Novi član

Član od: 29.8.2013.
Zahvalnice: 6
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
Exclamation POMOC! AMD display driver stopped working and has recovered

Pozdrav i postovanje ljudi!

Ovako, problem je sledeci:

"AMD display driver stopped working and has recovered.."

Kompjuter je star 2 nedelje i ovaj problem prijavljuje od prvog dana, ali ne kao kod mnogih sto sam ovde citao u igricama, nego tokom normalnog koriscenja i surfovanja internetom. A tokom igranja igrica i koriscenja zahtecnih programa radi kao sat.

Sta sam sve pokusao da ovo sredim. . . Paaaa, pratio sam savete koje sam dobio od AMD-a i reinstalirao sistem, instalirao drajvere koji su stigli uz graficku, probao drajvere sa sajta proizvodjaca, probao poslednji katalist sa AMD-a, instalirao poslednje verzije .NET Framework-a. Inace sistem je "Win 7 (x64) Ultimate" koji je u full-u update. . .

Inace, kada se gore navedeni problem desi kompjuter se zamrzne na 2 sekunde, ekran se ugasi, upali i sve bude po starom, osim sto je onda komp malo usporen, a kada se upali neka igrica npr fps ne prelazi 7-15ms a pre pucanja drajvera ide od min 60 pa navise zavisi koju igru upalim. Problem se resava resetom, ali se vraca ponovo nakon nekoliko minuta ili je jednom trebalo 24h. . .

Konfiguracija je sledeca:

Monitor: Dell S2240L
Kuciste: CHIEFTEC CM-09B-OP
Napajanje: CHIEFTEC CTG-650C 650W Full A-80 series
Maticna ploca: GA-990XA-UD3 (rev. 3.0)
Procesor: AMD FX-6300 6-Core 3.5GHz Black Edition Box
Graficka kartica: GIGABYTE AMD Radeon HD 7790 1GB 128bit GV-R779OC-1GD
Memorija: KINGSTON DIMM DDR3 8GB 1600 KHX1600C10D3B1/8G HyperX Blu
Hard: WD 1TB SATA3 64MB 7200 WD1002FAEX

P.S. Posto se bavim muzickom produkcijom, i odredjeni programi mi traze instalaciju "Microsoft Visual C++ 2008 " Je l' postoji sansa da to poremeti drajvere???

Unapred zahvalan JA!

FML90 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 30.8.2013, 1:20   #2
NjegovaWisost
Deo inventara foruma

Član od: 2.2.2006.
Zahvalnice: 860
Zahvaljeno 1.729 puta na 992 poruka
Određen forumom Re: POMOC! AMD display driver stopped working and has recovered

Evo šta kažu na AMDovom sajtu:

http://support.amd.com/us/kbarticles...rmessages.aspx

Citat:
If the issue occurs only when using a specific application, it may have known issues or corrupt files

Contact the application’s manufacturer for further information or for possible software patches

Perform a clean installation of the application

Microsoft DirectX® files may be outdated or corrupt

Reinstall Microsoft DirectX or install the latest version

Microsoft Article 179113 provides instructions for downloading /installing the latest Microsoft DirectX version

The motherboard’s BIOS / chipset drivers may be outdated

Check the motherboard manufacturer’s website for available BIOS / chipset driver updates

Refer to the update’s release notes to determine if it has a fix for your specific issue

The operating system may require a service pack update

Refer to the following Microsoft pages for instructions on downloading / installing the latest service packs:

Windows Vista: Microsoft Article 935791

Windows 7: Windows 7 Updates

Several known issues in Windows Vista may be related to the issue

Refer to the applicable Microsoft article(s) to obtain any necessary hotfix downloads:

The Flight Simulator X game display flickers and become corrupted on a Windows Vista-based computer that is connected to more than one monitor

The enhanced video renderer (EVR) sends the EC_DISPLAY_CHANGED event when you play a video stream in Windows Vista

An update is available that improves the compatibility and reliability of Windows Vista

Virtual address space usage in Windows Vista game development

Error message is displayed when installing a new hardware device on a system running Windows Vista

Graphics performance can be improved in certain multiple-GPU scenarios on a Windows Vista-based computer

