Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Run > Aplikativni softver

Aplikativni softver Svi programi i alati koji se ne uklapaju ni u jednu od ponuđenih kategorija

Odgovor

Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 11.11.2017, 14:39   #1
dr. Christian Troy
Član

Član od: 1.8.2016.
Zahvalnice: 38
Zahvaljeno 16 puta na 7 poruka
Određen forumom Word 2010: Problem sa ćirilicom

Pozdrav dragi moji forumaši.
Instalirao sam Add-in TranslitGT za Word 2010.

Add-in savršeno konvertuje latinicu u ćirilicu i obrnuto samo što mu je velika mana što Word primorava da prikaže sledeće obaveštenje:

Citat:
This error usually occurs because of macro security settings. If you know that the macro comes from a source that you trust, you can change your macro security settings to allow you to enable the macro.
If the file opens in Protected View, click Enable Editing, and then click Enable Content. Editing functions are restored and the active content, including macros, will run. This file is now trusted; security prompts will no longer appear unless the file is opened on another computer.
Change macro settings
You can change macro security settings in the Trust Center. However, if you work in an organization, your system administrator might have changed the default settings to prevent anyone from changing any settings. Use the following instructions to change macro settings for your Office programs.
Click the File tab. The Backstage view appears.
Under Help, click Options. The Options dialog appears.
Click Trust Center, then click Trust Center Settings.
In the Trust Center click Macro Settings.
Macro settings explained:
Disable all macros without notification - Macros and security alerts about macros are disabled. If there are files with unsigned macros that you do trust, you can put those files into a trusted location. Files in trusted locations run without being checked by the File Validation process.
Disable all macros with notification - Macros are disabled, but security alerts appear if there are macros present. Enable macros on a case-by-case basis.
Disable all macros except digitally signed macros - Macros are disabled, but security alerts appear if there are macros present. However, if the macro is digitally signed by a trusted publisher, the macro runs if you have trusted the publisher. If you have not trusted the publisher, you are notified to enable the signed macro and trust the publisher.
Enable all macros (not recommended, potentially dangerous code can run) - All macros run. This setting makes your computer vulnerable to potentially malicious code.
Trust access to the VBA project object model - Disallow or allow programmatic access to the Microsoft Visual Basic for Applications (VBA) object model from an automation client. This security option is for code written to automate an Office program and manipulate the VBA environment and object model. It is a per-user and per-application setting, and denies access by default, hindering unauthorized programs from building harmful self-replicating code. For automation clients to access the VBA object model, the user running the code must grant access. To turn on access, select the check box.
Note***Microsoft Publisher and Access have no Trust access to the VBA project object model option.
This error might also occur for the following reasons:
The certificate of trust that is attached to the macro is invalid. Unless you are certain that the macro is safe, it is recommended that you not trust or run the macro. Use the following instructions to view valid or invalid digital signatures.
Click the File tab. The Backstage view opens.
Click the Info tab.
Under Signed Document, click View Signatures.
The Signatures pane appears with a list of valid signatures.
For more information, in the Signatures pane, click the down-arrow next to each signature.
The certificate is no longer trusted, was revoked by the issuing authority, or is damaged. Unless you are certain that the macro is safe, it is recommended that you not trust or run the macro.
Visual Basic for Applications (VBA) is not installed on your computer. In this case, no VBA macro can be run, regardless of whether the macro has a valid certificate of trust. You or your administrator may have chosen not to install VBA, or the version of Microsoft Office that you are using may not install VBA by default. If your version of Microsoft Office does not provide VBA as an installable feature, you can upgrade to a version that provides VBA support.
If you are unable to change the security settings, it is possible that another program has locked the security settings. Close all Microsoft Office programs, then restart your program and change the security settings.

Dobro sam pročitao tekst koji mi je Word prikazao te uradio kao što je napisano

Nažalost Word 2010 mi i dalje prikazuje tu poruku.

Molim Vas da mi objasnite šta je potrebno da uradim kako bih uklonio to obaveštenje.
dr. Christian Troy je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 19.11.2017, 15:29   #2
Akumu
Veteran

Član od: 3.1.2006.
Zahvalnice: 285
Zahvaljeno 209 puta na 123 poruka
Određen forumom Re: Word 2010: Problem sa ćirilicom

A da probaš YuConv?
Akumu je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Akumu na korisnoj poruci:
ZoNi (20.2.2018)
Stara 19.2.2018, 22:19   #3
Nikola Rokvic
Član

Član od: 18.12.2008.
Zahvalnice: 6
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka

Da ne otvaram novu temu. Imam ogroman tekst pisan sisanom latinicom (word 2007) sto mora da se menja. Dakle, idem na editing tab, replace. Polje find what (tu unosim "c"), polje replace with ( tu ide ć ili č) i tako rucno find next pa da vidim da li da ga replace ili skipujem ako je c (cipela, cipiripi...). E sad, zivo me zanima kako nisu napravili neku precicu za "find what" i "replace with" nego ja moram da setam misem non stop i trosim mnogo vise vremena. Jel ima neka fora da se binduje to nekako, ili je to mozda ispravljeno u novijim verzijama worda, pa su napravili precice? Ne mogu da se zezam sa autocorrectom jer ima dosta nekih arhaizama, sumnjam da bi se to prevelo kako treba, pa onda opet treba da proveravam sto mi dodje na isto kao da rucno menjam.
Nikola Rokvic je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 19.2.2018, 22:46   #4
Neutrino
Deo inventara foruma

