2.11.2022, 23:45 | #15521 |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 1.955
Zahvalnice: 47
Zahvaljeno 768 puta na 461 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
DON'T WORRY DARLING
https://www.imdb.com/title/tt10731256/ Generična varijacija na Stepfordske supruge, koja se pretvara u bljutavi femi-naci pamflet, sa izvrsnom Florenc Pju koja ponovo traći svoj glumački talenat na ovakve stvari. Dodatni slojevi ljigavštine dolaze i sa celom Džordan Pitersen "kontroverzom" koja deluje traljavo, površno, glupo i sa kapitalnim omašavanjem poente koju nadležna režiserka/glumica Vajld čini. |
3.11.2022, 17:37 | #15522 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.334
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
See How They Run (2022)
Solidan Whodunit, humor ok, lepo izgleda bas lepo tu idu sve pohvale jer ima taj vajb za Whodunit tip filma, ekipa dobra samo sto su mogli da rese problem sa naglaskom Sam Rockwell-a tako sto bi njegov lik bio Americki FBI agent koji kroz saradnju sa Scotland Yardom pokusava da resi ubistvo Americkog drzavljanina. Sem toga i nemam neku vecu zamerku ali i to ne strci toliko s obzirom na njegovu glumu tek tu i tamo mu izleti Americki akcenat. Smile (2022) Nista posebno, ovo mu dodje kao It Follows samo sto se ne prenosi seksualnim odnosom no ovo je jeftina verzija te ideje. Glumacka ekipa bas losa uz to sem par jeftinih "Jump scare" momenata koji se vide iz aviona ostatak totalno predvidljiv (pogotovo deo sa "brkovima") a kraj ocekivan i makar sam to ocekivao da bude bolje i iskoci iz kalupa ali ne. Poslednja ispravka: Nestor (4.11.2022 u 4:53) |
4.11.2022, 7:46 | #15523 |
Starosedelac
Član od: 17.5.2008.
Poruke: 1.474
Zahvalnice: 1.102
Zahvaljeno 608 puta na 453 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Lost Horizon
Crno-beli film iz 1937.godine. Iz kineskog grada 1935.god. avionom beže 10-ak Britanaca. Medjutim, umesto njihovog pilota, vozi ih drugi i lete prema Tibetu. Tu se ruše i spasavaju ih lokalci i odvode u mitski grad Šangri-La. Dalje sledi interesantna priča o utopiji ... Vrlo dobar film koji sam gledao kao osnovac, jako davno, i dugo mi je bio na listi za gledanje. |
4.11.2022, 18:25 | #15524 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.334
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Mideunaiteu (2021) aka Midnight
@polarnimeda Evo jednog solidno K horora, doduse vise je triler sa elementima horora ali meni je bio strasnije od gomile horor filmova jer ovde nema duhova i raznih "karakondzula" ovde je po meni najstrasnije cudoviste od svih a to je covek. Film sjajno izgleda i Wi Ha-joon fenomenalan kao zlikovac a i Ki-joo Jin je poprilicno ubedljiva. Tako da je must see ko voli Triler/Horor zanr s tim sto ce vam sigurno zasmetati tu i tamo koj detalj jer se vise puta desi i to bas rano u filmu kao d moze da bude resen vrlo brzo no znate da je ostalo jos dosta do kraja te ako zanemarite te stvari tima kako je ovo proslo ili zasto nisu ovoo uradili ja garantujem da cete uzivati u filmu ako mu nalazite mane onda tesko. Ima i omaz filmu The Shining (1980) i to vrlo dobro uradjen dok kod ovih stvari za koje kazem da lice kao da nema izlaza i da bi tu mogo biti kraj e tu reditelj sto se kaze izvuce vam tepih ispod nogu i po meni to funkcionise u ovom filmu koji je poprilicno zabavan za gledanje. Meni se bas dopao. Balsinjehan (2021) aka Hard Hit Nista posebno i da podseca na Speed u smislu ideja je preslikana ali ovde nekako nema neke preterane tenzije tj pokusavaju nekako vise vestacki da je stvore i po meni nesto nije kliknulo ovde tako da mi je bio sasvim prosecan a na momente i dosadnjikav film. |
