On the tracks of the Animal World
Of course the animals are the real protagonists! The new additions to the zoo show off their stunts and even challenge the guests of the zoo to a little duel: the courageous visitor can face the kangaroo in a boxing match. Enthusiastic water-babies are given the opportunity of swimming with dolphins and turtles - go get wet! Inquisitive visitors can track the zoo inhabitants in the wild, observe them and capture them on film. But be careful: in case of an emergency the player has to personally intervene as Zoo Director, search for an escaped animal, sedate it with a tranquilizer gun and take it back to its safe environment.

Advanced park economy
To keep the cash coming in and to ensure that expensive novelties can be paid for, supply your visitors with culinary and cultural delights at booths and stalls: tired guests enjoy a steak at the BBQ Stall or refreshments at the Pool Bar. Street musicians, a clown and a juggler provide fun entertainment. A room at the Zoo Hotel turns a visit to the Animal World into the ultimate all-round enjoyment.

Turn a visit to the zoo into an unforgettable holiday experience for your guests!

Marine World

Citat:
Marine World
Dive among the Marine World and experience it at close range
Over 20 new animals and over 25 new facilities
Create and organize your own ocean in your Wildlife Park

Become king of the ocean!

Into the Water!
After the prize simulation Wildlife Park 2 and the add-on Crazy Zoo, developer B-Alive now presents the brand-new add-on Marine World. Attract new visitors to your zoo with new underwater inhabitants such as the frill shark and the beluga whale. Train your own zoo inhabitants above and below the water surface using new training devices, for instance the dolphin bell. Show your visitors what your animals have learned and offer impressive and unique shows. Decorate your own park and construct new attractions, habitat interiors and service buildings. Altogether, the new add-on offers more than 60 fascinating features!

Dive into the world of the ocean!
Offer the visitors to your zoo new possibilities and service buildings as well as new attractions for the whole family, for example a unique submarine expedition or a ride on the giant swing boat. Relax at the new shrimps bar or in the cinema. After a short stop at the wreck, the visitors can finish their day in the exclusive Seahorse Hotel. There are reams of possibilities in Marine World to design your park. Make a difference and decorate the zoo with the new fully animated elements such as the large lighthouse or the fish and octopus fountains. In addition, for the first time there are five different species of corals, for example the magnificent sea anemone.

The ocean and its inhabitants.
The ocean offers a huge number of different aquatic creatures, and so does Marine World: There are more than 20 animals available in the new add-on, e.g. the unique leatherback turtle, the fast dolphin, the dragon eel or the mighty humpback whale. Create an appropriate habitat for your new underwater inhabitants and take care that all animals are always happy. New training tools such as the dolphin bell or the penguin punch create fun for fish as well as humans and other mammals. Play with and train the animals to provide the visitors to your zoo with a unique show experience.

Become king of the oceans!
The ocean covers 71% of the Earth's surface. The marine flora produces approximately 70% of all oxygen people breathe. Experience the ocean in Wild Life Park 2 and learn many things about fish and mammals. Present the underwater inhabitants at close range. Plan and supervise their feedings. Offer drinks, snacks and souvenirs to your visitors to finance the new establishments available in the add-on Marine World. Take on the role of the zoo director and prove your organizational and financial skills again. Create an unbelievable water park with animals from all parts of the sea.

Provide the visitors to your zoo with an unforgettable underwater experience!

Farm World
???

Horses

Citat:
Enjoy all the fantastic aspects of the multi awarded "Wildlife Park 2“ with a focus on horses and action adventure gameplay.

Based on the game “Wildlife Park 2”, “Horses” focuses on friends and fans of horses and their keeping. Besides the farm management, the player also participates in stunning action adventures where special quests, are waiting to be solved on the back of your horses!

Features:
Based on the acclaimed “Wildlife Park 2” game.
Includes 18 new horse breeds
10 new decoration objects
Stara 17.11.2011, 0:49   #3
Stranger2
Veteran

Thumbs up Re: Wildlife Park 2

Wildlife Park 2 (Gold Edition) sa ekpanzijama Crazy Zoo i Marine World ima da se kupi u Novom Sadu. Cena je samo 500 ili 600 dinara. Danas sam video. Verovatno cu je kupiti.

(To je mozda i jedini nacin da se dodje do ove igre jer piratska verzija sa ekpanzijama ne postoji a i bez ekspanzija pravi probleme.)
Stara 16.12.2011, 18:30   #4
nikollla
Član

Član od: 28.4.2011.
Zahvalnice: 25
Zahvaljeno 34 puta na 22 poruka

Citat:
Stranger2 kaže: Pregled poruke
Wildlife Park 2 (Gold Edition) sa ekpanzijama Crazy Zoo i Marine World ima da se kupi u Novom Sadu. Cena je samo 500 ili 600 dinara. Danas sam video. Verovatno cu je kupiti.

