Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Play > Sportske simulacije

Sportske simulacije Svi sportovi, fliperi i druge takmičarske igre...

Odgovor

Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 30.1.2010, 20:47   #1
Stefan 5
Starosedelac

Član od: 20.8.2007.
Zahvalnice: 597
Zahvaljeno 301 puta na 178 poruka
Određen forumom FIFA Online

Electronic Arts announced today development of a free-to-play, downloadable game called EA SPORTS FIFA Online that will make its most popular and highest rated^ videogame franchise available to football fans with a broadband internet connection and an average spec laptop computer or desk-top personal computer. The free-to-play EA SPORTS FIFA videogame will call on football fans and gamers to help shape features during closed beta testing prior to its English language European open beta release in June 2010. Is this the future for FIFA on PC ? Click on Read More for Details.

Register to play at
fifa-online.easports.com

“Listening to and engaging football fans has been one of the driving forces behind the success of our FIFA franchise and now we are inviting European football fans--in mass numbers and earlier than we ever have before--to help us develop a new football game,” said Executive Producer Kaz Makita. “Fans will determine the features that matter most, and at the end of this process, our goal is to deliver a game for fans looking for a quick football fix at home or at work.”

“There are a large number of football fans who do not want a console gaming experience due to time and other priorities in their personal lives but they still want to be able to play a top-quality football videogame,” explained Makita. “FIFA Online will be designed specifically for them.”

Beginning February 3, football fans across Europe are invited to register to participate in the closed beta development and testing of FIFA Online by visiting http://fifa-online.easports.com. More than 20,000 fans will be involved in the first phase of closed beta testing and then, during open beta in June, hundreds of thousands of fans will test the game, providing feedback directly to the game’s developers through exclusive discussion forums.

EA SPORTS FIFA Online will be released around the world in stages. The English language version will be available to all football fans in June, 2010. Over the next 12 to 24 months FIFA Online will launch in other languages across Europe and then in North America. Non-English speaking football fans will also be able to participate in the development process of these games.

EA SPORTS FIFA Online will offer an authentic football experience with 30 licensed leagues, 500 clubs and more than 15,000 players. During the first closed beta stage beginning February 3, the game will feature a 2010 FIFA World Cup South Africa tournament mode and a control system that uses the mouse only. At the second stage of closed beta, the game will feature a League Mode that enables fans to manage and compete as their favorite football club, and the ability to play online matches. FIFA Online will enable football fans and gamers to build their favorite club into their dream team by developing or acquiring players, upgrading skills, and getting unique apparel by earning in-game currency to acquire items or through micro-transactions. Additional content will be designed for the game based on feedback by fans.

Register to play at http://fifa-online.easports.com.
Stefan 5 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 31.1.2010, 6:08   #2
evil_geko
Starosedelac

Član od: 10.11.2007.
Zahvalnice: 585
Zahvaljeno 638 puta na 297 poruka
Određen forumom Re: FIFA Online

A sta je ono FIFA Online 2?
Jer to isto? Drugo nesto? Ne razumem...
evil_geko je sada online   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 31.1.2010, 10:59   #3
Uros12
Deo inventara foruma

Član od: 2.1.2008.
Zahvalnice: 521
Zahvaljeno 812 puta na 556 poruka

Drugo nesto...mada se cini da ce biti dosta slicno sa ovim naslovom.
Uros12 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 17.2.2010, 19:22   #4
Stefan 5
Starosedelac

Ljudi uparavo sam dobio pozivnicu da budem beta tester FIFA online i iznenadio sam se opcijama( još kada bi bile tačne). Fifu uvek igram zbog gameplaya i zabavnosti a ne zbog grafike i sličnih gluposti.Citiram email:

Dear Football Fan,

Congratulations! You've been selected to participate in the EA SPORTS FIFA Online Closed Beta program

Closed Beta is open Monday to Friday from 6pm to 9pm GMT until Feb 17th. Select the Get the Game link below to join the Closed Beta.

FIFA Online is a free-to-play football game for PC. That's right–it's completely FREE to play! Not only does FIFA Online feature all the up-to-date teams and leagues you've come to love in the FIFA franchise but we're introducing new features not seen elsewhere in football videogames.

By taking part in our Beta program, you're one of a select group of gamers and football fans who will get the chance to mould the game into the best possible experience for yourselves and others who try FIFA Online after you.