6.11.2022, 17:39 | #15525 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.334
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Gongjo 2: Inteonaesyeonal (2022) aka Confidential Assignment 2: International
Za ovakav tip filma previse komedije a premalo akcije uz to tesko je naci odgovarajuci titl. Jedva prosecan. Next Exit (2022) Interesantna ideja ali film poprilicno spor i dosadan, nekako bled. Gledljivo ali jedva makar meni je bio tezak za gledanje u smislu da sam se mucio da zadrzim paznju jer je kao sto rekoh spor. Yeom-lyeok (2018) aka Psychokinesis Prica jednostavna i vidjena vec vise puta tu mislim na glavnu pricu ne na coveka sa supermocima a sto se njega tice u pocetku duhovit i zabavan ali nekako fali vise njegovih supermoci kako bi bio jos zabavniji. |
6.11.2022, 18:03 | #15526 |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 1.955
Zahvalnice: 47
Zahvaljeno 768 puta na 461 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
ASSEMBLY
https://www.imdb.com/title/tt0881200/?ref_=nm_knf_i2 Neočekivano setna i dirljiva ratna drama (s obzirom na eksplozivne, intenzivne i na momente brutalne scene borbi u prvoj polovini filma) po istinitim događajima o kapetanu kojeg je zadesilo prokletstvo da nije otišao na onaj svet sa ostatkom svoje čete, pokušavajući da pronađe i njihove ostatke i smisao svega toga u godinama nakon rata, sa odličnim Hanju Zangom u glavnoj ulozi. |
6.11.2022, 20:38 | #15527 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.334
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Kkun (2017) aka The Swindlers
Ako volite filmove sa prevarantima ovaje je sasvim solidan i ako se zna otprilike sta se desava ali ne skroz jer neke stvari su vam jasne a neke vas mozda iznenade na kraju. drzi paznju i zabavlja. Hyeob-sang (2018) aka The Negotiation "zlikovac" je potpuno ubedljiv i ujedno najbolji deo ovog filma a svi ostali likovi su ispod proseka te je jedino zanimljivo u filmu "zlikovac" i njegovi misteriozni motivi. |
6.11.2022, 21:15 | #15528 | |
Deo inventara foruma
Član od: 22.10.2007.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.021
Zahvalnice: 231
Zahvaljeno 404 puta na 330 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Citat:
https://www.opensubtitles.org/en/sub...ternational-en |
|
7.11.2022, 17:11 | #15529 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.334
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Verovatno sam taj promasio posle vise losih komada
Leokki (2016) aka Luck-Key Moracu malo cesce da gledam ove K rom kom filmove jer ovaj mi se bas dopao, nekako je lagan i zabavan te dobar za razbibrigu. Chugyeokja (2008) aka The Chaser Jos jedan od onih "kultnih" K filmova koji ima nesto veci hajp i visoku ocenu a meni nikako nije lego. Sta znam nekako mi je bio prazan a posto ne verujem u slucajnosti to ne volim da vidim u filmovima kao na pocetku ovog i pred kraj sto se videlo iz aviona. Ne preporucujem ali posto sam ja u manjini sto se da zakljuciti na osnovi IMDb ocene ako volite... pa ne znam po meni nije akcija, nije ni triler nije ni misterija nego najpre je drama pa ako volite mracnu dramu eto moze se pogledati. My Neighbor Adolf (2022) Dopao mi se a doziveo sam ga kao film na temu "Survivor's guilt" mozda i gresim ali ja sam ga tako doziveo. Gluma dobra a prica brza i pitka za film koji se uglavnom igra na jednoj lokaciji. |
8.11.2022, 14:04 | #15530 |
Deo inventara foruma
Član od: 27.3.2011.
