Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Run > Slobodni softver

Slobodni softver Teme o softveru otvorenog koda (programi i operativni sistemi), projektima, zajednici...

Odgovor
 
Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 15.4.2014, 9:36   #1
slavel
Novi član
 
Član od: 24.12.2012.
Poruke: 10
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
Određen forumom Ruski alt linux

Pozdrav svima! Posto sam pocetnik u koriscenju linuxa evo da napisem i nesto iz mog ugla. Unapred se izvinjavam ako nepravilno krositim forum. Ovo mi je drugi put u zivotu da pisem nesto na bilo kom forumu. Nisi se predstavio, ima vec mnogo ovakvih tema, ovu si temu trebao staviti na neko drugo mesto bla bla bla ..... A moram da se izvinem i na dugom tekstu jer znam unapred da cu napisati knjigu. Ja samo tako znam i nikako drugacije. Inace vec dugo vremena kontam da instaliram linux ali me mnogo mrzelo. Sad sam prelomio. Pre nego sto sam krenuo u avanturu guglao sam malo. Procitao sam da neke distribucije linuxa sponzorise majkrosoft. Znao sam da majkrosoft ne moze sponzorisati velike projekte na istoku pa sam odlucio potraziti neki Kineski ili Ruski linux. Inace cuo sam da Rusi imaju veliki broj obozavatelja linuxa pa sam odlucio kod njih potraziti. Nadjem tekst gde pise da je Putin nalozio 2001 drzavnim strukturama kompletno prelazak sa vindovsa na linux i razvoj linuxa. Naravno sto Putin kaze to se i uradi. Ovaj alt linux ima monolitni kernel i KDE graficko okruzenje. Citao sam o ratu izmedju linux korisnika i nacinu pogleda na sam linux i njegovo ime. Na osnovu mojih informacija GNU je pokusaj da se nekad ako bude trebalo u buducnosti linux na Americkim "pravednim" sudovima stavi pod nadleznost Americkih megakompanija. Ne zelim da se prepirem sa nekim, samo iznosim svoje misljenje. I sam Torvald tvrdi kako je to sve linux i ja mu verujem. Mislim da je ovo jedan od razloga sto su Rusi izabrali monolitno jezgro kernela. Odem na sajt alt linux i vidim ima linux i na Engleskom i