There will be four Closed Betas over the next four months. For Closed Beta 1, we'll be introducing the following features:

100% Mouse Play –
Take complete control of your team with just your mouse. Direct your players from the sideline and control passing, shooting and tackling by simply using two buttons. Whether you want to play an incisive defense-splitting pass or put in crunching tackle to break up an attack, the game engine will make sure that what you envision happens on the pitch.
2010 FIFA World Cup: South Africa™ Mode –FIFA Online features a completely authentic recreation of the 2010 FIFA World Cup. Play offline with your favourite nation and battle it out from the group stages all the way through to the knockout stages and eventually the final.

2010 FIFA World Cup: South Africa™ Online Multiplayer – Compete online against other football fans around the world in an authentic recreation of the 2010 FIFA World Cup: South Africa™.Play with other gamers and represent your favourite nation through the group stages all the way to the final to find out who the best player can claim to be world champion.

Compete and Compare with Friends – Make friends and communication with other gamers using the FIFA Online in-game chat application. Build your very exclusive Friends List and compare your progress in private Leaderboards.

Inventory System –Unlock rewards as you play and use them on your team to improve performance and also find new players to slot into your squad.

Your participation and feedback during the Closed Beta period is vital to help us create the best possible online football experience. We look forward to having you as a member of our beta community and hope you have fun. Remember that the Closed Beta version of FIFA Online is a work-in-progress. So you may encounter bugs, glitches and other minor issues. We encourage you to report any and all issues you find to the FIFA Online Live Team. During the Closed Beta please visit http://fifa-online.easports.com for more instructions on how to report bugs and provide feedback to the team.

Good luck and we hope to see you out on the pitch!

Sincerely,
The EA SPORTS FIFA Online Team

World Cup 2010 mode . To baš želim da vidim. Skidam klijent pa sutra javljam kakava je beta.
Stara 17.2.2010, 23:32   #5
Denmla
Novi član

Član od: 12.1.2010.
Zahvalnice: 1
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku Denmla Slanje poruke preko Skypea korisniku Denmla

E molim te reci kakva je.Vec sam pao u bedak jer neizlazi world cup za pc!

Poslednja ispravka: DeCoy (18.2.2010 u 14:58)
Denmla je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 18.2.2010, 12:36   #6
Devilish Soldier
Deo inventara foruma

Član od: 18.1.2009.
Zahvalnice: 787
Zahvaljeno 1.296 puta na 728 poruka
Slanje poruke preko Skypea korisniku Devilish Soldier

Citat:
Denmla kaže: Pregled poruke
E molim te reci kakva je.Vec sam pao u bedak jer neizlazi world cup za pc!
Pa izaci ce PATCH world cup,pa ce ti biti isto kao da je igra izasla posto razlike ne bi bilo.
Devilish Soldier je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 18.2.2010, 15:46   #7
Uros12
Deo inventara foruma

Član od: 2.1.2008.
Zahvalnice: 521
Zahvaljeno 812 puta na 556 poruka

Sumnjam da ce ti ista znaciti to sto ce ovaj naslov imati WC mod,ionako ce biti samo ogranicen na online.Inace,ja nisam mnogo odusevljen ovim naslovom.Cini mi se da se FIFA na PC-ju pretvara u malu flash igricu sto me ne raduje.Naravno,dobra strana je sto je besplatna,ali bas da je to ono sto mi PC igraci hocemo...ne bih rekao.Izgleda zabavno,to jeste.
Uros12 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 18.2.2010, 16:05   #8
Stefan 5
Starosedelac

Unhappy Re: FIFA Online

Pošto sam skinuo masivni instaler od 1 i kusur Gb krenuo sam da igram igru. Medjutim... Kada udjem u igru govori da su serveri dostupni od 6 PM GMT do 9 PM GMT. Dobar vic rekoh ja i krenuh da obrišem ovo djubre. Medjutim na FIFA online sajtu nadjoh da je završena Beta 1 (šta god to značilo) i da kreće BETA 2 sa mnogobrojnim poboljšanjima. Inače na EA forumima ljudi govore da je ovo FIFA 09 sa nekim poboljšanjima od kojih naročito navode collision sistem . Takodje govore da je igra zabavna, nije zahtevna, i da se lepo može igrati preko miša. Jedan lik govori da igra podržava samo XBOX 360 controler za PC . A gde su vesti o grafici, modovima i ostalom....Pri registraciji sam morao da napravim managera koji bi u igri trebao da vodi tim . Što se tiče World Cup moda moze da se igra online i offline a u beti 2 će ubaciti i stadione . Inače po Piteru Mooru igra će u finalnoj verziji biti besplatna samo što igrači kiji neće da provode puno vremena moći da plaćaju levele i neće imati reklame.BTW izgleda da su ubačene i arene za treninge ( jedna od konzolaških fora). Toliko za sad.
P.S Nije flash igra gde si čuo za flash igru od 1.9 GB. I registrujte se i vi na http://fifa-online.easports.com/ . Pri registraciji obavezno navedite da trošite 50 funti nedeljno za PC igre.