Lokacija: District 9
Poruke: 3.668
Zahvalnice: 760
Zahvaljeno 647 puta na 452 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Smile (2022)
Ocekivao sam mnogo, mnogo vise od ovog filma. Ali tako je to kada imas neka ocekivanja koja film ne ispuni. Mnogo losih filmova sam odgledao ali vrlo,vrlo retko premotam film. Ali kod ovog sam morao. Jednostavno dosadno sa dosta jumpsscare a to nije moja soljica caja kada su u pitanju horori koje obozavam da gledam. Gluma je isto upitna i neubedljiva. |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Kidja na korisnoj poruci: | ||
Nestor (8.11.2022) |
8.11.2022, 17:36 | #15531 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.334
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Measure of a Man (2018)
“The measure of a man is his ability to navigate to a proper shore during the worst of the storm.” Simpatican film, nekako lak za gledanje i jes da je prica poznata ali lepo je uradjen i svidja mi se sto je smesten u 70im. Blow the Man Down (2019) Sjajno otvaranje tu mislim na pesmu, covek opasno peva. Sto se filma tice radnja smestena u mali ribarski gradic nege u Novoj Engleskoj i govori o odnosima izmedju ljudi te kako je ziveti u malom gradu gde svako svakog poznaje i nikome ruke nisu ciste a uz to tu je i prica o 2 ubistva. Nekako spor i bled da bi ostavio otisak ali gledljiv. The Lost King (2022) Pre je Loss of Time, Sally Hawkins po meni totalni promasaj za ovu ulogu "miscast 100%" tako da je u startu film u mojim ocima osudjen na propast, jos kad kaze "I'm 45 but I can pass as 37" a ja bio siguran da je 55 i da ne moze da prodje ispod 55+ no dobro to je moj licni neki pogled. Film je sem lepog grada u kome je sniman "Edinburgh" cini mi se vecinom kao i lepe kuce i tu i tamo duhovtitog Steve Coogan-a apsolutna kopija milion filmova tipa "sta ne mogu e sad ima da vidite" steta sto je ova prica ispricana po tom starom sablonu te je uzasno naporan i dosadan za gledanje. |
9.11.2022, 17:53 | #15532 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.334
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Mok-gyeok-ja (2018) aka The Witness
Poprilicno dobar film o tome kada se obicni ljudi nadju u situaciji koju nisi ni sanjali, situaciji koja je potpuno van njihovog sveta. Nekima ce mozda pojedine scene delovati neverovatno ali znajuci kako u JK postoji ta kultura ne mesanja u tudja posla nesto slicno kao kod nas samo sto je kod nas druga muka tj. "dobro je da nije se meni desilo" i slicno kao i "kutura straha" jasno je kako se lako svakom "obicnom/normalnom" coveku moze desiti ovakva stvar. Sam kraj to najbolje pokazuje. Namsanui bujangdeul (2020) aka The Man Standing Next Solidan politicki triler radjen po istinitim dogadjajima i naravno uz neke liberlne slobode zacinjen kao sto i kaze na samom startu. Nisam imao pojma o tom periodu diktature u JK ali sam znao da je bio makar jedan diktator iz nekih ranijih filmova no ovde se to lepo pokazuje kao i uticaj stranih sila na odluke unutrasnje politike jedne "demokratske" zemlje. Tako je kad si ekonomski slab. Vredi pogledati. |
10.11.2022, 21:38 | #15533 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.334
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Naean-ui Geunom (2019) aka The Dude in Me