(To je mozda i jedini nacin da se dodje do ove igre jer piratska verzija sa ekpanzijama ne postoji a i bez ekspanzija pravi probleme.)
Jel si siguran da je gold? Da nije family edition jer u gold ima samo crazy zoo a u family ima i crazy zoo i marine world ekspanzija.

Gde ima (u kojoj prodavnici) to da narucim sad odmah, predpostavljam da ima da se naruci?
nikollla je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 18.12.2011, 9:46   #5
Stranger2
Veteran

Citat:
Jel si siguran da je gold? Da nije family edition jer u gold ima samo crazy zoo a u family ima i crazy zoo i marine world ekspanzija.
Onda je mozda Wildlife Park 2 (Platinum Edition)
http://www.mobygames.com/game/wildli...atinum-edition

Citat:
Gde ima (u kojoj prodavnici) to da narucim sad odmah, predpostavljam da ima da se naruci?
Video sam u Merkur-u. 500 dinara je.
Ali sada je vise ne vidim na policama... ne znam da li je prodata ili samo treba pitati da potraze...

A ako nemaju vise, pretpostavljam da moze da se naruci iz bilo koje prodavnice igara. Imas na primer u Bazaru i na Spensu. Vidim da svi imaju iste cene i istu ponudu igara pa pretpostavljam da svi mogu da nabave iste igre po istoj ceni...
Stara 27.12.2011, 0:34   #6
Stranger2
Veteran

Kupio sam. Na kutiji ipak piše "Gold Edition" ali tokom instalacije piše "Platinum". U svakom slučaju dobijaju se obe ekspanzije i radi bez problema.
Stara 15.1.2012, 1:52   #7
Lazar95
Veteran

Član od: 26.8.2008.
Zahvalnice: 402
Zahvaljeno 47 puta na 40 poruka
Slanje poruke preko Skypea korisniku Lazar95

Jel moze ovo nekako preko neta da se nabavi i vredi li? cini mi se znaimljivom ,a obozavam Zoo Tycoon )
Lazar95 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 15.1.2012, 15:43   #8
Stranger2
Veteran

Za moj ukus je puno bolja od zoo tycoon-a... ali to je možda stvar ukusa.

Piratska verzija za ovaj deo dosta brljavi i nema ekspanzije. Prakticno moras imati original.

A inace, imas i treci deo: http://www.sk.co.rs/forum/showthread.php?t=62650
Stara 18.1.2012, 13:14   #9
nikollla
Član

Član od: 28.4.2011.
Zahvalnice: 25
Zahvaljeno 34 puta na 22 poruka

Citat:
Lazar95 kaže: Pregled poruke
Jel moze ovo nekako preko neta da se nabavi i vredi li? cini mi se znaimljivom ,a obozavam Zoo Tycoon )
Moj savet ti je da probas Wildlife Park 2 jer jeste bolja od originalne Zoo Tycoon 2 igrice. Wildlife Park 3 je isto dobar ali osecaj prirode je nekako nerealan, jeste grafika je odlicna i sve to al opet kao da je isforsirano nekako sve. I da problem sa lagom je veliki ako hoces da igras na maximum detalje, ovo ti govorim za Wildlife Park 3.
To je sto se tice Wildlife Parka, a posto sam ja vise za Zoo Tycoon 2 jel si video stvari kakve sad ima da se skinu za njega? Ne znam dal postoji igrica na svetu koja je prosla ovako dobru fazu promene, u odnosu na original, kroz takozvane modove kao sto je to ZT2.
Ako nisi video kako sad izgleda i kako ce izgledati ZT2 u buduce poslacu ti na pm neke zanimljivosti u vezi toga Ipak je ovo tema za Wildlife Park, mrzi me da otvaram novu za Zoo Tycoon 2 a i igrica je vec dosta stara i neverujem da bi dozvolili ovde da kacim stvari za download.
nikollla je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Odgovor

Bookmarks sajtovi

Tagovi
safari park, tycoon, zoo, zoološki vrt, životinje

Alatke vezane za temu
Vrste prikaza

Vaš status
Ne možete postavljati teme
Ne možete odgovarati na poruke
Ne možete slati priloge uz poruke
Ne možete prepravljati svoje poruke

BB kod: uključeno
Smajliji: uključeno
[IMG] kod: uključeno
HTML kod: isključeno

Slične teme
tema temu započeo forum Odgovora Poslednja poruka
South Park SirDuck Brbljaonica 558 26.9.2013 8:24
Seksy park.?! AstraLogos Fotografija 4 12.9.2009 0:14
Marine Park empire Lazar95 Upravljačke simulacije 7 2.9.2008 20:17
Prvi internet park u Srbiji Patton Internet usluge 60 17.6.2008 18:55
Tehnološki park u Inđiji galebns Opšta kultura 1 2.11.2007 17:09

Sva vremena su po Griniču +2 h. Sada je 19:05.