Poslednja ispravka: Stefan 5 (18.2.2010 u 16:08) Razlog: Link
Stara 18.2.2010, 16:11   #9
Stefan 5
Starosedelac

Citat:
Devilish Soldier kaže: Pregled poruke
Pa izaci ce PATCH world cup,pa ce ti biti isto kao da je igra izasla posto razlike ne bi bilo.
To da će biti isto je neistina .Da ga izdaju razlike bi bilo jer uvek poboljšaju FIFA World Cup edicije za PC. Takodje živo me zanima ko radi taj mod i šta će biti u njemu. Da ne rade momci sa soccer gaminga?
Stara 18.2.2010, 22:49   #10
Devilish Soldier
Deo inventara foruma

Član od: 18.1.2009.
Zahvalnice: 787
Zahvaljeno 1.296 puta na 728 poruka
Slanje poruke preko Skypea korisniku Devilish Soldier

Jeste soccer gaming.
A sta ce biti:
* 2010 - South Africa Championship : Teams, Stadiums, Real Fixtures etc. (50%)
* Gameplay Refinements : Improved defending, passing, shooting, team-play working, ball physics, collision between the players. (50%)
* Graphic Enhancements : Top-Quality turfs, adboards, goalposts, untucked shirts, crowds, skies and so on. (25%)
* New Interface : WC 10 Pop-Ups, Scoreboard, Menus, Console Version Soundtrack. (25%)
* More than 200 National Teams: High-Quality kits, minikits, faces, minifaces, logos, banners, rosters, home stadiums, specific crowds etc. (50%)
* New International Referees (0%)
* Improved commentary callnames and stadiums intro : Now, the commentators will know match by match and day by day on which stadiums you'll take your team to the glory on South Africa 2010 World Cup Championship. (100%)
* New cinematics (100%)
* Exe Installer, which allows you even to make a dedicate folder for this mode, you being able then to play basically a new game ONLY with National Teams, which means you'll have to play Friendlies, WC Championship Qualifiers & Final Tourney and improving your player skills using Practice Arena dedicated feature.Also, IT'S POSSIBLE to make a new mode called "Be the Captain of your Country" using Be a Pro core engine. (10%)

Poslednja ispravka: Devilish Soldier (19.2.2010 u 2:08)
Devilish Soldier je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 10.3.2010, 20:19   #11
acok97

Dobio sam dozvolu da testiram igru , upravo skidam neki patch tezak
1.09 gb cim skinem javljam utiske
  Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 10.3.2010, 20:24   #12
Stefan 5
Starosedelac

Nakon XXX dana čekanja došao je i trenutak kada sam konačno uleteo u igru. Odmah razočarenje igra može da se igra radnim danima od 6 do 11 .Nema veze...Po ulasku u meni veliko iznenadjenje ,hvala bogu nema debilnih konzolaških menija već PC-ovski po ugledu na FM 10. Standardno igra vam dozvoljava da birate izmedju nekoliko najačih igara u Evropi.Čak su dodate nove ali nema srpske.Posle toga pravim menadžera i dobijam tokene kojima zadržavam igreače . Tokeni ...Besplatna FIFA igra ...Znao sam da EA ne da ništa za Dž...Jedva sam zadržao Arshavina i Fabregasa ostalima uskoro ističe ugovor ukoliko ne budem pobedjivao ili plaćao EA. Ulazim u igru ...Standardna FIFA 09 sa poboljšanim pasovima ,boljom fizikom lopte i .....Bolja grafika.Naravno daleko od konzolaške ali bolje išta nego ništa ...A sad o manama ne prepoznaje mi gamepad, moram da igram preko miša( uštelio sam se , 10 puta bolji osećaj...Standardne mane FIFE. Ono što je dobro je to što ima FIFA 2010 world cup mod (upravo odvalih nekog kretena preko miša,prva utakmica),mnoge modove,in game chat....Nisam je još prostudirao.A sad odoh da još malo igram.Slobodno pitajte o onome o čemu vas intresuje.
Stara 10.3.2010, 20:40   #13
acok97