Malo je nespretan ovaj prevod za naslov filma ali film je zaista zabavan. Sit se ismejah pogotovo u pocetku filma dok je nas junak jos uvek bucko uz to film ima i par akcionih scena koje su sasvim solidne medjutim nejbolji deo je taj pocetak i kasnije gde se tinejdzer ponasa kao stari gangster. Preporuka ko voli body swap filmove. Ha-roo (2017) aka A Day Prosecan time loop film, nema tu neceg posebnog u odnosu na slicne filmove... mozda malo radnja o kojoj necu da ne spojlujem ali meni je bio prosecan i moze da se preskoci. Geom-sa-oe-jeon (2016) aka A Violent Prosecutor Solidan mix politicke intrige, korupcije, pa spoj humora, trilera i nesto malo akcije. Meni su delovi sa humorom bili najbolji deo ovog filma kao i glumac koji glumi prevaranta dok mi je glavna prica pala u sporedni plan. |
12.11.2022, 17:56 | #15534 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.334
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Run Hide Fight (2020)
Nije los koliko sam mislio da ce biti. devojka glavni junak nije prikazana kao Rambo uz to nema cringe momenata tipa devojka to moze bolje od muskaraca. Sasvim solidan i potpuno ok film o skolskim pucnjavama u SAD. Ma-seu-teo (2016) aka Master Nije interesantan kao Cold Eyes istog reditelja no sasvim ok mada je predugacak jer film nekako nema tu tenziju kao Cold Eyes i malo je sporiji. Na kraju mozda nesto iznad proseka za dlaku. Eksiteu (2019) aka Exit Zabavan, humor dobar i prva scena sa penjanjem je ujedno i najbolja a kasnije film nekako ne uspeva da odrzi taj ritam i tu tenziju koju namece prva scena. Meni se dopao jer bio mi je dovoljno interesantan i zabavan za gledanje. Teo-neol (2016) aka Tunnel Mislio sam da ce biti dosadan za ovaj tip filma medjutim nekako uspesno drzi paznju stalnim premestanjem radnje unutra/spolja tako da mi nije bio dosadan samo mi je delovao kao da nema izlaza jer su ga bas zatrpali. Nije los, nista sjajno i pod moranje ali moze da se pogleda. |
12.11.2022, 18:22 | #15535 |
Deo inventara foruma
Član od: 27.3.2011.
Lokacija: District 9
Poruke: 3.668
Zahvalnice: 760
Zahvaljeno 647 puta na 452 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Terrifier 2
Ko voli slasher-e svidece mu se i ovaj film. Ja iskreno nisam ljubitelj takvih horora ali ovaj je dobro uradjen. Traje dosta dugo tako da je i to minus od mene. Nisam gledao prvi deo pa tako ne bih mogao da uporedim ovaj film sa prvim delom. Uglavnom moze da se pogleda. Barbarian (2022) Katastrofa od filma ne znam kako je ovo moglo da dobije visoku ocenu 7 na imdb. Pocetak solidan, misteriozan, pomalo "mekan" za horor ali drzi paznju. Druga polovina katastrofalna. Bas bezveze. |
12.11.2022, 22:16 | #15536 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.334
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Doo namja (2016) aka Derailed
Ma Dong-seok i uloga koja mu ni malo ne lezi po meni, sem toga film je sasvim ok. Peurizeun (2017) aka The Prison Dobar film na temu zatvor/korupcija. |
13.11.2022, 0:22 | #15537 |
Veteran
Član od: 3.1.2007.
Poruke: 548
Zahvalnice: 353
Zahvaljeno 183 puta na 121 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Nestore ti "ubi" sa tim koreancima Svaki poster prelepo izgleda,a naslovi filmova da vise ne znam ni sta sam gledao,ni sta nisam,ni sta planiram ni sta ne bih Nema sanse da se mogu snaci u svemu tome
|
13.11.2022, 7:50 | #15538 |
Deo inventara foruma
Član od: 9.11.2005.