Član od: 17.6.2011.
Zahvalnice: 94
Zahvaljeno 3.334 puta na 2.010 poruka

Citat:
Nikola Rokvic kaže: Pregled poruke
Imam ogroman tekst pisan sisanom latinicom...
End dis, lejdiz and džentlemenke, iz vaj Gad invented kukice end kvačice
Neutrino je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Neutrino na korisnoj poruci:
shrafko (20.2.2018)
Stara 19.2.2018, 22:59   #5
Nikola Rokvic
Član

Da, palo mi je za oko, ali sam ipak bio dovoljno lenj da ne ispravim 😂 Ajmo sad poll, ko jos koristi kvacice u neformalnim tekstovima x)
Stara 19.2.2018, 23:22   #6
Bryan Fury
Deo inventara foruma

Član od: 2.12.2005.
Zahvalnice: 49
Zahvaljeno 1.521 puta na 1.054 poruka

Citat:
Da ne otvaram novu temu. Imam ogroman tekst pisan sisanom latinicom (word 2007) sto mora da se menja. Dakle, idem na editing tab, replace. Polje find what (tu unosim "c"), polje replace with ( tu ide ć ili č) i tako rucno find next pa da vidim da li da ga replace ili skipujem ako je c (cipela, cipiripi...). E sad, zivo me zanima kako nisu napravili neku precicu za "find what" i "replace with" nego ja moram da setam misem non stop i trosim mnogo vise vremena.
Pa imaš prečicu za to, Ctrl+H. Inače koristim naša slova svuda, formalno ili neformalno.
Bryan Fury je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.2.2018, 0:52   #7
DeCoy
Intel Inside

Član od: 1.11.2005.
Zahvalnice: 1.625
Zahvaljeno 10.980 puta na 7.029 poruka

Pa imaš replace all, a tebi to ne vredi jer moraš ručno, word ne zna da li umesto c ide ć ili č ili ostaje c.

Inače kao što ti je Bryan rekao, Ctrl+H pa se otvori find&replace prozorče, uneseš šta treba i klikćeš find next, pokazivač sam šeta do sledećeg slova c.
DeCoy je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.2.2018, 2:52   #8
Nikola Rokvic
Član

To i ja koristim (ctrl+h), nisam mislio na precicu za to (ja ga nalazim u editing tab-u), vec na precice za dugmad unutar tog prozora (replace i find next) , jer, kao sto rece, word ne prepoznaje da li treba č ć ili ostaje c, pa ja proveravam da li ga menjam ili skipujem kada nadjem odredjeni c preko find next.
Stara 20.2.2018, 10:19   #9
Bryan Fury
Deo inventara foruma

Član od: 2.12.2005.
Zahvalnice: 49
Zahvaljeno 1.521 puta na 1.054 poruka

Citat:
To i ja koristim (ctrl+h), nisam mislio na precicu za to (ja ga nalazim u editing tab-u), vec na precice za dugmad unutar tog prozora (replace i find next) , jer, kao sto rece, word ne prepoznaje da li treba č ć ili ostaje c, pa ja proveravam da li ga menjam ili skipujem kada nadjem odredjeni c preko find next.
Imaš podvučeno slovo na svakom dugmetu, Alt+podvučeno slovo
Bryan Fury je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 20.2.2018, 11:03   #10
ZoNi
Deo inventara foruma

Član od: 24.10.2005.
Zahvalnice: 2.253
Zahvaljeno 1.921 puta na 1.404 poruka

Citat:
ko jos koristi kvacice u neformalnim tekstovima x)
Niko nema razlog da NE koristi naša slova u bilo kakavim tekstovima
ZoNi je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku ZoNi na korisnoj poruci:
Akumu (22.2.2018)
Stara 20.2.2018, 16:22   #11
Spawn BG
V.I.P.

Član od: 26.12.2005.
Zahvalnice: 409
Zahvaljeno 344 puta na 280 poruka
Slanje poruke preko Skypea korisniku Spawn BG

Ako je tekst već ogroman, onda bolje pretražuj po rečima, jer ako samo juriš slova s>š, c>čć, naradićeš se. U velikim tekstovima mnogo reči se ponavlja, samo ako nađeš reč koja bi mogla imati značenje i sa sc i sa ščć, ne ideš na replace all, nego jednu po jednu na find next, pa izmena. Ostalo sve na replace all.
Spawn BG je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Odgovor

Bookmarks sajtovi

Alatke vezane za temu
Vrste prikaza

Vaš status
Ne možete postavljati teme
Ne možete odgovarati na poruke
Ne možete slati priloge uz poruke
Ne možete prepravljati svoje poruke

BB kod: uključeno
Smajliji: uključeno
[IMG] kod: uključeno
HTML kod: isključeno

Slične teme
tema temu započeo forum Odgovora Poslednja poruka
HDMI switcher / D3 STB problem sa audio signalom neobavesten Kvarovi 0 10.6.2017 13:55
Word - combo box sa ćirilicom Sorin Aplikativni softver 0 19.7.2015 11:24
Need for Speed: Shift 2 nexexcalibur Simulacije vožnje 621 17.1.2014 12:39
WORD problem sa tabelom! ekvi Aplikativni softver 0 17.8.2012 11:27
MS Word problem sa tekstom Predrag Stankovic Aplikativni softver 3 2.2.2007 11:54

Sva vremena su po Griniču +2 h. Sada je 9:56.