A WHQL test does not finish successfully on a Windows Vista-based computer that has multiple display adapters in an LDA configuration

A reliability and performance update is available for Windows Vista SP1-based computers

You receive a "STOP 0x0000010E" or "STOP 0x000000C1" error message on a Windows Vista-based computer or on a Windows Server 2008-based computer

Description of the Windows Vista or Windows Server 2008 hotfix that resolves certain system and application crashes on computers that have multi-core processors

A graphics card is not removed from the display settings on a computer that is running Windows Server 2008 or Windows Vista SP1 if you unplug the card while the computer is asleep or in hibernation

Stop error on a Windows Vista Service Pack 1-based or Windows Server 2008-based computer that has an integrated graphics adapter and a discrete graphics adapter: "Stop 0x00000018"

The operating system may have corrupt system / registry files

Try cleaning the operating system’s registry

Perform a clean install of the operating system

Note! Performing a clean installation of the operating system will erase all data on the hard drive. Ensure all important data is backed up before performing this action

The graphics card drivers may have known issues or corrupt files

Refer to Article 20870 for instructions on downloading / installing the latest drivers for your graphics card

Refer to the drivers release notes to determine if there is a fix for your specific issue

An overclocked processor (CPU), graphics card or memory can cause system instability

Run all hardware components at their default settings

Refer to the motherboard’s manual for instructions on how to set hardware to default settings

An inadequate or defective power supply (PSU) can prevent the processor / graphics card from functioning properly

Refer to Article GPU-104 for instructions on how to determine if the PSU is inadequate or defective

The CPU and / or GPU may be overheating

Check the operating temperature of the CPU or GPU through the motherboard’s BIOS

Refer to the motherboard manual for instructions

Ensure the temperature does not exceed the maximum operating temperature of the product

Refer to the AMD Products Resource Center to determine the maximum operating temperature of any AMD CPU

Contact the graphics card manufacturer to determine the maximum operating temperature of the GPU

AMD Partners

If the hardware is above its maximum operating temperature:

Ensure an AMD approved heatsink/fan (HSF) is being used with the processor

Ensure the HSF unit is properly installed on the processor

Ensure the bottom of the HSF is leveled on the top of the processor

Ensure a proper amount of thermal grease is installed between the HSF and processor

Ensure that the fan on the graphics card and processor’s heat sink is connected correctly and that it is spinning when the system is powered on

Check whether there are any loose cables stopping the fan(s) from spinning or blocking the air flow within the system case

Verify that the airflow within the system case is circulating correctly

Air should flow in from the front of the case and out through the back of the case

Failing Hardware (processor, graphics card, motherboard and / or memory) can cause system instability

If possible, try testing the hardware in another system to determine if the issue follows the hardware

Run a memory test to determine the stability of the memory

The following third party utility will test your memory for errors: Memtest86

If using multiple memory modules

Test each memory module individually in the system, referring to the motherboard’s manual to determine which slot(s) can be used for single memory setup

Verify that each module is identified at the correct size and speed

Contact the memory and / or motherboard manufacturer for more comprehensive troubleshooting instructions

Replace the hardware
Ponekad se to desi i kod mene, a ranije nije, nego od kako imam 7750 AMD... Nisam obraćao mnogo pažnje...
NjegovaWisost je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku NjegovaWisost na korisnoj poruci:
FML90 (31.8.2013)
Stara 30.8.2013, 2:01   #3
Hephaestus
Veteran

Član od: 29.12.2008.
Zahvalnice: 261
Zahvaljeno 380 puta na 218 poruka

Moze biti vas svasta, kod mene je bila neispravna ram memorija, kod nekih je opet graficka kartica, nekima je bila greska softverske prirode. Moj ti je savet, ako imas drugara nekog koji ima racunar, isprobavajte komponente medjusobno dok ne utvrdis u cemu je problem.
Hephaestus je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Hephaestus na korisnoj poruci:
FML90 (31.8.2013)
Stara 30.8.2013, 3:31   #4
makiem
Starosedelac

Član od: 6.1.2007.
Zahvalnice: 308
Zahvaljeno 365 puta na 267 poruka

99% je ovo u pitanju: Otvori youtube, bilo koji klip, desni taster na video, settings, i iskljuci hardversku akceleraciju.