Lokacija: Beograd
Poruke: 4.012
Zahvalnice: 1.799
Zahvaljeno 959 puta na 583 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
kad prodje faza, ocekujemo "top 5".
i naravno ja jos cekam preporuku za horore. |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku polarnimeda na korisnoj poruci: | ||
player1 (13.11.2022) |
13.11.2022, 17:25 | #15539 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.334
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Pazi sad
Horizon Line (2020) cringe dijalog, gluma uzas jer oboje su svesni o kakvom trashu se radi pa i ne mogu puno bolje a ja sam nekako mislio da ce biti pristojan ali ne film je cist trashi uz to je ozbiljno dosadan. Poker Face (2022) Retko koj vrhunski fudbaler kasnije bude i vrhunski trener ima ih i cast izuzecima, Russell Crowe za mene nije vrhunski glumac solidan jeste ali vrhunski nije a sto se tice njega kao reditelja mislim da mu je vreme za penziju. The Water Diviner je bio zesce njesra prepun patetike a ovaj novi je jedno veliko NISTA. Russell ga bas palannudi u pocetnih 20 minuta a onda se kao kuva nesto veliko i i i... pfff cvrc, losa montaza, negativci smesni, glumce obicno danas digitalno podmladjuju a ovde su sminkom postarili Liam Hemsworth-a i to nikako ne prolazi a jedini razlog zasto je on u filmu je verovatno taj sto je Rus hteo Ozija sa imenom van Australije. Vrlo lose i za preskakanje. How It Ends (2018) Da je moglo bolje uuu i te kao bolje e sad da je neko djubre pa i nije. Ima lep set up ali kasnije prica to ne koristi vec dodje malo genericni road trip, a moglo je puno bolje i mracnije. Werewolf by Night (2022) Odgledao sam ga kad je izaso ali nije ostavio neki utisak na mene, mozda mi nije prijalo sto je u crno belom radjen dok je nekima to bas pogodak ali i sama prica mi je onako nista posebno a izvedba prosek. Reko bi da vredi da se pogleda jer ipak je dovoljno drugaciji od gomile danasnjih filmova. P.S. Odgledao sam i par K filmova ali o tome kasnije Poslednja ispravka: Nestor (13.11.2022 u 19:59) |
13.11.2022, 21:32 | #15540 |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 1.955
Zahvalnice: 47
Zahvaljeno 768 puta na 461 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
BACK TO 1942
https://www.imdb.com/title/tt2113822/ Odlična kineska ratna drama o masivnom povlačenju izbeglica iz provincije Henan i pomoru koji je glad i nezainteresovanost nadležnih izazivala među njima, mnogo više nego ratna dejstva u okruženju. Film obiluje mnogobrojnim scenama sa stotinama ako ne i hiljadama statista, nekoliko efektnih borbenih scena sa groznim CGI-ijem, neočekivanim i uspelim gostovanjem Tima Robinsa i Adrijena Brodija, pričom ispričanom iz više perspektiva, od izbegličkih, preko komesarsko-birokratskih, vojnih i generalskih, do političarskih, uz velike oscilacije u tonu i mnogobrojnim momentima humora, što je zapravo i bilo potrebno, jer je cela stvar ubitačno depresivna na mnogobrojne načine. |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
filmovi, preporuka, review |
|
|
Slične teme | ||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Da li neko zna koji je ovo film? | DJ_MY_SOUL | Kompjuteri i film | 2589 | 9.4.2024 13:29 |
Najbolji horror film ikad napravljen? | FRIghTMaN | Kompjuteri i film | 734 | 6.11.2013 1:57 |
Problem tokom gledanja filmova, tacnije steka mi slika a zvuk ide normalno | Dijenek | Kvarovi | 27 | 15.5.2010 13:19 |
Slabiji zvuk govora od ostatka zvukova (prilikom gledanja filmova)... | polarnimeda | Operativni sistemi | 2 | 14.10.2008 13:12 |
Taj film... | aerochivija | Brbljaonica | 15 | 20.7.2008 21:46 |