Citat:
Stefan 5 kaže: Pregled poruke
Nakon XXX dana čekanja došao je i trenutak kada sam konačno uleteo u igru. Odmah razočarenje igra može da se igra radnim danima od 6 do 11 .Nema veze...Po ulasku u meni veliko iznenadjenje ,hvala bogu nema debilnih konzolaških menija već PC-ovski po ugledu na FM 10. Standardno igra vam dozvoljava da birate izmedju nekoliko najačih igara u Evropi.Čak su dodate nove ali nema srpske.Posle toga pravim menadžera i dobijam tokene kojima zadržavam igreače . Tokeni ...Besplatna FIFA igra ...Znao sam da EA ne da ništa za Dž...Jedva sam zadržao Arshavina i Fabregasa ostalima uskoro ističe ugovor ukoliko ne budem pobedjivao ili plaćao EA. Ulazim u igru ...Standardna FIFA 09 sa poboljšanim pasovima ,boljom fizikom lopte i .....Bolja grafika.Naravno daleko od konzolaške ali bolje išta nego ništa ...A sad o manama ne prepoznaje mi gamepad, moram da igram preko miša( uštelio sam se , 10 puta bolji osećaj...Standardne mane FIFE. Ono što je dobro je to što ima FIFA 2010 world cup mod (upravo odvalih nekog kretena preko miša,prva utakmica),mnoge modove,in game chat....Nisam je još prostudirao.A sad odoh da još malo igram.Slobodno pitajte o onome o čemu vas intresuje.
OK Onda da se ne patim bezveze
Stara 10.3.2010, 20:54   #14
Nicklord
Veteran

Član od: 8.4.2009.
Zahvalnice: 324
Zahvaljeno 220 puta na 131 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku Nicklord

Slika?
Nicklord je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 10.3.2010, 21:03   #15
Stefan 5
Starosedelac

Kasnije sad moram da bubam. Idi pa se registruj sam pa pogledaj igru.Usput upravo su dodali da se igra moze igrati od 9 ujutru pa do 3. I igra podržava popularne modele joypadova a kineze ne.Mada mozda i kinez proradi.Upravo sam odigrao jedan novi mod 1 na 1 ludnica...
Stara 10.3.2010, 21:05   #16
Stefan 5
Starosedelac

Citat:
acok97 kaže: Pregled poruke
OK Onda da se ne patim bezveze
Slobodno otkaci ono što sam rekao o plaćanju.Ništa od toga.Samo se plaća ako u igri hoćeš brzo da napreduješ . Pa skini tih p........ 1,1 gb i hajde da se nadjemo na netu. Moj nick je Mrso.
Stara 10.3.2010, 21:15   #17
acok97

Citat:
Slobodno otkaci ono što sam rekao o plaćanju.Ništa od toga.Samo se plaća ako u igri hoćeš brzo da napreduješ . Pa skini tih p........ 1,1 gb i hajde da se nadjemo na netu. Moj nick je Mrso.
Skinicu kasnije nemogu sad jbt 1.1 gb puno je ipak
Stara 10.3.2010, 21:17   #18
Stefan 5
Starosedelac

Što jesi li na modemu ? Ili imaš neki limit? Ako nisi ostavi komp da radi preko noći i to je to .
Stara 10.3.2010, 21:39   #19
acok97

Citat:
Što jesi li na modemu ? Ili imaš neki limit? Ako nisi ostavi komp da radi preko noći i to je to .
Ma nisam imam 1024/128 ali nemogu sad skidat pusticu kad sam u skoli .
Stara 10.3.2010, 21:47   #20
Stefan 5
Starosedelac

Ok.Take your time.
Odgovor

Bookmarks sajtovi

Alatke vezane za temu
Vrste prikaza

Vaš status
Ne možete postavljati teme
Ne možete odgovarati na poruke
Ne možete slati priloge uz poruke
Ne možete prepravljati svoje poruke

BB kod: uključeno
Smajliji: uključeno
[IMG] kod: uključeno
HTML kod: isključeno

Slične teme
tema temu započeo forum Odgovora Poslednja poruka
Fifa 09 Red Wing Sportske simulacije 275 13.7.2010 21:47
Fifa 08 Никола 91 Sportske simulacije 129 13.1.2010 22:28
online virus scan Harmon23 Zaštita 3 15.4.2008 23:14
Ten golden rules of online gaming... fingerprint Brbljaonica 2 25.3.2008 15:38
Fifa Street 2 malco Mrežne igre 0 10.9.2007 0:45

Sva vremena su po Griniču +2 h. Sada je 17:33.