Znam da ce mnogi reci da to nije resenje problema vec samo zaobilazenje, ali vidjao sam na vise kartica taj problem (jedino kod prikazivanja flash sadrzaja), tako da cisto sumnjam da su kartice neispravne (mislim da ima neke veze sa klokom memorije kartice te da se moze resiti nekim modovanim biosom za GPU, ali nisam pokusavao).

Ovo resenje se odnosi ako se pucanje drajvera javlja samo kod prikazivanja FLASH sadrzaja (youtube, baneri na sajtovima, jednom recju surfovanje). Ako se javlja prilikom rada a da ti browser nije ukljucen (ili neka igra koja koristi flash) onda je moguce da je nesto neispravno.
makiem je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku makiem na korisnoj poruci:
FML90 (31.8.2013)
Stara 30.8.2013, 19:34   #5
FML90
Novi član

Hvala Vam na brzim odgovorima.

Ovako, pokusao sam sve sto ste naveli, ali jos uvek puca. Pokusacu sada da opet srusim sistem samo me posavetujte koji drajver da instaliram?

Sa CD-a uz graficku, da skinem poslednji katalist sa AMD-a ili sa gigabajtovog sajta za ovu grafiku? Ugasicu odmah hardversko ubrzavanje pa cemo videti.

Inace graficka bez problema je gurala 3DMark, FurMark, i testove sa Hirensa, plus po nekoliko sati igranja i prosto puca samo kada surfujes internetom ( sa svim pretrazivacima).

I je l' mozda moze da bude problem to sto ja instaliram flash za 32bitni i za 64bitni sistem pa plus za IE pretrazivac i za ostale... Znaci instaliram 4 flasha odjednom?!

I recite mi samo uz Windows 7 je l' dolazi neki DirectX ili naknadno da ga instaliram ili se sam instalira uz katalist?

E i jos nesto. Da nema mozda neke veze profil koji se izabere u power optionsu? (Balanced, High performance i power saver)
Stara 30.8.2013, 21:50   #6
Endless
Veteran

Član od: 9.10.2010.
Zahvalnice: 67
Zahvaljeno 108 puta na 78 poruka

Probaj
Control Panel\Hardware and Sound\Power Options\Edit Plan Settings\Change Advanced Power settings\PCI Express stoji na moderate power savings probaj da turiš na off. Ako bude isto vrati.

Koji god drajver da instaliraš ne bi trebalo da puca. Nisu merodavni ti programi za benchmark pogotovo u radeon slučaju moje 6870 i 7850 su radile u furmarku. Ali su zato imale svakakve probleme van furmarka.
Po meni je grafička (kao i većina radeonki) falična.
Endless je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Endless na korisnoj poruci:
FML90 (31.8.2013)
Stara 2.9.2013, 0:06   #7
FML90
Novi član

Exclamation Re: POMOC! AMD display driver stopped working and has recovered

E, ovako.

Sistem je ponovo instaliran, kompjuter je sve lepo update, novi drajveri za plocu i za grafiku, ugasena hardverska akceleracija za flash, stavljen profil "High performance" i ugaseno da stedi struju na PCI Express-u... Ugl svi Vasi saveti uradjeni na novom sistemu sa novim drajverima i PROBLEM JE JOS UVEK TU! Je l' ima neko jos neku ideju ili da saljem karticu na reklamaciju, ali se plasim da mi je ne vrate, posto kartica prolazi sve testove bez ikakve greske a neki testovi traju satima!
Stara 2.9.2013, 2:31   #8
mare037
Deo inventara foruma

Član od: 16.11.2011.
Zahvalnice: 30
Zahvaljeno 2.448 puta na 2.073 poruka

Jesi li probao sa nekim starijim verzijama drajvera? Možeš da pokušaš i sa instalacijom tih koje imaš, ali ovaj put idi na Custom, pa odštikliraj sve osim AMD Dispay Driver.
mare037 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku mare037 na korisnoj poruci:
FML90 (2.9.2013)
Stara 2.9.2013, 15:50   #9
FML90
Novi član

