Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Run > Programiranje

Programiranje Programski jezici, tehnike, alatke...

Odgovor
 
Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 4.3.2013, 0:13   #1
bugy
Novi član
 
Član od: 19.1.2013.
Poruke: 7
Zahvalnice: 3
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
Određen forumom Dosadni algoritmi

Pre svega hteo bi da pozdravim sve ljude sa foruma,jer mi je ovo prva tema-post i nadam se pocetak jednog druzenja i napretka u mom zivotu sto se tice it-a.Ja sam student prve godine ,smer it i i trazim pomoc u vezi predmeta "uvod u programiranje"?Interesujeme da li su algoritmi, njihovo crtanje,proucavanje uopste vazni za "pravo" programiranje?Uvod u napomenuti predmet su algoritmi i resavanje zadataka kroz crtanje algoritama.Uradio sam dve trecine trazenih zadataka ,ali stao sam poslednje zadatke,i trazim pomoc? Da li ima neko raspolozen da mi pomogne nekako?
bugy je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 4.3.2013, 0:28   #2
pivonroll
Član
 
Član od: 26.5.2007.
Poruke: 278
Zahvalnice: 16
Zahvaljeno 102 puta na 66 poruka
Određen forumom Re: Dosadni algoritmi

Jedino sto imam da ti kazem je: Pravo programiranje jesu algoritmi!
Moras da znas da razvijas algoritam, da dokazes da algoritam radi ono sto treba i da znas da procenis slozenost algoritma (ovo ide kasnije u toku studija). Neces ih uvek crtati kao na tim casovima i predavanjima ali da bi buducim kolegama na poslu objasnio kako radi algoritam koji si smislio moraces da znas da ga nacrtas jer je to najlaksi nacin da ljudi brze shvate kako algoritam radi.

Eto to je to. Za sve ostalo imas Google i mozak. Koristi ih!
pivonroll je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 4.3.2013, 8:08   #3
doctor
Deo inventara foruma
 
Član od: 14.3.2008.
Lokacija: EHCPCGG
Poruke: 12.110
Zahvalnice: 4.319
Zahvaljeno 3.295 puta na 2.274 poruka
Određen forumom Re: Dosadni algoritmi

Kolega, svakako su bitni.