Sve probao sto moze i ne moze i jos uvek pravi problem jbt das 900evra za komp koji te za*****a
Stara 2.9.2013, 15:56   #10
DiNDiNBrE
Starosedelac

Član od: 20.4.2013.
Zahvalnice: 140
Zahvaljeno 168 puta na 152 poruka

Pravac servis ako imas garanciju,inace pojma nemam sta sa tim da radis
DiNDiNBrE je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 2.9.2013, 17:29   #11
mare037
Deo inventara foruma

Član od: 16.11.2011.
Zahvalnice: 30
Zahvaljeno 2.448 puta na 2.073 poruka

U tom slučaju reklamiraj je i objasni da karta prolazi testove, ali da puca pri normalnom radu. Reci im šta si sve pokušavao i da ništa nije pomoglo.
Ja sam skoro tu grešku za AMD rešio instaliranjem samo drajvera bez Catalyst-a, a na drugom kompu promene vrednosti u registru (za Nvidia).
mare037 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 2.9.2013, 20:25   #12
FML90
Novi član

Unhappy Re: POMOC! AMD display driver stopped working and has recovered

Problem je sto nije moguce vise instalirati samo drajvere kao u ono lepo vreme, nego prilikom instalacije drajvera nije moguce odstiklirati katalist i jos jednu, dve stavke a ostalo je moguce. . . Tako da su iskomplikovali. Nista, poslacu na reklamaciju pa cemo videti sta se desava. Al ljudi setite se samo pre 10 godina kada se uzme gigabajt VT600 ploca, neki bartonac i mx 440 eagle tj sta god, instaliras drajvere i bio si miran po nekoliko godina bez da razmisljas hoce li nesto da crkne ili ne. Uzeo sam dell laptop i7 isto pljusno prelepu cifru i njemu crkla baterija i punjac posle 5 dana. . . Toliki sam bio protivnik Apple proizvoda, ali je definitivno doslo vreme da se i ta fensi skalamerija proba . . . Prosto sam nervozan!
Stara 2.9.2013, 20:27   #13
RexGrammer
Starosedelac

Član od: 18.7.2012.
Zahvalnice: 105
Zahvaljeno 238 puta na 210 poruka

Ako si dao 900eura za komp iz profila, ne znam sta si ti covece radio... To je otvorena pljacka
RexGrammer je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku RexGrammer na korisnoj poruci:
FML90 (2.9.2013)
Stara 2.9.2013, 20:32   #14
DiNDiNBrE
Starosedelac

Član od: 20.4.2013.
Zahvalnice: 140
Zahvaljeno 168 puta na 152 poruka

I ja to mislim .Mi Srbi smo takav narod da sve kad kupimo detaljno pregledamo,cackamo,muvamo i na kraju nesto se s*ebe i posle nam kriv djavo
Da se malo ugledamo na Svajcarce,oni kupe novu kosalicu na primer.Zaglavi se trava u secivo i ono nece da kosi,oni zovu servisera
U tvom slucaju ti nisi uopste kriv nego ti majmuni sto su smislili da uz drajver mora i catalyst,ja to odvojeno sam instalirao za sve grafike koje sam imao
DiNDiNBrE je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 2.9.2013, 21:01   #15
FML90
Novi član

Citat:
RexGrammer kaže: Pregled poruke
Ako si dao 900eura za komp iz profila, ne znam sta si ti covece radio... To je otvorena pljacka
Dobro, preterao sam al ono 770evra sam dao. . .Jos uvek ne mogu da se pomirim ni da je evro 114 za mene je jos uvek 100 din . . .
Stara 26.9.2013, 14:47   #16
FML90
Novi član

Stigla nova kartica i sve sada radi kako treba.

Hvala svima na brzim odgovorima!!

ADMINE mozes da brises ovo
Odgovor

Bookmarks sajtovi

Alatke vezane za temu
Vrste prikaza

Vaš status
Ne možete postavljati teme
Ne možete odgovarati na poruke
Ne možete slati priloge uz poruke
Ne možete prepravljati svoje poruke

BB kod: uključeno
Smajliji: uključeno
[IMG] kod: uključeno
HTML kod: isključeno

Sva vremena su po Griniču +2 h. Sada je 21:13.